|
My Fantasy Online 2 Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2 |
|
Śmietnik - Propozycja 3ś
ManiakMFo - 28-04-2013, 21:50 Temat postu: Propozycja 3ś Z tego względu, że nic sie nie dzieje na swiecie 3...A ludzie marudza ze, nie ma walk....to propozycja jest taka, by uwolnić ten świat od lokacji OFF-PVP. Czyli nigdzie indziej niż w zamku nasza postać nie jest chroniona.
Co sądzicie o tym pomyśle ?;>
LaaQ - 28-04-2013, 22:07
JEstem za ;D Jeden z Najlepszych Pomysłow Licze na to Ze GM To Rozważy
^^
Pozdrawiam LaQ
kostro - 28-04-2013, 22:13
Jestem za, ale tylko na salamandri
ManiakMFo - 28-04-2013, 22:29
Nie no jak uwolnic to juz wszedzie, tak jak to na serverku PVP(5ś) tylko bez blokad na wejście do zamku
Antybristler - 29-04-2013, 07:07
Najlepiej porobić ankiety w grze
dawid17 - 29-04-2013, 08:06
Najlepiej to otworzyć temat z propozycjami.
Tomi - 29-04-2013, 21:33
Na salamandrii można rozważyć odblokowanie PvP.
Można też pokusić się o zmianę algorytmu tracenia expa po przegranej walce PvP - aby nie była ona tak dotkliwa na wysokim poziomie (długie odrabianie)
kostro - 29-04-2013, 22:36
Tomi napisał/a: | Na salamandrii można rozważyć odblokowanie PvP.
Można też pokusić się o zmianę algorytmu tracenia expa po przegranej walce PvP - aby nie była ona tak dotkliwa na wysokim poziomie (długie odrabianie) | ale ja będzie zmiana algorytum PvP to czy to też nie dotkine walk PvT? Bo na 3ś dozwolone przelewy i gracze się mogą nie zgodzić.
szybcior987 - 30-04-2013, 11:47
no dobry pomysł tylko tak żeby po walce mieć 3 minuty ochrony
ManiakMFo - 03-05-2013, 11:16
Bez kombinacjami z obronami, protami itp.
Temat miał na celu propozycje uwolnienia 3s od zbyt dużej lokacji OFF PVP.
do:Tomi
Pomyśl nad tym rozwiązaniem chociażby z salamandria, bo tam faktycznie dużo lokacji uniemożliwia walki PVP.
Oczywiście jak znajdziesz tam czas na taka drobnostkę. Bo jak juz dobrze wiemy, priorytetem stał się teraz 5ś, na nim się docelowo skupiacie.
Antybristler - 03-05-2013, 12:25
Ogólnie ta sprawa z 15 minutową blokadą powrotu do miasta przydałaby się także na zwykłych światach. O ile mniej nerwów człowiek straciłby w kraterze, albo przy innym odległym bossie
Devorels - 03-05-2013, 12:31
Jestem za anty pomysłem . Nie raz to denerwuję :}
A co do walk PVP jestem na tak. Zróbcie tak by można wszędzie walczyć bo gracze aby sie chowają i spadnie ilość ANTY.
ManiakMFo - 03-05-2013, 13:22
Antybristler napisał/a: | Ogólnie ta sprawa z 15 minutową blokadą powrotu do miasta przydałaby się także na zwykłych światach. O ile mniej nerwów człowiek straciłby w kraterze, albo przy innym odległym bossie |
heh...za łatwo byście chcieli Fajnie własnie ze trzeba sie pomęczyć z dojściem do bossa. Zawsze jest ta Ciekawość, co dalej
OttoIII - 03-05-2013, 13:42
ManiakMFo napisał/a: | Fajnie własnie ze trzeba sie pomęczyć z dojściem do bossa. Zawsze jest ta Ciekawość, co dalej |
ta złość gdy padnie się pole od bossa jest bezcenna ale racja, byłoby za łatwo
ManiakMFo napisał/a: |
Temat miał na celu propozycje uwolnienia 3s od zbyt dużej lokacji OFF PVP. |
na wszystkich światach to zrobić. b. dobry pomysł
kostro napisał/a: | ale ja będzie zmiana algorytum PvP to czy to też nie dotkine walk PvT? Bo na 3ś dozwolone przelewy i gracze się mogą nie zgodzić. |
Tomiemu chodziło, żeby po przegranej walce mniej stracić. zysk z wygranej będzie taki sam jak był. jeżeli dobrze zrozumiałem, to również dobry pomysł. teraz dużo osób nie walczy z myślą, że jak przegrają to sa ten 1 dzień w plecy na odrabianie straconego expa.
ManiakMFo - 03-05-2013, 13:47
OttoIII napisał/a: |
ManiakMFo napisał/a:
Fajnie własnie ze trzeba sie pomęczyć z dojściem do bossa. Zawsze jest ta Ciekawość, co dalej
ta złość gdy padnie się pole od bossa jest bezcenna ale racja, byłoby za łatwo
|
I to juz by było jazda. Robie resa na anty, czyszcze sie z golda, i lece na bossa z np poziomu lodu Cytat: |
kostro napisał/a:
ale ja będzie zmiana algorytum PvP to czy to też nie dotkine walk PvT? Bo na 3ś dozwolone przelewy i gracze się mogą nie zgodzić.
Tomiemu chodziło, żeby po przegranej walce mniej stracić. zysk z wygranej będzie taki sam jak był. jeżeli dobrze zrozumiałem, to również dobry pomysł. teraz dużo osób nie walczy z myślą, że jak przegrają to sa ten 1 dzień w plecy na odrabianie straconego expa. |
No tak, tylko gracze na 200+ nie walcza praktycznie o ranQ, bo jest tego mało na tych poziomach. Lecz głownie dla expa zabieramy im ochotę do walki
|
|