|
My Fantasy Online 2 Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2 |
|
Śmietnik - odnośnie 2 rundy
Chaos - 16-05-2013, 12:02 Temat postu: odnośnie 2 rundy wiadomo już jak to będzie wyglądało?
start od 30-40lv'a czy może od 1lvla ale za to 2x więcej expa/golda/ap za mobki?
Granica lvl: 30lv zamiast 20lv i powiedzmy podnoszenie max lvla o 15% zamiast 10%
PoneXis - 16-05-2013, 13:07
Jak wyobrażasz sobie start od 40 poziomu? Ceny EQ musiałby spaść do cen początkowego uposażenia będącego w Eterni.
kostro - 16-05-2013, 13:17
PoneXis napisał/a: | Jak wyobrażasz sobie start od 40 poziomu? Ceny EQ musiałby spaść do cen początkowego uposażenia będącego w Eterni. | po co? Nie lepiej jak by tylko punkty pvp i rank się resetowało i wszystkie konta start z 40?
szybcior987 - 16-05-2013, 13:29
ja bym chciał aby się startowało od 20lvl i do max. 40 się biło i na start mieć jakieś 100k golda
PoneXis - 16-05-2013, 13:47
kostro napisał/a: | po co? Nie lepiej jak by tylko punkty pvp i rank się resetowało i wszystkie konta start z 40? |
Powiem ci, że reset stat i rankingów byłby ok
Chaos - 16-05-2013, 15:05
fajnie gdyby atry się nie resetowały, ale cóż można tylko pomarzyć bo tomi się nie zgodzi ;/
ps. MF'y oczywiście zostaną na koncie?
Tomi - 16-05-2013, 19:34
Musi być równy start dla każdego - dla tych co grali w 1 rundzie i dla tych co dopiero teraz się zarejestrują. Będzie całkowity reset tak jak to było zapowiedziane (z pewnymi wyjątkami - było już wymieniane, MF zostają).
Od 2 rundy możemy wzmocnić rolę turniejów. Proponował bym również brak ograniczenia na pkt PvP dla top 10. (za przegraną traci punkty bez względu na to ile ma ich przeciwnik)
Natomiast kombinować z wyższym poziomem można od 3 rundy, ale każda taka propozycja musi spełnić warunek: równy start dla "nowych" i "starych". W innym przypadku przewaga z poprzedniej rundy będzie decydująca, co może ograniczać liczbę chętnych z każdą następną rundą.
Chaos - 16-05-2013, 20:04
Tomi ale runda 2 będzie identyczna jak 1 czy może tym razem walki będa się toczyły też na wyższych lvlach?
jakby się zwiększyło exp 2x to może udało by się dojść tym razem do 50-55lva
bo te same lvle trochę nie maja sensu ponieważ ktoś wygrał na dobrych statach, to zrobi w tej rundzie identyczne
dlatego proponowałbym w 2 rundzie trochę większyć exp
Cytat: | Od 2 rundy możemy wzmocnić rolę turniejów. Proponował bym również brak ograniczenia na pkt PvP dla top 10. (za przegraną traci punkty bez względu na to ile ma ich przeciwnik) |
a nie można dodać przymusowego dołaczenia do turnieju jeśli mamy max lvl ?
co do braku ograniczeń pvp dla top 10 to raczej czarno to widzę, bo to jeszcze bardziej zniechęci tych graczy do wychodzenia z miasta
Tomi - 17-05-2013, 14:16
Chaos napisał/a: | Tomi ale runda 2 będzie identyczna jak 1 czy może tym razem walki będa się toczyły też na wyższych lvlach?
jakby się zwiększyło exp 2x to może udało by się dojść tym razem do 50-55lva |
Na razie będzie identyczna. Ta pierwsza runda miała sporo poprawek, była testowa.
Chaos napisał/a: |
bo te same lvle trochę nie maja sensu ponieważ ktoś wygrał na dobrych statach, to zrobi w tej rundzie identyczne |
Było sporo zmian - nowa runda potoczy się wiec nieco inaczej. Dodatkowo mają być punkty PvP za dobre miejsca w turnieju. Możecie dawać jakieś propozycje - ile tych pkt powinno się dostawać.
Chaos napisał/a: |
a nie można dodać przymusowego dołaczenia do turnieju jeśli mamy max lvl ? |
Było już wyjaśniane, ze to żadna zmiana jeśli chodzi o rozgrywkę, a powoduje dodatkowe komplikacje.
Ja kiedyś proponowałem do serwera konkursowego turniej na zakończenie - np. 16 najlepszych osób z punktami PvP (po zakończeniu walk na mapie) jest zapisywana do turnieju i to turniej wyłania ostatecznego zwycięzcę.
Chaos napisał/a: |
co do braku ograniczeń pvp dla top 10 to raczej czarno to widzę, bo to jeszcze bardziej zniechęci tych graczy do wychodzenia z miasta |
Po pierwsze ciężej będzie odskoczyć, bo mając przeciwko sobie wszystkich, a nie tylko garstkę z przedziału nie będzie łatwo wypracować takiej przewagi jak obecnie.
Po drugie - jeśli ktoś zagrozi topce to MUSI ona wyjść z miasta - tak czy owak. Teraz też nie ma po co wychodzić, jeśli ma się bezpieczną przewagę. Tyle, że teraz można wyjść i co najwyżej na kilka osób trzeba być przygotowanym (ustawionym pod nie). A online to może być konkretnie 1 na którą się ustawimy i mamy 15 minut bez żadnego zagrożenia (nikt nam nie może odebrać pkt).
To moje obserwacje z tej rundy, niekoniecznie trafne:).
TrzyStu - 17-05-2013, 14:40
Można było by zrobić tak np od osiągnięcia 200pvp traciło by się go jak normalny ranq
A Co do tych co nawalą se pvp i się chowają to można by zrobić że jak ktoś nie będzie miał ileś tam walk dziennie to mu ucieka 10% bo w świecie pvp to chyba chodzi o to by walczyć a nie by się chować alb można zrobić też tak że jak np będzie siedział dłużej niż 5 godzin w mieście to go będzie wywalać bo miasta i po kłopocie
kostro - 17-05-2013, 14:43
Nagrody pvp za turniej to około 500pvp i zależne od ilość graczy którzy biorą udział w turnieju
Qwiker - 17-05-2013, 15:18
Mówię - wyeliminujcie problem nsów, a nie, że utrudniace grę anty, którzy jako jedyni (z kilkoma wyjątakami) są w stanie ich pokonać.
TrzyStu - 17-05-2013, 15:23
Qwiker napisał/a: | Mówię - wyeliminujcie problem nsów, a nie, że utrudniace grę anty, którzy jako jedyni (z kilkoma wyjątakami) są w stanie ich pokonać. |
ta najlepiej jeszcze wyeliminować magów żeby antykom było łatwiej
Chaos - 17-05-2013, 16:14
NS'y sa uciażliwe (sam wiele razy od nich obrywałem) ale dla graczy ze statami 10/10
gracze którzy dali trochę w inte pokonaja ns'a
kostro - 17-05-2013, 16:21
hybrydą NS pokonam ale hybrydą z anty nie ma szans aby wygrać
|
|