My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - odnośnie 2 rundy

Chaos - 16-05-2013, 12:02
Temat postu: odnośnie 2 rundy
wiadomo już jak to będzie wyglądało?

start od 30-40lv'a czy może od 1lvla ale za to 2x więcej expa/golda/ap za mobki?



Granica lvl: 30lv zamiast 20lv i powiedzmy podnoszenie max lvla o 15% zamiast 10%

PoneXis - 16-05-2013, 13:07

Jak wyobrażasz sobie start od 40 poziomu? Ceny EQ musiałby spaść do cen początkowego uposażenia będącego w Eterni.
kostro - 16-05-2013, 13:17

PoneXis napisał/a:
Jak wyobrażasz sobie start od 40 poziomu? Ceny EQ musiałby spaść do cen początkowego uposażenia będącego w Eterni.
po co? Nie lepiej jak by tylko punkty pvp i rank się resetowało i wszystkie konta start z 40?
szybcior987 - 16-05-2013, 13:29

ja bym chciał aby się startowało od 20lvl i do max. 40 się biło i na start mieć jakieś 100k golda
PoneXis - 16-05-2013, 13:47

kostro napisał/a:
po co? Nie lepiej jak by tylko punkty pvp i rank się resetowało i wszystkie konta start z 40?


Powiem ci, że reset stat i rankingów byłby ok ;)

Chaos - 16-05-2013, 15:05

fajnie gdyby atry się nie resetowały, ale cóż można tylko pomarzyć bo tomi się nie zgodzi ;/


ps. MF'y oczywiście zostaną na koncie?

Tomi - 16-05-2013, 19:34

Musi być równy start dla każdego - dla tych co grali w 1 rundzie i dla tych co dopiero teraz się zarejestrują. Będzie całkowity reset tak jak to było zapowiedziane (z pewnymi wyjątkami - było już wymieniane, MF zostają).

Od 2 rundy możemy wzmocnić rolę turniejów. Proponował bym również brak ograniczenia na pkt PvP dla top 10. (za przegraną traci punkty bez względu na to ile ma ich przeciwnik)

Natomiast kombinować z wyższym poziomem można od 3 rundy, ale każda taka propozycja musi spełnić warunek: równy start dla "nowych" i "starych". W innym przypadku przewaga z poprzedniej rundy będzie decydująca, co może ograniczać liczbę chętnych z każdą następną rundą.

Chaos - 16-05-2013, 20:04

Tomi ale runda 2 będzie identyczna jak 1 czy może tym razem walki będa się toczyły też na wyższych lvlach?

jakby się zwiększyło exp 2x to może udało by się dojść tym razem do 50-55lva


bo te same lvle trochę nie maja sensu ponieważ ktoś wygrał na dobrych statach, to zrobi w tej rundzie identyczne

dlatego proponowałbym w 2 rundzie trochę większyć exp


Cytat:
Od 2 rundy możemy wzmocnić rolę turniejów. Proponował bym również brak ograniczenia na pkt PvP dla top 10. (za przegraną traci punkty bez względu na to ile ma ich przeciwnik)


a nie można dodać przymusowego dołaczenia do turnieju jeśli mamy max lvl ?

co do braku ograniczeń pvp dla top 10 to raczej czarno to widzę, bo to jeszcze bardziej zniechęci tych graczy do wychodzenia z miasta

Tomi - 17-05-2013, 14:16

Chaos napisał/a:
Tomi ale runda 2 będzie identyczna jak 1 czy może tym razem walki będa się toczyły też na wyższych lvlach?

jakby się zwiększyło exp 2x to może udało by się dojść tym razem do 50-55lva

Na razie będzie identyczna. Ta pierwsza runda miała sporo poprawek, była testowa.

Chaos napisał/a:

bo te same lvle trochę nie maja sensu ponieważ ktoś wygrał na dobrych statach, to zrobi w tej rundzie identyczne

Było sporo zmian - nowa runda potoczy się wiec nieco inaczej. Dodatkowo mają być punkty PvP za dobre miejsca w turnieju. Możecie dawać jakieś propozycje - ile tych pkt powinno się dostawać.

Chaos napisał/a:

a nie można dodać przymusowego dołaczenia do turnieju jeśli mamy max lvl ?

Było już wyjaśniane, ze to żadna zmiana jeśli chodzi o rozgrywkę, a powoduje dodatkowe komplikacje.

Ja kiedyś proponowałem do serwera konkursowego turniej na zakończenie - np. 16 najlepszych osób z punktami PvP (po zakończeniu walk na mapie) jest zapisywana do turnieju i to turniej wyłania ostatecznego zwycięzcę.

Chaos napisał/a:

co do braku ograniczeń pvp dla top 10 to raczej czarno to widzę, bo to jeszcze bardziej zniechęci tych graczy do wychodzenia z miasta

Po pierwsze ciężej będzie odskoczyć, bo mając przeciwko sobie wszystkich, a nie tylko garstkę z przedziału nie będzie łatwo wypracować takiej przewagi jak obecnie.
Po drugie - jeśli ktoś zagrozi topce to MUSI ona wyjść z miasta - tak czy owak. Teraz też nie ma po co wychodzić, jeśli ma się bezpieczną przewagę. Tyle, że teraz można wyjść i co najwyżej na kilka osób trzeba być przygotowanym (ustawionym pod nie). A online to może być konkretnie 1 na którą się ustawimy i mamy 15 minut bez żadnego zagrożenia (nikt nam nie może odebrać pkt).
To moje obserwacje z tej rundy, niekoniecznie trafne:).

TrzyStu - 17-05-2013, 14:40

Można było by zrobić tak np od osiągnięcia 200pvp traciło by się go jak normalny ranq
A Co do tych co nawalą se pvp i się chowają to można by zrobić że jak ktoś nie będzie miał ileś tam walk dziennie to mu ucieka 10% bo w świecie pvp to chyba chodzi o to by walczyć a nie by się chować :D alb można zrobić też tak że jak np będzie siedział dłużej niż 5 godzin w mieście to go będzie wywalać bo miasta i po kłopocie :D

kostro - 17-05-2013, 14:43

Nagrody pvp za turniej to około 500pvp i zależne od ilość graczy którzy biorą udział w turnieju
Qwiker - 17-05-2013, 15:18

Mówię - wyeliminujcie problem nsów, a nie, że utrudniace grę anty, którzy jako jedyni (z kilkoma wyjątakami) są w stanie ich pokonać.
TrzyStu - 17-05-2013, 15:23

Qwiker napisał/a:
Mówię - wyeliminujcie problem nsów, a nie, że utrudniace grę anty, którzy jako jedyni (z kilkoma wyjątakami) są w stanie ich pokonać.



ta najlepiej jeszcze wyeliminować magów żeby antykom było łatwiej :D

Chaos - 17-05-2013, 16:14

NS'y sa uciażliwe (sam wiele razy od nich obrywałem) ale dla graczy ze statami 10/10

gracze którzy dali trochę w inte pokonaja ns'a

kostro - 17-05-2013, 16:21

hybrydą NS pokonam ale hybrydą z anty nie ma szans aby wygrać

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group