My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - Odnośnie 3 rundy :D

TrzyStu - 29-05-2013, 19:53
Temat postu: Odnośnie 3 rundy :D
Proponuje zrobić początkowy limit 30lv ponieważ na 20lv każdy już z każdym walczył i nie ma nic nowego od 2 rundy

Proponuje jeszcze zrobić coś z tym żeby eq tak nie wylatywało bo wyjdzie się z miasta kilka walk wygrasz kilka przegrasz wypadnie hełm/zbroja i 10 minut trzeba się chować po kątach żeby wejść i sobie kupić co brakuje :D

Można by jeszcze ustawić żeby w walkach nie było limitu tur w końcu to świat pvp na co komu remisy wygrywasz lub przegrywasz :D

Devorels - 29-05-2013, 21:09

W sumie co z tymi turami to jestem na tak :D niech będzie :D
zabiziony - 30-05-2013, 11:57

limity musza byc bo na dluzsza mete magowie beda w przegranej pozycji. Musialaby wejsc tez jakas zmiana w skrypcie z potami na maga. Bo brak limitu tur tylko sprawi, ze magowie beda padac z braku many. I wcale sie nie dziwie ze brak limitu wprowadzic chce ktos, kto gra wojem. Tez gram wojem ale wiem, ze takie cos spowodowaloby drastyczny spadek szans grania magiem, a teraz jest dobrze. W 1szej rundzie top 3 to byl mag i dwóch wojownikow. Gracze obecnie szanse maja wyrownane Wiec nie ma co zmieniac, mozna najwyzej dodac 10 tur, ale na pewno nie zrobic"nieograniczonej liczby". Skad wiesz czy magiem grac nie zaczniesz od 30 lvlu... Wylatywanie eq- prawdziwa plaga, z tym trzeba cos zrobic bo to okropnie żenujące.
Tomi - 30-05-2013, 14:23

Jeśli miało by być coś zmieniane to w grę wchodzi zaczęcie od ballis, gdyż jest to zamknięcie pewnego rozdziału fabuły z poprzedniego kontynentu i powinno się dać to jakoś w miarę łatwo "odciąć".

Tak więc były by dwa miejsca startu fabuły - początek i od ballis.

W ramach powyższych dwóch opcji można by losować poziom startowy i współczynnik expa/przesuwania limitu lv.

TrzyStu - 01-06-2013, 10:45

Tomi napisał/a:
Jeśli miało by być coś zmieniane to w grę wchodzi zaczęcie od ballis, gdyż jest to zamknięcie pewnego rozdziału fabuły z poprzedniego kontynentu i powinno się dać to jakoś w miarę łatwo "odciąć".

Tak więc były by dwa miejsca startu fabuły - początek i od ballis.

W ramach powyższych dwóch opcji można by losować poziom startowy i współczynnik expa/przesuwania limitu lv.


Co do zaczęcia od ballis to mnie to pasi najlepiej na 140 lvlu :D
A Co do losowania startowego lvla to gdzie by był ten RÓWNY START DLA WSZYSTKICH? jeden by zaczął z 1 lvlem a drugi z 10....

zabiziony napisał/a:
limity musza byc bo na dluzsza mete magowie beda w przegranej pozycji.


A Kto komu każe grać magiem :D a po za tym tera na świecie pvp to raczej jak by nie bylo limitu tur to by nie było nie korzystne dla magów lecz dla wojów ile razy miałem że skończyły się leczenia i kończyłem fartem na remisie z ostatkami hp Tak więc to działa w obie strony :D

Devorels - 02-06-2013, 13:37

limity musza byc bo na dluzsza mete magowie beda w przegranej pozycji

no chyba nie.... jak ktoś gra tankiem to nawet woj nie da sobie rady...


dobra start od 140... ale pomyślmy może o eq gemy mixy co?

bo potworki będą nas lały ;]

Fisz - 02-06-2013, 13:53

Tanki bez limitu tur pomijając ns'y to z każdym będą padać

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group