|
My Fantasy Online 2 Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2 |
|
Śmietnik - propozycja do rozważenia
paladyn32 - 20-12-2013, 20:35 Temat postu: propozycja do rozważenia Co wy na to aby wprowadzić dzień raz w miesiącu gdzie nie ma potworów na mapie aby przejść fabułę bo to dużo osób hamuje w grze bosy się pokona ale jak tam dojść, mówię o tym ponieważ już się pojawiły dziwne praktyki w grze typu doprowadzę cie tu i tam za mf.
Proszę was o odpowiedzi typu tak(bo) nie (dlaczego) nie wiem (nad czym się wahasz).
Wesołych świąt maniacy mfo
k4meleon619 - 20-12-2013, 21:00
Ale to na kazdym świecie ? czy na jednym ?
Ja tam bym wolał zeby dało sie np Wylączyc moby na mapie , i wtedy dochodzic do czegos a jak cos to je wlaczyc, i zrobic taki serwer np zeby byl typowo pod fabułe zeby kazdy mógł ją przejsc i zoabczyc jak to jest
[ Dodano: 20-12-2013, 21:00 ]
Ale to na kazdym świecie ? czy na jednym ?
Ja tam bym wolał zeby dało sie np Wylączyc moby na mapie , i wtedy dochodzic do czegos a jak cos to je wlaczyc, i zrobic taki serwer np zeby byl typowo pod fabułe zeby kazdy mógł ją przejsc i zoabczyc jak to jeste
paladyn32 - 20-12-2013, 21:44
[quote="k4meleon619"]Ale to na kazdym świecie ? czy na jednym ?
Ja tam bym wolał zeby dało sie np Wylączyc moby na mapie , i wtedy dochodzic do czegos a jak cos to je wlaczyc, i zrobic taki serwer np zeby byl typowo pod fabułe zeby kazdy mógł ją przejsc i zoabczyc jak to jest
Twój pomysł nie jest głupi na światy 1+2,3,4 tylko nie wiem czy to bd łatwe do zrobienia gdybyśmy chcieli o to prosić tomiego choć wyłączanie i włączanie nie było by złe na pewno bym skorzystał. Fajne było by to i by się przydało wielu gracza.
Alanov - 20-12-2013, 22:23
Byłbym za, bo sama idea nie jest głupia, jednak wyłączanie mobków raz w miesiącu czy po odfajkowaniu jakiejś opcji w ustawieniach profilu jest kolejnym rozwiązaniem rujnującym grę. Dlaczego? Ano dlatego, że gracze już w ogóle przestaliby wbijać wyższe poziomy. Wtenczas kompletnie nie byłoby z kim walczyć na wyższych poziomach.
Mam 2 rozwiązania.
1. Dodać nową usługę, dzięki której gracz przez określoną ilość ruchów na mapie nie będzie napotykał żadnych potworów np. 200 ruchów za 10MF.
2. Dodać jakiś specjalny przedmiot (np. "amulet ochronny"), który gracz posiadałby od początku rozgrywki (np. dostawałby go od Amorji). Raz na tydzień dawałby on możliwość przejścia powiedzmy 100 ruchów bez napotykania potworów. W tym wypadku również można dodać usługę za 10MF, która naładuje amulet i będzie można z niego skorzystać po raz kolejny w ciągu tego samego tygodnia.
Grajcz - 20-12-2013, 23:20
Przecież męczenie się z mobkami to podstawa tej gry!
Do tej pory pamiętam ile nerwów się traciło przechodząc do Shivy albo przez labirynt w piramidzie gdy dosłownie każdy krok się modliło a tu na krok przed kobrą mobki x4:)
Nawet zdobywanie skrzynek było czasami trudne.
Fakt że w kraterze trochę to przegięli, 40-50 poziomów siedzieć w jednej lokacji to koszmar i stąd się biorą patologie typu przeprowadzanie ale na pierwszym kontynencie wiele lokacji miało swój smak właśnie dzięki mozolnym próbom przebicia się przez mobki.
Mimo tego że mfo 2 jest już praktycznie martwe jestem na nie, co wam to właściwie da?
Żeby pokonać bossy i tak musicie wbić level, jedynie w kraterze by to mocno pomogło bo tam mobki są znacznie mocniejsze od bossów.
Jak już to jestem za osłabienie potworów w kraterze, bardzo późno resetowałem fabułę (245 poziom), demona pokonałem na kompletnym luzie a zdarzało mi się paść już na poziomie wiatru, to absurd bo praktycznie nie da się sensownie poruszać po poziomie ciemności.
chadrian - 20-12-2013, 23:41
również jestem na nie, tak jak pisze Grajcz, moby to podstawa i finezja. Sam wiem jak to jest z tym kraterem. Mam drugą postać i staram się przeprowadzać ale szczerze powiedziawszy jak 4 wyskoczy na poziomie ognia to obie postacie padają ;/ ale i tak mnie to aż tak nie zraża
KisS - 21-12-2013, 14:04
Jestem na nie !!! potwory to jest część tej gry no do kurXXwy
Anonymous - 21-12-2013, 14:10
Dodać usługę usuwająca potwory z każdej lokacji w grze przykładowo na 30-60min. Koszt:10MF, proste?
[ Dodano: 21-12-2013, 14:11 ]
Nie ma opcji by był 1 dzień w miesiącu w którym nie ma mobów...
Anonymous - 21-12-2013, 14:57
Coraz głupsze pomysły nadchodzą ...
paladyn32 - 21-12-2013, 21:03
kiwipogromca napisał/a: | Coraz głupsze pomysły nadchodzą ... |
to nie pomysł czytaj temat półgłówku specjalnie taki napisałem żeby osoby twojego pokroju nie pisały takich wypowiedzi ale jednak myliłem się nie każdy ma zmysł interpretacji
Dodać usługę usuwająca potwory z każdej lokacji w grze przykładowo na 30-60min. Koszt:10MF, proste?
[ Dodano: 21-12-2013, 14:11 ]
Nie ma opcji by był 1 dzień w miesiącu w którym nie ma mobów...
a to mi się bardzo podoba administracja by miała zarobek czemu nie fajny pomysł
Pay2Kill - 22-12-2013, 06:23
Paladyn super pomysl z brakiem moobow, może jeszcze wtedy zwiększymy drop wtedy a co.
paladyn32 - 22-12-2013, 09:21
Pay2Kill napisał/a: | Paladyn super pomysl z brakiem moobow, może jeszcze wtedy zwiększymy drop wtedy a co. |
żebyś się nie posikał masz tyle ruchów ze jak dzień wcześniej byś sobie wszystkie wykorzystał to masz na jakieś 40 h na doładowanie nie wiem który ty masz tam lv
ale bardziej podoba mi sie wykupienie tego za mf
Pay2Kill - 22-12-2013, 10:07
wykupienie za mf może być, bo chodzenie po kraterze to koszmar
PoneXis - 22-12-2013, 11:38
Alanov napisał/a: | Mam 2 rozwiązania.
1. Dodać nową usługę, dzięki której gracz przez określoną ilość ruchów na mapie nie będzie napotykał żadnych potworów np. 200 ruchów za 10MF.
2. Dodać jakiś specjalny przedmiot (np. "amulet ochronny"), który gracz posiadałby od początku rozgrywki (np. dostawałby go od Amorji). Raz na tydzień dawałby on możliwość przejścia powiedzmy 100 ruchów bez napotykania potworów. W tym wypadku również można dodać usługę za 10MF, która naładuje amulet i będzie można z niego skorzystać po raz kolejny w ciągu tego samego tygodnia. |
Amulet, czy inne EQ to zbyt dużo roboty. Dodatkowe usługi pod niego to już jest masa ciężkiej pracy, a zyski nie będą aż tak duże.
PN00b napisał/a: | Dodać usługę usuwająca potwory z każdej lokacji w grze przykładowo na 30-60min. Koszt:10MF, proste? |
Wydaję mi się, że to jest zbędny pomysł, ponieważ kosztuje zbyt dużo pracy. Osobiście nie wyobrażam sobie jak miałby wyglądać skrypt gry, aby jednemu graczowi na zawołanie wyłączały się potworki i to jeszcze na określoną ilość czasu. Jednakowo jeśli się da, to koszt powinien wynosić 50 MF.
Pay2Kill napisał/a: | wykupienie za mf może być, bo chodzenie po kraterze to koszmar |
Chodzenie po kraterze na małym poziomie to jest koszmar. Przechodzenie fabuły jest łatwiejsze na wysokim poziomie, chcesz pokonać demona na małym to musisz się męczyć. Dostajesz za to medal.
Alanov - 22-12-2013, 11:51
Pobrać ID gracza z bazy danych, wymusić u niego podczas każdego kroku informację "Bez problemów dotarłeś w wybrane miejsce." i zliczać kroki, to faktycznie straszliwy problem i masa pracy...
|
|