My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - Atrybuty - luźna propozycja

Antybristler - 10-01-2014, 17:15
Temat postu: Atrybuty - luźna propozycja
Proponuję, aby nowo utworzone konta miały po 25 wszystkich atrybutów (o ile w ogóle to możliwe).
Gra i tak umiera, a odciążenie nowych kont od tego utrapienia byłoby miłym gestem :wink:

Lekkie wzmocnienie ataku sów załatwiłoby problem z balansem.

Jest jeszcze kwestia ludzi, którzy tam ubijają sowy na 5 levelu i wbijają atry w Urkaden, by mieć przewagę nad ludźmi z Lange.
Mam tutaj dwie uwagi:
- takich ludzi jest skrajnie mało
- przewaga 50 nad 25 to nadal przewaga :P

MiT - 10-01-2014, 19:28

Lepiej dajmy 30 rund na 5 - 9 lv, to może coś się poprawi, albo serwer do walk na niskim lv : }
KisS - 11-01-2014, 14:14

Tak załóżmy 10 serwerów jestem za

:P

Aczkolwiek pomysł mi sie podoba

Alanov - 11-01-2014, 14:43

W ogóle dajcie nowym graczom złoto, punkty rankingowe, możliwość wybrania poziomu startowego, żeby wszystkim żyło się lepiej...
Antybristler - 11-01-2014, 16:38

To kwestia wygody. Atrybuty i tak się później zmienia wedle upodobań. Chodzi o zaoszczędzenie tych kilku dni, gdzie wchodzi się do gry tylko ruchy do świątyni oddać.
Możliwe też, że zmniejszy się częstotliwość męczących wiadomości typu "ej, porzycz troche golda na atrubuty" :P

Alanov - 11-01-2014, 17:03

Gry MMORPG nie mają być wygodne, BOOOSH!!!
MiT - 11-01-2014, 17:16

Po prostu założenie większości graczy jest takie ;

Skoro nikt nie gra to można porobić dużo rzeczy ułatwiających nam granie

- błąd, utrudniajmy żeby poprzeczkę podnieść.

Antybristler - 11-01-2014, 17:22

Alanov napisał/a:
Gry MMORPG nie mają być wygodne, BOOOSH!!!

A ja głupi myślałem, że gry służą przede wszystkim do rozrywki...

I poza tym to tylko propozycja. Można dyskutować, a Ty od razu z nerwami.

Alanov - 11-01-2014, 17:25

Nie z nerwami, tylko dobija mnie takie podejście, o którym właśnie powiedział MiT.
Antybristler - 11-01-2014, 17:30

Cytat:

Lepiej dajmy 30 rund na 5 - 9 lv, to może coś się poprawi, albo serwer do walk na niskim lv : }

Przecież już było uzasadnione, że 30 tur prowadzi do sytuacji, gdzie można stworzyć postać, która nigdy nie przegra. I jaki jest wtedy sens rywalizacji? Kto więcej fabułowiczów złapie?

Powiedzcie mi gdzie w mojej propozycji jest obniżenie poprzeczki, bo jakoś nie mogę wyczaić.

Alanov - 11-01-2014, 17:42

Antybristler napisał/a:
Powiedzcie mi gdzie w mojej propozycji jest obniżenie poprzeczki, bo jakoś nie mogę wyczaić.

Każdy leń, któremu się nie chce robić atrybutów, będzie na równi z innymi.

Rencar Old - 11-01-2014, 19:51

I na wejściu 10k rankingu, i tak później się go traci, albo zyskuje ;]
Anonymous - 11-01-2014, 21:16

W całej historii mfo zawsze byli gracze ci lepsi i ci słabsi, ci lepsi zawsze byli krok przed tymi słabszymi a ci słabsi byli zawsze krok za tymi lepszymi, i tu tkwi fenomen tej gry, wy teraz chcecie zrównać tych lepszych i tych słabszych, atrybuty to nie przymus i kto chce je zrobić to je zrobi nie patrząc na to ile je sie wykonuje 2,3,7 dni...
Demonstration - 11-01-2014, 23:52

Jak dla mnie to nie najgorszy pomysł. Zwłaszcza teraz, gdy nowych graczy jest jak na lekarstwo, więc te perełki można by oszczędzić. Zazwyczaj są oni tyrani na początkowych levelach przez tych "fajnych" co już wbili atry, więc szybko rezygnują.
Pirrat - 12-01-2014, 12:59

Skoro już chcesz zmniejszać % atrów, to odpowiednio trzeba wydłużyć walki, a co za tym idzie trzeba testować ;) , jaka wartość jest optymalna i nie zaburza obecnej rozgrywki.
Pomysł na + dla nowych graczy, może to zwiększy ich "żywotność"


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group