|
My Fantasy Online 2 Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2 |
|
Śmietnik - wymagania na uzbrojenie
ahmadabadar - 28-02-2007, 14:19
i po co to komu kolejne ułatwienie dla wojów wezcie przestancie mag by tylko tracił punkty statystyk na siłe lol
Lag - 28-02-2007, 14:26
ahmadabadar napisał/a: | i po co to komu kolejne ułatwienie dla wojów wezcie przestancie mag by tylko tracił punkty statystyk na siłe lol |
dla magów też by sie ,,coś" wymyśliło cóżeś ty myślał
BULWAHR - 28-02-2007, 14:31
tak czy inaczej.......... każdy pomysł wprowadzający ograniczenia......... trzeba dobrze przemyśleć.... bo inaczej gra straci swój urok i elastyczność w dobieraniu statów.
krystian - 28-02-2007, 14:35
ograniczenia na lvle mogły by zostać a dla maga mozna by było wymyśleć takie coś ze nie czeba by było dawać na siłe tylko na szybkość czy coś w tym stylu
Lag - 28-02-2007, 14:35
co masz na myśli mówiąć ,,elastyczność"
Virus - 02-03-2008, 16:36
Fajnie jest jak jest!
Jestem na NIE
Dionomites - 02-03-2008, 19:51
Byl taki teamt;] I TO POMYSL Z dIABLO II o ile sie nie myle. Jakis GM pisal ze to nie ma szans na wejscie poszukaj sobie w archiwum bo juz bylo takie cos
mercenariusz - 03-03-2008, 19:03
Ograniczenia muszą być. Najlepiej lvl"owe.Wiadomo że taka propozycja to coś nowego i każdy wątek można rozważyć.Ale mi się wydaje że lepiej jest tak jak jest..Ostatecznie myślę że jestem za nie.
Wilu - 03-03-2008, 19:15
Omg , pomysł ściągnięty żywcem z gier MMORPG np.MU,RYL,i wspomniane już Diablo.Dobrze jest tak jak jest ograniczenie lvlowe nie narzuca nic nikomu.W przypadku itemów zależnych od statów ,narzucało by to innym jeden styl gry.Czyli w siłe wojowie ,wiec było by jeszce więcej ''noobstatów'',a przecież narzekacie na nich.A magowie w szybkość,więc byli by ''speederami'' .A chyba każdy ma swój inny ,odpowiedni dla siebie styl, i była by to zła decyzja narzucająca wszystkim jeden styl gry.Pozdro ^^
jifi - 03-03-2008, 19:21
Zly pomysl,dzieki temu hitowcy by mieli jeszcze lepiej.
1000 - 05-03-2008, 23:11
na nie
pomysł by wymagał przerobienia większości eq mocniejszego wyszczególnienia profesji
i właściwie zmiany stylu gry
bo np. taka zbroja na maga która nie wymaga sily nie powinna dobrze chronić przed zwykłymi hitami i vice versa cięzkie zbroje wojów by blokowały zwykłe hity i przktycznie nie chroniły przed magią przyznaje ze te domysły opieraja się głównie na grze margonem ale też na zdrowy rozum coś takiego wychodzi podział lvl-owy jaki jest teraz jest najlepszy
|
|