My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - wymagania na uzbrojenie

ahmadabadar - 28-02-2007, 14:19

i po co to komu kolejne ułatwienie dla wojów wezcie przestancie mag by tylko tracił punkty statystyk na siłe lol
Lag - 28-02-2007, 14:26

ahmadabadar napisał/a:
i po co to komu kolejne ułatwienie dla wojów wezcie przestancie mag by tylko tracił punkty statystyk na siłe lol


dla magów też by sie ,,coś" wymyśliło cóżeś ty myślał :?:

BULWAHR - 28-02-2007, 14:31

tak czy inaczej.......... każdy pomysł wprowadzający ograniczenia......... trzeba dobrze przemyśleć.... bo inaczej gra straci swój urok i elastyczność w dobieraniu statów.
krystian - 28-02-2007, 14:35

ograniczenia na lvle mogły by zostać a dla maga mozna by było wymyśleć takie coś ze nie czeba by było dawać na siłe tylko na szybkość czy coś w tym stylu
Lag - 28-02-2007, 14:35

co masz na myśli mówiąć ,,elastyczność" :-P
Virus - 02-03-2008, 16:36

Fajnie jest jak jest!

Jestem na NIE g:P

Dionomites - 02-03-2008, 19:51

Byl taki teamt;] I TO POMYSL Z dIABLO II o ile sie nie myle. Jakis GM pisal ze to nie ma szans na wejscie poszukaj sobie w archiwum bo juz bylo takie cos
mercenariusz - 03-03-2008, 19:03

Ograniczenia muszą być. Najlepiej lvl"owe.Wiadomo że taka propozycja to coś nowego i każdy wątek można rozważyć.Ale mi się wydaje że lepiej jest tak jak jest..Ostatecznie myślę że jestem za nie.
Wilu - 03-03-2008, 19:15

Omg , pomysł ściągnięty żywcem z gier MMORPG np.MU,RYL,i wspomniane już Diablo.Dobrze jest tak jak jest ograniczenie lvlowe nie narzuca nic nikomu.W przypadku itemów zależnych od statów ,narzucało by to innym jeden styl gry.Czyli w siłe wojowie ,wiec było by jeszce więcej ''noobstatów'',a przecież narzekacie na nich.A magowie w szybkość,więc byli by ''speederami'' .A chyba każdy ma swój inny ,odpowiedni dla siebie styl, i była by to zła decyzja narzucająca wszystkim jeden styl gry.Pozdro ^^
jifi - 03-03-2008, 19:21

Zly pomysl,dzieki temu hitowcy by mieli jeszcze lepiej.
1000 - 05-03-2008, 23:11

na nie
pomysł by wymagał przerobienia większości eq mocniejszego wyszczególnienia profesji
i właściwie zmiany stylu gry
bo np. taka zbroja na maga która nie wymaga sily nie powinna dobrze chronić przed zwykłymi hitami i vice versa cięzkie zbroje wojów by blokowały zwykłe hity i przktycznie nie chroniły przed magią :roll: przyznaje ze te domysły opieraja się głównie na grze margonem ale też na zdrowy rozum coś takiego wychodzi :razz: podział lvl-owy jaki jest teraz jest najlepszy


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group