My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - Premie klasowe

tofica - 13-08-2007, 15:21

a jak dla mnie to pomysł dobry, ile to razy dostawałam w du... na mniejszym lv od magów mniejszych nawet o 2-3 lv :P może to by zmieniło trochę grę ale raczej byłoby warto :P
Jelsyn - 13-08-2007, 15:27

Nonsensowny ten pomysł bo każdy wie że zaczynać lepiej jest magiem. Powód ? dostaje on Ogień 1 na 1* który można sprzedać razem z broniąi kupić coś dla woja .......... Definitywnie na NIE
zdrojak - 13-08-2007, 15:28

StopDzieciomNeo napisał/a:
rozmawiacie tak jakby ten pomys był już wprowadzony :D
kłocicie się tak o te ceny a i tak nie wiadomo czy pomysł wejdzie ;)



No i co to przeciesz "FORUM" na nim własnie sie dykutuje

sazian - 13-08-2007, 21:34

w grach rpg najbardziej nie ludzie tego że na początku muszę wybierać jakiej klasy, rasy( i kto wie czego jeszcze ) ma być moja postać

wolał bym raczej takie rozwiązanie jak w grze Gothic
każdy zaczyna identyczną postacią i dopiero w trakcie gry wybiera swoją klasę

a poza tym nie trzeba by tego wprowadzać na istniejących serwerach, coś słyszałem że ma powstać świat 3 i właśnie tam mozna by przetestować nowe rozwiązanie :)

Blix - 13-08-2007, 21:39

Na poczatku gry nie powinno pisac czy chce sie byc wojem czy magiem. Kazda profesja dostawala by po tyle samo kasy czyli okolo 5 k. Za to mozna by bylo kupic EQ na 1 lvl. Na nie - poszukaj innego rozwiazania
Fallven, - 13-08-2007, 21:42

noooo tyle że jak ktoś zrobi reset stat i zrobi sobie maga to będzie miał złe premie...
Adenos - 14-08-2007, 06:13

Na NIE. po co tak robić jak można przy wymianie profesji np dla maga w statystykach zlikwidować siłę, a dla woja magie... i nie bedzie juz zmieny profesji bo jesli zechcesz zmienic np. z woja na maga to potrzeba tobie magia a jej w bazowych nie bedzie. i odwrotnie.
Polish_The_Best - 14-08-2007, 10:16

mogło by i być. ale zamiast tego po co sie trudzić jak ludzie nażekają. wystarczy że ten gem co od Solidusa sie dostanie jest warty 1golda i po kłopocie :mrgreen:
Corso - 14-08-2007, 10:29

Cytat:
w grach rpg najbardziej nie ludzie tego że na początku muszę wybierać jakiej klasy, rasy( i kto wie czego jeszcze ) ma być moja postać


Nie mam zamiaru z MFO Morrowinda gdzie mamy wojownika, rycerza, paladyna, maga, maga zbrojnego, maga bitewnego itd. itp. tylko dwie konkretne klasy- wojownik i mag.

A nie umiecie grać bez resetowania statystyk ? Jak chcesz sie zamienić z woja na maga bo woj ci sie znudził to stwórz maga na drugim świecie (po coś jest), a woj niech sobie biega po pierwszym świecie.

Jedi Bart - 15-08-2007, 14:30

Ja tam nie gram na lewo. Jak zaczynałem na s1 to wziołem maga i miałem gem a na s2 wziołem woja i miałem pałkę...
ahim - 16-08-2007, 08:25

a co ci to przeszkadza?jak chcesz to tez zacznij magiem i problem z glowy
duzo osob po upie albo przed turniejami zmieniaja staty i klase,a gdy maja jeszcze zmieniac premie to podejrzewam ze przestana grac,ja wzialem maga bo w jakakolwiek gre bym nie gral gram magiem

Anonymous - 16-08-2007, 08:45
Temat postu: Re: Premie klasowe
Corso napisał/a:


Wojownik:
- 15% do ataku fizycznego
- 10% do uniku i szybkości
- 5% do obrony przed atakami fizycznymi i żywotności

Mag :
- 15% do ataku magicznego
- 10% do celności magii
- 5% do obrony magicznej, uniku i żywotności


Pogrubiona pozycja jest conajmniej nierozsądna...10% szybkości więcej dla wojownika to na lvl 120+ około 100 speeda więcej.

10% celności magicznej dla maga to na 100 lvl jest około 60 celności więcej
10% uników dla woja na 100 lvl to około 100 uników więcej

woj i w tym byłby lepszy



Corso napisał/a:
W jaki sposób ci zniszczy jak tylko dostaniesz i nic nie stracisz ?


Trzeba trochę pomyśleć, co może się wydarzyć po takiej zmianie...

a) Woj będzie dużo lepszy od maga
b) zachwiało by to wszystkimi na wyższych level'ach
c) jeżeli ktoś chciałby zmienić staty, płaciłby podwójnie

na NIE

Aramis - 16-08-2007, 09:31

Bardzo fajny pomysł mi się podoba ale ja bym trochę zmniejszył dodatki :
WOJOWNIK :
4% do ataku fizycznego
4% do uników i szybkości
4% do obrony magicznej
MAG
4% do ataku magicznego
4% do celności magii
4% do obrony witalnej


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group