My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - obrazenia

Kamilo169 - 26-09-2007, 17:50

Różnica obrażeń zależy od ilości obrony im więcej obrony dasz tym mniejsze będą te różnice
Cry FoR yoU - 08-05-2008, 20:59

Dla mnie to 80% N00bstatów, którzy nie potrafią rozdawać stasystyk.
Zaś 20% N00bstatów to ci, którzy potrafią ale nie chcą...To jest głupie. :P
Ale za to mają dużo przyjemności :roll:

SiewcaWiatru6 - 08-05-2008, 21:12

odchylenie ataku wynosi od 10-15 % do tego dolicz krytyk ok 40 % i wychodzi ponad 50 % odchylenia
jak łatwo policzyć mając 2000 ataku może on sięgać pond 3000.

mklem1 - 10-05-2008, 18:08

Po 1 zly przykład z magiem został podany bo różdżki i laski maja obrażenia fizyczne a obrażenia od magi zadaje sam gem

Po2:
na niskich lv jest tyle noob'ów bo danie statystyk w życie bardziej sie opłaca niż w obronę
(patrz: jeden poziom to 1/4 życia do przodu )
można szybko dać dużo ataku i zwiększyć atrybut

Rozbieżność myślę ze jest dobra tak te ok 10-15%
tylko bardziej jest odczuwalna na wyższych lv gdy zamiast 7K dostaniemy dostaniemy 8K
a to jest bardzo dobre gdyż musimy zadbać o swoja żywotność nie na styk a z jakimś marginesem błędu , co do krytyków to można uznać ze jest to to samo co u maga atrybut
i nie mówcie ze krytyk zwiększa dmg o 40% a atrybuty o 50% bo woj może sobie zrobić tez chodź te 10 % i będzie to samo a mag w życiu nie oprze sie krytykowi (wtedy był by to kiepski mag )

a występowanie krytyków to inna bajka

wiec wszystko jest ok :P

SiewcaWiatru6 - 10-05-2008, 18:16

mklem1 napisał/a:
różdżki i laski maja obrażenia fizyczne a obrażenia od magi zadaje sam gem
?
Anonymous - 10-05-2008, 18:43

mklem napewno rozdzki/laski magow nie daja obr. fizycznych,nie jestem pewien ale tez w malym stopniu chyba wplywaja na ciosy magow
Aesso - 13-05-2008, 17:33

Dziala to na mniej wiecej takiej zasadzie...

obr. z broni woja=obr. z broni maga+obr. z gemu..

@Endry
Moze i bylo tyle tych noobstat... ale teraz hiterow jest moim zdaniem znacznie wiecej! A nawet jakby... popatrz na staty "0 obrony"... byly moim zdaniem bardziej przemyslane, niz staty "hiterow". Hiter to tak naprawde podzielenie ilosci pkt. na 4 czesci... 2/4-atak/magia, 1/4 hp, 1/4 speed/szczescie/obrony...

LLisek - 15-05-2008, 13:59

:/ wy pewnie super chary macie a ja :(
FeaR - 16-05-2008, 11:24

Na magow to nie wplywa prawie wogole ;>
mialem 108mp na 16 a koles 150. hity takie same ^^...wiec tu nie oplaca sie duzo ladowac :P
a co do roznicy staty to jedno...ale dobrze ustawiona inteligencja to druga rzecz...daj po 55% i nie powinienes miecc problemu ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group