|
My Fantasy Online 2 Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2 |
|
Śmietnik - Obniżanie poziomu
Krzeja - 12-11-2007, 16:04
Albo chociaż, żeby jak ktoś atakuje czachy, niezależnie od poziomu, i jak przegra to traci też rank...chodzi mi o światy moderowane... lecz to może być za trudne
JYN - 12-11-2007, 18:53
Według mnie najlepszym rozwiązaniem to co wymyślił Q.U. że gdy niski lv atakuję czachę chcąc stracić ekspa powinien tracić również rank i problem był by rozwiązany
Jeżeli chodzi o kogoś atakującego niższe lv powinno zostać bez zmiany (żeby osoba zaatakowana [niższy lv] nie traciła ranku)
ADIHC1 - 12-11-2007, 19:08
JYN napisał/a: | Jeżeli chodzi o kogoś atakującego niższe lv powinno zostać bez zmiany (żeby osoba zaatakowana [niższy lv] nie traciła ranku) |
Ale to wciaz umozliwia utrzymywanie lv, nie tracac ranku.
Moja propozycje juz znacie, pisalem o niej wczesniej..
`Patryk - 12-11-2007, 20:29
Co do obniazania na czaszkach lvli to zeby mozna jak Raelag napisal tylko kilka razy potem zeby lvl nie spadal lub zrobic tak ze przy kazdej przegranej spadal exp , gold , rank i no czasem przedmioty wtedy rankowce by musieli grac tak jak inni , a nie tylko na rank
Chingy - 12-11-2007, 23:08
ADIHC1 napisał/a: | Tu nawet nie chodzi o obnizanie poziomu, bo sporo osob zaczelo poprostu
utrzymywac lv. Nie ma ma skokow lv up - lv down. Ale to swietnie widac
po przegranych walkach. Zazwyczaj takie osoby (stosunkowy duzy rank,
na low lv) maja odpowiednio duzo przegranych - niemal tyle samo co
wygranych. To jest utrzymywanie poziomu. O czym niestety nie ma mowy
w regulaminie. Przydaloby sie sprecyzowanie w tej kwesti, badz..
Raelag napisał/a: | Można by po prostu zrobić tak, by po przegranej z czaszką +4 (i więcej) nawet jeślibyśmy mieli miec spadek go nie dostaniemy |
A gdyby podczas walk z czachami nie zdobywalo/tracilo sie expa? Zwykli
gracze raczej na tym nie ucierpia, a nawet jesli to o wiele mniej niz osoby
utzymujace poziom. Wtedy utrzymywanie poziomu nie bedzie szlo w parze
z trzymaniem ranku. |
To mi się podoba... To właściwa propozycja. Niech GM to rozpatrzy !
[ Dodano: 12-11-2007, 23:10 ]
Co wy na to?
gryps - 13-11-2007, 22:30
co stego ze obnizaja poziom komu to i w czym przeszkadza
[ Dodano: 13-11-2007, 22:32 ]
a co to komu przeszkadza, np. mi to nie robi ruznicy
ADIHC1 - 13-11-2007, 22:47
Jak zobacze jeszcze jeden post w stylu, jaki zaprezentowal kolega wyzej,
przestane byc taki tolerancyjny. To nie Rozmowa tylko dzial Propozycji.
Jezeli masz cos do powiedzenia, odpowiednio to uargumentuj (dlaczego
masz takie, a nie inne zdanie wzgledem propozycji). Mam nadzieje, ze
wszytko jasne..
JYN - 14-11-2007, 11:07
ADIHC1 napisał/a: | JYN napisał/a: | Jeżeli chodzi o kogoś atakującego niższe lv powinno zostać bez zmiany (żeby osoba zaatakowana [niższy lv] nie traciła ranku) |
Ale to wciaz umozliwia utrzymywanie lv, nie tracac ranku.
Moja propozycje juz znacie, pisalem o niej wczesniej.. |
No tak ale taki zaatakowany rankowiec musi czekać godzinkę żeby dalej mógł go ktoś zaatakować. A z reguły jak ktoś jest rankowcem ma dobre staty i eq więc ta osoba która go zaatakuje ma duże szanse że przegra a w tedy mijało by się to z celem :]
A jak taki rankowiec ma 5-10 lv to więcej zdobywa wchodząc z miasta na potworkach niż traci przegrywając.
Faktycznie nie zmniejszyło by to rankowców w 100% ale by im solidnie przeszkadzało
ADIHC1 - 14-11-2007, 13:42
JYN napisał/a: | No tak ale taki zaatakowany rankowiec musi czekać godzinkę żeby dalej mógł go ktoś zaatakować. |
Na niskich poziomach masz racje, ale potem rankowcy sie nie wychylaja.
Wychodza tylko na umowione walki, badz robia wypady na 'polowania'.
Wtedy prot jest im na reke - prawda? A najnizsze poziomy, to najmniejszy
problem..
JYN - 14-11-2007, 18:11
Racja jest to na rękę ale ciężko jest coś dobrego wymyślić żeby całkowicie zablokować możliwość zbijania ekspa bo przez to cierpieli by Ci którzy po prostu normalnie dedną i spadną lewel.
A i tak są tacy co po prostu wysyłają poje bez ekspa - takiego czegoś nie da się już zwalczyć i nawet zmiany z czachami nic nie dadzą.
Ja zostaję przy swojej propozycji bo na pewno utrudni to granie niektórym rankingowcą.
Chyba żeby ustalić jakiś musowy przyrost lv np. do 20lv minimum +1 lv na tydzień do 40 minimum +1lv na 2 tygodnie (znaczy licząc aktywne dni gry) itd. --> no coś w tym stylu normalnym graczom którzy grają żeby grać nie przysporzy to żadnego problemu bo spokojnie wbiją więcej niż ten jeden lewel w określonym czasie. Może i trochę głupi pomysł ale niektórym by odpowiadał i wykluczył by całkowicie osoby które nie wbijają leweli
|
|