My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - Rankerzy

SaKe - 06-01-2009, 20:38

ee tam,moze nie 2 walki na lvl
ale mysle,ze 1 walka na kilka lvli to ok...


co do kaktusa to w sumie dobry pomysl...hmm "dobry gracz" to zle okreslenie,ja bym predzej dal "aktywny pod wzgledem PvP /waleczny gracz"-z takimi osobami (ktore odbywaja np 3 walki w ciagu tygodnia?-na high lvl nawet o tyle jest trudno) mozna by walczyc

Kactuzz - 06-01-2009, 21:03

Ja tylko rzuciłem hasło, a jak się spodoba to se sami sprecyzujcie - ja już nie gra od dawna ;)

Ps
Wiesz, że nie lubie określenia kaktus :P

mnietuniema - 06-01-2009, 22:43

Właściwie to wszystkie drogi prowadzą do Rzymu... - czyli do Jacka.

Choć może jakaś mała korekta w turniejach, żeby były bardziej atrakcyjne... Mi np. brakuje walk o dalsze miejsca (nie tylko o 1 i 3) - tak przy okazji małego upka dla HL...
A w sprawie dodatkowych walk - tu chyba można pomyśleć nad trochę bardziej ambitnym zastosowaniem turniejów prywatnych.... - jakby paru rankerów (oczywiście z podobnym lvlem) się zgrało to mieliby atrakcji i emocji na kilka dni :)

Fanatyko napisał/a:
Jeśli coś ma zachęcić ludzi do walki to inny system naliczania ranku.

A może jakieś sugestie? Mam wrażenie że "ktoś" chętnie się im przysłucha (nie mówię że zastosuje...)

SaKe - 06-01-2009, 23:16

kactuzz napisał/a:
Ps
Wiesz, że nie lubie określenia kaktus


moze byc Sin? :p

mnietuniema napisał/a:
Właściwie to wszystkie drogi prowadzą do Rzymu... - czyli do Jacka.


szkoda,ze wiekszosc "naszych" drog jest tak dziurawa... :roll: :-| :twisted: :evil:

mnietuniema napisał/a:
A może jakieś sugestie?


tez jestem ciekaw twojej propozycja Fana

Kactuzz - 07-01-2009, 11:21

SaKe napisał/a:
moze byc Sin?

Nie.

Hehe, możemy sobie wymyślać przeróżne systemy naliczania ranku ale i tak spodziewać się tego możemy dopiero przy legendarnym mfo3 :D

Aldarion - 07-01-2009, 11:32

kactuzz napisał/a:
Hehe, możemy sobie wymyślać przeróżne systemy naliczania ranku ale i tak spodziewać się tego możemy dopiero przy legendarnym mfo3 :D


No, przynajmniej zabawę jako stare dziadki będziemy mieli ^^
Chociaż, to może być niebezpieczne... Jak cała emerytura pójdzie na mf, to co będziemy jedli?

mnietuniema - 07-01-2009, 11:45

Aldarion napisał/a:
kactuzz napisał/a:
Hehe, możemy sobie wymyślać przeróżne systemy naliczania ranku ale i tak spodziewać się tego możemy dopiero przy legendarnym mfo3 :D


No, przynajmniej zabawę jako stare dziadki będziemy mieli ^^
Chociaż, to może być niebezpieczne... Jak cała emerytura pójdzie na mf, to co będziemy jedli?

Teraz wnuczki przejadają emerytury dziadków, to potem dziadkowie będą (prze)jadali wnuki :)
Ale nie siejcie tu defetyzmu :P
Chociaż gdyby obecni dziadkowie już zaczęli to robić to zrobiliby już kilkakrotnie zapowiadany bojkot mfowy :-D

A wracając do tematu - modyfikacja turniejów to chyba najprostsza droga do poprawienia grywalności... więcej walk dla (prawie) wszystkich uczestników to jedna możliwość... grupy w turniejach prywatnych - druga... może są inne?

SaKe - 07-01-2009, 16:27

hmm cos ktos jeszcze pisal,o turniejach,ze trwaja nieraz 10 dni...
wiem,ze i tak powinna byc jedna walka,ale mozna zrobic oddzielne turnieje dla low i high lvl-przeciez na +160lvl a moze i nizej jest nieraz gora 10-15 zawodnikow i trwa krocej taki turniej niz u low lvl

[Ex-GM] Shell - 08-01-2009, 13:59

Aldarion napisał/a:
Chociaż, to może być niebezpieczne... Jak cała emerytura pójdzie na mf, to co będziemy jedli?


Jacka za to, że przez tyle lat nas olewał :P

Wariat - 25-03-2009, 14:07

Heh powiem tylko jedno. Areny do manualnej walki pvp :) Oczywiście z dalszą możliwością walki automatycznej pod miastem. No i wiadomo, że wszystkie ograniczenia z walki aut. przeskoczyły by na manualną.
BloodStream - 07-04-2009, 10:58

mnietuniema napisał/a:
Fanatyko napisał/a:
Jeśli coś ma zachęcić ludzi do walki to inny system naliczania ranku.

A może jakieś sugestie? Mam wrażenie że "ktoś" chętnie się im przysłucha (nie mówię że zastosuje...)


Przyszedł mi do głowy pewien pomysł naliczania rankingu, który mógłby ułatwić życie rankerom, uatrakcyjnić grę i sprawić, że będzie "sprawiedliwiej".

Ilość ranku, który się traci/zyskuje powinna być naliczana od wartości ranku tego gracza, który ma go mniej. Jeżeli przegrał gracz słabszy - traci 10% swojego ranku, jeżeli przegrał gracz silniejszy, to traci równowartość 10% ranku przeciwnika (ew. druga opcja - 2x tyle co miał do stracenia słabszy, ale nie więcej niż 10% swojego).

Zapobiegnie to sytuacji, w której walczy dwóch graczy, jeden ma 200 ranku, a drugi 2000 i pierwszy stawia na szali tylko 20 pkt, a drugi aż 200.

Taka opcja umożliwiałaby sprawniejsze budowanie wysokiego ranku, aktywizowałaby rankerów z TOP 50 w turniejach i w rezultacie powinna zwiększyć ilość walk PvP.

ADIHC1 - 07-04-2009, 15:31

BloodStream napisał/a:
Ilość ranku, który się traci/zyskuje powinna być naliczana od wartości ranku tego gracza, który ma go mniej. Jeżeli przegrał gracz słabszy - traci 10% swojego ranku, jeżeli przegrał gracz silniejszy, to traci równowartość 10% ranku przeciwnika (ew. druga opcja - 2x tyle co miał do stracenia słabszy, ale nie więcej niż 10% swojego).

Taki pomysł pojawił się już dawno temu. Rozważane było nawet jego wprowadzenie..
BloodStream napisał/a:
Zapobiegnie to sytuacji, w której walczy dwóch graczy, jeden ma 200 ranku, a drugi 2000 i pierwszy stawia na szali tylko 20 pkt, a drugi aż 200.

To jest problem, ale z drugiej strony - jeśli rankerzy będą walczyć między sobą (czyt. walki będą się odbywać między dobrymi graczami), to problem nie będzie miał miejsca. W każdym bądź razie powstał nowy system rankingowy, częściowo uwzględniający to, o czym wspominasz i obecnie jest on testowany.
BloodStream napisał/a:
Taka opcja umożliwiałaby sprawniejsze budowanie wysokiego ranku, aktywizowałaby rankerów z TOP 50 w turniejach i w rezultacie powinna zwiększyć ilość walk PvP.

Aktywność rankerów można wymusić. Główny ranking mógłby składać się z sumy ostatnich dwunastu rankingów miesięcznych, przez co postacie niewalczące, nie zdobywające miesiąc w miesiąc odpowiedniej ilości punktów będą z TOP wypadać. Wegetacja i chomikowanie rankingu nie będzie miało racji bytu.

BloodStream - 07-04-2009, 17:13

ADIHC1 napisał/a:
Aktywność rankerów można wymusić. Główny ranking mógłby składać się z sumy ostatnich dwunastu rankingów miesięcznych, przez co postacie niewalczące, nie zdobywające miesiąc w miesiąc odpowiedniej ilości punktów będą z TOP wypadać. Wegetacja i chomikowanie rankingu nie będzie miało racji bytu.

Nie jestem pewien, czy dobrze zrozumiałem - punty rankingowe mają mieć roczny okres ważności?
ADIHC1 napisał/a:
W każdym bądź razie powstał nowy system rankingowy, częściowo uwzględniający to, o czym wspominasz i obecnie jest on testowany.

Wprowadzenie takiego systemu może się odbyć niezależnie od upka, tak jak to było z ostanimi zmianami w rankingach? Skoro system jest w fazie testów, to pewnie nie ma jeszcze ostatecznego kształtu i nie ma sensu podawać szczegółów :) Wszystkiego dowiemy się w swoim czasie, zgadłem? :mrgreen:

ADIHC1 - 07-04-2009, 17:23

BloodStream napisał/a:
Nie jestem pewien, czy dobrze zrozumiałem - punty rankingowe mają mieć roczny okres ważności?

Mniej więcej tak to ma działać.
BloodStream napisał/a:
Wprowadzenie takiego systemu może się odbyć niezależnie od upka, tak jak to było z ostanimi zmianami w rankingach? Skoro system jest w fazie testów, to pewnie nie ma jeszcze ostatecznego kształtu i nie ma sensu podawać szczegółów :) Wszystkiego dowiemy się w swoim czasie, zgadłem? :mrgreen:

Nowy ranking został wprowadzony do gry parę miesięcy temu, ale nie jest nigdzie wyświetlany.

EdwinOdesseiron - 07-04-2009, 17:35

Dobrze jakbyś to doprecyzował Adi, możnaby podyskutować, bo w tym rozwiązaniu (o ile dobrze je rozumiem) - widzę lukę: łatwiej wbić kolejne xxx ranq startując od zera, niż od wysokiego poziomu - gdy wiele się ryzykuje. Druga rzecz - żeby wejść na jakąś sensowną pozycję w rankingu, trzeba cały rok grać na ranq ... to trochę nudne, i odstraszy nowych chętnych.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group