|
My Fantasy Online 2 Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2 |
 |
Śmietnik - Zmiana w nowym Up`date
SaKe - 29-01-2010, 18:38
Mysle, ze po primo:
Wzor benerita jest ciekawy, moze cos z potega byloby stosowne?
np 10% ^1,2 +5%
Gdzie 10%-do ustalenia
1,2-potega
5%-staly czynnik
Po drugie, potworki tez powinny dawac proporcjonalnie wiecej expa, ap i golda.
Anonymous - 29-01-2010, 18:45
Drogi adminie, potaj proszę statystyki 4-7 poworków (z początku, środka i końca gry) może być na PM a dokonam eksprapolacji funkcji na kolejne przejścia gry i dostarczę matematyczne uzasadnienie.
Tomi - 29-01-2010, 19:09
benerit napisał/a: | Drogi adminie, potaj proszę statystyki 4-7 poworków (z początku, środka i końca gry) może być na PM a dokonam eksprapolacji funkcji na kolejne przejścia gry i dostarczę matematyczne uzasadnienie. |
najlepiej będzie się oprzeć na średnich obrażeniach bazowych.
początek ok. 30
100lv ~ 2000
200lv ~ 4500
admin już nad tym sam myśli, ale jak wymyślisz coś ciekawego to czemu nie wprowadzić Twojej wersji. Z tego co wiem są też jakieś ograniczenia implementacyjne co to samego wzoru - nie znam ich dokładnie.
Legolass - 29-01-2010, 19:12
A nie dało by się zrobić wyboru ? Jak już ktoś pokona Demona to wtedy wyświetlała by się opcja czy chcesz zresetować fabułę ? Jeżeli gracz wybrałby opcje gry dalej a później chciałby zresetować fabułę to kosztowało to by np. 100 mf.
Tomi - 29-01-2010, 19:16
Legolass napisał/a: | A nie dało by się zrobić wyboru ? Jak już ktoś pokona Demona to wtedy wyświetlała by się opcja czy chcesz zresetować fabułę ? Jeżeli gracz wybrałby opcje gry dalej a później chciałby zresetować fabułę to kosztowało to by np. 100 mf. |
Nie będzie to zmienione.
Pokonałeś demona, uratowałeś świat a mamusia nadal na ciebie czeka?
Bóstwa nadal życzą Ci powodzenia itp. Nikt na świecie nie wie że tego dokonałeś?
Za dużo zmian by to za sobą pociągało w kwestii zmiany niemal wszystkich dialogów NPC.
Legolass - 29-01-2010, 19:18
Można by dodać coś takiego, że :
Jestem już dorosły. Chciałbym wyruszyć w swoją drogę stworzyć rodzinę... itd. takie bajery przy rozmowie z matką, gdy przywieziesz brata.
kimero93 - 29-01-2010, 19:33
Tomi miał bym do Ciebie prośbę czy byś mógł po pierwszym przejściu zrobić ulepszenie potworów o 10 % ?
A później powiększał np. co 10 % ?
Odpisz
Alurab - 29-01-2010, 19:52
kimero93 napisał/a: | Tomi miał bym do Ciebie prośbę czy byś mógł po pierwszym przejściu zrobić ulepszenie potworów o 10 % ?
A później powiększał np. co 10 % ? |
Może tego dotyczy cały temat?
Skailer - 29-01-2010, 20:00
Trochę mi tu zaspoilerowaliście tak apropo ;p
Tomi trzeba było dać więcej testerów
Co do wątku kończenia, także o tym myślałem, jak legolas o tym wspomniał, ja wymyśliłem coś takiego, że po prostu nad mapką gry czy tam w ustawieniach, lub gdzieś pojawił się komunikat:
Cytat: | Gratulacje! Ukończyłeś fabułę gry, aby rozpocząć nową kliknij TUTAJ. |
Nie każdy zaraz po pokonaniu ostatniego bossa chce być wywalany do wioski Niektórzy by zrobili jeszcze zakupy, ekwipunek nowy kupili, chcieliby dobić jeszcze z parę leveli..
Co do wartości %, moim zdaniem 10-15% byłoby idealnie, 20% to już max.
ManiakMFo - 29-01-2010, 20:16
działajcie działajcie nad tym bo icek juz chciałby sobie spokojnie poexpić :DxD
ADIHC1 - 29-01-2010, 21:37
Skailer napisał/a: | Nie każdy zaraz po pokonaniu ostatniego bossa chce być wywalany do wioski Niektórzy by zrobili jeszcze zakupy, ekwipunek nowy kupili, chcieliby dobić jeszcze z parę leveli.. |
Możecie zrobić to przed walką z ostatnim bossem. Właśnie dlatego minek mimo, że doszedł na ostatni poziom krateru jako pierwszy, nie zdecydował się "zamknąć fabuły", tylko zajął się handlem i kompletowaniem ekwipunku.
Moim zdaniem obecne rozwiązanie jest dobre...
Tomi - 29-01-2010, 21:59
Siła potworów w drugim przejściu będzie wzrastać już "tylko" o 20%.
Niestety jakieś bardziej wymyślne wzory są trudne do zaimplementowania ze względu na to że takie rozwiązanie nie było planowane jak gra powstawała - zresztą system MF jest tak skonstruowany, że jak jakiś potworek jest o ileś tam słabszy to już jest łatwy bez względu na to czy jest słabszy o 100 czy 50 lv - nie ma więc sensu wzmacniać np. os czy wężów w Eterni - bo nawet gdy je wzmocnimy 5x to i tak będą bajecznie proste. Żeby było widać różnicę trzeba by osy wzmocnić prawie do poziomu potworów z krateru i potem kolejne potwory znowu o trochę, ale to sprawi że drugie przejście to będzie horror.
Zostajemy więc na razie przy tych 20%. Będzie to odczuwalne max za godzinę.
|
|