My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - Zmiana w nowym Up`date

SaKe - 29-01-2010, 18:38

Mysle, ze po primo:
Wzor benerita jest ciekawy, moze cos z potega byloby stosowne?
np 10% ^1,2 +5%
Gdzie 10%-do ustalenia
1,2-potega
5%-staly czynnik

Po drugie, potworki tez powinny dawac proporcjonalnie wiecej expa, ap i golda.

Anonymous - 29-01-2010, 18:45

Drogi adminie, potaj proszę statystyki 4-7 poworków (z początku, środka i końca gry) może być na PM a dokonam eksprapolacji funkcji na kolejne przejścia gry i dostarczę matematyczne uzasadnienie.
Tomi - 29-01-2010, 19:09

benerit napisał/a:
Drogi adminie, potaj proszę statystyki 4-7 poworków (z początku, środka i końca gry) może być na PM a dokonam eksprapolacji funkcji na kolejne przejścia gry i dostarczę matematyczne uzasadnienie.


najlepiej będzie się oprzeć na średnich obrażeniach bazowych.

początek ok. 30
100lv ~ 2000
200lv ~ 4500

admin już nad tym sam myśli, ale jak wymyślisz coś ciekawego to czemu nie wprowadzić Twojej wersji. Z tego co wiem są też jakieś ograniczenia implementacyjne co to samego wzoru - nie znam ich dokładnie.

Legolass - 29-01-2010, 19:12

A nie dało by się zrobić wyboru ? Jak już ktoś pokona Demona to wtedy wyświetlała by się opcja czy chcesz zresetować fabułę ? Jeżeli gracz wybrałby opcje gry dalej a później chciałby zresetować fabułę to kosztowało to by np. 100 mf.
Tomi - 29-01-2010, 19:16

Legolass napisał/a:
A nie dało by się zrobić wyboru ? Jak już ktoś pokona Demona to wtedy wyświetlała by się opcja czy chcesz zresetować fabułę ? Jeżeli gracz wybrałby opcje gry dalej a później chciałby zresetować fabułę to kosztowało to by np. 100 mf.


Nie będzie to zmienione.
Pokonałeś demona, uratowałeś świat ;) a mamusia nadal na ciebie czeka?
Bóstwa nadal życzą Ci powodzenia itp. Nikt na świecie nie wie że tego dokonałeś?
Za dużo zmian by to za sobą pociągało w kwestii zmiany niemal wszystkich dialogów NPC.

Legolass - 29-01-2010, 19:18

Można by dodać coś takiego, że :
Jestem już dorosły. Chciałbym wyruszyć w swoją drogę stworzyć rodzinę... itd. takie bajery przy rozmowie z matką, gdy przywieziesz brata.

kimero93 - 29-01-2010, 19:33

Tomi miał bym do Ciebie prośbę czy byś mógł po pierwszym przejściu zrobić ulepszenie potworów o 10 % ?
A później powiększał np. co 10 % ?
Odpisz

Alurab - 29-01-2010, 19:52

kimero93 napisał/a:
Tomi miał bym do Ciebie prośbę czy byś mógł po pierwszym przejściu zrobić ulepszenie potworów o 10 % ?
A później powiększał np. co 10 % ?


Może tego dotyczy cały temat?

Skailer - 29-01-2010, 20:00

Trochę mi tu zaspoilerowaliście tak apropo ;p
Tomi trzeba było dać więcej testerów g:P
Co do wątku kończenia, także o tym myślałem, jak legolas o tym wspomniał, ja wymyśliłem coś takiego, że po prostu nad mapką gry czy tam w ustawieniach, lub gdzieś pojawił się komunikat:
Cytat:
Gratulacje! Ukończyłeś fabułę gry, aby rozpocząć nową kliknij TUTAJ.

Nie każdy zaraz po pokonaniu ostatniego bossa chce być wywalany do wioski g;) Niektórzy by zrobili jeszcze zakupy, ekwipunek nowy kupili, chcieliby dobić jeszcze z parę leveli..
Co do wartości %, moim zdaniem 10-15% byłoby idealnie, 20% to już max. g;)

ManiakMFo - 29-01-2010, 20:16

działajcie działajcie nad tym bo icek juz chciałby sobie spokojnie poexpić :DxD
ADIHC1 - 29-01-2010, 21:37

Skailer napisał/a:
Nie każdy zaraz po pokonaniu ostatniego bossa chce być wywalany do wioski g;) Niektórzy by zrobili jeszcze zakupy, ekwipunek nowy kupili, chcieliby dobić jeszcze z parę leveli..

Możecie zrobić to przed walką z ostatnim bossem. Właśnie dlatego minek mimo, że doszedł na ostatni poziom krateru jako pierwszy, nie zdecydował się "zamknąć fabuły", tylko zajął się handlem i kompletowaniem ekwipunku.

Moim zdaniem obecne rozwiązanie jest dobre...

Tomi - 29-01-2010, 21:59

Siła potworów w drugim przejściu będzie wzrastać już "tylko" o 20%.
Niestety jakieś bardziej wymyślne wzory są trudne do zaimplementowania ze względu na to że takie rozwiązanie nie było planowane jak gra powstawała - zresztą system MF jest tak skonstruowany, że jak jakiś potworek jest o ileś tam słabszy to już jest łatwy bez względu na to czy jest słabszy o 100 czy 50 lv - nie ma więc sensu wzmacniać np. os czy wężów w Eterni - bo nawet gdy je wzmocnimy 5x to i tak będą bajecznie proste. Żeby było widać różnicę trzeba by osy wzmocnić prawie do poziomu potworów z krateru i potem kolejne potwory znowu o trochę, ale to sprawi że drugie przejście to będzie horror.
Zostajemy więc na razie przy tych 20%. Będzie to odczuwalne max za godzinę.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group