My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Projekt MF - CO i jak ! Czyli jak dobrze wystartować.

7up/tbg - 31-12-2011, 18:52

Hybryda to nie osoba która ma dużo obron :) Dużo hybryd ma ,, 10/10 Addiict o tym 10/10 tez możesz dodac. Oraz o osobie która daje najwięcej w witalność i inteligencje czyli tanker
OttoIII - 01-01-2012, 19:35

[gm]workowaty dał już prawidłową definicję:

"hybryda to gracz. ktory atakuje z ciosu fizycznego oraz magii."

to co wy opisujecie to normalna postać - nie anty. z tego co wy mówicie zwykły ns też jest hybrydą - a nikt go tak nie nazwie :o

MiT - 30-12-2013, 21:31

Hybryda to
-anty;
woj anty mag, woj anty woj, mag anty woj, mag anty mag
- lucker ;
wojownik którego staty opierają się na szczęściu i sile :}
noobstat ;
hybryda z dużą ilością siły/many chodź ktoś kto am czegoś dużo np. 500 witalności na 51 lvl to też powinien być noobstat a nie tanker :}
speeder ;
wojwonik/mag, którego statystyki opierają się na szybkości

/\
|

Drzewko małe

To wywnioskowałem z tego co piszecie, a to co jest najpowszechniej uważane ;

hybryda - anty wojo mag, czyli wojownik/magik walczący z każdym
lucker - wojownik opierający się na szczęściu, czyli uniki ciosów, krytyki oraz opiera się na sile - warto o tym wspomnieć
speeder - magik/wojownik opierający się na szybkości - większa częstotliwość ataków fizycznych i magicznych
anty - wojowink/magik, który atakuje profesje pod którą ma ułożone statystki z premedytacją, oraz nuupek, który nie potrafi walczyć na polu z każdym jednym słowem - "frajer".


Nie miejcie do mnie żalu, tak wynika z czystych sondaży :} Ja tylko skleiłem wszystko w całość. Przepraszam również za słowo, które zostało użyte "frajer", ale innego słowa prostszego w zrozumieniu nie znalazłem dla poziomu intelektu panującego w obecnych czasach gry.

Pay2Kill - 31-12-2013, 11:53

Mit warto dodać że hybrydą dla,skryptu gry jest gracz którego Magia i Sila nie różnią się o maksymalnie 9 punktów
chadrian - 01-01-2014, 16:57

Pay2Kill napisał/a:
Mit warto dodać że hybrydą dla,skryptu gry jest gracz którego Magia i Sila nie różnią się o maksymalnie 9 punktów


po zmianach wprowadzonych przez Tomiego nie ma to już takiego znaczenia, liczy się różnica w obrażeniach z atak fizycznego od obrażeń z ataku magicznego, ale nie wiem jaka jest różnica, zależy ona od lv

Pay2Kill - 01-01-2014, 17:48

chadrian poprawie Cię: rację masz ale na s5 obowiązuje zasada którą napisałem (bo bohun i ja tego nadużywaliśmy);)
chadrian - 01-01-2014, 19:20

to na s5 nie zmienił tego Tomi?? myślałem, że na wszystkich światach zmienił właśnie przez was
Pay2Kill - 01-01-2014, 20:57

ajajajajaj wybacz mój błąd;) tak jak Ty powiedziałeś jest na światach 1+2,3,4 a jak ja napisalem na,s5 ^^

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group