My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - Nowy sposób kupowania :)

Areen - 30-07-2010, 21:29

ADIHC1 napisał/a:
Sztućce też są nudne, ale wciąż z nich korzystasz, nie szukasz udziwnień - dlaczego? Dlaczego zmieniać coś, co funkcjonuje dobrze?


Nie zamienię bo nie ma innej alternatywy - złe porównanie.

Interesy powiadasz? Interesy zawsze były skomplikowane i zawsze trzeba się naszukać nim coś znajdziesz.

Kyrstron - 30-07-2010, 21:53

poza tym targ jest dla mnie tragedią bo trzeba czekać 41241 godzin zanim dostanie się przedmiot ;/ i jest lipa z tym że można wystawiać tylko na 1-2-3 dni
powinny być wprowadzone "połówki" czyli po 12h

SaKe - 30-07-2010, 23:30

Kyrstron napisał/a:
41241 godzin

A czekales kiedys tyle?

Areen napisał/a:
Interesy powiadasz? Interesy zawsze były skomplikowane i zawsze trzeba się naszukać nim coś znajdziesz.

W sumie racja. Obecnie trzeba troche pokombinowac, ale i zwykly szarak moze dorobic sie fortunki, wystarczy systematycznosc i spostrzegawczosc. A kombinujac da sie sporoooo zarobic.

Areen - 30-07-2010, 23:37

SaKe napisał/a:
W sumie racja. Obecnie trzeba troche pokombinowac, ale i zwykly szarak moze dorobic sie fortunki, wystarczy systematycznosc i spostrzegawczosc. A kombinujac da sie sporoooo zarobic.


I tu Sake rozwijasz moją myśl. Chodzi mi bardziej o to by pogłówkować nad grą by dojść do czegoś. Proste klepanie to nie jest to czego oczekuję od MFO3 bo coś takiego mam w oldzie czy MFO2. Tu przydałby się nowy system, coś bardziej z życia wziętego, lub też zapożyczonego z innych gier. I nie mówię tu o tibii czy metinie bo to słabe porównanie. Bardziej chodzi mi o WoW'a

Kyrstron - 31-07-2010, 00:01

Kyrstron napisał/a:
41241


to była forma przenośni

dla dzieci neostrady 41241=superuberhiperdeelay dłuuugo

SaKe - 31-07-2010, 00:21

Kyrstron napisał/a:
dla dzieci neostrady 41241=superuberhiperdeelay dłuuugo

Kyrstron napisał/a:
poza tym targ jest dla mnie tragedią

Brawo, fejl?

Areen napisał/a:
I tu Sake rozwijasz moją myśl. Chodzi mi bardziej o to by pogłówkować nad grą by dojść do czegoś. Proste klepanie to nie jest to czego oczekuję od MFO3 bo coś takiego mam w oldzie czy MFO2. Tu przydałby się nowy system, coś bardziej z życia wziętego, lub też zapożyczonego z innych gier. I nie mówię tu o tibii czy metinie bo to słabe porównanie. Bardziej chodzi mi o WoW'a

Mniejsza o to z jakiej gry, byle trzeba bylo troche pomyslec i sie pobawic.

ADIHC1 - 31-07-2010, 01:16

Areen napisał/a:
Nie zamienię bo nie ma innej alternatywy - złe porównanie.

A jak myślisz, dlaczego tak jest?
Areen napisał/a:
Interesy powiadasz? Interesy zawsze były skomplikowane i zawsze trzeba się naszukać nim coś znajdziesz.

W tym właśnie rzecz. Nie komplikujesz procedur, które działają efektywnie tylko dlatego, że są "nudne".
SaKe napisał/a:
W sumie racja. Obecnie trzeba troche pokombinowac, ale i zwykly szarak moze dorobic sie fortunki, wystarczy systematycznosc i spostrzegawczosc.

Co w tym złego, bo nie rozumiem?
SaKe napisał/a:
A kombinujac da sie sporoooo zarobic.

Co jest obarczone dodatkowym ryzykiem. Chyba, że czegoś nie zrozumiałem?
Areen napisał/a:
I tu Sake rozwijasz moją myśl. Chodzi mi bardziej o to by pogłówkować nad grą by dojść do czegoś.

Dalej rozmawiamy o sklepie i o targu? W pierwszym z tych miejsc kupujesz przedmioty po ustalonej cenie, a w drugim licytujesz się o przedmioty - która z tych czynności powinna wymagać więcej, niż 148 IQ?
Areen napisał/a:
Proste klepanie to nie jest to czego oczekuję od MFO3 bo coś takiego mam w oldzie czy MFO2.

Gdyby iść Twoim tokiem rozumowania, to żadna z gier nie ma sensu, bo sprawdza się do tak banalnych czynności, jak klikanie.
Areen napisał/a:
Tu przydałby się nowy system, coś bardziej z życia wziętego, lub też zapożyczonego z innych gier.

Z życia wziętego? Proponuję topienie przeciwników podczas handlu w basenie bez drabinek ; >

Areen - 31-07-2010, 01:49

ADIHC1 napisał/a:
A jak myślisz, dlaczego tak jest?


Ponieważ będziesz jadł kwadratem? No pomyśl, że... nie można do sztućców czegoś lepszego już wymyślić... złe porównanie Adihacz

ADIHC1 napisał/a:
W tym właśnie rzecz. Nie komplikujesz procedur, które działają efektywnie tylko dlatego, że są "nudne".


Proste czynności są nudne, a ja się trochę "niewygodnie" określiłem. Sęk w tym, że ciągłe klikanie jest nudne.

ADIHC1 napisał/a:
Co jest obarczone dodatkowym ryzykiem. Chyba, że czegoś nie zrozumiałem?


Bez ryzyka nie ma zarobku - proste.

Cytat:
Dalej rozmawiamy o sklepie i o targu? W pierwszym z tych miejsc kupujesz przedmioty po ustalonej cenie, a w drugim licytujesz się o przedmioty - która z tych czynności powinna wymagać więcej, niż 148 IQ?


Zawyżyłeś próg. Powinna wymagać więcej niż 60 IQ, bo na ten moment wszystko ograniczone jest do klikania.

ADIHC1 napisał/a:
Gdyby iść Twoim tokiem rozumowania, to żadna z gier nie ma sensu, bo sprawdza się do tak banalnych czynności, jak klikanie.


Mówisz o podstawowej czynności ale ciąg zdarzeń jakie można wywołać jest inny i znacznie dłuższy. W MFO to klik i jest.

ADIHC1 napisał/a:
Z życia wziętego? Proponuję topienie przeciwników podczas handlu w basenie bez drabinek ; >


Zabronił ktoś? ;o

ADIHC1 - 31-07-2010, 19:32

Areen napisał/a:
Ponieważ będziesz jadł kwadratem? No pomyśl, że... nie można do sztućców czegoś lepszego już wymyślić... złe porównanie Adihacz

No widzisz, a Ty właśnie chcesz zrobić "kwadrat" mimo, że istniejące już rozwiązanie jest po prostu dobre.
Areen napisał/a:
Proste czynności są nudne, a ja się trochę "niewygodnie" określiłem. Sęk w tym, że ciągłe klikanie jest nudne.

Przecież wszystko sprowadza się do klikania.
Areen napisał/a:
Bez ryzyka nie ma zarobku - proste.

Co Ty nie powiesz... Mam zacząć wymieniać osoby, które uczciwie dorobiły się topu w złocie? Można bez niczyjej pomocy i ryzykowania karą zarabiać porządnie.
Areen napisał/a:
Zawyżyłeś próg. Powinna wymagać więcej niż 60 IQ, bo na ten moment wszystko ograniczone jest do klikania.

No proszę Cię, co w kupowaniu przedmiotów w sklepie lub kupowaniu ich tanio i sprzedawaniu drożej na targu miałoby być trudnego? I czy dodatnie losowych cen u kupców zwiększy jednocześnie wymagania co do inteligencji gracza? Zaczynam się gubić... czy my aby na pewno wciąż rozmawiamy o tym samym?
Areen napisał/a:
Mówisz o podstawowej czynności ale ciąg zdarzeń jakie można wywołać jest inny i znacznie dłuższy. W MFO to klik i jest.

A w jakiej innej grze kupowanie przedmiotów wymaga innych czynności, niż zaznaczenia przedmiotu i kliknięcia "kup"?

Misiopysio - 01-08-2010, 01:03

przekombinowujesz, pomysł dobry dla handlarzy obkupia sie a poxniej bedą windować ceny po zmianie i tyle.
Kupię sobie w sklepie 50 krótkich mieczy i mam towaru na 3 miesiace.



pozdrawiam

Falkur - 07-08-2010, 23:48

kozackie, jestem za, doda to smaczku^^
ktustam - 08-08-2010, 14:19

Ja pamiętam, że b ył to jeden z moich cichych planów na m,fo3 w mojej fabule było właśnie tak, że kupiec NPC.

P.S.Moja fabula opiera się na walce z Shivą która próbuje zamrozić świat :P

arbecaite - 11-08-2010, 14:09

Nie jestem zwolennikiem ulepszania czegoś, co jeszcze nie istnieje (mam na myśli MFO3). Proponowałbym poczekać na premierę, zobaczyć jak trzecia wersja się prezentuje, a nóż widelec nas admin zaskoczy jakimś błyskotliwym rozwiązaniem - jeśli nie, wtedy 'kombinować' i 'proponować'.
Pozdrawiam, arbecaite.

atlic - 30-04-2011, 19:34

jestem na tak i na nie :razz: na tak bo byłoby fajniej,lepiej a na nie:wyobraźcie sobie ile czasu by się chodziło po targach ;) :sad:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group