My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - odnośnie 2 rundy

TrzyStu - 17-05-2013, 17:24

kostro napisał/a:
hybrydą NS pokonam ale hybrydą z anty nie ma szans aby wygrać

co to wnosi do tematu?

kostro - 17-05-2013, 17:45

TrzyStu napisał/a:
kostro napisał/a:
hybrydą NS pokonam ale hybrydą z anty nie ma szans aby wygrać

co to wnosi do tematu?
wiele to że lepiej ograniczać anty niż ns
TrzyStu - 17-05-2013, 17:59

kostro napisał/a:
TrzyStu napisał/a:
kostro napisał/a:
hybrydą NS pokonam ale hybrydą z anty nie ma szans aby wygrać

co to wnosi do tematu?
wiele to że lepiej ograniczać anty niż ns

Nie o to chodzi w tym temacie :D nikt nikomu nie będzie mówił jakie staty ma rozłożyć czy jakie eq ubierać chodzi o coś co by sprawiło że gra stała by się ciekawsza i zlikwidowało toją tych co chowają się po miastach ze swoim pvp

Apropo to mam taki pomysł że można bo zrobić coś takiego że zamiast miast stali by handlarze z eq i miksturkami do których było by można podejść w każdej chwili a w czasie kupowania można było by normalnie atakować danego gracza :D (tylko trzeba by było zrobić że qesty z karczm też u nich by się brało)

Tomi - 20-05-2013, 15:06

Harmonogram na dziś/jutro:

dzisiaj
20.00 - zakończenie walk na mapie
ok. 24.00 - ogłoszenie wyników/przyznanie nagród/reset kont

jutro
ok. 00:01 - start rundy, oczekiwanie na zapis nowych chętnych (mapa zablokowana)
20.00 - rozpoczęcie walk na mapie


zmiany:
-stawka rankingowa będzie inaczej liczona - bardziej spłaszczona.
Przykładowo dla ranku 100 stawka wyniesie 15, dla 1000: 57, dla 3000: 108

-przegrana na mapie z graczem poza przedziałem rankingowym będzie powodowała utratę połowy ww. stawki (wygrany nie zyskuje)

-będą nagrody w postaci pkt PvP za pierwsze 32 miejsca w turnieju.
1 miejsce: 500pkt
2 miejsce: 300pkt
3 miejsce: 200pkt
4 miejsce: 150pkt
5-8 miejsce: 100pkt
9-16 miejsce: 50pkt
17-32 miejsce: 25pkt

-ponownie będzie nagroda BTC, ale zostanie on podzielony na 3 pierwsze miejsca. (0.5, 0.3, 0.2)

-wycofana zostanie promocja "pierwsze doładowanie"

szybcior987 - 20-05-2013, 15:37

a będzie restart stat za free ?
Anonymous - 20-05-2013, 15:47

Ten harmonogram powinien być także dodany w postaci newsa, nie każdy zagląda tutaj, a później może być niezła dezinformacja.
Ponawiam prośbę, o skopiowanie wartości atrybutów z zakładki Gracz->Statystyki do zakładki Świątynia. Nie będzie trzeba się przemieszczać pomiędzy tymi zakładkami "robiąc" atrybuty. Zmiana ułatwiająca, na stałe.
Można też zrobić czerwony pasek ostrzegawczy, gdy zostanie mniej niż 1 godzina do końca rundy.

NaBax - 20-05-2013, 15:53

Co macie na myśli reset kont? reset : golda, ekwipunku , gemow, expa?
proszę o odpowiedź

Tomi - 20-05-2013, 15:59

NaBax napisał/a:
Co macie na myśli reset kont? reset : golda, ekwipunku , gemow, expa?
proszę o odpowiedź

tak


Cytat:
a będzie restart stat za free ?

Zaczynamy od 1 lv, więc będzie

szybcior987 - 20-05-2013, 16:59

więc będzie dobrze bo gdybym miał te same staty to bym padał bo dużo noobstatów miałem 400ranq, a w jeden dzień straciłem 300 przez NS
kostro - 20-05-2013, 23:24

Czyli jak gracz A ma 1000 punktów pvp i 22lv a gracz B ma 200pvp 21lv to jak gracz A atakuje gracza B i B wygrywa to dostaje 500pvp? A jak gracz B atkuje A i B wygrywa to B nic nie dostaje?
Tomi - 21-05-2013, 00:17

kostro napisał/a:
Czyli jak gracz A ma 1000 punktów pvp i 22lv a gracz B ma 200pvp 21lv to jak gracz A atakuje gracza B i B wygrywa to dostaje 500pvp? A jak gracz B atkuje A i B wygrywa to B nic nie dostaje?


stawki:
100pkt ==> było 10, będzie ~15
200pkt ==> było 20, będzie ~22
1000pkt ==> było 100, będzie ~57
--------------------------

Sytuacja normalna:
Gracz A 100 pkt //22lv ==> stawka 15
Gracz B 200 pkt //22lv ==> stawka 22

Gracz A atakuje B i wygrywa A --> gracz A zyskuje 22 pkt, gracz B traci (bez zmian)
Gracz A atakuje B i wygrywa B --> gracz B zyskuje 15 pkt, gracz A traci (bez zmian)

Gracz B atakuje A i wygrywa A --> gracz A zyskuje 22 pkt, gracz B traci (bez zmian)
Gracz B atakuje A i wygrywa B --> gracz B zyskuje 15 pkt, gracz A traci (bez zmian)

-------------------------
Brak przedziału - różnica lv
Gracz A 1000 pkt //22lv ==> stawka 57/2 = ~28
Gracz B 200 pkt //21lv ==> stawka 22/2 = 11

Gracz A atakuje B i wygrywa A --> nie ma zmian rankingu, bo atak wyższego lv (bez zmian)
Gracz A atakuje B i wygrywa B --> gracz A traci ~28 pkt ranku (zmiana)

Gracz B atakuje A i wygrywa A --> gracz B traci ~11 pkt ranku (zmiana)
Gracz B atakuje A i wygrywa B --> gracz A traci ~28 pkt ranku (zmiana)

------------------------
Brak przedziału - ten sam lv
Gracz A 1000 pkt //22lv ==> stawka 57/2 = ~28
Gracz B 200 pkt //21lv ==> stawka 22/2 = 11

Gracz A atakuje B i wygrywa A --> gracz B traci ~11 pkt ranku (zmiana)
Gracz A atakuje B i wygrywa B --> gracz A traci ~28 pkt ranku (zmiana)

Gracz B atakuje A i wygrywa A --> gracz B traci ~11 pkt ranku (zmiana)
Gracz B atakuje A i wygrywa B --> gracz A traci ~28 pkt ranku (zmiana)

------------------------

w skrócie - każda przegrana poza przedziałem to strata połowy normalnej stawki rankingowej (nie połowa całego rankingu!) z wyjątkiem kiedy atakuje nas wyższy lv - wtedy walka jest całkowicie nierankingowa.

Anonymous - 21-05-2013, 00:18

"Runda 2 została zakończona." - chyba do poprawki
szybcior987 - 21-05-2013, 08:10

kiwipogromca napisał/a
Cytat:
"Runda 2 została zakończona." - chyba do poprawki


przecież dopiero jest oczekiwanie

PoneXis - 21-05-2013, 10:35

A co z atrybutami? Został zmniejszony czas na ich wbicie?
TrzyStu - 21-05-2013, 21:50

czemu na s5 skończyła sie promocja podwójne doładowanie ?

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group