|
My Fantasy Online 2 Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2 |
 |
Śmietnik - odnośnie 2 rundy
TrzyStu - 17-05-2013, 17:24
kostro napisał/a: | hybrydą NS pokonam ale hybrydą z anty nie ma szans aby wygrać |
co to wnosi do tematu?
kostro - 17-05-2013, 17:45
TrzyStu napisał/a: | kostro napisał/a: | hybrydą NS pokonam ale hybrydą z anty nie ma szans aby wygrać |
co to wnosi do tematu? | wiele to że lepiej ograniczać anty niż ns
TrzyStu - 17-05-2013, 17:59
kostro napisał/a: | TrzyStu napisał/a: | kostro napisał/a: | hybrydą NS pokonam ale hybrydą z anty nie ma szans aby wygrać |
co to wnosi do tematu? | wiele to że lepiej ograniczać anty niż ns |
Nie o to chodzi w tym temacie nikt nikomu nie będzie mówił jakie staty ma rozłożyć czy jakie eq ubierać chodzi o coś co by sprawiło że gra stała by się ciekawsza i zlikwidowało toją tych co chowają się po miastach ze swoim pvp
Apropo to mam taki pomysł że można bo zrobić coś takiego że zamiast miast stali by handlarze z eq i miksturkami do których było by można podejść w każdej chwili a w czasie kupowania można było by normalnie atakować danego gracza (tylko trzeba by było zrobić że qesty z karczm też u nich by się brało)
Tomi - 20-05-2013, 15:06
Harmonogram na dziś/jutro:
dzisiaj
20.00 - zakończenie walk na mapie
ok. 24.00 - ogłoszenie wyników/przyznanie nagród/reset kont
jutro
ok. 00:01 - start rundy, oczekiwanie na zapis nowych chętnych (mapa zablokowana)
20.00 - rozpoczęcie walk na mapie
zmiany:
-stawka rankingowa będzie inaczej liczona - bardziej spłaszczona.
Przykładowo dla ranku 100 stawka wyniesie 15, dla 1000: 57, dla 3000: 108
-przegrana na mapie z graczem poza przedziałem rankingowym będzie powodowała utratę połowy ww. stawki (wygrany nie zyskuje)
-będą nagrody w postaci pkt PvP za pierwsze 32 miejsca w turnieju.
1 miejsce: 500pkt
2 miejsce: 300pkt
3 miejsce: 200pkt
4 miejsce: 150pkt
5-8 miejsce: 100pkt
9-16 miejsce: 50pkt
17-32 miejsce: 25pkt
-ponownie będzie nagroda BTC, ale zostanie on podzielony na 3 pierwsze miejsca. (0.5, 0.3, 0.2)
-wycofana zostanie promocja "pierwsze doładowanie"
szybcior987 - 20-05-2013, 15:37
a będzie restart stat za free ?
Anonymous - 20-05-2013, 15:47
Ten harmonogram powinien być także dodany w postaci newsa, nie każdy zagląda tutaj, a później może być niezła dezinformacja.
Ponawiam prośbę, o skopiowanie wartości atrybutów z zakładki Gracz->Statystyki do zakładki Świątynia. Nie będzie trzeba się przemieszczać pomiędzy tymi zakładkami "robiąc" atrybuty. Zmiana ułatwiająca, na stałe.
Można też zrobić czerwony pasek ostrzegawczy, gdy zostanie mniej niż 1 godzina do końca rundy.
NaBax - 20-05-2013, 15:53
Co macie na myśli reset kont? reset : golda, ekwipunku , gemow, expa?
proszę o odpowiedź
Tomi - 20-05-2013, 15:59
NaBax napisał/a: | Co macie na myśli reset kont? reset : golda, ekwipunku , gemow, expa?
proszę o odpowiedź |
tak
Cytat: | a będzie restart stat za free ? |
Zaczynamy od 1 lv, więc będzie
szybcior987 - 20-05-2013, 16:59
więc będzie dobrze bo gdybym miał te same staty to bym padał bo dużo noobstatów miałem 400ranq, a w jeden dzień straciłem 300 przez NS
kostro - 20-05-2013, 23:24
Czyli jak gracz A ma 1000 punktów pvp i 22lv a gracz B ma 200pvp 21lv to jak gracz A atakuje gracza B i B wygrywa to dostaje 500pvp? A jak gracz B atkuje A i B wygrywa to B nic nie dostaje?
Tomi - 21-05-2013, 00:17
kostro napisał/a: | Czyli jak gracz A ma 1000 punktów pvp i 22lv a gracz B ma 200pvp 21lv to jak gracz A atakuje gracza B i B wygrywa to dostaje 500pvp? A jak gracz B atkuje A i B wygrywa to B nic nie dostaje? |
stawki:
100pkt ==> było 10, będzie ~15
200pkt ==> było 20, będzie ~22
1000pkt ==> było 100, będzie ~57
--------------------------
Sytuacja normalna:
Gracz A 100 pkt //22lv ==> stawka 15
Gracz B 200 pkt //22lv ==> stawka 22
Gracz A atakuje B i wygrywa A --> gracz A zyskuje 22 pkt, gracz B traci (bez zmian)
Gracz A atakuje B i wygrywa B --> gracz B zyskuje 15 pkt, gracz A traci (bez zmian)
Gracz B atakuje A i wygrywa A --> gracz A zyskuje 22 pkt, gracz B traci (bez zmian)
Gracz B atakuje A i wygrywa B --> gracz B zyskuje 15 pkt, gracz A traci (bez zmian)
-------------------------
Brak przedziału - różnica lv
Gracz A 1000 pkt //22lv ==> stawka 57/2 = ~28
Gracz B 200 pkt //21lv ==> stawka 22/2 = 11
Gracz A atakuje B i wygrywa A --> nie ma zmian rankingu, bo atak wyższego lv (bez zmian)
Gracz A atakuje B i wygrywa B --> gracz A traci ~28 pkt ranku (zmiana)
Gracz B atakuje A i wygrywa A --> gracz B traci ~11 pkt ranku (zmiana)
Gracz B atakuje A i wygrywa B --> gracz A traci ~28 pkt ranku (zmiana)
------------------------
Brak przedziału - ten sam lv
Gracz A 1000 pkt //22lv ==> stawka 57/2 = ~28
Gracz B 200 pkt //21lv ==> stawka 22/2 = 11
Gracz A atakuje B i wygrywa A --> gracz B traci ~11 pkt ranku (zmiana)
Gracz A atakuje B i wygrywa B --> gracz A traci ~28 pkt ranku (zmiana)
Gracz B atakuje A i wygrywa A --> gracz B traci ~11 pkt ranku (zmiana)
Gracz B atakuje A i wygrywa B --> gracz A traci ~28 pkt ranku (zmiana)
------------------------
w skrócie - każda przegrana poza przedziałem to strata połowy normalnej stawki rankingowej (nie połowa całego rankingu!) z wyjątkiem kiedy atakuje nas wyższy lv - wtedy walka jest całkowicie nierankingowa.
Anonymous - 21-05-2013, 00:18
"Runda 2 została zakończona." - chyba do poprawki
szybcior987 - 21-05-2013, 08:10
kiwipogromca napisał/a
Cytat: | "Runda 2 została zakończona." - chyba do poprawki |
przecież dopiero jest oczekiwanie
PoneXis - 21-05-2013, 10:35
A co z atrybutami? Został zmniejszony czas na ich wbicie?
TrzyStu - 21-05-2013, 21:50
czemu na s5 skończyła sie promocja podwójne doładowanie ?
|
|