|
My Fantasy Online 2 Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2 |
|
Śmietnik - Korekta systemu obron
EdwinOdesseiron - 03-02-2009, 18:19
Co do zmian ... nie chodzi o to co komuś pasuje ale o anty i ns ... Ale może masz rację - gdyby nawet ograniczyć tych noobstatów to pojawią się inni (jakaś nowa konstrukcja).
majaczek - 06-02-2009, 11:38
ja napisał/a: | teraz za staty obrony dostaje się kilka pkt obrony tzn. dostajesz
efekt = to_kilka*stat
można zmienić to na
efekt= to_kilka* (1,05 ^ stat)
przywróciło by sens inwestowania w obronę na high levelach
przy czym gemy (int, wytrz) zwiększałyby stat nie efekt (dodatkowy boost)
z pancerza dostawałbyś efekt (płaski), nie większy niż 3*efekt_statu [czyli to_kilka* 3 *(1,05 ^stat)]
dużo prostszy i efektywniejszy system w porównaniu z pomysłem twórcy tematu
|
przemyślałem po przeczytaniu odpowiedzi i myślę że lepiej byłoby tak
efekt= (2 ^ min(sqrt(stat),16))+to_kilka* (stat+max(1,02^stat,36) )
zachowując moją regułę bonusów
można to może jeszcze dopracować
min(x,y) to mniejsza z dwóch liczb
max(x,y) to większa z dwóch liczb
sqrt(x) to pierwiastek kwadratowy z x
EdwinOdesseiron - 06-02-2009, 19:08
Majaczek, fajny wzorek ;0 sprawdziłem, i absolutnie decydujący jest czynnik 2^ sqrt(stat). Tylko że nie widzę większej różnicy pomiędzy tymi wszystkimi wzorkami, bo zwróć uwagę na jedną rzecz: jak pancerz będzie dawał dużo obron- nikt nie będzie w nie dawał, jak mało - to będzie narzekanie że już eq niepotrzebne. Nie chodzi o obrony, tylko EFEKTYWNOŚCI.
Nie widzę sensu dłuższej dyskusji, bo to jest zbyt głęboka właściwość systemu gry. Dlatego proszę to zamknąć.
Dla ciekawości (a może Tomi chociaż zerknie) wkleję wykres obrony efektywnej gracza w zależności od obrony w bazie (w eq na ~120 lvl 1800 obrony).
Czerwona linia to obecny system, niebieska- mój.
Pitazboras - 08-02-2009, 12:17
Zgodnie z życzeniem autora tematu - zamykam.
|
|