|
My Fantasy Online 2 Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2 |
 |
Śmietnik - Inteligencja i ilość skryptów
VascO - 05-02-2010, 17:01
Zeke napisał/a: | Ja rezygnuje ze szczęścia ; )
Krytyki nie są aż tak mocne wg mnie ; D | Właśnie krytyki to jedna z najlepszych broni woja. Kiedyś się o tym przekonasz
Walkmen - 05-02-2010, 17:36
Zeke napisał/a: | Ja rezygnuje ze szczęścia ; )
Krytyki nie są aż tak mocne wg mnie ; D |
Nie są?! Dziwne. A do tego dochodzą jeszcze uniki i to też trzeba wziąć pod uwagę (szczególnie podczas walk z magami).
Zeke - 05-02-2010, 20:38
Znaczy puki co
Bo na 79lv mnie jeszcze nie męczą i żyje z krytykami nawet jak mi woj wali po ok. 2,5k z niego
minek123 - 05-02-2010, 21:29
Przypominam że temat dotyczy inteligencji...
michol11 - 05-02-2010, 22:44
Crypton napisał/a: | Mag sam się "upośledza" tracąc 1 skrypt na wrzuceniu
mikstury życia - od tego ma leczenie ... |
Powiadasz, żeby używać samego leczenia:) to jestes w błędzie:) Nie wiem jakim cudem dasz rade 50 tur leczyć sie tylko leczeniem:) Trzeba miec miksy w alternatywie bo elki sa tylko 4 i nic nie dzadza;) masz 8000/30000hp (zalozmy), nie masz juz many, uzywasz albo elka albo mikstur many ew, regen 3:) Wiec nie szkoda ich troche? Nie lepiej dac tutaj miksty? i czekac az double bedzie i uleczyc ta mane:) miksy sa u maga potrzebne tak samo jak u woja jako taka alternatywa:)
Przemysl nad tym co napisales bo to ty jestes w bledzie:)
Ps, mam nadzieje ze to co napisalem bedzie zrozumialem (choc watpie)
Marwell Revell - 06-02-2010, 01:05
wracając do inteligencji to niech mi ktoś powie dlaczego mag ma rezygnować na rzecz pvp z mikstur życia i mieć tylko many elki i regi i płacić za walkę 5x 10x więcej niż wojownik? tylko jakiś sensowny argument tak samo skoro mag ma kombinować z inteligencją to np jak ja mam 3 gemy ofensywne i chiałbym żeby na odpowiedniej ilości many używał mi gemu i nie mogę bo jestem ograniczony liczbą skryptów 5 ....
poszukałem troszkę raportów o balansie
http://w2.my-fantasy.net/...p?r_id=15723975 hiter vs ja 50 inty full mag i arty
http://w2.my-fantasy.net/...p?r_id=15532865 anty woj vs ja 40 inty full arty plus mniejszy lvl i braki w eq gdyby walka trwala duzej przegral by ;p
tego by mnożna była pokazywać więcej ale nie chce mi się szukać
[ Dodano: 09-02-2010, 12:25 ]
Temat umarł Może jeszcze Tomi się wypowie
m4r1u5z - 09-02-2010, 12:29
Ja powiem swoje zdanie na ten teamt według mnie woj ma nie ograniczoną ilość ataków / krytyki / skrypty które go faworyzują bo jest ich za mało dla maga i jeszcze żeby było śmieszniej eq na maga ma wieciej obrony niż na woja więc dodanie skrytów da tylko mały plus dla maga ale nie przesadzajmy
michol11 - 15-02-2010, 21:21
http://w3.my-fantasy.net/...7862&vid=410829 Ja na tym lvl mam 5 polecen, i jeszcze spokojnie moglbym pare potrzebnych do walki dodac:)
Sax - 16-02-2010, 01:04
odbiegnę od tematu i powiem coś co zauważyłem od jakiegoś czasu. Strasznie dużo zaczyna pojawiać się krzykaczy w MFie. Wszystko jest złe, za mało skryptów, za dużo tur, za dużo Nstatów i anty, za małe nagrody itp. To strasznie robi się nużące a najgorsze jest to, że większość z nich uważa się za ekstra super graczy i wie o tej grze wszystko.
Inta i skrypty - po co więcej jak już większość graczy wyżej powiedziała, że można zamknąć się w 5 poleceniach..Jako MAG po co wam miksturki życia od tego macie leczenie i eliksir a jak doszły miksy regeneracji 2 i 3 to już w ogóle jest raj. Mag zawsze był i zawsze będzie silniejszy od woja tylko trzeba trochę pomyśleć a taka inteligencja jak "Procent HP < 53 miks lv5 jest to trochę za mało. Trzeba trochę nad tym posiedzieć zobaczyć ile zabiera Ci życia woj ile mag oszacować ustawić ilość hp a nie procent do tego w odpowiednim momencie używać eliksirów i miksów regeneracji a nie kiedy popadnie. I wtedy zobaczycie że jednak mag jest taki dobry ale jak to Crypton powiedział tylko %5 magów jest dobra a te 95% myśli, że jest super.
Nauczcie się grać, zacznijcie myśleć a gra stanie się łatwiejsza i przyjemniejsza. Wylewanie żali i s(m)utków nie sprawi że będzie lepiej.
I jeszcze takie odejście od tematu kolejne co do zwiększenia tur Dobry gracz zawsze przystosuje się do nowych warunków gry
Walkmen - 16-02-2010, 10:12
Sax napisał/a: | Nauczcie się grać, zacznijcie myśleć a gra stanie się łatwiejsza i przyjemniejsza. Wylewanie żali i s(m)utków nie sprawi że będzie lepiej. |
Dokładnie. Nic dodać nic ująć.
Zauważyłem, że współczesne pokolenie jest typu: "chcę to daj". Byle iść na łatwiznę i nie przemęczać kory mózgowej.
Oczywiście jak wszędzie są wyjątki.
dracon13pl - 17-02-2010, 03:51
michol11 napisał/a: | Powiadasz, żeby używać samego leczenia:) to jestes w błędzie:) Nie wiem jakim cudem dasz rade 50 tur leczyć sie tylko leczeniem:) |
wiedz ze sie da. michol11 napisał/a: | Trzeba miec miksy w alternatywie | jak juz to takie do many michol11 napisał/a: | elki sa tylko 4 i nic nie dzadza; | elki do hp ze tak powiem "polowicznie"
crytpon mial na mysli leczenie samego hp ( tak sadze ) a inne butelki sa do innych rzeczy albo do sytuacji krytycznych... wiecej nie powiem Sax napisał/a: | Dobry gracz zawsze przystosuje się do nowych warunków gry | niestety pozostanie stado baranow ktore bedzie beczec na wszelkie "niedogodnosci"
@
Marwell Revell napisał/a: | beczeć to możesz ty jedynie bo ja dyskutuje od tego jest forum | szkoda ze nie zauwazyles ze pisalem do ogolu spol. a nie do twojej osoby ( jakbys pomyslal to bys wiedzial ze owe stado wszedzie jest. ale po co wpierw pomyslec a potem pisac, nieprawdaz wacpan?)
Marwell Revell - 17-02-2010, 10:58
Sax napisał/a: | odbiegnę od tematu i powiem coś co zauważyłem od jakiegoś czasu. Strasznie dużo zaczyna pojawiać się krzykaczy w MFie. Wszystko jest złe, za mało skryptów, za dużo tur, za dużo Nstatów i anty, za małe nagrody itp. To strasznie robi się nużące a najgorsze jest to, że większość z nich uważa się za ekstra super graczy i wie o tej grze wszystko. |
tak wiec nie krzycze tu o nic a działjest po to chyba jak mniemam nazywa się "propozycje" więc krzyczeć to ty możesz jedynie po 2 nie wiem czy wiesz ale mag na twoim lvl akurat jest o wiele silniejszy niż na nizszych lvl tak powiedziała większość :
54% [ 17 ]
Nie
45% [ 14 ]
po 3 można się zmieścić w 5 ale po co się ograniczać??
po 4 nie uważam się za ekstra pro gracza ale widać przewagę woja nad magami dziecko to zauważy do lvl 100
Walkmen napisał/a: | Zauważyłem, że współczesne pokolenie jest typu: "chcę to daj". Byle iść na łatwiznę i nie przemęczać kory mózgowej.
Oczywiście jak wszędzie są wyjątki. |
tak jak bym nie chciał się przemęczać myśleniem to bym nie pisał z wami w tym temacie więc uważam że takie uwagi są zbyteczne
dracon13pl napisał/a: | Sax napisał/a:
Dobry gracz zawsze przystosuje się do nowych warunków gry
niestety pozostanie stado baranow ktore bedzie beczec na wszelkie "niedogodnosci" |
beczeć to możesz ty jedynie bo ja dyskutuje od tego jest forum ale jak to powiedziałeś będzie to stado baranów które się wypowiada na forum i nic nie wnosi do tego
Lord Grindewald - 17-02-2010, 11:52
Sax napisał/a: | Inta i skrypty - po co więcej jak już większość graczy wyżej powiedziała, że można zamknąć się w 5 poleceniach..Jako MAG po co wam miksturki życia od tego macie leczenie i eliksir a jak doszły miksy regeneracji 2 i 3 to już w ogóle jest raj. |
Dokładnie. Po co wstawiać miksturki życia? To tylko 4 leczenia. Wiele magów popełnia błąd, bo w incie wstawia leczenie zabierające ogromne ilości many, pomimo że przeciwnik zabiera im 50-60 % życia, po co to? Lepiej wstawić leczenie przywracające możliwie równo tyle hp, co przeciwnik zabiera. Możemy leczyć się teraz więcej. Aby poprzeć wypowiedź sensownym argumentem obejrzyjcie sobie finał turnieju mikołajkowego http://w1.my-fantasy.net/...p?r_id=31562915 Mag nie traci miejsc w incie na mixy lv5 tylko ma(prawdopodobnie) 2 gemy leczenia 4 i 5, które zamienia w zależności od siły ataku przeciwnika. Logiczne i sprytne. pozostałe 3 miejsca zajmuje mix reg lv2, eliksir i mix many lv5. (przed upkiem)
edit: http://w1.my-fantasy.net/...p?r_id=31552168 tu widzimy walkę w tym samym turnieju z gorzej ustawioną intą i słabą celnością maga.
Na 100 lv będzie podobnie, zamiast używać drogie leczenie 4*****, gdy wojownik zabiera 5-6k hp można wstawić leczenie3*****. Sztuka wygrywania turniejów nie polega tylko na zmienianiu ekwipunku na maga i woja, ale też dopasowaniu go do przeciwnika.
Marwell Revell - 17-02-2010, 12:39
czytaj ze zrozumieniem co pisza mówie nie o 200 lvl bo wiem ze tam mag jest o niebo lepszy chodzi i o lvl np do 100 .....
ja osobiscie na lvl 100 jak stalem 3 miesiace nie pokonał mnie zaden mag hybryda co niekiedy hiter
michol11 - 17-02-2010, 14:06
Marwell Revell napisał/a: | czytaj ze zrozumieniem co pisza mówie nie o 200 lvl bo wiem ze tam mag jest o niebo lepszy chodzi i o lvl np do 100 ..... |
Chciałbym jeszcze dodać, że graczy poniżej tego 200 czy 100 lvl, jest więcej niż tych powyżej, więc robi sie cos dla mniejszości czy większośći, mniej ważny jest gloś posczególnych jednostek typu, Walkmen, Sax , Dracon itp, bo ze wy macie 200+ nie oznacza ze inni maja od razu taki lvl wbijać, sami juz to przemyślcie, ważniejszy jest głos grupy, jak większość chce.
|
|