My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Archiwum propozycji - Zmiana zysków i strat w walkach PvP

Comics - 27-03-2007, 11:34

Cytat:
Co do 2 giej propozycji to przekazywanie Itemow i Golda raczej nie bedzie takie wazne,

Nie wcale juz widze atakujcych sie non stop graczy z wyprzedanymi miksturami tylko po to zeby w koncu wypadla ta laska nieumarlego zeby ominac targ.

Kawu_ - 27-03-2007, 14:05

Comics napisał/a:
Cytat:
Co do 2 giej propozycji to przekazywanie Itemow i Golda raczej nie bedzie takie wazne,

Nie wcale juz widze atakujcych sie non stop graczy z wyprzedanymi miksturami tylko po to zeby w koncu wypadla ta laska nieumarlego zeby ominac targ.


Ale czlowieku przeciez takie cos moze istniec rowniez teraz - przeciez to sie nie zmienia... Tak samo za atakowanie mniejszego lvlu bedzie sie otrzymywalo czaszki tak jak i teraz wie nie ma to roznicy - a jesli nie ma czegos takiego teraz to i nie bedzie wtedy...

alek12 - 27-03-2007, 20:01

Tak ale gdy spojrzymy na to z innej strony to zacznie się :
-ataki/zabójstwa na zlecenie
-wkurzanie best ranku (zabieranie ranku)
-byłby chaos i ciągłe wyzywanie
JESTEM NA NIE

Shock - 27-03-2007, 20:03

W innym temacie napisałem, że jak tak chcą ułatwić życie noobom to niech wprowadzą cos takiego, że jak pokonasz lvl niższy dostajesz exp, gold, rank. Widze że to kogos zainspirowało.
ALE JESTEM ZA NIE.

Tomi - 27-03-2007, 21:40

Ewentualnie zostawić tak jak jest i dodać tracenie ranku (tylko w mniejszym stopniu niż za walkę z równym/większym)
SaPeRe AuDe - 27-03-2007, 22:10

Comics napisał/a:
W drugiej bedzie przekazywanie zlota i itemow, bo o ile dobrze zrozumialem to walka bedzie tylko o nie i bedzie mozna to robic bez ograniczen.


No nie wiem...Skoro zaatakuje Cię wyższy lvl to masz 60 min ochrony i nie masz pewności że wypadnie mu jakiś item.
Na niskich lvlach są problemy z kasą i za dużo jej nie ma więc kasy też by nie dostawał.
Na wyższych lvlach gdzie jest więcej kasy jest też wyższe prawdopodobieństwo że wygrasz z wyższym lvlem.
Jeżeli ty potem atakował byś ten wyższy lvl to wiesz że grasz o wszystko...
Oczywiście można w ten sposób próbować przekazywać itemy lub kase ale czy to opłacalne? xD

Co do dodania tracenia ranku... to rozwiązanie też może być ale czy nie lepiej poprostu wyeliminować tą stratę expa?

Comics - 28-03-2007, 01:43

No tak zapomnialem o 60 minutach prota :P Trtoszke to wszystko zakercone, a powinno byc prostsze, tak zeby kazdy nowy wiedzial ocb.
Kawu_ - 28-03-2007, 17:04

Tomi napisał/a:
Ewentualnie zostawić tak jak jest i dodać tracenie ranku (tylko w mniejszym stopniu niż za walkę z równym/większym)


Nie zeby sie podlizywal ale uwazam to za najlepsza propozycje - mona by zrobic tak ze po ataku wyzszego lvla tracimy 5% (zamiast 10%) pkt rank, oczywiscie atakujacy nie otrzymuje ranku straconego przez obronce.

alek12 - 04-05-2007, 13:31

a ja bym dał że jak po 2 dniach od awansu straci się lv to tracisz 20% ranku.
A w następnym awansie i stracie (na ten sam lv) traci siępo 25% bez względnie na czas od awansu

1 awans - strata po 1dniu (nic)
2 awans na ten sam lv - strata go po godzinie (nic)
3 awans i strata po 1dniu - -20% ranku np. 1000ranku -20% = 800ranku

Igrek - 29-05-2007, 17:10

Ja mam jeszcze taką propozycję:
Lv33 atakuje Lv30. I żeby było coś takiego:
Wygrywa atakujący:
Atk zyskuje: G
Br traci: GR, żeby nie było walki o przedmioty w takich sytuacjach, ponieważ można stracić coś naprawdę wartościowego, szczególnie na niższych levelach (np. niebieski hełm, jakiś gem, eliksir, miks reg.). Ponieważ często gracz na małym levelu jest zniechęcony, jak straci swój najlepszy przedmiot przez, mam nadzieje, że mogę tak powiedzieć, nooba.
Wiem, że trochę pokrętnie, ale mam nadzieje, że wszyscy zrozumieli :)

Fanatyko - 30-05-2007, 23:27

Tak sobie wbiłem na listę TODO i zaprowadziło mnie to do tego tematu.
Moim zdaniem, tracenie punktów rankingowych
za przegraną walkę z wyższym levelem jest co najmniej niesprawiedliwe.
Już nie wspominam tutaj sytuacji niskich leveli,
kiedy to różnice w levelach są ogromne.
Jak to już ktoś napisał.. Nagminne były by polowania na graczy grających na rank,
po to aby po prostu miał ich mniej;) Dlatego to jest nie do przyjęcia.
Czyli propozycja Nr 2 jak najbardziej mi się podoba.

Po 3 miesięcznej przerwie, jaką mi zaserwowali dostawcy internetu,
wchodząc na MF można było się zdziwić.
Wiele zmian. I dobrze.. Nie lubię monotoni.
Ale co widzę? Małe levele z ogromną ilością pktów rankingowych.
Przypominając sobie czasy jak się grało to 30k na tak niskich levelach było niemożliwe.
Od razu na myśl przychodzą mi jakieś wałki..
Niektórzy.. rzekomo.. ustawiają sobie pojedynki o "coś" ale bez expa. No spoko ich wybór.
Jest taka możliwość więc luzz.. Ale zaradzimy temu wprowadzając punkt z listy TODO
Kod:
Limity levelowe na pojedynki "o coś" +/- 10% levelu

Wprowadzenie nie tracenia expa po przegranej w wyższym levelem
wyeliminuje tego typu "furtki".

A co z graczami którzy atakują dużo wyższy level z czaszką?
Nie wiem tego dlatego pytam:D
Co dostaje gracz z czaszką jak go zaatakuje niższy/wyższy?
Jak dla mnie powinien dostawać wielkie NIC:)
Ot tak.. Pognębienie takich osobników.
Dostawałby EIGR za wygrane (jeśli on atakuje) za wyższy bądź równy level.

Kod:
Jedna wątpliwość - czy nie tworzy się w ten sposób jakaś nowa luka w systemie?

W grę wchodziłoby tylko wysysanie kasy i itemów z owej postaci.
Ograniczacie to do złota. Ja bym to całkiem ograniczył.
Mianowicie osoba traci złoto, ale atakujący z wyższym lv floty nie otrzymuje:)
Całkowicie się atakowanie niższych nie będzie opłacać.
Chyba, że z zemsty ale to inna para kaloszy.
Drugą furtką by była czaszka. Chodzi o to.. że osoba z niższym lv sobie nabija czaszkę
i wtedy osoba z wyższym ją ssie, bez ryzyka że dostanie sama czaszkę.
Mówię o różnicy +/- 3 lv.
Chyba, że zadziała ten kompleks czaszki i będzie tracić wszystko (o ile tak nie jest).
Tyle że w ten sposób tworzy się ta furtka.
Fakt, że czaszka po przegranej traci wszystko a atakujący nic nie zyskuje jest trochę mało motywujący do ich "gnębienia" (nie wliczając przypadku,
kiedy z niższym lv wygrywa z wyższym posiadającym czaszkę).
Myślę jednak, że jeśli nic za czaszkę nie ma, i tak się skusimy
aby ją "zjeść". W końcu płynie w nas ta sama polska krew;)

Wypowiadać się!! Przecież to o wasze dupy tutaj chodzi:P

Kicus - 31-05-2007, 07:40

Bardzo dobre rozwiązania Fan :)
Ale moim zdaniem gosciu z czaska zaatakowany przez -/+ 3 lvle powinien cos tracic nie tylko zaatakowany przez mniejszego. Bo przeciez to tak samo by bylo jak bez czachy. A osoba z czaszka powinna troszke "wycierpiec" za to, ze wbila sobie czache.

Fanatyko - 05-06-2007, 14:33

Tracić tak.. Ale osoba atakująca z wyższym nic nie dostaje.

A wracając jeszcze do powszechnie stosowanej przez rankingowców
na niskich levelach metody walczenia pojedynków bez expa.
Dlaczego rank w pojedynkach nie mógłby być bezpośrednio związany z expem?
Według mnie pojedynki powinny być albo o wszystko albo o nic.
Po co to rozbijać? Albo chce się walczyć i się ryzykuje, albo się walczy o "NIC".
Bo jak widać to teraz.. ta "furtka" nabrała większego rozmachu ;)

fantatol - 19-08-2007, 17:29

a ja mam jeszcze lepszy pomysl z tym rankiem jesli nas zaatakuje wyzszy lvl to mozna by bylo ograniczyc tracenie ranku czyli gdy wyzszy atakuje to tracimy 1/3 ranku to by bylo dobre

[ Dodano: 19-08-2007, 17:30 ]
znaczy pomylka expa

Panus1990 - 22-08-2007, 13:11

mnietuniema napisał/a:
"zamrożeni levelowo" rankerzy mogą uskuteczniać swój proceder bo nie ma żadnego limitu walk - to może go wprowadzić? z każdym awansem lvl dostawałoby się prawo do kilku, kilkunastu ataków (walk o rank), wszystkie ponad limit byłyby o expa, itemki i golda... po spadku i awansie licznik by się nie zerował, i w ten sposób gracz który chciałby być wysoko w rankingu musiałby mieć dużo walk a więc i coraz wyższy lvl...


To jest dobre...
Zauważcie że jednak są gracze którzy walczą po expa i przy tym mają dużo ranku, a w takim razie tracili by podwójnie bo i expa i rank nie mówiąc o złocie i itemach,,,


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group