My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - doładownie siły

pat1990 - 26-05-2007, 11:03
Temat postu: doładownie siły
Szukałem tego tematu na forum i jakos nie znalazłem... jeśli sie powtarza to sorry..
Chodzi mianowicie o to żeby wojownik też musiał załadowac np: miks siły. Wiem, że magowie maja dzieki many dodatkowe leczenie, ale przez doładowanie many przez magów duzo walk sie przegrywa. :-D Wojownik jak już atakuje to atakuje aż do remisu albo jak w przypadku turnieju aż do końca walki;] :573:

Pitazboras - 26-05-2007, 11:19

Doładowanie siły? :D Mocne. Nie, jestem przeciw. Magowie mają swoje atuty, np. mogą się leczyć magią, przez co ograniczenie do 4 miksów danego typu dla nich nie ma aż takiego znaczenia. Jeszcze nie spotkałem się z systemem RPG, w którym wojownik musiałby sobie doładowywać siłę (chyba że chodzi o staminę).
Hrogthar - 26-05-2007, 11:20

Na NIE :!: gdyby twoja propozycja weszła w życie to woj nie miał by szans z magiem(chyba że anty ;) )
pat1990 - 26-05-2007, 11:21

dlaczego tak myslisz??
Hrogthar - 26-05-2007, 11:24

pat1990 napisał/a:
dlaczego tak myslisz??

a dlatego żże już ciężko wojom z magami(jestem magiem i chyba tylko 10 % przegranych mam przez wojów i nie jestem anty) a po za tym to troche głupie ładować siłe

pat1990 - 26-05-2007, 11:26

a jaki masz lvl??
Hrogthar - 26-05-2007, 11:27

pat1990 napisał/a:
a jaki masz lvl??

to nie istotne i koniec spamu pat bo jeszcze ostra dostaniemy od kogoś pisz na Pw jak coś

Zyga - 26-05-2007, 11:32

Obie profesje maja swoje plusy i minusy
Jakie kto ma o tym wie każdy :wink:
Co do tego twojego "ładowania siły" (tak jak powiedział Pit-chodzi o staminę) to pomyśl sobie ,że knight nie czerpie z tego zadnych korzyści :!:
Właśnie to jest fajne ,że te dwie(i jedyne) profesje różnią sie znacznie.
Gdyby było to co proponujesz + to ,że knight mógłby sie leczyc leczniem 3 (musi być sprawiedliwie ;) ) to obie profesje wyglądałyby wręcz identycznie : /

Nie, po prostu na NIE.

pat1990 - 26-05-2007, 11:32

mi sie wydaje że to bardziej propozycja dla początkujących graczy np: 1-30 lvl. Sami chyba wiecie że granie magiem na tych lvl jest trudne na początku
~Fret~ - 26-05-2007, 11:33

Ładowanie siły...SIła to jest przecież coś co nabywamy(w rl bo w MF ytlko dodajemy 10 stata :P )więc nie rozumiem jak chcesz ją ładować...Mag ma dużo lepsze Hity od woja,Jak da w Speed,Magie i szczęście to raczej byś takiego nie rozwalił a woj ma swoje krytyki dzięki którym może wygrać.Jeśli mag ma dużo Magi i speeda to jak ci zada Doubla to małe szanse na ustanie(chyba że anty jesteś)w dodatku skoro Trzeba doładowywać siłe to magowie też by ją musieli doładowywać bo przecież mają 10 stata bazowego g:D

Dobra sie rozpisałem!Koniec

Marvelous - 26-05-2007, 11:35

Jestem stanowczo na NIE. Jak to by wyglądało?? Trzeci pasek obok Hp i Mp, który wyznacza ile jeszcze siły woj ma ciosy?? Magom to ostatnio odbija, mają lepiej niż woj, a i tak chcą więcej.
pat1990 - 26-05-2007, 11:36

coraz bardziej zaczynam wątpic w to co napisałem na poczatku... chyba mnie przekonaliście;] :-D
~Fret~ - 26-05-2007, 11:45

Trzeba to było rozmyśleć przed założeniem tematu...

Co do Topicu.Jeśli wojowi zkończyła by się ta "Siła" i by mixa nie wypił to co by pisało?

xxx próbował zaatakować yyy ale nie umiał podnieść miecza?

pat1990 - 26-05-2007, 12:17

wiesz tak samo jak mag nie ma broni a atakuje fizycznym jak mu sie skonczy mana... tak samo wojowie maja 10 pkt w statach w magie
Pitazboras - 26-05-2007, 12:18

i będą atakować magią? bez gemu? jak to sobie wyobrażasz?

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group