My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Śmietnik - To znowu ja i znowu o ranking xD

Ashariel - 31-12-2007, 17:20
Temat postu: To znowu ja i znowu o ranking xD
Tomi napisał że zmiana samego % nic nie da, racja... Ale jakby go odsztywnić? Zrobić taki % w zależności od ilości ranku pokonanej postaci? Czym więcej się ma tym mniejszy % się traci? Myślałem trochę nad wzorem na to jednak nic dobrego mi do głowy nie wpadło :/ Natomiast wymyśliłem przykładowe grupy w zalezności od posiadanego ranku:

1-100 ranku 10%
101-300 ranku 9%
301-1000 ranku 8%
1001-3000 ranku 7%
3000-10000 ranku 6%
10000+ ranku 5%

np.
po zabiciu kogoś kto ranku ma 100 dostaniemy z tego 10% czyli 10
po zabiciu kogoś kto ranku ma 800 dostaniemy z tego 8% czyli 64
po zabiciu kogoś kto ranku ma 1800 dostaniemy z tego 7% czyli 126
po zabiciu kogoś kto ranku ma 18000 dostaniemy z tego 5% czyli 900

Cytat:
i wilk syty i owca cała


Wciąż za dobrych graczy dostajemy więcej punktów, ale teraz nie bedzie już to za dużo.
Ryzyko stracenia ogromnej ilości ranku tez spada więc będzie zacheceniem do walk.

Kactuzz - 31-12-2007, 17:26

Taki system ogólnie mi się podoba.
Ale przy wprowadzeniu tego trzeba by było wyzerować wszystkim rank.
Albo chociaż zmniejszyć żeby jako tako "nowi" mieli chociaż cień szansy na dobry ranking.

Ale można też się pokwapić na jego udoskonalenie.
Np ilość zdobytego/straconego ranku nie zależy tylko od jednego gracza ale od obydwu.
Jak mi jakiś wzór wpadnie do głowy to na pewno się z wami podzielę :P


Ps
Masz zamiar wrócić do gry? :twisted:

mnietuniema - 31-12-2007, 17:35

1. są grupy levelowe w turnieju, to i grupy levelowe w rankingu być mogą

2. rank zdobyty w czasach gdy brązowe rękawice miały moc porównywalną z mocą bomby atomowej chyba jednak ma inną wartość niż teraz po zmianie ich właściwości (po upku)

dlatego punkty rankingowe powinny mieć swoją "ważność" - kilka miesięcy, max. rok

Krzysiek - 31-12-2007, 17:37

Pomysł najlepszy na jaki wpadłeś :p Tylko czekać jak zostanie wprowadzony. Gra stanie sie lepsza i bardziej opłacało bedzie sie walczyc na mapie na rank :D + zrobić mozna jakieś ligi rankingowe... coś podobnego do lig na arenie w gladiatusie(jesli chodzi o podział)
dla kazdej ligi osobny rank. i gites

ADIHC1 - 31-12-2007, 17:37

Coś w tym jest. Zwiększy liczbę walk, ale to wciąż nie rozwiązuje problemu anty -
takie postacie wciąż będą opłacalne. Ja rozumie, że gracze z TOP słabi nie są, ale
idą na łatwiznę ograniczając się tylko do jednej profesji. I to właśnie mi się nie
podoba.

v_PoGrOmCa_v - 31-12-2007, 17:40

"dlatego punkty rankingowe powinny mieć swoją "ważność" - kilka miesięcy, max. rok"

dokładnie to chciałem powiedzieć !

Przecież tyle się w grze zmienia... Ale mozna by stary ranking uwiecznić w jakimś mieściu u jakiegoś NPC , który by mówił albo w zakładce ranking -> stary ranking etc.

Pomysł bardzo dobry! Jestem pod wrażeniem;]! Nic dodać nic ująć ;>

Krzysiek - 31-12-2007, 17:41

ADIHC1 ale problemu anty nie rozwiąże sie (prznajmniej na dzien dzisiejszy) modyfikacją rankingu ale modyfikacja uzbrojenia,statystyk

Bo nie ma na co liczyć że wszyscy sie umówimy 0 anty gramy hybrydami bo ustawienie sie na profesje anty jest częścią samodzielnego rozwoju postaci


btw. dla tych co się będą burzyć można zrobić dwa rankingi jeden nowy a drugi taki jaki jest teraz (rozwinięcie myśli przedmówcy :D )

Ashariel - 31-12-2007, 17:52

Na anty mam rozwiazanie :)

wystarczy dodac bronie dla wojow ktore maja dodatkowo obrazenia od zywiolow
(np. jakis ognisty miecz, lodowy miecz itp.)
i gemy dla magów które mają dodatkowo obrazenia fizycze
(np. jakis gem trzesienie ziemi, czy traba powietrzna itp.)

oczywiście obrażenia te powinny byc tak dobrane aby nie były za duże w przypadku graczy którzy nie są anty, a wyrównywałyby obrażenie w przypadku tych co są :)

Jak popieracie pomysł z rankiem to głosujcie! ;P

Krzysiek - 31-12-2007, 17:59

ok. widze sens w tym tylko jeśli nie bedzie to na zmiane fizyk i magiczny cios (ale chyba ok bo rozumiem ze to sie bedzie w jakiś sposób to nakładało bądź sumowało.)



widze powiew starej wersji :-D Tornado, Trzęsienie Ziemi hehe :wink:

ADIHC1 - 31-12-2007, 18:02

Krzysiek, czytałeś o oparciu systemu rankingowego
o walki turniejowe? Więc nie mów, że się nie da ; >

Nie powiem Ash, pomysł broniami może się sprawdzić. Wspominałeś,
że MM w Old właśnie taki był - niestety nie miałem styczności ze starą
wersją i nie wiem jak to się sprawdzało.

Ashariel - 31-12-2007, 18:06

W starej wersji były takie czary ale miały one obrazenia wyłącznie magiczne, natomiast tam EQ dawało takie defy ze nikt nie dawał w wita/inta bo było to stratą punktów. Ale w sumie dzieki temu nie było problemu z anty :)

//ja dawałem w wita/inte i temu miałem do kitu postać g:P - MhL

Powerman94 - 31-12-2007, 18:08

Pomysł ciekawy. Może rankerzy zaczęliby więcej walczyć. Te bronie też wg. mnie mogłyby wejść (ja w old MFO grałem, ale Miecza Mocy nie pamiętam. Może dlatego że nie pokonałem Behemoth Kinga).
Krzysiek - 31-12-2007, 18:53

ADIHC1 napisał/a:
Krzysiek, czytałeś o oparciu systemu rankingowego
o walki turniejowe? Więc nie mów, że się nie da ; >


Nie powiem Ash, pomysł broniami może się sprawdzić. Wspominałeś,
że MM w Old właśnie taki był - niestety nie miałem styczności ze starą
wersją i nie wiem jak to się sprawdzało
.



chodziło mi tylko o nazwe. Te czary miał obrażenia magiczne.(tylko)


Nie czytałem. Moje niedopatrzenie.Wybacz. :635:

co do tego o czym mówiłeś ADI
to jest nie dokońca dobry pomysł. Ja grając antywojem. Wygrałem turniej Świąteczny.
50% walk było z magami.Antywoj daje dużo w szczęcie co mu daje krytyki ale też dużo uników- co jest w walce z magiem pomocne.Na każda walke wbijałem atrybut i ubierałem bron 2 ręczną z większym dmg. i najlepszy sprzęt na maga jaki posiadałem choć i tak prawie nic to nie dawało do obrony mag i wyłączałem inteligencje(leczenie) .jakoś mi sie udało.

ADIHC1 - 31-12-2007, 19:41

To, że teraz wygrałeś nie jest regułą, a raczej wyjątkiem, który ją potwierdza ; P

Wiesz, magowie w chwili obecnej duże błędy robią w setowaniu postaci na PvP. Nie wiem kiedy to do nich dotrze ; >

Ja nie staje murem za propozycją związaną z turniejami. Nie skreślam też propozycji Asha - każda jest po części dobra. Tylko tak sobie myślę nad sensem wprowadzenia broni magiczno-fizycznej. Równie dobrze można by zrezygnować z jednej z profesji, hehe..

I jeszcze jedna myśl (będę głośno myślał, wybaczcie ; P). A gdyby ilość zdobywanego rankingu była również uzależniona od profesji postaci, z którą walczymy? Czyli maksymalna ustalona ilość zyskiwanego rankingu byłaby możliwa tylko przy walkach tych samych profesji. Ale i tu jest problem, heheh.. W tej chwili najbardziej popularny set wśród rankerów to wój antywój. Więc walcząc między sobą i tak będą zdobywać max ustalonego ranku. A to może stworzyć drugi obóz magów antymagów i w ogóle będzie jeszcze gorzej, heheh.. Sytuacja beznadziejna..

BARTOSh - 31-12-2007, 19:44

ADIHC1 napisał/a:
Równie dobrze można by zrezygnować z jednej z profesji
nie... wtedy uzyskujemy tak upragnioną przez wszystkich następną profesję... hybrydę maga i woja, z którą można na prawdę dużo zrobić.

ADIHC1 napisał/a:
uzależniona od profesji postaci, z którą walczymy
a jak tą profesją oznaczysz? ...

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group