My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Hyde Park - wybór części do komputera

bartollozek - 14-07-2010, 23:45
Temat postu: wybór części do komputera
Witajcie zarobiłem ostatnio 700 złoty i chciałbym za to kupić części do komputera.
Dysk 80 gb i pamięć 1gb (to mam) a reszta do wymiany.
Procesor jakiś tak 3.0.

Nie znam się na tym dlatego licze na was

Ps. Komputer bardziej pod gry

Lag - 15-07-2010, 09:48

za 700 zł pod gry za wiele sobie nie kupisz ...
Aquagen - 15-07-2010, 12:24

Kup nowy, weź na raty... to 700zł przyda się do spłacania tych na początku ; D
El Loco - 15-07-2010, 19:17

To jest troche bardziej skomplikowane bo płyta główna może nie pociągnąć lepszego procka.
~Fret~ - 15-07-2010, 21:03

Aquagen, jesteś pro, naprawdę.

Kupowanie złożonego kompa jest :
a) Nieopłacalne - Wydamy na niego dużo więcej niż na składaka
b) Nieetyczne - Jak można tak krzywdzić samego siebie, i nie móc otworzyć klapy komputera
żeby dołożyć jakieś części?

Reasumując, sprawdź na proline.pl

Lag - 15-07-2010, 21:48

~Fret~ napisał/a:
a) Nieopłacalne - Wydamy na niego dużo więcej niż na składaka

jest zupełnie na odwrót, kupując części osobno wyjdzie nam dużo drożej, wiem z własnego doświadczenia.

jacekhadorowicz - 15-07-2010, 22:01

To źle wiesz, każdy głupi wie że na składaku można sporo zaoszczędzić i uzyskać lepsze osiągi. Jednak jak ktoś nie chce się babrać w skomplikowanych parametrach i ograniczonych możliwościach pasujących do siebie części lub po prostu się nie zna na tym to wtedy lepiej kupić zestaw.
Aquagen - 15-07-2010, 22:17

~Fret~ napisał/a:
b) Nieetyczne - Jak można tak krzywdzić samego siebie, i nie móc otworzyć klapy komputera


Kto ci broni? Tylko tracisz gwarancje :)

ADIHC1 - 16-07-2010, 00:23

Napisz DOKŁADNIE co zamierzasz zostawić z obecnych podzespołów, ewentualnie DOKŁADNIE napisz co obecnie masz.
Ziomusiq - 16-07-2010, 00:26

ADIHC1 napisał/a: