My Fantasy Online 2
Oficjalne forum gry My Fantasy Online 2

Propozycje - Ankiety zakończone a rezultatów brak

Hybrydkaa - 30-11-2022, 00:09

Zróbmy nową ankietę z łączeniem światów, niech coś się ruszy..
my-adventure - 30-11-2022, 11:17

żeby jeden chłop z 50 kont dał znowu głos na nie bo lubi grać offline singleplayer?
ale tak, łączenie światów, salamandria pvp. Kto się nie godzi na pvp na salamandrii z argumentami typu "bo ja chce robić fabułę" to co mają powiedzieć gracze na arkadii?

jeśli dostaniemy łączenie światów, nowy limit poziomów i pvp na salamandrii to zrobimy reklame gry, w innym razie szkoda zachodu bo to co przyjdzie to się rozejdzie na kilka światów zobaczą że guzik kto gra i odejdą lada moment.

A tak na marginesie to świat 3 to też nie wiem po co powstał ten świat wszelakiego chaosu :mrgreen:

1 świat zwyczajny i jeden pvp/turniejowy i byłoby bożo, ale tak.. tak.. wiem.. nieusuniemy przecież bo ktoś właściwie mógł tam wydawać mfy (np na nowego slota :lol: )

MiT - 01-12-2022, 21:58

Tomi napisał/a:
Weszło:
- grupa 1-10 (usługa blokady odpowiednio dostosowana)
- 6 polecenie w skrypcie

Limit poziomu wejdzie za jakiś czas.


1) Z prostych rzeczy, stricte "oldschoolowych" to podgląd MP w profilu.
2) Zależność profesji, będąc magiem nie ubierasz broni wojownika i odwrotnie.

my-adventure - 02-12-2022, 14:58

MiT napisał/a:

1) Z prostych rzeczy, stricte "oldschoolowych" to podgląd MP w profilu.
2) Zależność profesji, będąc magiem nie ubierasz broni wojownika i odwrotnie.


To mi się podoba, podpinam się.

Ode mnie
1) 2/3min blokada wejścia do miasta po opuszczeniu go (nie tylko tego jednego, ale do wszystkich). Karczmarzowi ów pomysł zapewne się niespodoba.
2) skalowanie statystyk bazowych od poziomów 230++, znacznie pvp się ożywi (eq to samo każdy tam ma dlatego tylko od 230 ma to sens), masa graczy jest porozrzucana na tych poziomach i wieje im nudą. 230 vs 600 lvl np. będą mogli razem zawalczyć na równi.

MiT - 02-12-2022, 15:06

my-adventure napisał/a:
2) skalowanie statystyk bazowych od poziomów 230++, znacznie pvp się ożywi (eq to samo każdy tam ma dlatego tylko od 230 ma to sens), masa graczy jest porozrzucana na tych poziomach i wieje im nudą. 230 vs 600 lvl np. będą mogli razem zawalczyć na równi.


Proszę rozwiń myśl, co przyniesie dana zmiana nie nam oceniać- czas pokaże. Interesuje mnie na czym to ma polegać.

my-adventure - 02-12-2022, 15:28

O ile dobrze pamiętam, w przypadku spadku, kiedy stracimy za dużo expa i cofa nas o 1poziom wówczas nasze statystyki bazowe są obniżone o 10 pktów łącznie. Miałoby to działać na podobnej zasadzie z tą różnicą że zmiana byłaby wyłącznie na moment walki.
Na przykład weźmy taki 230lvl vs 600lvl.
Gracz 230lvl -> jego statystyk bazowych nie ruszamy.
Gracz 600lvl -> jego statystyki bazowe obniżamy procentowo do 230lvla (z czym trzeba pamiętać nie obniżamy żadnej ze stastyk bazowych poniżej 10 gdyż to minimalna wartość od 1lvla)

W ten oto sposób gracz 600lvl na moment walki obniża swoje statystyki do poziomu 230.
Wtedy walka odbywa się fair gdyż ma rozdysponowane tyle samo pktów bazowych, a tak jak wcześniej wspomniałem od 230lvla nie ma już eq na wyższe poziomy, więc wszystko jest cacy :)

MiT - 02-12-2022, 17:29

my-adventure napisał/a:
O ile dobrze pamiętam, w przypadku spadku, kiedy stracimy za dużo expa i cofa nas o 1poziom wówczas nasze statystyki bazowe są obniżone o 10 pktów łącznie. Miałoby to działać na podobnej zasadzie z tą różnicą że zmiana byłaby wyłącznie na moment walki.
Na przykład weźmy taki 230lvl vs 600lvl.
Gracz 230lvl -> jego statystyk bazowych nie ruszamy.
Gracz 600lvl -> jego statystyki bazowe obniżamy procentowo do 230lvla (z czym trzeba pamiętać nie obniżamy żadnej ze stastyk bazowych poniżej 10 gdyż to minimalna wartość od 1lvla)

W ten oto sposób gracz 600lvl na moment walki obniża swoje statystyki do poziomu 230.
Wtedy walka odbywa się fair gdyż ma rozdysponowane tyle samo pktów bazowych, a tak jak wcześniej wspomniałem od 230lvla nie ma już eq na wyższe poziomy, więc wszystko jest cacy :)


W takim razie nie mówimy o skalowaniu, zdecydowanie na nie. Szanse każdej walki mając eq to 50/50.

my-adventure - 03-12-2022, 19:50

walki na 230lvlach to szanse 50/50? nie wiem jaki inny sensowny sposób miałby dać fair walki z taką różnicą poziomów
pawel_tiger - 04-12-2022, 19:50

Cytat:
1) 2/3min blokada wejścia do miasta po opuszczeniu go (nie tylko tego jednego, ale do wszystkich).

To idiotyczne, jak mam 3 miasta do oblecenia żeby wystawić miksy na targu to miałbym czekać na każde wejście kilka minut? Albo wychodzę i skapnąłem się że zapomniałem wyjąć/włożyć czegoś z depozytu. Dawno nie słyszałem głupszego pomysłu. Z resztą po co, jaki niby pozytywny wpływ na grę miałaby ta zmiana

my-adventure - 04-12-2022, 21:57

jak masz 3 miasta do oblecenia by wystawić coś na targu to używasz karawany, proste.
pomysł zaczerpnięty ze świata 5, pomysł przeciwko antykom siedzących w karczmach i łapiących mięso.

MiT - 05-12-2022, 18:06

pawel_tiger napisał/a:
Cytat:
1) 2/3min blokada wejścia do miasta po opuszczeniu go (nie tylko tego jednego, ale do wszystkich).

To idiotyczne, jak mam 3 miasta do oblecenia żeby wystawić miksy na targu to miałbym czekać na każde wejście kilka minut? Albo wychodzę i skapnąłem się że zapomniałem wyjąć/włożyć czegoś z depozytu. Dawno nie słyszałem głupszego pomysłu. Z resztą po co, jaki niby pozytywny wpływ na grę miałaby ta zmiana


Wystarczy poczytać posty, aby wiedzieć że ktoś ukradł konto na forum i pieprzy głupoty.

my-adventure - 05-12-2022, 19:23

po jakiego czorta kraść konto szarego użyszkodnika na tymże forum, dunno
Danio19 - 09-12-2022, 01:17

Jestem pełen podziwu, że jakakolwiek aktualizacja została wprowadzona

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group