Wysłany: 26-06-2007, 17:52 Spam - łatwa do wprowadzenia blokada
Witam po raz kolejny propozycja prosta i możliwa do szybkiego wprowadzanie co najważniejsze.
Blokowanie wiadomości takich samych jak poprzednia wysłana w ciągu powiedzmy 10 sekund.
Nie znam się na java script (programować umiem) ale koncepcja byłaby taka:
Kod java script który przed posłaniem tekstu sprałby dwie wartości:
1. Ostatni wysłany tekst - jako zmienna jakaś
2. Sprawdza czas wysłania ostatniej wiadomości - jako kolejna zmienna
W przypadku wyłapania, że ten sam tekst leci po raz enty (czyli 2 w przeciągu tych 10s) i po prostu nie wysyłania, a najlepiej wyświetlenie okienka które trzeba potwierdzić ok, wtedy delikwent poklikaniu już w kolejne okienko nauczy się o co chodzi..
Oczywiście 10s można zamienić na inna wartość.
Taki zabieg:
- w ogóle nie obciąży serwera - a nawet go odciąży.
- zrobi porządek na czacie w dużym stopniu
- odechce sie spamerom wysyłania - jak będą musieli klikać w okienko (oczywiście może być wersja beze tego).
Proponuję wprowadzić natychmiast bo normalnie czat często to jeden wielki... (tu sobie dokończ sam), a pomysł da się wprowadzić w przeciągu godzinki max (jak ktoś się na tym zna).
P.S. do adminów: Mogę taką funkcję w pascalu opracować, to sobie tylko przerobicie..
Ostatnio zmieniony przez zzibi2 26-06-2007, 18:22, w całości zmieniany 3 razy
No tak ale spam będzie wyglądal tak:
kto chce do drużyny?
kto chce do drużyny??
kto chce do drużyny???
Juz kiedys proponowałem limit wiadomości w ciagu tych załóżmy 10 sekund.
kitter, zmień ten obrazek w podpisie bo jest stanowczo za duży i jakoś mi sie nie podoba
No tak ale spam będzie wyglądal tak:
kto chce do drużyny?
kto chce do drużyny??
kto chce do drużyny???
Juz kiedys proponowałem limit wiadomości w ciagu tych załóżmy 10 sekund.
kitter, zmień ten obrazek w podpisie bo jest stanowczo za duży i jakoś mi sie nie podoba