Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:34
przeciw noobstatom i hakerom
Autor Wiadomość
kwadratus16 
Użytkownik


Level: 15
Dołączył: 09 Cze 2008
Wysłany: 01-11-2008, 19:48   przeciw noobstatom i hakerom

Moje propozycje dotyczą Hakerów i Noobstatow


1)Hakerzy---> w grze powinna zostać zablokowana funkcja zmiany hasła, przez co haker nawet jakby się włamał to by hasełka nie zmienił.Przy rejestracji otrzymywano by się powiedzmy 6-cio cyfrowy kod który by zdejmował ta blokadę i można by było hasło zmienić, ten kod nigdzie by nie był zapisany tylko użytkownik musiałby go sobie sam gdzieś zapisać lub zapamiętać, wtedy jakby miał włam to by sobie hasło zmienił.


2)Noobstaty---> proponowałbym wprowadzenie ograniczenia ze jeden hit zadany graczowi z naszego przedziału lvl'owego mógłby max zabrać 95% hp przeciwnikowi dzięki temu noobstaty by nie brały nikogo na hita wiec by przegrywały

To tyle piszcie teraz wasze opinie o moich propozycjach.
 
 
MichuL 
Moderator Roku 2009!
Game Master



Profesja: Mag
Wiek: 34
Dołączył: 31 Lip 2005
Skąd: Białystok
Wysłany: 01-11-2008, 19:51   

1)"Hakerzy" ---> pilnować swojego hasła, które powinno być trudne do odgadnięcia i nie nabierać się na idiotyczne wymuszanie hasła za jakieś staty czy coś, zresztą zawsze można sobie hasło na maila przypomnieć...

2)"Noobstaty" ---> odpowiednio ułożyć sobie statystyki i nie będzie problemu
_________________


 
 
 
michol11
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 111
Dołączył: 18 Sie 2008
Wysłany: 01-11-2008, 20:15   

MichuL napisał/a:
1)"Hakerzy" ---> pilnować swojego hasła, które powinno być trudne do odgadnięcia i nie nabierać się na idiotyczne wymuszanie hasła za jakieś staty czy coś, zresztą zawsze można sobie hasło na maila przypomnieć...

2)"Noobstaty" ---> odpowiednio ułożyć sobie statystyki i nie będzie problemu



Pomysł 1 fajny ;)

A mam do ciebie pytanie michul, jezeli ulozy sie na n-stata staty to jednorazowa straci sie na innych... wiec przemysl to co napisales;)>
 
 
Pitazboras 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 220
Wiek: 26
Dołączył: 05 Sty 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-11-2008, 02:26   

kwadratus16 napisał/a:
1)Hakerzy---> w grze powinna zostać zablokowana funkcja zmiany hasła, przez co haker nawet jakby się włamał to by hasełka nie zmienił.Przy rejestracji otrzymywano by się powiedzmy 6-cio cyfrowy kod który by zdejmował ta blokadę i można by było hasło zmienić, ten kod nigdzie by nie był zapisany tylko użytkownik musiałby go sobie sam gdzieś zapisać lub zapamiętać, wtedy jakby miał włam to by sobie hasło zmienił.

Fajnie, tylko niestety utrudnia to grę normalnym graczom, którzy dbają o bezpieczeństwo swoich kont. Prawda jest taka, że jeśli ktoś o konto dba, to nikt obcy nie pozna jego hasła (chyba że admin zafundował nam więcej takich "dziur" jak ta ostatnio), a jeśli nawet pozna, to konta i tak nie ukradnie, bo jest przypominanie haseł na maila (którego każdy rozsądny poda prawdziwego). Więc jedyne co może zrobic po włamaniu, to "zniszczyc" postac, czyli np. posprzedawac eq, ale to zrobi i bez zmieniania hasła, czyli ta propozycja nic nie zmieni.

michol11 napisał/a:
A mam do ciebie pytanie michul, jezeli ulozy sie na n-stata staty to jednorazowa straci sie na innych... wiec przemysl to co napisales;)>

Chciałbyś miec statystyki dobre na każdego? Tak łatwo to nie ma... Btw, gdzie tu to wspomniane pytanie?
 
 
Ptah 
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 133
Dołączył: 02 Sie 2008
Wysłany: 02-11-2008, 08:24   

super bede mial 2hp i nikt mnie na hita nie weznie:D. Ja bym proponowal zeby statystayka atak dawala tylko sile a nie celnosc i mp tez to by im utrudnilo sprawe
 
 
Ave
Użytkownik



Level: 85
Dołączył: 30 Paź 2008
Wysłany: 02-11-2008, 08:29   

Co do hakerow to popieram.
Ale pomysl z noobstatami kiepski...
Jezeli kazdy bd mogl nam zabrac max 95%hp to nie trzeba bd dawac w witalnosc i inteligencje tylko all w speeda i lucka...(chyba ze na bossy)
_________________

 
 
wrobelekek 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Sprite s2/ MMAAGG s3
Level: 223
Wiek: 31
Dołączył: 21 Cze 2007
Wysłany: 02-11-2008, 12:53   

kwadratus16 napisał/a:
Hakerzy---> w grze powinna zostać zablokowana funkcja zmiany hasła, przez co haker nawet jakby się włamał to by hasełka nie zmienił.Przy rejestracji otrzymywano by się powiedzmy 6-cio cyfrowy kod który by zdejmował ta blokadę i można by było hasło zmienić, ten kod nigdzie by nie był zapisany tylko użytkownik musiałby go sobie sam gdzieś zapisać lub zapamiętać, wtedy jakby miał włam to by sobie hasło zmienił.


To mi sie podoba ;) Ale prawie nikt nie zapisuje zadnych kodow czy cos wiec nie dalo by sie zmienic hasla. Najlepiej by bylo gdyby kazdy sam sobie wymyslal.
Takie drugie haslo :P

Cytat:
2)Noobstaty---> proponowałbym wprowadzenie ograniczenia ze jeden hit zadany graczowi z naszego przedziału lvl'owego mógłby max zabrać 95% hp przeciwnikowi dzięki temu noobstaty by nie brały nikogo na hita wiec by przegrywały


A to mi sie juz wcale nie podoba. Jak pisano wczesniej kazdy by dawal tylko w atak, speed i luck. Noobstat to noobstat tak samo jak anty czy speeder. Kazdy gra jak chce i nie mozna im tego zabraniac (chyba ze sprzeczne z regulaminem)
 
 
Daniero 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 224
Dołączył: 31 Sie 2007
Wysłany: 02-11-2008, 17:45   

ale wy macie problemy...
1. haslo powinno byc takie ,jakiego by sie nikt nie domyslil , nawet ojciec , przyjaciel , wrog
2. kazdy gra jak chce to juz bylo tyle razy ... chociaz juz od chyba powstania MF byly podobne pomysly
_________________
 
 
Sephyroth 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Samurize
Level: 27
Wiek: 34
Dołączył: 04 Mar 2007
Wysłany: 03-11-2008, 16:00   

Jeśli chodzi o ten pomysł z blokadą zmiany hasła jako ochrona przed hakerami (a powinno raczej pisać crackerami, bo haker z reguły włamuje się by ukazać lukę) - to raczej tym lepszym ułatwi i poprawi satysfakcję z włamania... przykład - ostatnie włamanie na mfo. Gdyby to był cracker, a pomysł z blokadą zmiany hasła był aktywny - miałby dożywotni dostęp do wszystkich kont...
_________________
You're sick... of feeling numb?
You're not the only one.
I'll take you by the hand,
And I'll show you a world that you can understand.
This life is filled with hurt,
When happiness doesn't work...
Trust me and take my hand,
When the lights go out, you will understand...
 
 
 
Shark 
Użytkownik



Nick: Mickey
Dołączył: 22 Cze 2007
Wysłany: 05-11-2008, 14:14   

kwadratus16 napisał/a:
2)Noobstaty---> proponowałbym wprowadzenie ograniczenia ze jeden hit zadany graczowi z naszego przedziału lvl'owego mógłby max zabrać 95% hp przeciwnikowi dzięki temu noobstaty by nie brały nikogo na hita wiec by przegrywały


Masa, to ja będę mieć 158 HP i nikt mnie nie weźmie na hita,
nawet jeśli będzie mieć 4k ataku :D
kwadratus16 napisał/a:
1)Hakerzy---> w grze powinna zostać zablokowana funkcja zmiany hasła, przez co haker nawet jakby się włamał to by hasełka nie zmienił.Przy rejestracji otrzymywano by się powiedzmy 6-cio cyfrowy kod który by zdejmował ta blokadę i można by było hasło zmienić, ten kod nigdzie by nie był zapisany tylko użytkownik musiałby go sobie sam gdzieś zapisać lub zapamiętać, wtedy jakby miał włam to by sobie hasło zmienił.

Pomyśl kolego zanim coś napiszesz ...

Według Ciebie haker będzie tracił czas na jakąś głupią grę RPG ?
Tracicie konta tylko dlatego, że dajecie się nabrać na te głupie sms'y i tyle ...
 
 
Ksiega Cieni 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Ksiega Cieni
Level: 8
Świat: 3
Wiek: 27
Dołączył: 01 Lis 2008
Skąd: Mikołów(k/Katowic)
Wysłany: 05-11-2008, 15:09   

Mi się pomysł podoba jestem ZA
_________________
Ksiega Cieni
 
 
 
Daniero 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 224
Dołączył: 31 Sie 2007
Wysłany: 05-11-2008, 16:53   

zaczyna osoba z mniejszym atakiem ,czyli wiesz jakie beda staty jak by weszlo 95% za 1 atakiem ... 158 hp na 170 lvlu , duuzo sily , speeda tyle by nie dostac dubla na poczatku i reszte w lucka i kazdy na hita spadnie... wtedy to by dopiero bylo na forum o noobstatach ...
_________________
 
 
Shark 
Użytkownik



Nick: Mickey
Dołączył: 22 Cze 2007
Wysłany: 05-11-2008, 17:33   

Daniero napisał/a:
zaczyna osoba z mniejszym atakiem

Buhahah, skąd takie przypuszczenia ? :lol:
Że zaczyna osoba z mniejszym atakiem ...
Dziwne, że jak tępię jakieś czaszki pod Eternią to często zaczynam ja ? :lol:
 
 
SaKe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cervantez
Level: 230
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2006
Wysłany: 05-11-2008, 21:11   

hmm Daniero chyba mial na mysli przyklad,ze osoba z mniejszym atakiem atakuje,a nie taka regulke...

Daniero,ale dalej piszesz:

Cytat:
158 hp na 170 lvlu , duuzo sily , speeda tyle by nie dostac dubla na poczatku i reszte w lucka i kazdy na hita spadnie...


jak moze sciagnac na hita,skoro ma byc rzekome max 95% zabierania hp?^^
_________________


pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
 
 
 
kwadratus16 
Użytkownik


Level: 15
Dołączył: 09 Cze 2008
Wysłany: 05-11-2008, 22:00   

Właśnie wiem o tym ze to trochę zły pomysł z tymi noobstatami trochę nie pomyślałem ale chciałbym wprowadzić poprawkę wiec

Pierwszy zadany hit (ewentualnie tez drugi) mogą zabrać max 95 %hp wtedy to juz raczej przegra
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom