Wysłany: 03-02-2009, 15:30 Zmiana expa za walki PvP
Wiem, że już raz zmieniano expa za walki PvP, ale moim zdaniem potrzebna jest jeszcze jedna poprawka.
Sprawdziłem przed chwilą, że aby z 5 lvl wbić na 6 na samych walkach PvP, trzeba ich wygrać 200-300. Na moim lvl (ok 140) wystarczy 10 walk.
Dla większości graczy exp jest najważniejszy, więc na 5-ym chętnie walczą - bo ryzykują bardzo mało. Ale na wysokim lvl niewielu podejmuje ryzyko - jedna porażka może znacznie oddalić lvl up. Jest to tym bardziej widoczne, że jest niewielu graczy na wysokim lvl.
Dlatego proponuję, żeby ten system bardziej wyrównać - np. aby za wygraną walkę gracz otrzymywał (na każdym lvl) ok. 3% expa potrzebnego do awansu. Dla mniejszych lvl stawka walk się zwiększy, a dla większych- zmniejszy, i na pewno będzie więcej chętnych do walki.
_________________
Ostatnio zmieniony przez EdwinOdesseiron 03-02-2009, 17:02, w całości zmieniany 2 razy
Wysłany: 03-02-2009, 15:35 Re: Zmiana expa za walki PvP
EdwinOdesseiron napisał/a:
Sprawdziłem przed chwilą, że aby z 5 lvl wbić na 6 na samych walkach PvP, trzeba ich wygrać 200-300. Na moim lvl (ok 140) wystarczy 10 walk.
Dla większości graczy exp jest najważniejszy, więc na 5-ym chętnie walczą - bo ryzykują bardzo mało. Ale na wysokim lvl niewielu podejmuje ryzyko - jedna porażka może znacznie oddalić lvl up. Jest to tym bardziej widoczne, że jest niewielu graczy na wysokim lvl.
Z tym z tobą zgadzam za dużo gracze tracą expa na wysokim lvl ale z drugiej strony jak ktoś gra na lvl i stoi pod miastem lub w podziemiach non stop i czeka na ofiary to chyba lepiej ze lvl się wbija szybciej
Ok, mówicie że wysoki lvl też chce więcej expa ....
Ale na czym to polega? Na łapaniu bossowców? Bo bossowiec z własnej woli nie zawalczy.
Ja proponuję żeby obniżyć expy (dla high leveli), bo chcę żeby ludzie walczyli z własnej woli ... Można będzie tą samą ilość expa nabić na 3 graczach w uczciwej walce co teraz na 1 złapanym bossowcu. A ile więcej zabawy i nikt nie będzie płakał że został złapany.
Kolorek napisał/a:
jak ktoś gra na lvl i stoi pod miastem lub w podziemiach non stop i czeka na ofiary to chyba lepiej ze lvl się wbija szybciej
Zauważ że tak to się gra na niskim lvl ... potem jest ochrona na Salamandrii, mało chętnych do walki i już tak nie ma ... pamiętam np stanie pod Scythe ale Ballis to zupełnie inna bajka.
A propos: expy np. pod Scythe by się nie zmniejszyły.
sherin napisał/a:
ja osobiście wolałbym więcej expa
Chyba już nikt by wtedy nie walczył ;p
System nie jest pomyślany dla high lvl, jak powstawał to nie było tak wysokich lvl i dlatego wychodzą teraz takie kwiatki w stylu "porażka = pół lvl w plecy" (wiem że trochę przesadzam )
Level: 227
Świat: 3
Wiek: 37 Dołączyła: 13 Sie 2007
Wysłany: 03-02-2009, 16:02
Moim zdaniem to i tak niewiele zmieni. Jak ktoś ma staty na bossy to i tak nie będzie chciał zawalczyć. Dlaczego? Bo po co ma przegrywać nawet jeśli ma niewiele do stracenia.. tylko po to żeby pogorszyć sobie statystyki walk z graczami?
Nie mówię, że jestem temu przeciwna, wręcz przeciwnie... po prostu wydaje mi się, że nie da to zamierzanego rezultatu.
_________________ Jest wiele rzeczy dla których warto żyć,
Jest kilka dla których warto umrzeć,
Ale nie ma ani jednej dla której warto zabijać.
Skoro temat powrócił, to mam nadzieję że nie zdradzam wielkiej tajemnicy (bo żadne decyzje nie zapadły) - ale krąży gdzieś tam propozycja, żeby w walkach pvp nie walczono o doświadczenie...
Skoro temat powrócił, to mam nadzieję że nie zdradzam wielkiej tajemnicy (bo żadne decyzje nie zapadły) - ale krąży gdzieś tam propozycja, żeby w walkach pvp nie walczono o doświadczenie...
to juz bedzie masakra ;< top10 opanuja 10-20 lvl bo nie beda expa wbijac a o rank tam nie ciezko ... zmienjszyli juz tak expa za walki przeciez a wy dalej narzekacie ... nikogo nie zmusisz do walki jesli tego nie chce , ahhh alez to ciezko zrozumiec
Moim zdaniem to i tak niewiele zmieni. Jak ktoś ma staty na bossy to i tak nie będzie chciał zawalczyć.
To na pewno. Ale mam nadzieję że parę osób się zachęci i zrobi sobie staty do walk z graczami.
mnietuniema napisał/a:
Skoro temat powrócił, to mam nadzieję że nie zdradzam wielkiej tajemnicy (bo żadne decyzje nie zapadły) - ale krąży gdzieś tam propozycja, żeby w walkach pvp nie walczono o doświadczenie...
Nie no, bzdura ... bo jednak celem walki jest głównie szansa na zdobycie expa (z tymże o małą stawkę każdy powalczy, o dużą niewielu)
M3tzu napisał/a:
to juz bedzie masakra ;< top10 opanuja 10-20 lvl bo nie beda expa wbijac a o rank tam nie ciezko ... zmienjszyli juz tak expa za walki przeciez a wy dalej narzekacie ...
Heh, M3, to jest właśnie efekt uboczny mojego pomysłu - że low lvl rankers będą nabijać więcej expa, a high lvl mniej niż obecnie (i wtedy szanse się wyrównają).
grales moze zanim byl pro exp jak teraz ? dalo sie wbic 20 a nawet powiedzialbym 30 lvl w dzien na samych walkach zmienili to znow zle bozzzeeee przestancie narzekac ;f
Sprawdziłem przed chwilą, że aby z 5 lvl wbić na 6 na samych walkach PvP, trzeba ich wygrać 200-300. Na moim lvl (ok 140) wystarczy 10 walk.
Dla większości graczy exp jest najważniejszy, więc na 5-ym chętnie walczą - bo ryzykują bardzo mało. Ale na wysokim lvl niewielu podejmuje ryzyko - jedna porażka może znacznie oddalić lvl up. Jest to tym bardziej widoczne, że jest niewielu graczy na wysokim lvl.
Ale na wyższych lvl'ach jest dużo mniej przeciwników a poza tym nie można walczyć pvp na Salamandrii, a pod Lange wychodzisz i zaraz walka (ile minie ze 3 sec i już walczysz) a na Salamandrii trzeba się nieźle uganiać za przeciwnikiem...
Grałem, co prawda niedługo przed tą zmianą... ale nie o tym jest rozmowa, przy niskich lvl możemy nie majstrować.
Mnie chodzi o wysokie, gdzie nie ma z kim walczyć ( a jak już walczysz to wbijasz za dużo expa )
Dlaczego ranker na 10 lvl może stoczyć np 100 walk do awansu a na 150 tylko 10?
Oczywiście mówię z Twojego punkt widzenia, drugi punkt widzenia to właśnie zachęcenie ludzi do walki.
A co do pomysłu Sake - dlaczego wyróżniać część graczy?
[ Dodano: 03-02-2009, 16:58 ]
Gajos napisał/a:
Ale na wyższych lvl'ach jest dużo mniej przeciwników a poza tym nie można walczyć pvp na Salamandrii, a pod Lange wychodzisz i zaraz walka (ile minie ze 3 sec i już walczysz) a na Salamandrii trzeba się nieźle uganiać za przeciwnikiem...
Lol, powtarzam 3 raz ... zamiast łapać na mapie można by się kulturalnie umówić - licząc że przeciwnik nie będzie miał tyle do stracenia więc nie będzie bał się walki.
Zresztą nawet tak jak Ty mówisz- jeśli ganiasz bossowca to zazwyczaj Ty nie chcesz wbić expa, a on stracić. Więc każdy będzie zadowolony ze zmniejszenia expów
Skoro temat powrócił, to mam nadzieję że nie zdradzam wielkiej tajemnicy (bo żadne decyzje nie zapadły) - ale krąży gdzieś tam propozycja, żeby w walkach pvp nie walczono o doświadczenie...
to juz bedzie masakra ;< top10 opanuja 10-20 lvl bo nie beda expa wbijac a o rank tam nie ciezko ... zmienjszyli juz tak expa za walki przeciez a wy dalej narzekacie ... nikogo nie zmusisz do walki jesli tego nie chce , ahhh alez to ciezko zrozumiec
Że tak jest teraz nie oznacza, że tak będzie w przyszłości... a poza tym - low lvl mają i teraz mnóstwo sposobów na zbijanie expa bez utraty rankingu...
Docelowo ma się po prostu nie opłacać stanie pod Langeburgiem czy gdziekolwiektam...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach