Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:34
Ponownie liczba tur w walce 30

Czy należy cofnąć zmiane limitu tur z 30 do 50?
Tak
33%
 33%  [ 23 ]
Nie
65%
 65%  [ 45 ]
Nie wiedziałem, że istnieją limity tur :)
1%
 1%  [ 1 ]
Głosowań: 69
Wszystkich Głosów: 69

Autor Wiadomość
Edzio 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 170
Świat: 3
Wiek: 33
Dołączył: 31 Lip 2008
Wysłany: 24-01-2010, 22:00   Ponownie liczba tur w walce 30

Zmiana:
"Zwiększono liczbę tur w walkach z 30 do 50"

Powinno być zwiększono liczbę ruchów w walce z 60 na 100...

Moim zdaniem trzeba cofnąć tą zmianę. Ona likwiduje praktycznie remisy w walkach nawet dla magów używających gem leczenia. Poza tym ta zmiana mocno ingeruje w style rozdawania statów i kod gry. Jak już to powinna być wprowadzona do MFO 3. Ale te zmiany są za małe, żeby mfo 3 robić. Mam wrażenie, że coraz nowe zmiany utrudniają zdobywanie ranku nowym graczom... Ta z pewnością do nich należy a TOP 10 praktycznie się nie zmienia.

Pomyśl nad tą mądrą propozycją :wink:

Jak ktoś jest za nie to niech powie dlaczego bo ludzi bez argumentów powinno się w łagrach trzymać.

Pozdrawiam
_________________

Ostatnio zmieniony przez Edzio 24-01-2010, 22:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Levusek 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 182
Wiek: 31
Dołączył: 26 Sty 2006
Skąd: Kielce
Wysłany: 24-01-2010, 22:19   

To straszne dla magów.

Przez tą zmianę nie opłaca się coraz bardziej grać magiem! Zamiast wprowadzić jakieś udogodnienia dla magów, [dlatego, że jest ich znacznie mniej niż wojowników], to jeszcze bardziej się im utrudnia grę.

Najczęściej, nawet na niższych lvlach jest tak, że kończą się miksturki many magom, szczególnie 12-14lv, gdzie jeszcze nie ma dostępnych mikstur many lv2. Magowie leczą się leczeniem, które pochłania dosyć dużo many. Statystycznie najczęściej mag w przedziale 12-14lv ma 101-109MP, co przy zużyciu 25MP jednorazowym leczeniem lub atakiem, daje to magowi 16 magicznych posunięć w 1 walce. Więc przy 30 turach (30 ruchach 1 gracza), już jest o połowę mniej magicznych ataków, a co dopiero przy 50 !

Czyżby wszyscy chcieli za wszelką cenę utrudnić grę maga do tego stopnia, żeby całkowicie wykluczyć go z gry?

Zaraz usłyszę głosy o tym, że można leczyć się kawałkami kaktusa, to fakt, ale są tak drogie, że przy zbieraniu kasy na nie są potrzebni sponsorzy, których obecność wolimy raczej ograniczyć, a nie jeszcze bardziej upowszechnić.


Jak dla mnie, to był najgorszy krok administracji podczas tego update...
_________________

Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
MichuL 
Moderator Roku 2009!
Game Master



Profesja: Mag
Wiek: 34
Dołączył: 31 Lip 2005
Skąd: Białystok
Wysłany: 24-01-2010, 22:33   

cały update także jak ta zmiana był robiony pod kątem high lvl, a nie low lvl z miksami lv1 czy lv2, a tam 30 tur to za mało
_________________


 
 
 
Kreate 
Użytkownik



Level: 1
Dołączył: 18 Maj 2009
Wysłany: 24-01-2010, 22:40   

Michul rozumiem . Ale administracja powinna myśleć o każdym levelu w grze.

Bo jeżeli zaczną sie interesować tylko high level nie ma to zbytcznego sensu. Wtedy większość graczy pewnie by przestała grać . I się zrobi coraz mniej graczy Co idzie za tym mniej wysyłania sms-ów i mniej kasy dla Adminów z gry.

Proponuje wprowadzić jakieś nowe ograniczenie :
Czyli :

Np. Od 5 levela do np. Hmmm 120 level . Walki są w przedziałach 30 tur. Czy tam do mniejszego levela. Gdyż Wojownik w lewelach do 30 ma 100 % na wygraną gdy atakuje 1. Z nie zależnie większą liczbą mikstur etc.

A tam od tego (...) levela była by zmiana do 50 tur w walce...

Bo naprawde jeżeli interesować się tylko high level to około 60 tysięcy graczy jak nie więcej ( chociaż gra może z 10 tysięcy ) zrobiło by się o tę liczbę mniej .

Propozycja dobra , lecz nie dla każdego. A magowie sa tutaj wyniszczani w takim zbiegu wydarzeń.
_________________
Wita się z wami stary Kreate, może ktoś jeszcze pamięta :) .
 
 
 
aNisek 
Użytkownik



Level: 1
Wiek: 35
Dołączył: 19 Mar 2008
Wysłany: 24-01-2010, 22:48   

hm, nie :) i nie będę argumentował, chce by mnie w łagrach trzymano !
_________________
 
 
Coni
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 17 Cze 2009
Wysłany: 24-01-2010, 22:53   

Dobrze, że zwiększyli liczbę rund.
Na 5-15lvlu wystarczy leczenie, miksy i same remy są (chyba, że dubl, kryt).
 
 
WoBo 
Użytkownik


Nick: Nie Gram
Level: 1
Dołączył: 23 Lis 2008
Wysłany: 24-01-2010, 22:57   

dobrze zrobili bo wysokie lv mają wiecej tur ale np. taki 12lv mag trafiając na dobrego luckera woja ma prawie zagwarantowane padnięcie bo mana mu się szybko zużyje i pada.. | Jak dla mnie lepiej by było gdyby lv mniejsze niż 100lv miały 30tur a większe niż 100lv 50tur :P

EDIT ;
ale częściowo wyeliminowano magów anty magów i wojów luckerów , jestem przeciw , bo większość graczy pewnie i tak nie zauważy różnicy , a dobry mag/wuj i tak sobie poradzi :P
Ostatnio zmieniony przez WoBo 25-01-2010, 13:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Takasu
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: takasu
Level: 100
Dołączył: 02 Gru 2009
Wysłany: 25-01-2010, 00:40   

Jedyne co mnie smuci to to że admin tak radykalną zmianę podjął sam bez głosu ludu : / dzięki że mnie zdyskryminowałeś jako maga i tak mi się bardzo bardzo trudno z wojami walczyło : / oni sobie wwalą w szczęście i zadowoleni a ja muszę w magię jeszcze w speeda bo muszę być szybki i co ? nie trafiam Gratulację dla ciebie Tomi : )
_________________
Przed upem chciał ze mną walczyć 1/100 woj : > teraz każdy mi zaśmieca pw woj ^^
 
 
marcin522 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Van_hellsing
Level: 167
Wiek: 30
Dołączył: 30 Lis 2007
Wysłany: 25-01-2010, 01:11   

Ten kto na to narzeka to umie tylko grac magiem na speeda, zapomnieliscie juz ze u magów nie tylko speeda sie liczy ? Jeśli sie ustawi porzadną obronę i hita to wojownik nie pier****.
50 tur to utrudnienie dla wojowników ;] Wątpie czy teraz woje bedą remisowac, a magowie owszem :D
Mag używa leczenia i regetek co daje nastepne leczenia ;] może sie leczyć i leczyć ;]
A wojownik ?


PS.Magowie Rlz :D
 
 
Val Gaav 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Amarant
Level: 200
Wiek: 41
Dołączył: 09 Sty 2006
Wysłany: 25-01-2010, 02:30   

zdziwiłbyś się , po 200 lv to woj ma lepiej z leczeniem , spm z 5* bierze prawie 1k many
 
 
michol11
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 111
Dołączył: 18 Sie 2008
Wysłany: 25-01-2010, 07:11   

MichuL napisał/a:
cały update także jak ta zmiana był robiony pod kątem high lvl, a nie low lvl z miksami lv1 czy lv2, a tam 30 tur to za mało


Ile jest graczy z tym high lvl a ile z tym low lvl?:)

Zmiana w ogole nie potrzebna, magowie teraz nawet majac kaktusy, elki lub cos podobnego, beda mieli problemy zremisowac!!!!! A wojowie maja tutaj 100% wiecej szans na wygrana w takim przypadku:P
_________________
Pewnego dnia spotka cie coś przez co bedziesz cierpieć do końca życia.
 
 
Aquagen 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Aquagen
Level: 71
Świat: 6
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2009
Wysłany: 25-01-2010, 08:40   

Ja mam 80lv na s3, i mi to tito, czy jest 30 czy 50 tur. Większość moich walk nie trwa nawet 20 ;) Tylko teraz musze pierścień many nosić ;) No ale im trudniej tym fajniej ;> Zdecydowanie na nie:> Jedyne za czym mogę być to 6 poleceniami w inteligencji dla MAGA. Wojownik i tak już ma za dobrze.
 
 
Walkmen 
Game Master Roku 2009!



Profesja: Wojownik
Nick: Walkmen
Level: 164
Wiek: 50
Dołączył: 08 Paź 2008
Skąd: 3Miasto
Wysłany: 25-01-2010, 10:23   

Levusek napisał/a:
Przez tą zmianę nie opłaca się coraz bardziej grać magiem! Zamiast wprowadzić jakieś udogodnienia dla magów

A to ciekawe bo podczas testów UPa było przeprowadzonych setki walk i ... mag był skuteczniejszy od woja.
Kreate napisał/a:
Ale administracja powinna myśleć o każdym levelu w grze.

I tak też robi. Zaprasza do nabijania lvli a nie stania w miejscu.
Stoisz w miejscu to sam się na to godzisz, że będzie ci braknąć kasy.
Idziesz do góry, masz kasę i możesz walczyć.
WoBo napisał/a:
np. taki 12lv mag trafiając na dobrego luckera woja ma prawie zagwarantowane padnięcie bo mana mu się szybko zużyje i pada..

To ułóż staty na antyluckera. Dla mnie to jest banalnie proste.
Takasu napisał/a:
Jedyne co mnie smuci to to że admin tak radykalną zmianę podjął sam bez głosu ludu

Dyskusje były tylko gdzie Ty szanowny Graczu byłeś?
Takasu napisał/a:
dzięki że mnie zdyskryminowałeś jako maga i tak mi się bardzo bardzo trudno z wojami walczyło

Mam taka propozycję dla Ciebie: otwórz sobie sam prywatny serwer i stwórz zasady jakie Tobie pasują. Gra nie jest robiona pod jedną osobę!
marcin522 napisał/a:
Ten kto na to narzeka to umie tylko grac magiem na speeda, zapomnieliscie juz ze u magów nie tylko speeda sie liczy ? Jeśli sie ustawi porzadną obronę i hita to wojownik nie pier****

Dokładnie i ja jako wojownik na jego lvlu bardzo boję się takich, myślących i błyskotliwych graczy.
marcin522 napisał/a:
50 tur to utrudnienie dla wojowników ;] Wątpie czy teraz woje bedą remisowac, a magowie owszem

Dokładnie tak było podczas testów. Jeżeli woj nie powali maga w 10-20 turach to na bank przegra.

Podsumowanie. Magowie nie marudzić tylko zmienić taktykę na dobrą a nie jak Wam się wydaje, że ona była dobra. Tylko tak Wam się wydawało. Myśleć, to nie boli. No i nabijać lvle.
_________________
1. Dajcie mi nick a znajdę na niego paragraf ;)
2. Jeżeli masz mi coś do zarzucenia wiedz, że Twoje poczynanie będzie skutkowało zablokowaniem kilku kont z najbliższego grona (oczywiście uzasadnione).
 
 
Levusek 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 182
Wiek: 31
Dołączył: 26 Sty 2006
Skąd: Kielce
Wysłany: 25-01-2010, 10:32   

Walkmen napisał/a:
A to ciekawe bo podczas testów UPa było przeprowadzonych setki walk i ... mag był skuteczniejszy od woja.


Na niższych lv też były takie testy robione? Mówię w tym momencie o przedziale 12-14.
_________________

Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
Walkmen 
Game Master Roku 2009!



Profesja: Wojownik
Nick: Walkmen
Level: 164
Wiek: 50
Dołączył: 08 Paź 2008
Skąd: 3Miasto
Wysłany: 25-01-2010, 11:06   

Levusek napisał/a:
Na niższych lv też były takie testy robione? Mówię w tym momencie o przedziale 12-14.

A teoretycznie jak długo możesz być na tym lvlu pokonując w normalnym tempie fabułę? Tydzień? I to chyba max. To, że ktoś podjął taką decyzję to jest jego wybór ale musi sie liczyć z tym brakiem kasy. A idąc dalej za ciosem również za kombinowaniem (sponsoringiem) na targu. Gra nie kończy się na tak niskim lvl a wręcz przeciwnie bo swoja fabułą zachęca do zdobywania doświadczenia.
_________________
1. Dajcie mi nick a znajdę na niego paragraf ;)
2. Jeżeli masz mi coś do zarzucenia wiedz, że Twoje poczynanie będzie skutkowało zablokowaniem kilku kont z najbliższego grona (oczywiście uzasadnione).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom