Wysłany: 24-01-2010, 22:00 Ponownie liczba tur w walce 30
Zmiana:
"Zwiększono liczbę tur w walkach z 30 do 50"
Powinno być zwiększono liczbę ruchów w walce z 60 na 100...
Moim zdaniem trzeba cofnąć tą zmianę. Ona likwiduje praktycznie remisy w walkach nawet dla magów używających gem leczenia. Poza tym ta zmiana mocno ingeruje w style rozdawania statów i kod gry. Jak już to powinna być wprowadzona do MFO 3. Ale te zmiany są za małe, żeby mfo 3 robić. Mam wrażenie, że coraz nowe zmiany utrudniają zdobywanie ranku nowym graczom... Ta z pewnością do nich należy a TOP 10 praktycznie się nie zmienia.
Pomyśl nad tą mądrą propozycją
Jak ktoś jest za nie to niech powie dlaczego bo ludzi bez argumentów powinno się w łagrach trzymać.
Pozdrawiam
_________________
Ostatnio zmieniony przez Edzio 24-01-2010, 22:47, w całości zmieniany 1 raz
Przez tą zmianę nie opłaca się coraz bardziej grać magiem! Zamiast wprowadzić jakieś udogodnienia dla magów, [dlatego, że jest ich znacznie mniej niż wojowników], to jeszcze bardziej się im utrudnia grę.
Najczęściej, nawet na niższych lvlach jest tak, że kończą się miksturki many magom, szczególnie 12-14lv, gdzie jeszcze nie ma dostępnych mikstur many lv2. Magowie leczą się leczeniem, które pochłania dosyć dużo many. Statystycznie najczęściej mag w przedziale 12-14lv ma 101-109MP, co przy zużyciu 25MP jednorazowym leczeniem lub atakiem, daje to magowi 16 magicznych posunięć w 1 walce. Więc przy 30 turach (30 ruchach 1 gracza), już jest o połowę mniej magicznych ataków, a co dopiero przy 50 !
Czyżby wszyscy chcieli za wszelką cenę utrudnić grę maga do tego stopnia, żeby całkowicie wykluczyć go z gry?
Zaraz usłyszę głosy o tym, że można leczyć się kawałkami kaktusa, to fakt, ale są tak drogie, że przy zbieraniu kasy na nie są potrzebni sponsorzy, których obecność wolimy raczej ograniczyć, a nie jeszcze bardziej upowszechnić.
Jak dla mnie, to był najgorszy krok administracji podczas tego update...
Michul rozumiem . Ale administracja powinna myśleć o każdym levelu w grze.
Bo jeżeli zaczną sie interesować tylko high level nie ma to zbytcznego sensu. Wtedy większość graczy pewnie by przestała grać . I się zrobi coraz mniej graczy Co idzie za tym mniej wysyłania sms-ów i mniej kasy dla Adminów z gry.
Proponuje wprowadzić jakieś nowe ograniczenie :
Czyli :
Np. Od 5 levela do np. Hmmm 120 level . Walki są w przedziałach 30 tur. Czy tam do mniejszego levela. Gdyż Wojownik w lewelach do 30 ma 100 % na wygraną gdy atakuje 1. Z nie zależnie większą liczbą mikstur etc.
A tam od tego (...) levela była by zmiana do 50 tur w walce...
Bo naprawde jeżeli interesować się tylko high level to około 60 tysięcy graczy jak nie więcej ( chociaż gra może z 10 tysięcy ) zrobiło by się o tę liczbę mniej .
Propozycja dobra , lecz nie dla każdego. A magowie sa tutaj wyniszczani w takim zbiegu wydarzeń.
_________________ Wita się z wami stary Kreate, może ktoś jeszcze pamięta .
dobrze zrobili bo wysokie lv mają wiecej tur ale np. taki 12lv mag trafiając na dobrego luckera woja ma prawie zagwarantowane padnięcie bo mana mu się szybko zużyje i pada.. | Jak dla mnie lepiej by było gdyby lv mniejsze niż 100lv miały 30tur a większe niż 100lv 50tur
EDIT ;
ale częściowo wyeliminowano magów anty magów i wojów luckerów , jestem przeciw , bo większość graczy pewnie i tak nie zauważy różnicy , a dobry mag/wuj i tak sobie poradzi
Ostatnio zmieniony przez WoBo 25-01-2010, 13:14, w całości zmieniany 1 raz
Jedyne co mnie smuci to to że admin tak radykalną zmianę podjął sam bez głosu ludu : / dzięki że mnie zdyskryminowałeś jako maga i tak mi się bardzo bardzo trudno z wojami walczyło : / oni sobie wwalą w szczęście i zadowoleni a ja muszę w magię jeszcze w speeda bo muszę być szybki i co ? nie trafiam Gratulację dla ciebie Tomi : )
_________________ Przed upem chciał ze mną walczyć 1/100 woj : > teraz każdy mi zaśmieca pw woj ^^
Ten kto na to narzeka to umie tylko grac magiem na speeda, zapomnieliscie juz ze u magów nie tylko speeda sie liczy ? Jeśli sie ustawi porzadną obronę i hita to wojownik nie pier****.
50 tur to utrudnienie dla wojowników Wątpie czy teraz woje bedą remisowac, a magowie owszem
Mag używa leczenia i regetek co daje nastepne leczenia może sie leczyć i leczyć
A wojownik ?
cały update także jak ta zmiana był robiony pod kątem high lvl, a nie low lvl z miksami lv1 czy lv2, a tam 30 tur to za mało
Ile jest graczy z tym high lvl a ile z tym low lvl?:)
Zmiana w ogole nie potrzebna, magowie teraz nawet majac kaktusy, elki lub cos podobnego, beda mieli problemy zremisowac!!!!! A wojowie maja tutaj 100% wiecej szans na wygrana w takim przypadku:P
_________________ Pewnego dnia spotka cie coś przez co bedziesz cierpieć do końca życia.
Ja mam 80lv na s3, i mi to tito, czy jest 30 czy 50 tur. Większość moich walk nie trwa nawet 20 Tylko teraz musze pierścień many nosić No ale im trudniej tym fajniej ;> Zdecydowanie na nie:> Jedyne za czym mogę być to 6 poleceniami w inteligencji dla MAGA. Wojownik i tak już ma za dobrze.
Przez tą zmianę nie opłaca się coraz bardziej grać magiem! Zamiast wprowadzić jakieś udogodnienia dla magów
A to ciekawe bo podczas testów UPa było przeprowadzonych setki walk i ... mag był skuteczniejszy od woja.
Kreate napisał/a:
Ale administracja powinna myśleć o każdym levelu w grze.
I tak też robi. Zaprasza do nabijania lvli a nie stania w miejscu.
Stoisz w miejscu to sam się na to godzisz, że będzie ci braknąć kasy.
Idziesz do góry, masz kasę i możesz walczyć.
WoBo napisał/a:
np. taki 12lv mag trafiając na dobrego luckera woja ma prawie zagwarantowane padnięcie bo mana mu się szybko zużyje i pada..
To ułóż staty na antyluckera. Dla mnie to jest banalnie proste.
Takasu napisał/a:
Jedyne co mnie smuci to to że admin tak radykalną zmianę podjął sam bez głosu ludu
Dyskusje były tylko gdzie Ty szanowny Graczu byłeś?
Takasu napisał/a:
dzięki że mnie zdyskryminowałeś jako maga i tak mi się bardzo bardzo trudno z wojami walczyło
Mam taka propozycję dla Ciebie: otwórz sobie sam prywatny serwer i stwórz zasady jakie Tobie pasują. Gra nie jest robiona pod jedną osobę!
marcin522 napisał/a:
Ten kto na to narzeka to umie tylko grac magiem na speeda, zapomnieliscie juz ze u magów nie tylko speeda sie liczy ? Jeśli sie ustawi porzadną obronę i hita to wojownik nie pier****
Dokładnie i ja jako wojownik na jego lvlu bardzo boję się takich, myślących i błyskotliwych graczy.
marcin522 napisał/a:
50 tur to utrudnienie dla wojowników Wątpie czy teraz woje bedą remisowac, a magowie owszem
Dokładnie tak było podczas testów. Jeżeli woj nie powali maga w 10-20 turach to na bank przegra.
Podsumowanie. Magowie nie marudzić tylko zmienić taktykę na dobrą a nie jak Wam się wydaje, że ona była dobra. Tylko tak Wam się wydawało. Myśleć, to nie boli. No i nabijać lvle.
_________________ 1. Dajcie mi nick a znajdę na niego paragraf
2. Jeżeli masz mi coś do zarzucenia wiedz, że Twoje poczynanie będzie skutkowało zablokowaniem kilku kont z najbliższego grona (oczywiście uzasadnione).
Na niższych lv też były takie testy robione? Mówię w tym momencie o przedziale 12-14.
A teoretycznie jak długo możesz być na tym lvlu pokonując w normalnym tempie fabułę? Tydzień? I to chyba max. To, że ktoś podjął taką decyzję to jest jego wybór ale musi sie liczyć z tym brakiem kasy. A idąc dalej za ciosem również za kombinowaniem (sponsoringiem) na targu. Gra nie kończy się na tak niskim lvl a wręcz przeciwnie bo swoja fabułą zachęca do zdobywania doświadczenia.
_________________ 1. Dajcie mi nick a znajdę na niego paragraf
2. Jeżeli masz mi coś do zarzucenia wiedz, że Twoje poczynanie będzie skutkowało zablokowaniem kilku kont z najbliższego grona (oczywiście uzasadnione).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach