Wchodzac w pierwszy lepszy kalkulator online, po wykonaniu dzialania:
150^1.2 otrzymalem wynik 6476.0398256498
http://www.webmaster.net..../kalkulator.php
Moglby ktos dac link do jakiegos dobrego kalkulatora online + ew. powiedziec czy cos nie robie zle?
_________________
pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
Profesja: Mag
Nick: Evo
Level: 67
Dołączył: 11 Maj 2007
Wysłany: 20-02-2010, 22:42
SaKe napisał/a:
Wchodzac w pierwszy lepszy kalkulator online, po wykonaniu dzialania:
150^1.2 otrzymalem wynik 6476.0398256498
http://www.webmaster.net..../kalkulator.php
Moglby ktos dac link do jakiegos dobrego kalkulatora online + ew. powiedziec czy cos nie robie zle?
Nie mogę stwierdzić, co robisz źle, ale coś na pewno. ;>
Włącz zwykły kalkulator windowsowski i naciśnij Alt + W + N (widok naukowy). Następnie wpisz wartość 150, naciśnij na klawiaturze y lub skorzystaj z przycisku x^y i następnie wpisz 1,2 (no i enter ;>)- ot, cała filozfia. ;>
Profesja: Mag
Nick: Evo
Level: 67
Dołączył: 11 Maj 2007
Wysłany: 03-03-2010, 20:00
Ok.. postaram Ci się wytłumaczyć wszystko od 0.
1. Obliczasz wartość 100^1,2 (na zwykłym, windowsowskim kalkulatorze). ^ oznacza potęgę. Mnożysz otrzymany wynik przez 1,5 i zapisujesz w pamięci kalkulatora (ctrl + M).
2. Po zapisaniu, dzielisz ciągle wyświetlany wynik przez 1,5 i mnożysz przez % z gemów, czyli *100% (=> nie musisz tego robić w tym konkretnym przypadku - dla 100%). W końcu, dzielisz aktualny wynik przez 2 i naciskasz ctrl + P (dodawanie wyświetlanej liczby do pamięci kalkulatora).
3. Teraz wyczyść pole edycyjne (Esc) i wpisz tam wartość 1800 (atak z broni). Podziel go następnie przez 2 (900) i naciśnij ctrl + P.
Aby dowiedzieć się, ile wynosi Twój atak efektywny naciśnij ctrl + R.
Aby obliczyć średnie obrażenia musisz tę wartość pomnożyć przez obrażenia swojej broni i podzielić przez obronę efektywną Twojego przeciwnika.
Żebyś mógł się sprawdzić: prawidłowy wynik dla Twojego przypadku to: 1402,3772863019160222170064135599
UWAGA!
Powyższa instrukcja działa tylko wtedy, gdy atak^1,2<=ataku broni, czyli w tym przypadku:
100^1,2<=1800 - co jest prawdą, więc możesz korzystać z tego, co napisałem powyżej.
Sytuacja ma się trochę inaczej, gdy atak^1,2>ataku z broni. Musisz wtedy postępować następująco:
1. Obliczasz 100^1,2 i otrzymany wynik zapisujesz w pamięci kalkulatora.
2. Ciągle wyświetlany wynik mnożysz przez % z gemów, czyli 100^1,2 *100% (dla 100% nie musisz wykonywać tego pktu). Otrzymany wynik dodajesz do pamięci kalkulatora (ctrl+P).
3. Do wartości w pamięci dodajesz swój atak z broni (czyli 1800).
Aby odczytać wynik naciśnij ctrl + R.
Powodzenia..
Ostatnio zmieniony przez ambity 03-03-2010, 21:49, w całości zmieniany 1 raz
1. Obliczasz wartość 100^1,2 (na zwykłym, windowsowskim kalkulatorze). ^ oznacza potęgę. Mnożysz otrzymany wynik przez 1,5 i zapisujesz w pamięci kalkulatora (ctrl + M).
2. Po zapisaniu, dzielisz ciągle wyświetlany wynik przez 1,5
napisałeś żeby pomnożyć przez 1,5 a potem podzielić przez 1,5.
Profesja: Mag
Nick: Evo
Level: 67
Dołączył: 11 Maj 2007
Wysłany: 03-03-2010, 20:34
Chodzi o to, że najpierw obliczam, ile ataku będę miał ze statystyk bazowych. Następnie zapisuję pewną wartość w pamięci i wracam do poprzedniej. Nie napisałem tego omyłkowo - wszystko jest w porządku. ;>
Profesja: Mag
Nick: Evo
Level: 67
Dołączył: 11 Maj 2007
Wysłany: 03-03-2010, 22:52
Przeczytaj może najpierw pierwszy post w tym temacie, bo na razie to niewiele nowego tutaj napisałem.. Poniżej zamieszczam jego część.
kmk995 napisał/a:
* Sredni hity oblicza sie ze wzoru
Kod:
hit-wartosc sredniego hitu
def-wartosc obrony broniacego sie
atk-wartosc ataku atakujacego
efcDef-efektywnosc obrony broniacego sie (mozna ja zobaczyc w statystykach (z ekwipunkiem) gracza)
efcAtk-efektywnosc ataku atakujacego
obr-obrazenia gemu (dla maga, uwaga: obrazenia rozdzki nie sumuja sie z obrazeniami gemu) lub broni (dla woja)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach