Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:37
Propozycje odnośnie zmian ekwipunku
Autor Wiadomość
Majk 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Michal
Level: 160
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sty 2007
Skąd: Tczew
Wysłany: 03-05-2007, 11:57   

Czyli np. Jeżeli obecny miecz ma :

2500 obrazen
+1200 ataku
-100 cela
-40 speeda

po wizycie u kowala moge go przemienić na miecz :

3500 obrażeń
-150 celności
-50 szybkości

lub :

2000 obrażeń
-50 celności
-30 szybkości

O TO CHODZI ???
 
 
X-F 
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 01 Sie 2006
Wysłany: 03-05-2007, 11:59   

Do kowala nie wnikajmy na razie, jest na liście i pewnie jakieś założenia już są.

Z rozpiską używania 2 broni chodziło mi o to,
jak względem Szybkości wygląda rozłożenie ataków.
(i/lub względem ustawień inteligencji)
_________________
nie działam już aktywnie na scenie MF

Ucz się ucz, bo nauka do potęgi klucz;
a jak będziesz mieć dużo kluczy,
złamiesz wszystkie zabezpieczenia.
 
 
Shurin 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Shurin
Level: 18
Wiek: 33
Dołączył: 03 Maj 2007
Skąd: z lomzy
Wysłany: 03-05-2007, 12:00   

hmmm shinro wydaje mi sie ze to dobry pomysl . Pre :-P ciez kazdy ma inny styl gry wiec
takie bronie kazdemu by pasowaly
_________________
 
 
 
fnatic 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Shinro
Level: 666
Wiek: 31
Dołączył: 24 Sty 2007
Skąd: Gdynia
Wysłany: 03-05-2007, 12:35   

na poczatku miecz ma :

2500 obrazen
+1200 ataku
-100 cela
-40 speeda
u kowala wybieramy np. wieksze obrazenia i mamy np.

2750
+1400ataku
-150 cela
-80speeda

albo mniejsze obrazenia i mamy np.

2000 obrazen
+900ataku
+ xxx cela
+ xxx speeda
wiem ze nie jest to wywazone ale chodzi mi o ogolne ruchome staty w eq g:)
_________________
 
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 03-05-2007, 12:44   

Proszę za bardzo nie rozpędzać się ze zbyt daleko idącymi zmianami. Dwie bronie atakujące wymagają znacznej przebudowy całego systemu gry.

Proponuję skoncentrować się na zmianach w samych bonusach do obecnego systemu, bo to jest realne do wprowadzenia przy następnym update - vide propozycje Vaal'a.
Ostatnio zmieniony przez Tomi 03-05-2007, 13:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Majk 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Michal
Level: 160
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sty 2007
Skąd: Tczew
Wysłany: 03-05-2007, 13:01   

aha ok :)
No to może ulepszyć Ettinowy topór i miecz nieumrałego

OBECNIE:

Ettinowy Topór
Sloty: ******
Poziom 85
Obrażenia 2324
Atak +1014
Celność -217
Szybkość -35

Nowe :

Ettinowy topór
Sloty *******
Poziom 85
Obrażenia 2197
Atak +931
Celność -36
Szybkość -20

Łatwo zauważyć,że nowy Ettinowy topór to stare właściwości Mieczu Nieumarłego.

Obecnie :

Miecz Nieumarłego
Sloty *******
Poziom 91
Obrażenia 2197
Atak +931
Celność -36
Szybkość -20

Nowe :

Miecz Nieumarłego
Sloty *******
Poziom 91
Obrażenia 2197
Atak +931
Celność + 50
 
 
mnietuniema
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 22 Paź 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-05-2007, 14:24   

Majk napisał/a:
aha ok :)
No to może ulepszyć Ettinowy topór i miecz nieumrałego


u kowala też będzie się produkowało krzyżyki - na pamiątkę wymarłej profesji - maga... :cry:
 
 
Ryan Dunn 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 99
Dołączył: 19 Lut 2007
Wysłany: 03-05-2007, 19:35   

u kowala też będzie się produkowało krzyżyki - na pamiątkę wymarłej profesji - maga... :cry: [/quote]
mnietuniema dobrze mówi bo jak czytam te posty to jest jedynie o wojach
dam przykład jak można byłoby zrobić z magicznymi rzeczami np:
Arcana:
Atak Magiczny + 891

a po wizycie u Kowala np:
Atak Magiczny + 1000(około tego)
Celność Magiczna + 22
_________________
Jakoś już mi się w to grać nie chce.
Czekam do Up'a
 
 
mnietuniema
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 22 Paź 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-05-2007, 20:27   

chodziło mi o to że mag, i owszem, tarczę czy inną zbroję sobie może i ulepszy, ale jak się da wojom za bardzo ulepszyć bronie, a o ataku magów zapomni.... :evil:

a tak swoją drogą to że woj miecz kowalowi daje - to ok, ale różdżkę tak pod młot!? ;)
 
 
Val Gaav 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Amarant
Level: 200
Wiek: 41
Dołączył: 09 Sty 2006
Wysłany: 06-05-2007, 20:49   

ciag dalszy propozycji

tarcze z odpornościa na jeden atrybut ale z ujemny bonusem do przeciwnego atrybutu żeby nie bylo za prosto

czyli tarcza "jaks tam nazwa "
obrona ????
obrona mag ??
ogień +15
lod -15

myślałem też nad innym wykorzystaniem lewej renki , czyli nie tylko nad tarczą
chodzi mi o coś w rodzaju koli ( orb'a )
sama kola moze mieć rozne własnosci , może dodawać hp lub mp albo byc typowo defensywna , taka niby magiczna obrona cos w stylu protect bądz shell znane z serii FF
Ostatnio zmieniony przez Val Gaav 06-05-2007, 22:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
X-F 
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 01 Sie 2006
Wysłany: 06-05-2007, 20:57   

To co napisał VG powyżej o tarczach brzmi ciekawie :)
W zasadzie gdyby tak wszystkie kolorowe itemy jednocześnie
zwiększały swój i zmniejszały przeciwny żywioł byłoby ciekawie.
Przez przypadek trafisz na maga z przeciwnym atrybutem i zgon na miejscu :P
_________________
nie działam już aktywnie na scenie MF

Ucz się ucz, bo nauka do potęgi klucz;
a jak będziesz mieć dużo kluczy,
złamiesz wszystkie zabezpieczenia.
 
 
X-F 
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 01 Sie 2006
Wysłany: 12-05-2007, 08:49   

ber0 i PoNurY (i reszta):
X-F napisał/a:
Proszę o nie pisanie postów typu
"tak, super"
"zgadzam się"
"nie"
i podobnych jednozdaniowych.
Tylko konkretne i treściwe propozycje,
wszystkie inne usuwam.
Usuwam wasze posty jako nie spełniające wymagań tematu.
Żadnych "może" w takiej postaci i narzekań.
Od narzekań jest inny temat (ale zrobisz z siebie tylko głupka),
a jak macie ciekawe propozycje to je rozwijajcie.
_________________
nie działam już aktywnie na scenie MF

Ucz się ucz, bo nauka do potęgi klucz;
a jak będziesz mieć dużo kluczy,
złamiesz wszystkie zabezpieczenia.
 
 
Kruq 
Użytkownik


Profesja: Mag
Dołączył: 09 Maj 2007
Wysłany: 12-05-2007, 10:21   

ja sie na to nie zgadzam. to wszystko jest do kitu bo :

woj i tak ma od groma mieczy tarcz itp a mag co >?
przykładowo od 80 levla dla woja jest z 15 broni a dla maga 3
wiec te wszystkie propozycje dla magów mozna zaakceptowac ale dla woja ?
miecz który daje 300 speeda ??
smiech na sali
co do AP'ków to sie zgadzam

to na tyle
 
 
X-F 
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 01 Sie 2006
Wysłany: 12-05-2007, 10:34   

Dla woja jest 6 broni, dla maga 4,
z czego tak naprawdę dla woja użyteczne są 2, dla maga też.
Nie popadaj w skrajności (widzę to po innych postach).

Czekamy tu na propozycje, a ty żadnej nie dałeś.
_________________
nie działam już aktywnie na scenie MF

Ucz się ucz, bo nauka do potęgi klucz;
a jak będziesz mieć dużo kluczy,
złamiesz wszystkie zabezpieczenia.
 
 
zidane11419 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 76
Świat: 3
Wiek: 32
Dołączył: 19 Wrz 2008
Skąd: Słupsk
Wysłany: 27-10-2008, 00:52   

mozna by było nałozycz wiecej niż 1 pierścien :razz:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom