Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:37
Sposób na anty
Autor Wiadomość
Val Gaav 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Amarant
Level: 200
Wiek: 41
Dołączył: 09 Sty 2006
Wysłany: 19-03-2008, 15:19   

Fanatyko napisał/a:
Dziwne że ostatnio słyszałem, że granie anty się już nie opłaca etc


to czemu ciągle tak grasz ??
Fanatyko napisał/a:
bo nawet i przy Twoim sposobie danie tego minimum
żeby osiągnąć obronę jaką bym chciał pozwala mi na zaoszczędzeniu kilku stat.


gdyby tak było jak piszesz to by ludzie tak grali i wygrywali a tak nie jest
bo im wyższy lv tym więcej dajesz w wit/int
np hybryda da np
150 wit
150 int

a ty grajac jako anty tylko 200 w wit i masz 100 punktow do rozdania w co innego czyli siła/szybkość/szczesie i dzięki temu tylko wygrywasz dzięki tej różnicy
a według mojego pomysłu gdybyś chciał mieć 200 wit to te 100 punktów musiałbyś byś dać w inteligencje i wtedy miało by to jakiś sens

co wy macie z tymi klonami przecież nigdy sie nie zdarzy żeby się trafił dwie takie same postacie , zawsze się będą czymś różnić

wracając do rankingu
najlepszy sposób były taki
za każdy awans dostajemy 10 punktów
za wygraną dostajemy 1 za przegraną tracimy 1
w sytuacji gdy wygramy z kimś kto ma 0 punków nie dostajemy żadnego
niezależnie czy mam 10000000 punktów czy 5 zysk i strata zawsze będzie ten sam
oczywiście działa tylko w przedziale levelowym
i kto wygra więcej walk ten będzie najlepszy
 
 
Zeke 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 81
Wiek: 110
Dołączyła: 01 Lut 2008
Wysłany: 19-03-2008, 17:02   

Czyli jeżeli by tak było nie będzie walk Bardzo dobry - Ultra silny tylko Bardzo dobry - Bardzo słaby.
Mi siępodoba tak jak jest.
Powiem tak najlepiej nic nie zmieniać ,bo wtedy moze troche osób poodchodzić.

Ale mam Rozwiązanie :)

Świat 4. Z takim rankiem o jaki mówi Vall Gaav.
_________________
 
 
Fanatyko 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Fanatyko
Level: 120
Wiek: 36
Dołączył: 21 Kwi 2006
Wysłany: 19-03-2008, 23:30   

Val Gaav napisał/a:
to czemu ciągle tak grasz ??


Bo mimo wszystko się to opłaca kochany:)

Val Gaav napisał/a:
a ty grajac jako anty tylko 200 w wit

Ile?? Haha.. oglupiałeś chyba :D
_________________
"I've felt the hate rise up in me...
Kneel down and clear the stone of leaves...
I wander out where you can't see...
Inside my shell, I wait and bleed..."
 
 
 
Ashariel 
Użytkownik



Level: 666
Wiek: 39
Dołączył: 16 Lis 2005
Skąd: Leicester
Wysłany: 20-03-2008, 00:16   

Hah jak widać nic się nie zmieni. Przeczytałem wasze odpowiedzi i nie znalazłem zednego argumentu którego nie umiałbym przebić ale samo udowodnienie racji sensu nie ma bo za dużo przeciwników i i tak pomysł nie przejdzie, a przecież tylko po to napisałem ten temat :P

Ale nie ważne...

Val Gaav twój pomysł z ograniczeniem rozdawania stat nie jest doskonały. Nawet jezeli użyjemy proporcji 2:1 to i tak znajdą się gracze którzy maksymalnie dadzą w jedną obronę, będą ubierać też eq i gemy anty konkretnej profesji aby zmniejszyć jak najbardziej ryzyko porażki przeciw częsci graczy skoro praktycznie niemożliwe jest ułozenie takich stat aby zrobić to w stosunku do wszystkich. Hah. Paradox. Ja myślę nad tym jak unicestwić profesję anty chociaż to ja ją wymyśliłem... Pamiętacie jak w starym MF wszyscy po pokonaniu króla behemotów robili reset na maga? Wtedy spm i leczenie u maga wymiatały, dlatego ja postanowiłem zrobić reset stat na woja który w końcu będzie miał szanse z magami. I udało się nie dając nic w witalność zainwestowałem Asharielowi 200-300 pktów w inteligencję na 76 lvl-u. Wyszedłem przed miasto gdzie jak zwykle stali sami magowie i w ciagu 10 minut nabiłem 82 lvl. To był poczatek mojej wycieczki z expem w górę po długim przesiadywaniu na lvl-u 76. Tak... Każde obejście systemu jaki udawało mi się wymyślić wspominam z dumą i wiecie co? Wszystkie inne schematy które wymyśliłem w MF już nie działąją. Tak jak np. szczęsciarz którego zrobiłem (Spell) kiedyś w starym MF tylko po to aby upolował Salviana :) 150 hp i 300 mana na jeden strzal z SPM hehe. Zabawnie wygladala jego walka z KB ktorego pokonal dopiero na 80 lvl. I wiecie co myślę? Teraz w MF nie da się już prawie nic ciekawego wymyślić ani zrobić. Wszystkie możliwości które wykorzystywałem zostały usunięte i teraz przy rozdawaniu stat nie ma za dużo wyboru. Wciąz można dawać w to co się chce ale daje to to tylko złudne efekty wolnego wyboru bo tak jak ktos podal przyklad "ktos da tylko w HP" to wtedy mechanizm gry sprawi ze ten ktos bedzie przegrywal. A przecież nie po to się gra? wiec tak naprawde to teraz jesteśmy coraz bardziej ograniczeni i wciąż coraz bardziej dążymy do tego zeby się jeszcze bardziej ograniczyć. A co osiągneliśmy? Rasę neo postaci które są pseudo idealne, wszystkie robione w w coraz ciaśniejszej matrycy. Wygoniliśmy rankingowców do miast niech tam siedzą i tygodniami planują kolejną walkę żeby nabić kilka punktów a przypadkiem nie stracić kilku "K". Jak wyszedłem z pomysłem żeby stawka w rankingu była taka sama czyli równa 10% rankingu tej postaci co ma go mniej to mnie pouczono ze wtedy bedzie najważniejsze tylko to kto ile spędza przy grze i ile gra. Najpierw narzekacie ze rankingowcy siędzą w miastach a później że będą musieli walczyć? Sam już nie wiem co pisać ale zbluzgajcie ten mój post również to może mnie natchniecie na jakąś nową wizję...

z uszanowaniem
Ashariel
_________________

http://old.my-fantasy.net/
 
 
 
Val Gaav 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Amarant
Level: 200
Wiek: 41
Dołączył: 09 Sty 2006
Wysłany: 20-03-2008, 02:27   

czyli wasze myślenie przeszło na innych graczy którzy równym chórem twierdzą że jednym możliwym sposobem na wygranie jest przerobić się na anty i polować na naiwnych noobkow
więc po co zmieniać wygodny dla was układ
 
 
Ashariel 
Użytkownik



Level: 666
Wiek: 39
Dołączył: 16 Lis 2005
Skąd: Leicester
Wysłany: 20-03-2008, 13:35   

Wiem ze to nie jest fair, ale zauważ ze mamy 2 statystyki odpowiedzialne za obrone oraz dwie statystyki odpowiedzialne za atak. Jezeli ja powiedzmy nie daję w Magię tylko w Siłę to równie dobrze mozesz powiedzieć ze nie daję w statystykę bo chcę zaoszczędzić pkty. Anty nie znikną jeżeli nie umożliwimy graczom ataków tymi dwoma statystykami na raz, tak jak już pisałem powinny być bronie do walki wręcz z dodatkowymi obrażeniami od magi, ale takimi zeby u kogoś kto ma inteligencję nie miały większego znaczenia. Np. Lodowy miecz ktory zadaje normalne obrazenia a dodatkowo od lodu. A jezeli ktos jest anty to oczywisci zwykle obrazenia maleją natomiast magiczne rosną. Lub po prostu wprowadzić mój zaproponowany system rankingu i wtedy duzy wplyw na niego bedzie miala ilosc walk czyli wiekszy przychod maja Ci co stoją pod miastem i nie dosc ze tego brakuje to jeszcze anty wiadomo ze musi polowac na ofiary i stac w miescie jak wyjdzie przed to go predzej czy póxniej ktos pokona, a nawet jak nie bedzie wychodzil to go inni z rankiem przegonia^^
_________________

http://old.my-fantasy.net/
 
 
 
InSaNe
[Usunięty]

Wysłany: 04-05-2008, 11:21   

jakos mi sie nie widzi,ze bylo takie polaczenie woja i maga(czy broni)

predzej proponuje,zeby admin wprowadzil limit,ze mozemy dac maxymalnie hmm 15% swoich stat w obrone
np na 100 lvlu bedziemy miec 150 inty
moze to za duzo,pozostawiam to adminowi...
komentujcie:)
 
 
niGu
[Usunięty]

Wysłany: 04-05-2008, 16:48   

InSaNe napisał/a:

predzej proponuje,zeby admin wprowadzil limit,ze mozemy dac maxymalnie hmm 15% swoich stat w obrone


Limit chyba cię pogrzało :twisted: każdy w MF gra jak chce i nie masz prawa tego zmieniać .... może sobie dać 60% w obronę i to jego sprawa
 
 
InSaNe
[Usunięty]

Wysłany: 05-05-2008, 16:02   

tak wiem
z jednej strony,w regulaminie napisane jest,ze nie mamy prawa narzucac jakis stat graczom (anty,n-stat itd..)
a z drugiej sie czepiaja

i co zrobic...?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom