Dziwne że ostatnio słyszałem, że granie anty się już nie opłaca etc
to czemu ciągle tak grasz ??
Fanatyko napisał/a:
bo nawet i przy Twoim sposobie danie tego minimum
żeby osiągnąć obronę jaką bym chciał pozwala mi na zaoszczędzeniu kilku stat.
gdyby tak było jak piszesz to by ludzie tak grali i wygrywali a tak nie jest
bo im wyższy lv tym więcej dajesz w wit/int
np hybryda da np
150 wit
150 int
a ty grajac jako anty tylko 200 w wit i masz 100 punktow do rozdania w co innego czyli siła/szybkość/szczesie i dzięki temu tylko wygrywasz dzięki tej różnicy
a według mojego pomysłu gdybyś chciał mieć 200 wit to te 100 punktów musiałbyś byś dać w inteligencje i wtedy miało by to jakiś sens
co wy macie z tymi klonami przecież nigdy sie nie zdarzy żeby się trafił dwie takie same postacie , zawsze się będą czymś różnić
wracając do rankingu
najlepszy sposób były taki
za każdy awans dostajemy 10 punktów
za wygraną dostajemy 1 za przegraną tracimy 1
w sytuacji gdy wygramy z kimś kto ma 0 punków nie dostajemy żadnego
niezależnie czy mam 10000000 punktów czy 5 zysk i strata zawsze będzie ten sam
oczywiście działa tylko w przedziale levelowym
i kto wygra więcej walk ten będzie najlepszy
Czyli jeżeli by tak było nie będzie walk Bardzo dobry - Ultra silny tylko Bardzo dobry - Bardzo słaby.
Mi siępodoba tak jak jest.
Powiem tak najlepiej nic nie zmieniać ,bo wtedy moze troche osób poodchodzić.
_________________ "I've felt the hate rise up in me...
Kneel down and clear the stone of leaves...
I wander out where you can't see...
Inside my shell, I wait and bleed..."
Hah jak widać nic się nie zmieni. Przeczytałem wasze odpowiedzi i nie znalazłem zednego argumentu którego nie umiałbym przebić ale samo udowodnienie racji sensu nie ma bo za dużo przeciwników i i tak pomysł nie przejdzie, a przecież tylko po to napisałem ten temat
Ale nie ważne...
Val Gaav twój pomysł z ograniczeniem rozdawania stat nie jest doskonały. Nawet jezeli użyjemy proporcji 2:1 to i tak znajdą się gracze którzy maksymalnie dadzą w jedną obronę, będą ubierać też eq i gemy anty konkretnej profesji aby zmniejszyć jak najbardziej ryzyko porażki przeciw częsci graczy skoro praktycznie niemożliwe jest ułozenie takich stat aby zrobić to w stosunku do wszystkich. Hah. Paradox. Ja myślę nad tym jak unicestwić profesję anty chociaż to ja ją wymyśliłem... Pamiętacie jak w starym MF wszyscy po pokonaniu króla behemotów robili reset na maga? Wtedy spm i leczenie u maga wymiatały, dlatego ja postanowiłem zrobić reset stat na woja który w końcu będzie miał szanse z magami. I udało się nie dając nic w witalność zainwestowałem Asharielowi 200-300 pktów w inteligencję na 76 lvl-u. Wyszedłem przed miasto gdzie jak zwykle stali sami magowie i w ciagu 10 minut nabiłem 82 lvl. To był poczatek mojej wycieczki z expem w górę po długim przesiadywaniu na lvl-u 76. Tak... Każde obejście systemu jaki udawało mi się wymyślić wspominam z dumą i wiecie co? Wszystkie inne schematy które wymyśliłem w MF już nie działąją. Tak jak np. szczęsciarz którego zrobiłem (Spell) kiedyś w starym MF tylko po to aby upolował Salviana 150 hp i 300 mana na jeden strzal z SPM hehe. Zabawnie wygladala jego walka z KB ktorego pokonal dopiero na 80 lvl. I wiecie co myślę? Teraz w MF nie da się już prawie nic ciekawego wymyślić ani zrobić. Wszystkie możliwości które wykorzystywałem zostały usunięte i teraz przy rozdawaniu stat nie ma za dużo wyboru. Wciąz można dawać w to co się chce ale daje to to tylko złudne efekty wolnego wyboru bo tak jak ktos podal przyklad "ktos da tylko w HP" to wtedy mechanizm gry sprawi ze ten ktos bedzie przegrywal. A przecież nie po to się gra? wiec tak naprawde to teraz jesteśmy coraz bardziej ograniczeni i wciąż coraz bardziej dążymy do tego zeby się jeszcze bardziej ograniczyć. A co osiągneliśmy? Rasę neo postaci które są pseudo idealne, wszystkie robione w w coraz ciaśniejszej matrycy. Wygoniliśmy rankingowców do miast niech tam siedzą i tygodniami planują kolejną walkę żeby nabić kilka punktów a przypadkiem nie stracić kilku "K". Jak wyszedłem z pomysłem żeby stawka w rankingu była taka sama czyli równa 10% rankingu tej postaci co ma go mniej to mnie pouczono ze wtedy bedzie najważniejsze tylko to kto ile spędza przy grze i ile gra. Najpierw narzekacie ze rankingowcy siędzą w miastach a później że będą musieli walczyć? Sam już nie wiem co pisać ale zbluzgajcie ten mój post również to może mnie natchniecie na jakąś nową wizję...
czyli wasze myślenie przeszło na innych graczy którzy równym chórem twierdzą że jednym możliwym sposobem na wygranie jest przerobić się na anty i polować na naiwnych noobkow
więc po co zmieniać wygodny dla was układ
Wiem ze to nie jest fair, ale zauważ ze mamy 2 statystyki odpowiedzialne za obrone oraz dwie statystyki odpowiedzialne za atak. Jezeli ja powiedzmy nie daję w Magię tylko w Siłę to równie dobrze mozesz powiedzieć ze nie daję w statystykę bo chcę zaoszczędzić pkty. Anty nie znikną jeżeli nie umożliwimy graczom ataków tymi dwoma statystykami na raz, tak jak już pisałem powinny być bronie do walki wręcz z dodatkowymi obrażeniami od magi, ale takimi zeby u kogoś kto ma inteligencję nie miały większego znaczenia. Np. Lodowy miecz ktory zadaje normalne obrazenia a dodatkowo od lodu. A jezeli ktos jest anty to oczywisci zwykle obrazenia maleją natomiast magiczne rosną. Lub po prostu wprowadzić mój zaproponowany system rankingu i wtedy duzy wplyw na niego bedzie miala ilosc walk czyli wiekszy przychod maja Ci co stoją pod miastem i nie dosc ze tego brakuje to jeszcze anty wiadomo ze musi polowac na ofiary i stac w miescie jak wyjdzie przed to go predzej czy póxniej ktos pokona, a nawet jak nie bedzie wychodzil to go inni z rankiem przegonia^^
jakos mi sie nie widzi,ze bylo takie polaczenie woja i maga(czy broni)
predzej proponuje,zeby admin wprowadzil limit,ze mozemy dac maxymalnie hmm 15% swoich stat w obrone
np na 100 lvlu bedziemy miec 150 inty
moze to za duzo,pozostawiam to adminowi...
komentujcie:)
niGu [Usunięty]
Wysłany: 04-05-2008, 16:48
InSaNe napisał/a:
predzej proponuje,zeby admin wprowadzil limit,ze mozemy dac maxymalnie hmm 15% swoich stat w obrone
Limit chyba cię pogrzało każdy w MF gra jak chce i nie masz prawa tego zmieniać .... może sobie dać 60% w obronę i to jego sprawa
InSaNe [Usunięty]
Wysłany: 05-05-2008, 16:02
tak wiem
z jednej strony,w regulaminie napisane jest,ze nie mamy prawa narzucac jakis stat graczom (anty,n-stat itd..)
a z drugiej sie czepiaja
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach