Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
21-02-2015, 00:01
Szczęście
Autor Wiadomość
Zeke 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 81
Wiek: 110
Dołączyła: 01 Lut 2008
Wysłany: 28-04-2008, 12:29   

Oni chcą mieć wszystko na tacy :D
Ja właśnie jestem na 59lv i woj nie wali mi serią krytyków lecz co 3-4 ataki.
Żaden boss mi nie wali krytyków ,a jednak mam te 313 speeda :> .
Malboro zadawał mi 3k obrażen przy czym wyższym lv 70~ zadają nawet więcej to samo z obroną magiczną :> . Krytyk u woja trzeba przeboleć poprostu dawac mu je zadwać ciągle o ile nie zabierze powyżej 50% hp ;] .
Każdy mówi ,ze szczęśice daje kilka kożyści ,a popatrzcie co p daje magowi ;]
- nie musi dawać tyle w inteligencje
- nie musi dawać tyle w witalność
- Cios wojownika nie będzie silniejszy niż 40% czasami to schodzi nawet do 25% procent g:galy .
- Krytyk w większosci przypadków też nie zada 50%.
_________________
 
 
[Ex-GM] Shell 
Tester



Profesja: Mag
Level: 1
Wiek: 32
Dołączył: 30 Paź 2005
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-04-2008, 12:35   

Ogólnie powiedziane jest, że:

-Mag>Speed
-Woj>Luck

Niby wszystko jest tak jak powinno. Ale ostatnie pojawienie się osób, które zaprzeczają tej tezie pokazują, że wszystko jest możliwe. ;)
Jest mnóstwo kombinacji i wiele z nich przynosi interesujące wyniki :)
 
 
Zeke 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 81
Wiek: 110
Dołączyła: 01 Lut 2008
Wysłany: 28-04-2008, 12:51   

Kiedyś miaęłm taką postać ,zę normlanie. Miałem 70 speeda na 85lv :> I wbiłem 11k ranku .

Ta teza przestaje istnieć związku ze skutecznością obrony.
Dawanie w obrone po pewnym czasie już nic nie da ,a szczęściem krytyki się bloknie :> .
A woj zaczyna przyspieszac ,a atak dawać na margines. (szczęscie zostaje)
Jednak jak ja byłbym anty na 59lb miałbym ponad 370 speeda anty wojem i ponad 400 anty magiem :> .
Teraz gra zaczyna sięzmieniać dopiero po kilku miechach :> od tego pamiętnego upka.
_________________
 
 
SiewcaWiatru6 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: SiewcaWiatru,Abadon
Level: 180
Wiek: 36
Dołączył: 29 Paź 2007
Wysłany: 28-04-2008, 15:25   

Cytat:
W każdym razie nie stękajcie, że mag taki biedny bo krytyki wojów.
Przeanalizujcie pewne rzeczy drodzy "magowie", zastanówcie się i wyciągnijcie wnioski.
A nie, że sytuacja wygląda obecnie tak, że na high lv ludzie robią resety na wojownia "bo tak lepiej". Idziecie na łatwiznę. A to właśnie mag z "dobrym" lv'em rządzi.

ja ci powiem z doświadczenia ogólnego bo grałem i magiem i wojem ...
więc tak: MAG widome ma swoje mp co pozwala mu na leczenie Gemem...gdy taki mag ma jeszcze eliksy i reg to praktycznie w 30 turach jest nie do zabicia ...
Pisałeś ze mag ma speeda : prawda może mieć go bardzo dużo ale kosztem czego ? zazwyczaj szczęścia.. co w walce z "dobrym wojem" przekłada sie na częstotliwość trafnych ataków ...( pamiętam swoje walki z aNis'em gdzie podczas całej walki trafił mnie parę razy).
Napisałeś ze wysokie lv idą na łatwiznę i robią wojów czy ja wiem czy na taka łatwiznę zrobić dobrego woja nie jest takie proste ...
a teraz co do Wojów : załóżmy ze walczysz z wojem w turnieju zabiera Ci ponad połowę hp, w każdej kolejce sie leczysz i jakie maz szanse na wygrane ?
chybić na pewno nie chybi ..
Napiszesz ze w końcu wyprzedzi woja i on przejmie atak >zgodzę sie ale jak na długo w końcu chybi i znowu od nowa inicjatywa po stronie woja
 
 
 
Sosna 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: DarkSosna
Level: 200
Dołączył: 17 Lip 2007
Wysłany: 28-04-2008, 15:31   

Ale za to jeśli mag będzie mieć znacznie więcej speeda, może walnąć double i woj leży :D
Walki nigdy nie da się przewidzieć z góry, choć dobry początek to już połowa sukcesu
 
 
 
SiewcaWiatru6 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: SiewcaWiatru,Abadon
Level: 180
Wiek: 36
Dołączył: 29 Paź 2007
Wysłany: 28-04-2008, 15:33   

Sosna napisał/a:
Ale za to jeśli mag będzie mieć znacznie więcej speeda, może walnąć double i woj leży :D
Walki nigdy nie da się przewidzieć z góry, choć dobry początek to już połowa sukcesu

gdybyś czytał z zrozumieniem to co napisałem twój post byłby zbędny
 
 
 
Zeke 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 81
Wiek: 110
Dołączyła: 01 Lut 2008
Wysłany: 28-04-2008, 16:00   

Sosna napisał/a:
Ale za to jeśli mag będzie mieć znacznie więcej speeda, może walnąć double i woj leży :D
Walki nigdy nie da się przewidzieć z góry, choć dobry początek to już połowa sukcesu


Tylko ja taką taktykę miałem na 85lv. co 11k ranku ,ale leciałem z pierścieniem celności ,ale i znim chybaiłem raz za razem :<
_________________
 
 
[Ex-GM] Shell 
Tester



Profesja: Mag
Level: 1
Wiek: 32
Dołączył: 30 Paź 2005
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-04-2008, 16:59   

SiewcaWiatru6 napisał/a:
a teraz co do Wojów : załóżmy ze walczysz z wojem w turnieju zabiera Ci ponad połowę hp, w każdej kolejce sie leczysz i jakie maz szanse na wygrane ?
chybić na pewno nie chybi ..
Napiszesz ze w końcu wyprzedzi woja i on przejmie atak >zgodzę sie ale jak na długo w końcu chybi i znowu od nowa inicjatywa po stronie woja


http://w1.my-fantasy.net/...p?r_id=17530169


: >
 
 
SiewcaWiatru6 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: SiewcaWiatru,Abadon
Level: 180
Wiek: 36
Dołączył: 29 Paź 2007
Wysłany: 28-04-2008, 17:14   

[Ex-GM] Shell napisał/a:
SiewcaWiatru6 napisał/a:
a teraz co do Wojów : załóżmy ze walczysz z wojem w turnieju zabiera Ci ponad połowę hp

ja w tym raporcie nie widziałem żeby ten warunek był spełniony ;)
 
 
 
[Ex-GM] Shell 
Tester



Profesja: Mag
Level: 1
Wiek: 32
Dołączył: 30 Paź 2005
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-05-2008, 13:11   

Elki+Leczenie+Mix.regeny+mixy many+lv 5 potki

Da sie przetrwać do remisu.
 
 
SiewcaWiatru6 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: SiewcaWiatru,Abadon
Level: 180
Wiek: 36
Dołączył: 29 Paź 2007
Wysłany: 01-05-2008, 13:35   

Po 1 nie rozumiem czemu direct nie miał kościanego albo chociaż pirackiego (mając taka przewagę lv i z racji tego ze jesteś magiem Krytyk był pewny)
po 2 nie rozkminiam inteligencji Directa

a chodzi mi wo gule w tym cały temacie, ze gdyby np. w tej walce Direct sadził ci ponad 50 % hp to byś padał ok 50 tury
(gz wygranej)
 
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 01-05-2008, 14:01   

[Ex-GM] Shell napisał/a:
SiewcaWiatru6 napisał/a:
a teraz co do Wojów : załóżmy ze walczysz z wojem w turnieju zabiera Ci ponad połowę hp, w każdej kolejce sie leczysz i jakie maz szanse na wygrane ?
chybić na pewno nie chybi ..
Napiszesz ze w końcu wyprzedzi woja i on przejmie atak >zgodzę sie ale jak na długo w końcu chybi i znowu od nowa inicjatywa po stronie woja


http://w1.my-fantasy.net/...p?r_id=17530169


: >

Shell, jak było z tą walką? Bo różne plotki chodzą ; >


Kiedyś próbowałem zrobić maga (hybryda), który blokował krytyki wojownikom i udało się. Jednak głównym atutem tego setu była lepsza celność (przez co mogłem korzystać bez większego ryzyka z dobitki w skrypcie) czy uniki podczas walk z magami. Jednak było z tym trochę problemów. Jeśli wojownik nie spodziewał się tego, że mogę zablokować mu krytyk, to wszystko było dobrze - nie musiałem się wysilać, żeby zblokować i walka nie była trudna. Jednak, jak wojownik wiedział, to już nie było tak łatwo - musiałem rezygnować z Kościanego Pierścienia, a przez co wojownik był szybszy. To nie jest dobry set, biorąc pod uwagę, że wojownikowi nic nie ogranicza ataku. A mag nie może mieć tyle szczęścia bazowego co wojownik, bo musiałby poważnie osłabić pozostałe statystyki (choćby kosztem ataku tak, jak robią to wojownicy) - a to jest mniej many. Są gemy MP Plus, ale założenie ich (wtedy, nie wiem jak teraz - w końcu jest więcej slotów) było możliwe tylko zamiast innego gemu - czyli kolejne osłabienie. A wojownik dając w Szczęście nie dość, że zwiększa sobie uniki i celność, to jeszcze zwiększa atak (krytyk) paradoksalnie kosztem Siły. Teraz pole do popisu jest większe - więcej slotów, Piracki Pierścień. Można zrobić dobrego maga na wojownika (nie mam na myśli anty)..

Tyle teorii, liczyć tego wszystkiego mi się nie chce..
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
SiewcaWiatru6 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: SiewcaWiatru,Abadon
Level: 180
Wiek: 36
Dołączył: 29 Paź 2007
Wysłany: 01-05-2008, 14:51   

Cytat:
Kiedyś próbowałem zrobić maga (hybryda), który blokował krytyki wojownikom i udało się.

Hmm, żeby to zrobić na pewno musiałeś mieć parę gemów szczęścia, które zabierają tak cenne sloty dla maga, ciekawi mnie jak pogodziłeś dość wysoka ilość szczęścia w bazie z innymi statystykami, czy twoje hity nie były za małe i na ile wystarczało Ci many.
Pewnie wyszły staty mało "ekonomiczne" często musiałeś leczyć manę...
Zapewne większość walka kończyła sie remisem (z wojami)
myślę takie staty mogą sie sprawdzić w magami .
 
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 01-05-2008, 15:00   

To było jakiś rok temu (miałam 100lv) - bez obron, takie bonusy EQ dawało. Many miałem
więcej niż obecnie (30lv więcej, a mam mniej - wtedy starczało mi na 6 ataków bez MP
Plusów), speeda i szczęścia też. Wyciągałem 500 szczęścia, co zwykle starczało - kosztem
gemów magii, ale hity i tak były wystarczające.. Wygrałem turniej, a po turnieju dość długo
byłem "niepokonany" - z czasem chęci gry opadły, staty skopałem i zabawa się skończyła..
W grupie do 120lv "tylko" 3 miejsce zająłem..
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
[Ex-GM] Shell 
Tester



Profesja: Mag
Level: 1
Wiek: 32
Dołączył: 30 Paź 2005
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-05-2008, 15:10   

ADIHC1 napisał/a:
Shell, jak było z tą walką? Bo różne plotki chodzą ; >


Jakie ploty?
Prawda jest taka, że ja byłem pewny przegranej (byłem pewien, że 30-40 tur przetrwam).
Po przemyśleniach stwierdziłem ze moją przewagą tu było po prostu to, że byłem anty i na 1 jego cios ja zadawałem 2.


SiewcaWiatru6 napisał/a:
Po 1 nie rozumiem czemu direct nie miał kościanego albo chociaż pirackiego (mając taka przewagę lv i z racji tego ze jesteś magiem Krytyk był pewny)
po 2 nie rozkminiam inteligencji Directa


On nie umie rozdawać statystyk. On polega na innych i jakoś mu to nie wychodzi. Bo rank czerpie tylko właściwie z turnieji prywatnych.

ADIHC1 napisał/a:
ą gemy MP Plus, ale założenie ich (wtedy, nie wiem jak teraz - w końcu jest więcej slotów) było możliwe tylko zamiast innego gemu - czyli kolejne osłabienie


Już niedługo twoja taktyka będzie miała sens ;]
Pojawi się takie wyposażenie, że będzie można ze spokojem dodać 5 mp+ i 2-3 gemy lucka ;]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom