Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:34
Korekta systemu obron

Czy popierasz taką zmianę systemu efektywności? (nie głosuj jeśli jej nie rozumiesz :) )
Tak, jest lepszy od obecnego.
46%
 46%  [ 15 ]
Nie, wolę obecny system.
53%
 53%  [ 17 ]
Głosowań: 32
Wszystkich Głosów: 32

Autor Wiadomość
EdwinOdesseiron 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Edwin
Level: 145
Wiek: 35
Dołączył: 27 Gru 2008
Skąd: Płock/W-wa
Wysłany: 30-01-2009, 20:42   

majaczek, mylisz się . Obecnie wzór ( tak jak Ty to piszesz to:
Kod:
efekt= stat  ^ 1.2

pomysł ustawienia sztywnego maksimum obrony z eq (zależnego jedynie od bazy) jest z kolei rozsądny, a wzory można wtedy zachować w obecnej formie (na pewno nie tak jak Ty podałeś, bo tam co kilkanaście pkt obrona się podwaja)
_________________

 
 
Ashariel 
Użytkownik



Level: 666
Wiek: 39
Dołączył: 16 Lis 2005
Skąd: Leicester
Wysłany: 30-01-2009, 22:35   

mój pomysł: https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?p=360189#360189
_________________

http://old.my-fantasy.net/
 
 
 
Pitazboras 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 220
Wiek: 26
Dołączył: 05 Sty 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 30-01-2009, 23:35   

majaczek napisał/a:
teraz za staty obrony dostaje się kilka pkt obrony tzn. dostajesz
efekt = to_kilka*stat

można zmienić to na
efekt= to_kilka* (1,05 ^ stat)

przywróciło by sens inwestowania w obronę na high levelach

Ta, a dając wszystko w obrony bylibyśmy nieśmiertelni. Zauważ, że dla 300 punktów w obronie 1,05^300 to ponad 2 miliony. Chyba nie muszę pisać, ile obrażeń zada nawet najmocniejsza obecnie broń graczowi z 2 milionami w obronie?

majaczek napisał/a:
przy czym gemy (int, wytrz) zwiększałyby stat nie efekt (dodatkowy boost)

Mhm, czyli mając 300 obrony w bazie + 100% z gemów miałbym już ponad 5 bilionów obrony. Coraz lepiej :)
 
 
Lucypher 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Nienormalny
Level: 53
Świat: 3
Wiek: 32
Dołączył: 02 Cze 2007
Wysłany: 31-01-2009, 15:29   

Pomysl mi sie podoba... zwiekszone obrony z mojej strony sa bardzo mile widziane :D niegdys czlowiek bez wiecznego zmiania eq gral sobie spokojnie hybryda stojac przed miastem i bylo fajnie. bo sie walczylo. w chwili obecnej nawet bedac hybryda i usilujac cos osiagnac trzeba na kazda walke zmieniac eq jak i czasem gemy ;] a to troszke meczace nie sadzicie? :D moim skromnym nic nie znaczacym zdaniem to jest glownym powodem tworzenia anty. bo tylko ta profesja da sie cokolwiek osiagnac w tej grze...
 
 
EdwinOdesseiron 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Edwin
Level: 145
Wiek: 35
Dołączył: 27 Gru 2008
Skąd: Płock/W-wa
Wysłany: 31-01-2009, 16:19   

A pomyślcie nad takim pomysłem - co gdyby POŁĄCZYĆ obrony bazowe? Byłaby to statystyka Odporność, dająca 2/3 tego co Wita i Inta, ale za to do obu obron.
Prosty rachunek pokazuje, że dla hybryd przelanie obu obron w jedną da 1/3 zysku, a dla anty 1/3 straty. Oczywiście aby nie było za prosto, eq pozostanie takie jak teraz.
Jeśli gracze zaoszczędzonymi pkt zasilą atak, to omijanie nowego systemu przez drastyczne obniżanie obron straci rację bytu ... Pytanie tylko czy nie pomożemy przez to noobstatom...
_________________

 
 
Lucypher 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Nienormalny
Level: 53
Świat: 3
Wiek: 32
Dołączył: 02 Cze 2007
Wysłany: 31-01-2009, 16:51   

EdwinOdesseiron, w pewnym stopniu pomozemy. ale jakby polaczyc Twoje 2 pomysly. ten z oslabiona postacia i ten tutaj z polaczeniem obron to mysle ze noobstaty by wyginely
 
 
llludek 
Użytkownik



Level: 69
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lis 2006
Skąd: WWA
Wysłany: 03-02-2009, 01:43   

i po co to? po co to wprowadzac? po to zeby nie bylo osob ktore maja po 10 obron w bazie? a dlaczego ma ich nie byc? moze od razu zabronimy wogole rozdawac stat. od teraz rozdajemy staty tylko w HP!! tak ;) wg mnie bez sensu...zmienisz ten system to ktos znow wymysli dobre staty na walki i znowu bedzie tragedia wielka.
 
 
EdwinOdesseiron 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Edwin
Level: 145
Wiek: 35
Dołączył: 27 Gru 2008
Skąd: Płock/W-wa
Wysłany: 03-02-2009, 15:19   

llludek, tak sobie napisałem dla ciekawości... pomysł miał w założeniu uderzyć w anty, a być może i w noobstaty, choć masz rację że zniszczyłby także 10/10. Mnie osobiście to nie robi różnicy - i tak regularnie pokonuję antymagów ;)
Natomiast gra moim zdaniem by zyskała - wiem, wiem - to pojęcie względne - ale byłoby ciekawiej.
_________________

 
 
llludek 
Użytkownik



Level: 69
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lis 2006
Skąd: WWA
Wysłany: 03-02-2009, 15:39   

ale jesli nawet zmienisz system obron to i tak osoba ktora ma przykaldowo po 150 obron w bazie nie ma szans wygrac z anty ktory ma tych pktow np. 300...
noobstat = hiter to juz inna sprawa ktora jest wałkowana prawdopodobnie od poczatku mfo. ale nie mozna zabronic ludziom rozkladania stat w pewnien sposob. hiter jest skuteczny moze do 30 - 40? levela, potem juz rzadko kiedy go widzisz.
 
 
EdwinOdesseiron 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Edwin
Level: 145
Wiek: 35
Dołączył: 27 Gru 2008
Skąd: Płock/W-wa
Wysłany: 03-02-2009, 15:54   

Cytat:
ale jesli nawet zmienisz system obron to i tak osoba ktora ma przykaldowo po 150 obron w bazie nie ma szans wygrac z anty ktory ma tych pktow np. 300...

Ma szanse ;) wiesz dobrze że jest na to prosta sztuczka...

Co do hitera - nikt nie zabrania, chodzi tyko o to żeby się nie opłacało robić hittera ;) w ten sposób załatwiono noobstaty po 158 hp - żadnych zakazów tylko 1 prosta reguła wprowadzona ;)

llludek napisał/a:
hiter jest skuteczny moze do 30 - 40? levela, potem juz rzadko kiedy go widzisz.


Zdziwiłbyś się - na wysokich lvl jest ich bardzo dużo (ostatni turniej na s2 do 140 - ok 1/3 hitterów).
Co gorsza widziałem kilka walk gdzie koleś mający ~35% pkt dane w atak zaczyna walki (ze speederem) - i to jest dopiero nonsens.
_________________

 
 
M3tzu 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: M3tzus
Level: -69
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2007
Skąd: J-bie Zdrój
Wysłany: 03-02-2009, 16:48   

czy Wam naprawde nic nie pasuje w tej grze ? to zadam tak proste pytanie ze inaczej juz nie mozna , a mianowicie - Po co grasz w te durna gre jak Ci w niej nic nie pasuje ?

btw . to moze jeszcze polaczmy sile z magia a speeda z luckiem i juz wogole wszyscy beda happy i nie bedzie niczego

Jednym slowem N/C!
_________________
 
 
EdwinOdesseiron 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Edwin
Level: 145
Wiek: 35
Dołączył: 27 Gru 2008
Skąd: Płock/W-wa
Wysłany: 03-02-2009, 17:04   

Mnie wszystko pasuje, pomysły z wyeliminowaniem anty/ns pojawiały się coraz głupsze więc dałem swój dla kontrastu xD

Zresztą nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej, do tego służy dział propozycje.
_________________

 
 
Ptah 
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 133
Dołączył: 02 Sie 2008
Wysłany: 03-02-2009, 17:07   

problemem jest efektywność. Albo ja zlikwidować albo wprowadzić dla pozostałych statystyk
 
 
EdwinOdesseiron 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Edwin
Level: 145
Wiek: 35
Dołączył: 27 Gru 2008
Skąd: Płock/W-wa
Wysłany: 03-02-2009, 17:09   

Cytat:
problemem jest efektywność. Albo ja zlikwidować albo wprowadzić dla pozostałych statystyk

Wiesz w ogóle co ta efektywność robi??? Ciekawe na czym będzie polegać efektywność szczęścia?
Może rozwiniesz dlaczego efektywność jest problemem?
_________________

 
 
llludek 
Użytkownik



Level: 69
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lis 2006
Skąd: WWA
Wysłany: 03-02-2009, 18:06   

EdwinOdesseiron napisał/a:
Ma szanse ;) wiesz dobrze że jest na to prosta sztuczka...


to mnie kolego zaskoczyles bo nie wiem za bardzo o co chodzi ;]

a co do samego tematu to wg mnie zawsze ktos bedzie chcial wprowadzac zmiany, bo zawsze komus cos nie bedzie pasowac. i mozna sie z tym tak borykac do usranej smierci...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom