Rynek w większej ilości miast byłby fajnym pomysłem.
Dodatkowo można by na nim upchnąć trochę mini questów, czyli postaci które chcą żeby znaleźć zagubionego kota, wisiorek czy każących nam rozwiązać jakąś zagadkę logiczną.
Można by też wprowadzić prostego questa, który ciągnąłby się całą fabułę.
Np. kolekcjonera klejnotów, i w okolicach każdego miasta można by znaleźć jeden klejnot.
Znajdujemy, oddajemy, dostajemy trochę golda czy item.
Stopień trudności ich znalezienia mógłby być różny.
Pozwoliłoby to trochę kreatywniej zużywać ruchy, zamiast expić chodząc w górę i w dół
Wprowadzenie żetonów, ale nie PVP
żetony będzie można odblokowywać za pokonywanie bossów + zdobywania leveli.
Do czego można by je użyć ?
Robić Atrybuty
Wymienić na Golda.
Można zrobić opcję medalową za posiadanie żetonów top 3
Waluta niehandlowa.
Jak pisał omen na Salamandii znajduję się trochę wolnego miejsca, pisałem wcześniej by można by zrobić nowoczesne miasto.
Link do minimapki zobaczcie ile tam obszaru jest: http://vignette3.wikia.no...&path-prefix=pl
4 bossy z mechanicznym Setem.
Dodałbym Kilka pobocznych Questów, ale nie mieszałbym za dużo w Ekwipunku, jeżeli zdecydujecie się na jakaś większą porcję EQ trzeba będzie to przetestować.
Co do Salamandii, mam pomysł na Mechaniczny Ekwipunek jeżeli fabuła nie ma być rozwijana stwórzmy mały własny epizod.
Questy Poboczne.
Wydaję mi się, że od Eterni do Devos można by spokojnie dodać z 5-6 Questów pobocznych.
Przydały by się jakoeś 2-3 nowe itemki na Low level, ale bez przesady
Dodanie Questów spoko, fajnie jak by się pojawiła nowa broń dla maga oraz na woja na low level.
Obecnie:
Dodane stroje Premium na plus
Czat globalny na +
Czaszki i inne bajerki też na spoko.
Nie zastanawialiście się by odpalić grę w języku Angielskim ?
gry z podobną grafiką typu Runscape mają po 100+ graczy.
Wiem że za szybko wyjechałem z tym pomysłem, ale gdyby przetłumaczenie wypaliło
Aktywność graczy by wzrosła. Wiem, że ten temat wymagałby dyskusji większej, ale czemu nie
jeżeli nie ma się nic do stracenia.
Tyle ode mnie jak coś przejdzie z pomysłów można pomyśleć na ich kontynuacją.
Wprowadzenie żetonów, ale nie PVP
żetony będzie można odblokowywać za pokonywanie bossów + zdobywania leveli.
Do czego można by je użyć ?
Robić Atrybuty
Wymienić na Golda.
Można zrobić opcję medalową za posiadanie żetonów top 3
Waluta niehandlowa.
Jak pisał omen na Salamandii znajduję się trochę wolnego miejsca, pisałem wcześniej by można by zrobić nowoczesne miasto.
Link do minimapki zobaczcie ile tam obszaru jest: http://vignette3.wikia.no...&path-prefix=pl
4 bossy z mechanicznym Setem.
Dodałbym Kilka pobocznych Questów, ale nie mieszałbym za dużo w Ekwipunku, jeżeli zdecydujecie się na jakaś większą porcję EQ trzeba będzie to przetestować.
Co do Salamandii, mam pomysł na Mechaniczny Ekwipunek jeżeli fabuła nie ma być rozwijana stwórzmy mały własny epizod.
Questy Poboczne.
Wydaję mi się, że od Eterni do Devos można by spokojnie dodać z 5-6 Questów pobocznych.
Przydały by się jakoeś 2-3 nowe itemki na Low level, ale bez przesady
Dodanie Questów spoko, fajnie jak by się pojawiła nowa broń dla maga oraz na woja na low level.
Obecnie:
Dodane stroje Premium na plus
Czat globalny na +
Czaszki i inne bajerki też na spoko.
Nie zastanawialiście się by odpalić grę w języku Angielskim ?
gry z podobną grafiką typu Runscape mają po 100+ graczy.
Wiem że za szybko wyjechałem z tym pomysłem, ale gdyby przetłumaczenie wypaliło
Aktywność graczy by wzrosła. Wiem, że ten temat wymagałby dyskusji większej, ale czemu nie
jeżeli nie ma się nic do stracenia.
Tyle ode mnie jak coś przejdzie z pomysłów można pomyśleć na ich kontynuacją.
Powiem tylko co NIE przejdzie:
-Żetony - z pewnością nie, gdyż wymagają zmian w silniku, których już nie będzie. Tak, jak Tomi mówił, pakiet poprawek trafił do gry z okazji 10 rocznicy gry i gra w dalszym ciągu nie jest już rozwijana.
-Przetłumaczenie gry na język angielski - nawet jeśli byłyby siły w postaci ludzi do tego, to nie przejdzie, bo nie ma dedykowanego panelu do tłumaczeń, stworzenie go to kolejne nakłady pracy przez adminów, a to już od samego początku nie przejdzie. Dodatkowo dochodzą przeszkody typu brak ludzi do stworzenia, brak chęci, brak osób chętnych do gry i brak reklamy. Nawet jeśli przetłumaczenie by przeszło, to przez brak aktywnej reklamy i samo zainteresowanie grą ze względu na rynek nie przyniesie oczekiwanych korzyści w stosunku do potrzebnego nakładu pracy.
Rynek w większej ilości miast byłby fajnym pomysłem.
Dodatkowo można by na nim upchnąć trochę mini questów, czyli postaci które chcą żeby znaleźć zagubionego kota, wisiorek czy każących nam rozwiązać jakąś zagadkę logiczną.
Można by też wprowadzić prostego questa, który ciągnąłby się całą fabułę.
Np. kolekcjonera klejnotów, i w okolicach każdego miasta można by znaleźć jeden klejnot.
Znajdujemy, oddajemy, dostajemy trochę golda czy item.
Stopień trudności ich znalezienia mógłby być różny.
Pozwoliłoby to trochę kreatywniej zużywać ruchy, zamiast expić chodząc w górę i w dół
Myślę, że "rynki" są możliwe do wykonania i dają ogromne pole do popisu jeśli chodzi o rozwój gry, jednak trzeba pomyśleć nad priorytetem co gracze chcieliby zobaczyć najszybciej. Dodatkowo takie rynki wchodziłyby pewnie po kolei w każdym z miast.
Jeśli chodzi o wspomniany quest, to też brzmi całkiem ciekawie, jednak chętnie zobaczyłbym jego szczegółowy opis.
Pierwsze co przychodzi mi na myśl to Fedrynand. Po zakończeniu questa z babcią Reginą pewnego razu zawitałem do karczmy Urkaden i tam go zobaczyłem, po krótkiej rozmowie oznajmił że idzie dalej załatwiać swoje sprawy i ulatnia się...czyli nic dalej się nie dzieje. Można dodać jakąś podpowiedź, którą zostawia za sobą np.kartkę z listą celów i na niej następny po Babci jest np. karczmarz w Devos (wiem, że go nie ma, ale można dodać ). Idziemy więc tam i oznajmia on nam, że został okradziony z zapasów i znów szukamy Ferdka Można stworzyć mu jakaś kryjówkę w jaskinii gothar, podziemiach Devos albo tych ruinach która można odkopać kilofem (tam przy rapsie #2). W każdym razie kontynuacja tego wątku wydaje się dla mnie ciekawa i warta rozpatrzenia
Profesja: Wojownik
Nick: wisla12h
Level: 283
Dołączył: 09 Mar 2008
Wysłany: 13-04-2016, 19:58
Ferdynand idzie do podziemi w tym celu aby dać dyskretną wskazówkę graczowi, żeby i on przeszukał podziemia Urkaden (celem jest odnalezienie klucza do skrzyni w jego kryjówce). Także nic nie dzieje się bez powodu
Od razu rzucam pomysłem kontynuację z Lotharem, który daję nam quest zabicia Lecha Kinga.
Po pokonaniu Lecha NPC Lothar znika z karczmy langeburg, dlaczego?
Powinien przewinąć się w fabule jeszcze.
Ferdynand idzie do podziemi w tym celu aby dać dyskretną wskazówkę graczowi, żeby i on przeszukał podziemia Urkaden (celem jest odnalezienie klucza do skrzyni w jego kryjówce). Także nic nie dzieje się bez powodu
Dodatkowo Ferdynand znika nagle po przejściu podziemi, a ja mam pomysł żeby on się znów pojawił - w dalszej części fabuły (okolice kurthus/oasis).
prolamusek napisał/a:
Od razu rzucam pomysłem kontynuację z Lotharem, który daję nam quest zabicia Lecha Kinga.
Po pokonaniu Lecha NPC Lothar znika z karczmy langeburg, dlaczego?
Powinien przewinąć się w fabule jeszcze.
Też ten pomysł podsunąłem - w jaskini króla liczów jest miejsce na którym można zrobić wejście do kolejnej lokacji (mówię o płocie z prawej strony od kamiennego nietoperza #1).
Jeśli chodzi o quest z klejnotami, to by wyglądało tak:
-W każdym mieście jest NPC. Po rozmowie z nim, dowiadujemy się że wędruje po świecie w poszukiwaniu rzadkich okazów kamieni szlachetnych. Jeżeli jakiś znajdziemy, to chętnie od nas kupi.
Zostawiałby też jakąś wskazówkę gdzie ich szukać, Np.: "Słyszałem że w podziemiach kiedyś znajdowano diamenty".
Na każde miasto przypadałby jeden taki klejnot do znalezienia.
-Odnalezienie klejnotu byłoby z początku proste, z czasem coraz trudniejsze.
Czasami byłby to boss, czasami quiz, czasami zagadki logiczne z dźwigniami i przesuwaniem kamieni.
Jako że fajnie by było gdyby zużywało to sporo ruchów, to mogłoby to być coś w stylu podchodów.
Witam, chciałbym podzielić się moimi propozycjami, które mogłyby warte wprowadzenia:
-W Salamandrii przydałoby się jeszcze jedno miasto za Obozem Lanceros, są tam dwie wyspy, więc na jednej mogłoby ono być. Wtedy można by przenieść do niego mikstury lvl 7, a z Obozu je usunąć.
-Tę pustą przestrzeń na wschodzie Salamandrii można by jakoś ozdobić tj. jakieś drzewka, góry, rzeki itp. Wyglądałoby to ładniej, a poza tym na którejś z takich dekoracji można by zrobić przejście do sekretnej lokalizacji z mini bossem.
-I jeszcze jedna moja propozycja, wiem że minimalnie ingeruje w silnik gry, ale byłaby stosunkowo łatwa do wprowadzenia. Obok opcji czat globalny mogłaby być dodatkowa: autoleczenie. Wtedy, gdy potworki zabiorą nam choć 1HP działałaby lecząc naszą postać tak jakbyśmy nacisnęli spację. Przydałoby się to w trudnych lokalizacjach gdzie nie zawsze wygrywamy z potworkami jeśli nie mamy pełnego HP i MP. Ewentualnie gdyby się dało to można by też dodać opcję od ilu procent życia ma nastąpić autoleczenie.
Polepszyłoby to płynność chodzenia/expienia w takich lokalizacjach. Klikając spację co ruch łatwo można się pogubić, a czasami mi się zdarza, że kliknę spację a tu mnie nie uleczy. Oczywiście byłaby to opcja dodatkowa i jeżeli ktoś by chciał klikać spację co ruch to nie będzie musiał z niej korzystać.
Ile głów, tyle pomysłów Mnie zawsze intrygowała kopalnia na terenie kaktusowego króla, która jest w gruzach, a podobno ktoś ją odkopał i znalazł jakiś unikatowy set (albo bajka) i wg mnie należy rozszerzyć tam wątek poboczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach