Profesja: Wojownik
Nick: willis
Level: 76
Wiek: 27 Dołączył: 08 Maj 2007 Skąd: Z polski :P
Wysłany: 08-05-2007, 23:36
pawiik... trochę to jest słaby pomysł
_________________
Moje najwyższe miejsce 2725
Największa ilość moich punkcików 621
Pozdrawiam tajemniczy KTOŚ...
BiKoN heh [Usunięty]
Wysłany: 09-05-2007, 21:53
król minos
potrzebna jakies podziemia
ma duza szybkosc malo szczescie mocny atak obrona srednia przy ataku w statach 800 zadajemy mu 1000hp ma on 20000hp leczy sie miksem lvl4 ponizej 3000hp
atak fizyczny
dostajemy za niego
Pozłacany berdysz
Hełm minosa
Rękawice króla
podobno bedzie nowy kontynent mozna by w tamtym miescie zrobic podziemia i zrobic mojego bossa
IN THE END
quest pt zebranie bóstw.a wiec podobno na drugim kontynecie ma byc grota zefira,nowe miasto i zefirek więc mam do tego quest:idziemy do karczmy w miescie --------(nieznana nazwa)w karczmie spotykamy kobietę która mówi nam o grocie zefira lecz tylko przewodnik który zwie się alen zna drogę do groty.Wiec idziemy poirozmawiac z karczmarzem a on nam mów9i ze alen jest na pierwszym piętrze.Pytamy się karczmarza czy mozemy tam wejsc lecz on nam nie pozwoli tam wejsc .Idziemy do stogu siana w stogu znajdujemy niezapalonom pochodnie.Idziemy do malej szuflADKI OBOK I ZNAJDUJEMY kawalki drewna idziemy do karczmarza i pytamy sie czy mozemy rozpalic ogien w kominku on sie zgadzai daje nam specjalnom rozpałke idziemy do kominka i rozpalamy ogien .Wchozimy na kratke z kominkiem(rozpalonym) i mamy zapalonom pochodnie idziemy znowu do stogu siana i podpalamy je pochodnią.Wtedy podbiega karczmarz i mówi nam ze sprubuje ugasic ogien wtedy idziemy juz nie ppilnowanym przez karczmarza przejsciem i wchpodzimy piętro wyzej tam stoji alen gadamy z nim a on nam mówi ze za to chce 10 milionów dajemy mu kase i on nam mówi ze aby dojsc do groty trzeba (tu droge wybiorom admini jesli ten quest wezmą)i ze będzie czekał na mnie w środku.Gdy będziemy w grocie będziemy widziec thanarga i jego "pupili " on krzyczy na alena ze ma mu powiecdziec gdzie jst zefir wtedy idziemy do prawej sniany i znajdujemy maly kamy k rzucamy nim w thanarga a on sie zahwiał i spadł w przepaść i stoi na na jakies wystającej skale i krzyczy raps pomuz mi się z tond wydostać.Wtedy idziemy do alena i idziemy z nim wyznaczonom przez adminów drogom kiedy dojdziemy będzie czekał na na s zefir podchodzimy do niego a on nam mówi ze wlasnie odbywasię zebranie bóstw a zefir ma pilnować aby żaden śmiałek tędy nie przeszedł do sali zebrań.wtedy wyzywamy zefira do walki walczymi z nim.po pokjonaniu go idziemy dalej i wchodzimy do "sali zebrań bóstw".Gdy wejdziemy zobaczymy hadesa,shive,niebieskiego smoka,zielonego smoka.Hades bardzo się zdziwi że pokonalismy zefira i przywita nas .W tym samym czasie thanarg ,raps i serafin walcząz zefirem i wchodzą do sali zebranń .Thanarg wtedy krzyczy mówcie gdzie jest ___(itemek który thanarg potrzebuje z groty zefira)a shiva mu odpowiada nigdy ci tego nie damy chyba ze nas wszystkich pokonacsz.thanarg zgodził się na to ale wtedy wtrąca się nasza postać i mówimy ze tez będe walczył wtedy jest walka manualna sam thanarg który slabo wali i ma mało hp i obrony,szczęscia i szybkości bo jest ranny i walczy z nim :nasza postać)niąwalimy walką manualną,hades,shiva,zielony smok,niebieski smok(wszystkie bóstwa mająwięcej hp iu astaku i nimi steruje komputer,gdy wygramy okazuje się ze zielony i niebieski smok otrzymali mocne ciosy i nie są juz zdolni do walki wtedy thanarg odchodzi i krzyczy raps ,serafin atakujcie ich .Wtedt walczymy z rapsem 4 i serafinem 4 (oczywiscie będa oni o wiele silniejsi a my walczymy tlyko z hadesem i shivom po bardzo trudnej walce wygralismy i okazuje się ze thanarg znalazl to czego chciał i uciekł.wtedy każde z bóstw daje nam jakiś itemeknp miecz lodu,buty ziemi,zielona zbroja (nie pancerz taki jak wypada z zielonego na początku gry )i niebieski szyszak wtedy wracamy spokojjnie do miasta ;koniec ;
Profesja: Wojownik
Level: 72
Dołączył: 12 Cze 2007 Skąd: Września
Wysłany: 02-07-2007, 13:48
a ja mam swoj pomysl:
CZ1:
przybywajac do karczmy ................(nazwa miasta) pytamy karczmarza czy nie widzial thanarga z natiusem , on odpowiada iz pytali sie o pobliski wulkan. pytamy sie co to za wulkan i wtym momecie przybiega straznik tego miasta i mowi ze miasto jest ewakuowane z powodu wybuchu wulkanu. po drodze karczmaz mowi iz w wolkanie mieszka "Ifryt"-bog ognia, krol wszystkich bostw (czyli niebieskiego smoka, zielonego smoka, shivy, żywiolaka lodu, hadesa itd)wtedy mu wymykamy sie z uciekajacej grupy i zmierzamy do wulkanu. u wejscia do groty boga ognia zatrzymuja nas jego straznicy "4*duchy magmy" (cos podobnego do duchow gothar). wchodzac do groty bog ognia wscieka sie na nas. my sie pytamy co sie stalo i czemu wulkan wybuchl> on uspokaja sie i opowiada o spotkaniu z thanargiem. pytamy sie gdzie zmierza. on odpowiada ze poszedl do oltarza na ktorym sklada sie ofiare i wzywa sie demona ( tego ktorego wezwnie jest od poczatku jest celem thanarga) otoczonego rzeka lawy. pytamy sie jak tam dojsc. on daje nam wskazowke (cos w stylu notatki o drodze do shivy). na koncu drogi jest most gdzie spotykamy sie z thanargiem i jego ekipa. wtedy walczymy z rapsem#4 i serafinem#4. oni niszcza most a my cofamy sie do ifryta i prosimy go o pomoc . walczymy z nim i dostajemy umiejetnosc chodzenia po lawie. idziemy do oltaza. na poczatku widzimy zabitego natiusa. przychodzi thanarg z pupilami i okazuje sie ze posiada on talizman czyniacy go , rapsa i serafina niesmiertelnym. podstepem kradniemy i niszczymy ten talizman ( moze byc to pierscien lub medalion). wtedy wlczymy z thanargiem rapsem #5 i serafinem #5. zabijamy ich i wyskakuje ten demon. z nim przegrywamy. wydostajemy sie z tego miejsca i spotykamy ifryta. mowimy mu ze probowalismy ale demon zostal juz wezwany. wtedy ifryt zwoluje wszystkie bostwa . oni lacza sily i twoza bron( ktora bedzie dawala 10k ataku magicznego i fizycznego, taki uniwersal ktory bedzie tylko w naszych rekach na czas pobytu przy oltarzu, ale o tym zaraz). a wiec wchodzimy z ta bronia i pokonujemy demona ale wtedy bron ta lamie sie na pol i wpada w przepasc. dzwigajac cialo natiusa wychodzimy na zawnatrz i zplaczem mowimy bostwom o smierci brata. oni wskszeszaja natiusa i udajemy sie z nim w podroz do domu!!!
koniec czesci 1
jestem w czasie konczenia cz2 ale narazie nie ujawnie wiecej niz to ze rozpocznie sie nowa podroz naszego bochatera. bo mozecie mowic ze cala gra oparta jest na probie ratunku natiusa, a ja mam pomysl na rozpoczecie nowej podruzy w innym celu. cz 2 podam najpozniej do jutra ok godz 14
[ Dodano: 03-07-2007, 11:23 ]
CZ 2:
wchodzac do rodzinnego domu wolajac matke napada nas Hiron . po tej walce pytamy sie gdzie jest nasza mama. on odpowiada ze przeprowdzila sie do mirry (wioski obok nastepnego miasta. jedziemy do tej wioski. wchodzac do niej widzimy zbiorowisko obok jakiegos domu .okazyje sie ze w tym domu mieszka nasza matka i mistrz solidus. widzimy zmarla matke i ledwo zywego soluidusa ktory zostajer przewieziony do mistrza solidiana (swojego brata) na leczenie. podczas jednych z odwiedzin mistrza solidusa w pokoju spotykamy Pireusa jakimis potworami ktory dobija naszego mistrza. wyjasnia sie ze to on zabil nasza matke i co najgorsze wiezi ze soba naszego zaginionego OJCA wysyla na nas jednego ze swoich potworow (nazwy nie wymyslilem) i ucieka. w tym momecie rozpoczyna sie pogon za pireusem w celu uwolnienia ojca i zemsty za smierc matki i mistrza solidiusa
THE END
Co wy na to??
_________________ włatcy móch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
czesiu is the best!!!!!!!!!!!!
Profesja: Wojownik
Level: 13
Dołączył: 19 Mar 2007
Wysłany: 09-07-2007, 09:12
Quest: Zahipnotyzowany Mistrz Solidus
Cz. 1
Gdy jesteśmy w Eliar w karczmie zatrzymuje się posłaniec. Podchodzimy do niego:
- Witaj, jestem "gracz".
- Witaj, zdaje mi się że mam dla Ciebie wiadomość.
Posłaniec znajduje wiadomość.
Czytasz wiadomość i dowiadujesz się że Mistrz Solidus został zahipnotyzowany przez Demona. Lek znajduje się w jaskini Hadesa.
Idziesz do jaskini Hadesa i w czasie drogi przychodzą Charon i Cerber.
- Masz obola?
- Nie mam.
- To walcz.
I walczysz z Charonem i Cerberem.
Charon:
13450 HP
36 MP
Silny cios fizyczny, dużo obrony, ma mało szybkości i szczęscia.
Wypadają z niego:
Topór Charona
Hełm Hadesu
Cerber:
23440 HP
5470 MP
Ma gem Ziemia 3 na 3 gwiazdki.
Ma mało obrony i szczęscia, ale ma dużo szybkości.
Wypadają z niego:
Skóra Cerbera (zbroja)
Buty ze skóry Cerbera
Po wygranej:
- Wygrałeś, przejedziesz za darmo.
Po przegranej:
- Widzisz mały śmiertelniku, nie pokonasz mnie.
Gdy przejeżdzamy walczymy z Hadesem #2.
[ Dodano: 09-07-2007, 11:11 ]
Cz. 2
Po wygranej walce:
- Dawaj mi tą miksturę!
- Jaką?
- Lek na hipnozę.
- Nie mam, Thanarg ją ukradł, ale Ifryt ma drugą.
- Dobrze, idę tam.
Po przyjściu do jaskini Ifryt, spotykamy ją.
- Masz miksturę?
- Jaką?
- Lek na hipnozę.
- Mam, ale musisz mnie zabić.
Po wygranej walce:
- Proszę, oto mikstura.
Bierzemy ją, podajemy dla Mistrza Solidusa i go leczymy. Za to daje nam swój miecz,
Miecz Solidusa.
Krol Tybrös
W karczmie w eliar karczmarz mowi nam przed hydra o krolu tybrosie wiec idziemy i rozmawiamy z tybrosem.On mowi nam ze jego brat(przed niezapominajka)tyboros nosi tunike krola choc nim nie jest.My mamy isc do urkaden i w podziemiach przyda sie portal do jakiegos pomieszenia.np karczmy w lagenburg i tam spotykamy trtybrosa i jest scena ze rozmawiaja:
-Hej Pryszczu!
- Hej! Twoj brat Tybrös kazal mi cie skasowac!
-Ach! On nigdy mnie nie lubil ale prosze kasuj mnie i moich towarzyszy!
<<<Walka>>>
Tybros 2x Miedziany golem
Tybros HP 5600
Atak niski
Atak mag ogien 1 §§§§§
obrona niska
obrona mag niska
szybkosc niska
scescie srednie
po walce:
-Ach
ucieka i zostawia tunike.Bierzemy ja.
Wracamy do eterni i dajemy tybrösowi tunike.
w zamian dostajemy:15k g
lod 2 §
yoh_master to jest chyba pomysl na poziomy male gdzies tak 14-...
a poztym wydaje mi sie ze admin nie moze tego wprowadzic bo np. taki 50lvl nie mogl by juz tego questa wykonac ??
Mogło by być tak:
W jednym z miast znajdowała by się taka lokacja jak złomowisko np. w Devos bo jest w centrum mapy.
Można by tam sprzedawać kawałki miedzi i żelaza:
Kawałek żelaza 50g
Kawałek miedzi 100g
Kawałek miedzi wypadałby po pokonaniu miedzianego golema.
Kawałek żelaza wypadałby po pokonaniu żelaznego golema.
Sprzedając takie kawałki można by podreperować swój budżet.
_________________ POBIERZ ENCYKLOPEDIE MFO BY PANUS1990 : ( za free)
Wchodzimy do karczmy i widzimy grupkę ludzi wśród nich burmistrz który ogłosił nagrode wysokości (sam nie wiem XD) za złapanie lub przyniesienie ich głów 3 uciekających więźniów którzy kierowali się na północ.
Jak troche poszukamy znajdujemy jaskinie przed którą stoi jeden więzien na straży od razu nas atakuje
hp:7000
bardzo szybki dużo szczęścia, szybkości i siły mało odporności na magie i wytrzymałości
Jak go pokonamy otrzymujemy
Miecz strażnika
Wchodzimy do jaskini szukamy i znajdujemy więzniow ktorzy od razu atakują.
Więzień 2
hp 10000
Mało szczęścia, mało szybkości, dużo wytrzymałości, dużo siły, mało inteligencji
Więzień 3
hp 6000
mp 300
Duzo szczescia, malo szybkosci malo wytrzymalosci malo sili duzo inteligencji
Thanarg w Lawie jaskini Dango
CZ.1
W [Jakimś dalekim mieście] wybudowano podziemia.
Zaczęli ją kopać bo ktoś odkrył tablice :
"Pod miastem [nazwa] żył w czasach Dangiego wielki krzew Jassenia.
Kto zje Jassen słodki zdobędzie dar podróżowania po lawie.
Lecz kto gorzki lub bez smaku zje w mękach wielkich mocy żyć będzie.
Ranny będzie lecz nie zginie na wieki.
Słodki jest 1 a wszystkich jest 100.
Tylko dobry człowiek z czystym sercem i pobudkami zdobędzie ten dar.
Niestety jeśli jego pobudki nie będą później czyste nadal będzie miał ten dar."
Gdy ludzie dokopali do krzewu Jassena przybyły 2 ogniste bazyliszki które nie pozwalały tam dojść.
Idziemy tam i walczymy z nimi.
HP : 115000
MP : 100
Dużo Szybkości Szczęścia i Obrony.
Wypada z nich Miecz Eskalibur (wymyślcie jego moc).
Idziemy do krzewu.
Krzew : Gratuluje. Pokonałeś je a były bardzo trudne.
Masz dobre intencje więc pozwole ci wziąć słodki Jassen.
W tej chwili właśnie dostano wiadomość że Thangar w jaskini Dangiego wszedł w lawy tunel w którym jak mówi legenda jest zły Bandzilik który daje dar zmiany ciał ale tylko w krainie Elfów którą pilnuje potężny i dobry Mag Andrei.
Wyszły tam 3 duchy ognia Bandzilika.
Duch Ognia.
HP : 3,000,000
MP : 10,000
Mają dużo w Szybkość i Żywotność ale mało w atak i w obrone.
Przy najlepszych statach można każdego pokonać za pierwszym razem.
CZ.2
Idziemy i dochodzimy do pomieszczenia gdzie spotykamy Bandzilika i Thanarga.
Bandzilik - Zdobędziesz moc jeśli przylecą tu potwory lodowe które cię uniosą lecz muszą byc odporne na dym lawy lub pójdziesz do Wargaslaka którego znajdziesz w jaskini Devos jeśli będziesz dalej kopał.
Thanarg - Czemu
Bandzilik - Bo legenda głosi : " Jeśli zdobędziesz Dar lawy i złym zostaniesz , przy nowym darze stary zginie już wiesz ".
Wracamy a tu Raps #4 pilnuje Natiusa.
Walczymy z nim i przy wygranej uciekamy z jaskini do miasta.
Gdy wyjdziemy z miasta lub spróbujemy pojechać karawaną spotyka nas Menchirak.
Nie da rady go pokonać więc on wygrywa.
Odbierają Natiusa a nas biorą do Lasu Zmarłych z którego wyjściem jest tylko pokonanie Serafina #4.
Dużo ludzi tam jest więzionych i zbudowali oni miasto Muttaf.
Jesteśmy tam póki nie pokonamy Serafina #4.
Kiedy pokonamy Serafina #4 i wyjdziemy z lasu Zmarłych teleportuje mnie i reszte do Dilli.
Jest kartka "Żebyś mnie nie dogonił".
Wszyscy się cieszą że są wolni.
Idziemy do mistrza Solidusa i ...
[Nick] - Solidusie pomóż mi. Thanarg przeteleportował mnie tu bym go nie mógł dogonić.
Solidus - Dobrze [nick]. Pomogę ci. Mam tu taką miksturę.
Przeniesie cię tam gdzie chcesz.
Tylko nie do Natiusa bo coś ci się stanie.
Pożegnanie z mamusią i teleport przed Bandzilika.
Widać Thanarg był gotowy na dostanie daru.
Walczymy z Bandzilikiem.
Bandzilik.
HP : 70.000.000
MP : 10.000
Atakuje gemem Nietrzeźwości 1 z 3 gwiazdkami (min lv.110).
Koszt : 1.000 MP
Po braku MP dodaje ją sobie.
Wypada z niego jego Gem.
Tylko z tąd i z targu go zdobędziesz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach