Thanarg pokonuje bossa, który się nazywa Strażnik Duchów i dostaje Amulet. My idąc jego śladem przy mieście dowiadujemy się w karczmie, że istniej moc która moze pokonac Thanarga mianowicie Amulet Dusz. Musimy jednak wyruszyć długi labirynt w którym każdy się gubi kto próbuje dojść do amuletu lub ginie bez śladu. My wyruszamy i po pokonaniu labiryntu musimy walczyć ze Strażnikiem Duchów, który myli nas z Thanargiem i wściekły rząda zwrotu Amuletu. My musimy go pokonać, a następnie on nam opowie o historii Amuletu. Amulet może wskrzeszaćzmarłych, ale również żywych może przenosić na Drugą Stronę. Jeśli dostanie sie w niepowołane ręce takie jak Thanarga może zniszczyć planetę. Jest tylko jedna moc która może choć nie musi pokonać moc amulatu. Jest to Miecz Światła. Można go zdobyć niedaleko następnego miasta. Żeby tam pójść trzeba być przetransportowanym przez Morze Światła. Karczmarz jednak życzy sobie za przepłynięcie 5 kamieni Magmusa, który jest po prostu potworkiem, a karczmarz chce zbadać jego właściwości i opracować andidotum na jego poparzenia (coś takiego jak ze skórą dzika). Potem nas przewiezie ale po przebyciu czeka nas niespodzianka czyli :573: kolejny boss. Thanarg pierwszy raz użył Amuletu i wywołał ducha... NASZEGO OJCA HERALDA tak właśnie jego. Pomimo tłumaczeń musim z nim walczyć. Pokonujemy go jednak jako duch przywołany musi zostać odwołany z powrotem lub amulet musi zostać zniszczony dlatego ucieka. Wtedy my już nie mamy kłopotów. Dochodzimy do miasta, gdzie w podziemiach znajduje się miecz. Pisze na nim "Posiądzie go sprawiedliwy w sprawiedliwej sprawie". Nam się uydaje go posiąść i możemy bezpiecznie wrócić prze Morze Światła do poprzedniego miasta. Tam karczmarz przez przypadek zamiast wymyślić antidotum spowodował że Magmusy stały się Wielkimi Magmusami i są o wiele silniejsze. My w karczmie dowiadujemy się, że to Thanarg do jego antidotum dodał Proszek Zła i ta wybuchowa mieszanka sprawiła że Magmusy są silniejsze. Podczas jego nieobecności zakosił wywar i on musi go odzyskać po inaczej Wielkie Magmusy rozwalą miasto. My expiąc na magmusa gdzieś w kraju mapy widzimy Thanarga jak rozlewa wywar na Magmusy, a one stają się wielkie. My podczas jego nieuwagi rozwalamy medalion i mając miecz pokonujemy Thanarga w walce automatycznej (my i miecz jako drużyna kontra Thanarg) i wtedy uciekamy z resztą wywaru i przy mieście robi się nam czarno. My się budzimy w karczmie. Wtedy karczmarz mówi że wszystko jest w normie on zlikwidował całkiem Magmusy, miecz jest w bezpiecznym miejscu, a amulet nie istnieje. Wtedy otwiera nam sekretne przejście i pokazuje że tymi podziemiami możemy dotrzeć do następnego miasta.
ja dokoncze historie
cz1
w ballist czyli najnowszym miescie dostales propozycje o zostanie pogromcą qestów,swtworów,bosów wiec mozesz odrzucić propozycje ale bezdziesz mial mniej qestów i mniwj rzeczy mniejsze doswatczenie nie poznasz nowe kontynenty i stwory i nie bedzesz miał nowych umiejętnosci gdy już się zgodzisz Rick's zabierza=e cie natwuj przyszły własny statek tojeste statek pogromcó qłestów poznasz się z pogromcami miedziinnymi: tidus-maszynista proesja: generał bronie: szhotgun,hadgun,machingun,energyblastgun,flaszgun,spedgun i wiele inych broni i czrów,skilów wakka-zastępca kapitana bronie i skile-ballwater,firewater,luckball,firtebal ,changeball,granadball i wiele innych. eyebalst-kapitan
zaczynasz od treningu i szkolenia przez 10 dni musisz porozglądać się po rynku popytać o terning jak sie przygotować po pogadaniidz spać ... nie koncze bo nie wiemczy dobry pmysł jak coś topiszcie żeby kontynyłować
Thanarg pokonuje bossa, który się nazywa Strażnik Duchów i dostaje Amulet. My idąc jego śladem przy mieście dowiadujemy się w karczmie, że istniej moc która moze pokonac Thanarga mianowicie Amulet Dusz. Musimy jednak wyruszyć długi labirynt w którym każdy się gubi kto próbuje dojść do amuletu lub ginie bez śladu. My wyruszamy i po pokonaniu labiryntu musimy walczyć ze Strażnikiem Duchów, który myli nas z Thanargiem i wściekły rząda zwrotu Amuletu. My musimy go pokonać, a następnie on nam opowie o historii Amuletu. Amulet może wskrzeszaćzmarłych, ale również żywych może przenosić na Drugą Stronę. Jeśli dostanie sie w niepowołane ręce takie jak Thanarga może zniszczyć planetę. Jest tylko jedna moc która może choć nie musi pokonać moc amulatu. Jest to Miecz Światła. Można go zdobyć niedaleko następnego miasta. Żeby tam pójść trzeba być przetransportowanym przez Morze Światła. Karczmarz jednak życzy sobie za przepłynięcie 5 kamieni Magmusa, który jest po prostu potworkiem, a karczmarz chce zbadać jego właściwości i opracować andidotum na jego poparzenia (coś takiego jak ze skórą dzika). Potem nas przewiezie ale po przebyciu czeka nas niespodzianka czyli :573: kolejny boss. Thanarg pierwszy raz użył Amuletu i wywołał ducha... NASZEGO OJCA HERALDA tak właśnie jego. Pomimo tłumaczeń musim z nim walczyć. Pokonujemy go jednak jako duch przywołany musi zostać odwołany z powrotem lub amulet musi zostać zniszczony dlatego ucieka. Wtedy my już nie mamy kłopotów. Dochodzimy do miasta, gdzie w podziemiach znajduje się miecz. Pisze na nim "Posiądzie go sprawiedliwy w sprawiedliwej sprawie". Nam się uydaje go posiąść i możemy bezpiecznie wrócić prze Morze Światła do poprzedniego miasta. Tam karczmarz przez przypadek zamiast wymyślić antidotum spowodował że Magmusy stały się Wielkimi Magmusami i są o wiele silniejsze. My w karczmie dowiadujemy się, że to Thanarg do jego antidotum dodał Proszek Zła i ta wybuchowa mieszanka sprawiła że Magmusy są silniejsze. Podczas jego nieobecności zakosił wywar i on musi go odzyskać po inaczej Wielkie Magmusy rozwalą miasto. My expiąc na magmusa gdzieś w kraju mapy widzimy Thanarga jak rozlewa wywar na Magmusy, a one stają się wielkie. My podczas jego nieuwagi rozwalamy medalion i mając miecz pokonujemy Thanarga w walce automatycznej (my i miecz jako drużyna kontra Thanarg) i wtedy uciekamy z resztą wywaru i przy mieście robi się nam czarno. My się budzimy w karczmie. Wtedy karczmarz mówi że wszystko jest w normie on zlikwidował całkiem Magmusy, miecz jest w bezpiecznym miejscu, a amulet nie istnieje. Wtedy otwiera nam sekretne przejście i pokazuje że tymi podziemiami możemy dotrzeć do następnego miasta.
KONIEC
Co o tym sądzicie ?
z niektorym przesadziles.. np pokonujesz thangarga mieczem swiatla.. beznadzieja.. lepiej go pokonac w normalnej walce a nie...
Moze ukryć w drzewie gdzies w górach lodowy kryształ<oko lodowego golema> .ktury potrzebny jest alchemikowi do zrobienia mikstury .. w nagrode dostajesz miksture lody + 100 hp i 5 pkt stat do rozłorzenia
Pomiędzy Langeburgiem a Urkaden jest pusta Przestrzeń, chyba każdy się z tym zgodzi.
Proponuje coś tam dodać.
Lokacja
Nazwa: Wieża Szkieletów
Atakować bedą nas tam szkielety, zombie. będzie ciemno i mroczno.
Znaleść będzie można 1 skrzynie z "Zbroja Łuskowa".
Quest
Jest bardzo prosty.
Aby się dostać do wieży musimy najpierw pokonać Lecha Kinga. Proponuje aby z niego wypadało jakiś specjalny przedmiot. Ten przedmiot będzie potrzeby do otworzenia wieży szkieletów. Znajdziemy tam bossa "Przywódca Szkieletów". Gdy go pokonamy będziemy wtedy mogli wtedy walczyć dopiero z Minotaurem.
Boss
Przywódca Szkieletów
Atak: Fizyczny (Mocny)
Szybkość: Bardzo Mała
Szczęscie: Duże
Obrona Magiczna: Duża
Obrona Fizyczna: Mała
HP: (do ustalenia)
MP: (Do ustalenia)
Pomiędzy Langeburgiem a Urkaden jest pusta Przestrzeń, chyba każdy się z tym zgodzi.
Proponuje coś tam dodać.
Lokacja
Nazwa: Wieża Szkieletów
Atakować bedą nas tam szkielety, zombie. będzie ciemno i mroczno.
Znaleść będzie można 1 skrzynie z "Zbroja Łuskowa".
Quest
Jest bardzo prosty.
Aby się dostać do wieży musimy najpierw pokonać Lecha Kinga. Proponuje aby z niego wypadało jakiś specjalny przedmiot. Ten przedmiot będzie potrzeby do otworzenia wieży szkieletów. Znajdziemy tam bossa "Przywódca Szkieletów". Gdy go pokonamy będziemy wtedy mogli wtedy walczyć dopiero z Minotaurem.
Boss
Przywódca Szkieletów
Obrazek
Atak: Fizyczny (Mocny)
Szybkość: Bardzo Mała
Szczęscie: Duże
Obrona Magiczna: Duża
Obrona Fizyczna: Mała
HP: (do ustalenia)
MP: (Do ustalenia)
Trochę ten boss był by za dobry dla maga. Przykładowy woj sobie pójdzie na niego i wystarczy że będzie miał trochę szybkości i obrony mag. i szybko go rozwali. Wiadomo że woj ma o wiele więcej szczęścia niż mag to nie będzie miał szans, a jeszcze zadawane przez niego ciosy będą słabe.
_________________ Noobów znajdziemy w każdej dziedzinie życia i musimy się z tym pogodzić...
no to tyle jak ktos chce to moge dac screena i screena do czarnego smoka xd
[ Dodano: 03-12-2007, 13:06 ]
Quest na gnijąca laskę
po zabiciu orka powinno sie muc iść dalej gdzie będzie skrzynia z Gnijąca Laską której strzeże Patyczak xP
Miejsce ; wejscie do jaskini z po zabiciu orka
HP: 6000
MP: 2000
Ataki :
Fizyczny : topór
Magiczny: Wiatr 2*
Szybkość: 100
Obrona: tak około 1000
Obrona Magiczna:Tak samo 1 k
Szczęście: 70
Po zakończeniu questa pojawia sie portal bez którego nie można zdobyć Laski.
Co ci chodziło po głowie jak to pisałeś? 1000 obrony i obrony magicznej to za dużo. Jak już to po 300/300 albo cuś. Następnym razem pomyśl 3 razy zanim coś napiszesz.
sry mysialoem i oiiny potworze sory amz racje 300 orony tego i tego ja mysilem nad Questem zeby zdobyc banana na wysipe tam gdzie pterodaktyl i potem quest z Królem Małp
_________________ Potęga nie wywodzi sie z siły.
Musisz sam w siebie uwieżyć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach