Całe wieki nie walczyłem, nie znam EQ, ale slotów jest bardzo dużo, więc jakieś MP
Plusy się zmieszczą. No i jest Piracki Pierścień, więc zdjęcia Kościanego już tak nie
boli. Jedyny ból maga, to miksy many lv4, które dają śmiesznie mało MP biorąc pod
uwagę koszt czaru na wszystkich gwiazdkach..
Ale to tyle teoria, w praktyce pewnie nie prędko, jeśli w ogóle to sprawdzę..
_________________ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
Ztego co zauwazylem,kazdy pisze ze Wojownik wali krytyki.... ale umnie jest lipa mam malo szczescia i kazdy mi daje "krytyki" przez to musze caly czas dawac w hp zeby wogole przetrwac 2 ciosy.... wiec ,moje zdanie jest takie.. najlepiej dawac w szczescie i speeda,wtedy jest jak dlamnie OK.. hehe pozdro dla Gm-ow
Bo ty nie umiesz manipulować gemami. o 70lv woj zawsze walnie krytyka u maga.
Pamiętaj hp jest zabespieczeniem przed oboma atakami ,a nie przed magicznym/fizycznym.
Jak pograszw ta grę to zobaczysz
Pamiętaj hp jest zabespieczeniem przed oboma atakami ,a nie przed magicznym/fizycznym.
hehehe, no nie wiem czy takie zabezpieczenie, możesz mieć 15k hp mając 0 w obrony będziesz miał ok 50 % skuteczność, więc twoje hp będzie mizernym zabezpieczeniem, ilość hp trzeba zgrać z obronami i dobrą ina
Cytat:
Jak pograszw ta grę to zobaczysz
ja juz gram ok 3 lat
i co dzienno odnajduje coś nowego
a to tak dla relaks http://w2.my-fantasy.net/...hp?r_id=4907625
w tej walce zawiera sie wszystko co pisane było w tym temacie
- krytyk zabierałem ponad 50 %
- po przeciwnej stronie mag
- zła inta maga
-(to był rewanż)
Zeke napisał/a:
Pamiętaj hp jest zabespieczeniem przed oboma atakami ,a nie przed magicznym/fizycznym.
hehehe, no nie wiem czy takie zabezpieczenie, możesz mieć 15k hp mając 0 w obrony będziesz miał ok 50 % skuteczność, więc twoje hp będzie mizernym zabezpieczeniem, ilość hp trzeba zgrać z obronami i dobrą ina
Tylko bez przesady nie mówie tu o skrajnych liczbach. Ale da siezrobić "rik" ,który polega na zabraniu (inteligencji i wity na rzecz hp) + z doświadczenia wiem,ze na magów wystarczą mniejsze ilości inty.
a to tak dla relaks http://w2.my-fantasy.net/...hp?r_id=4907625
w tej walce zawiera sie wszystko co pisane było w tym temacie
- krytyk zabierałem ponad 50 %
- po przeciwnej stronie mag
- zła inta maga
-(to był rewanż)
I Co to ma udowadniać?
To, że ten gracz (nie obrażając go) nie umie walczyć?
To ma być dowód na wielką siłę woja?
Pudło. Nawet na takim lv'u układając hybrydę (np. Crypton) jesteś w stanie dociągnąć do remisu ze spokojem. Nie wiem co to za mag i jak można na tym lv'u walczyć bez eliksirów/regenek A ZWŁASZCZA bez już mix.5 lv.
Nie wmówisz mi, że woj krytykami dobije maga.
ok 170 lv. 13-15k hp 1,8-2,2k obrony (efek. 85-90%) woj 3-4,5 k będzie Ci brał 5-6 k w porywach (krytyki) 8-9 (zdarzyć się może 10), jednak w takim wypadku dobry mag potrafi tak ułożyć inteligencję, żeby nie było szansy na 'różnice hitów - cios zwykły+krytyk' czy na taki hity gdzie siła przewyższa siły leczące (hity 10k+).
-Podkreślam. Ja tu mówię o hybrydzie. Wiadomo, że Anty będzie lepiej.
a to tak dla relaks http://w2.my-fantasy.net/...hp?r_id=4907625
w tej walce zawiera sie wszystko co pisane było w tym temacie
- krytyk zabierałem ponad 50 %
- po przeciwnej stronie mag
- zła inta maga
-(to był rewanż)
I Co to ma udowadniać?
To, że ten gracz (nie obrażając go) nie umie walczyć?
To ma być dowód na wielką siłę woja?
Pudło. Nawet na takim lv'u układając hybrydę (np. Crypton) jesteś w stanie dociągnąć do remisu ze spokojem. Nie wiem co to za mag i jak można na tym lv'u walczyć bez eliksirów/regenek A ZWŁASZCZA bez już mix.5 lv.
Nie wmówisz mi, że woj krytykami dobije maga.
ok 170 lv. 13-15k hp 1,8-2,2k obrony (efek. 85-90%) woj 3-4,5 k będzie Ci brał 5-6 k w porywach (krytyki) 8-9 (zdarzyć się może 10), jednak w takim wypadku dobry mag potrafi tak ułożyć inteligencję, żeby nie było szansy na 'różnice hitów - cios zwykły+krytyk' czy na taki hity gdzie siła przewyższa siły leczące (hity 10k+).
-Podkreślam. Ja tu mówię o hybrydzie. Wiadomo, że Anty będzie lepiej.
przecież przy 2.2k obrony i 90% skuteczności to jest anty
po za tym opisujesz tylko ustawienie defensywne czyli nie dasz się zabić ale prawie nigdy nie wygrasz ( takie walki przeważnie wyglądają tak http://w1.my-fantasy.net/...13692&vid=31522 ]
ułożyć wojownika na maga jest bardzo prosto
gorzej jest ustawić woj ver woj bo prawie zawsze ten kto ma mniej szczęścia to przegra i tu jest cały paradoks ile rozdać punktów w szczęście żeby go nie brakowało
przecież przy 2.2k obrony i 90% skuteczności to jest anty
po za tym opisujesz tylko ustawienie defensywne czyli nie dasz się zabić ale prawie nigdy nie wygrasz ( takie walki przeważnie wyglądają tak http://w1.my-fantasy.net/...13692&vid=31522 ]
Właśnie chodzi o to, żeby tak rozłożyc obrony, żeby wyszło wystarczająco dużo obrony.
I to żaden problem, żeby mieć 1,9-2,4 k obrony (każdej) na 160+ lv przy tym godząc odpowiednio reszte statystyk.
Szalony dobrze myślał ale mu nie wyszło. Wydaje Ci sie, że tylko tak to będzie wyglądać?
SiewcaWiatru6 napisał/a:
To może pokaz jakieś walki Cryptona z magiem
zobaczymy jak mu idzie z magami
poszukam.
poproś go niech Ci pokaże walkę z varanem z 13.04.2008, 12:01:02
miał 7 lv więcej i nie wygrał a dostawał bardzo duże obrażenia w porównaniu do dość małego ataku przeciwnika
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach