Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:34
Korekta systemu obron

Czy popierasz taką zmianę systemu efektywności? (nie głosuj jeśli jej nie rozumiesz :) )
Tak, jest lepszy od obecnego.
46%
 46%  [ 15 ]
Nie, wolę obecny system.
53%
 53%  [ 17 ]
Głosowań: 32
Wszystkich Głosów: 32

Autor Wiadomość
EdwinOdesseiron 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Edwin
Level: 145
Wiek: 35
Dołączył: 27 Gru 2008
Skąd: Płock/W-wa
Wysłany: 03-02-2009, 18:19   

Co do zmian ... nie chodzi o to co komuś pasuje ale o anty i ns ... Ale może masz rację - gdyby nawet ograniczyć tych noobstatów to pojawią się inni (jakaś nowa konstrukcja).
_________________

 
 
majaczek 
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 105
Świat: 3
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Wysłany: 06-02-2009, 11:38   

ja napisał/a:
teraz za staty obrony dostaje się kilka pkt obrony tzn. dostajesz
efekt = to_kilka*stat

można zmienić to na
efekt= to_kilka* (1,05 ^ stat)

przywróciło by sens inwestowania w obronę na high levelach

przy czym gemy (int, wytrz) zwiększałyby stat nie efekt (dodatkowy boost)

z pancerza dostawałbyś efekt (płaski), nie większy niż 3*efekt_statu [czyli to_kilka* 3 *(1,05 ^stat)]

dużo prostszy i efektywniejszy system w porównaniu z pomysłem twórcy tematu


przemyślałem po przeczytaniu odpowiedzi i myślę że lepiej byłoby tak

efekt= (2 ^ min(sqrt(stat),16))+to_kilka* (stat+max(1,02^stat,36) )
zachowując moją regułę bonusów

można to może jeszcze dopracować

min(x,y) to mniejsza z dwóch liczb
max(x,y) to większa z dwóch liczb
sqrt(x) to pierwiastek kwadratowy z x
 
 
EdwinOdesseiron 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Edwin
Level: 145
Wiek: 35
Dołączył: 27 Gru 2008
Skąd: Płock/W-wa
Wysłany: 06-02-2009, 19:08   

Majaczek, fajny wzorek ;0 sprawdziłem, i absolutnie decydujący jest czynnik 2^ sqrt(stat). Tylko że nie widzę większej różnicy pomiędzy tymi wszystkimi wzorkami, bo zwróć uwagę na jedną rzecz: jak pancerz będzie dawał dużo obron- nikt nie będzie w nie dawał, jak mało - to będzie narzekanie że już eq niepotrzebne. Nie chodzi o obrony, tylko EFEKTYWNOŚCI.

Nie widzę sensu dłuższej dyskusji, bo to jest zbyt głęboka właściwość systemu gry. Dlatego proszę to zamknąć.

Dla ciekawości (a może Tomi chociaż zerknie) wkleję wykres obrony efektywnej gracza w zależności od obrony w bazie (w eq na ~120 lvl -> 1800 obrony).
Czerwona linia to obecny system, niebieska- mój.


_________________

 
 
Pitazboras 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 220
Wiek: 26
Dołączył: 05 Sty 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-02-2009, 12:17   

Zgodnie z życzeniem autora tematu - zamykam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom