Co do zmian ... nie chodzi o to co komuś pasuje ale o anty i ns ... Ale może masz rację - gdyby nawet ograniczyć tych noobstatów to pojawią się inni (jakaś nowa konstrukcja).
Majaczek, fajny wzorek ;0 sprawdziłem, i absolutnie decydujący jest czynnik 2^ sqrt(stat). Tylko że nie widzę większej różnicy pomiędzy tymi wszystkimi wzorkami, bo zwróć uwagę na jedną rzecz: jak pancerz będzie dawał dużo obron- nikt nie będzie w nie dawał, jak mało - to będzie narzekanie że już eq niepotrzebne. Nie chodzi o obrony, tylko EFEKTYWNOŚCI.
Nie widzę sensu dłuższej dyskusji, bo to jest zbyt głęboka właściwość systemu gry. Dlatego proszę to zamknąć.
Dla ciekawości (a może Tomi chociaż zerknie) wkleję wykres obrony efektywnej gracza w zależności od obrony w bazie (w eq na ~120 lvl 1800 obrony).
Czerwona linia to obecny system, niebieska- mój.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach