Albo ktoś gra na rank w tedy musi przykombinować, a jeśli na lvl no to expi na potworkach a jeśli dla fabuły to jedzie równo na potworkach i na graczach ubijają bossy i git... Nie wiem z czym macie problem ?
Frezus, chodziło mi o to, że kiedy ktoś ma 30k ranku na 15 lvl
to jest bardzo irytujące dla 140 lvl, który gra na rank od 130 lvl .
Dlaczego irytujące? Każdy ma swoją strategię Mógłbym założyć nowe konto i grać na rank od 5 lvl ale nie bawi mnie to (głównie nie podoba mi się znajdowanie kolesiów którzy Cię zasponsorują). W każdym razie żadnej strategii nie wykluczam, gratuluję osiągnięć
Shark napisał/a:
W te 50 walk wbijałem 5k ranku (mniej więcej(walczyłem od 300 pkt)) .
Więc hmmm, 50 walk dla 140 lvl to nie jest przypadkiem 5 leveli + ?
I tego zazdroszczę
A drugi argument był taki, że mniejsze ryzyko podejmie więcej osób. Ale to można sprawdzić tylko eksperymentalnie, więc dyskusja na ten temat niewiele da (choć po ostatniej zmianie walk jest chyba więcej?)
Wątpie, żeby kolesie w statach na bossy zrobili resa tylko dlatego,
że mniej expa stracą . Dla mnie w ogóle cały pomysł jest dobry,
bo ma jeden b. ważny argument - 5 lvl potrzebuje 200 walk do wbicia lvl .
130- 5 walk .
Wspaniały pomysł...
Sam często walczy w pojedynkach i wygląda to mniej więcej tak (kolesi koło 1000 ranku): Pytam się czy zawalczy w pojedynku... On oczywiście mówi, że nie... a jak się pytam czy zawalczy w pojedynku bez expa to w 50% przypadkach odpowiedź się zmienia... ale szkoda, że tek dużo expa wchodzi bo trzeba się powstrzymywać od łapania
_________________ Wybaczcie drobne błędy i zwracajcie uwagę na sens wypowiedzi
no czyli wiekszosc jest za
uwierzcie,na +150lvlu jest trudno znalesc przeciwnika,kilku walczy-ale meczace sa walki z tymi samymi graczami,a wiekszosc poprostu xpi i nie chce...
_________________
pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
Szczerze mówiąc powiem to co kolega Sake - walki od 150 lvl są bardzie rzadkie. Większosc graczy sobie expi i nie ma za bardzo checi na walkę. Łapiąc któregos z graczy po jaskiniach czy płełęczach gdzie są walki pvp otrzymujemy Pw od gracza który przegregrał ze jestes noobem i takie tam.. Moim zdaniem powinni przywrócic walki w Salamandri na około miasta - ożywiło by to trochęgraczy, i zachęciło do częstych walk.
Ozywiscie jestem na NIE, gdyz ruchy się bardzo długo regenerują i mozna by troszkę zwiększyc expa od potowrka.
EdwinOdesseiron, każdy twój pomysł jest coraz lepszy, widzę, że masz pomysł jak ożywić grę, ponieważ takie coś zaczyna się już od około 80 poziomu gdzie nie ma z kim walczyć bo się boją o expa a jak ktoś chce walki to taki 4 poziomy wyżej z lepszym eq a pomysł przypadnie na pewno do gustu wszystkim tym co grają tylko pod turnieje, posiedzi na tym np. 85 czy 70 lvlu trochę wygra 3 albo 4 turnieje i będzie zadowolony ^^ bo teraz wystarczy około 15 walk żeby wbić lvl na tym poziomie
Dla mnie pomysł dobry. Graczom, którzy grają na lv expiąc pod miastem na innych graczach to się nie spodoba. Ja myśle żeby do 70 lv nie było zmian, ale później przydałoby się, ponieważ zbyt szybko lecą levele na graczach i nie mozna sobie ranku nawbijać ;P np już na 100 lv wystarczy około 15 walk i lv up ;/ Bez oddawania expa przez walki teamowe długo na 100 lv nie zawojujesz A szkoda, gdyż w do turków zaczęsto się nie dojdzie. Co do propozycji żeby z graczy nie wypadał exp to mówie zdecydowanie - NIE. Pewnie byłoby więcej chętnych na solo, ale wbijanie leveli byłoby ogranicznoe i uzależnione od potworków
_________________ Nie każde złoto jasno błyszczy,
Nie każdy błądzi, kto wędruje,
Nie każdą siłę starość zniszczy.
Korzeni w głębi lód nie skuje,
Z popiołów strzelą znów ogniska,
I mrok rozświetlą błyskawice.
Złamany miecz swą moc odzyska,
Król tułacz wróci na stolicę.
Powiem tak: Jeżeli jesteś dobry to zawalczysz z kimś dobrym. Bo komu zależy na pokonaniu jakiegoś słabeusaz? Ja osobiście wolę ciekawe walki i ciekawe nagrody
Sprawdziłem przed chwilą, że aby z 5 lvl wbić na 6 na samych walkach PvP, trzeba ich wygrać 200-300. Na moim lvl (ok 140) wystarczy 10 walk.
Dla większości graczy exp jest najważniejszy, więc na 5-ym chętnie walczą - bo ryzykują bardzo mało. Ale na wysokim lvl niewielu podejmuje ryzyko - jedna porażka może znacznie oddalić lvl up. Jest to tym bardziej widoczne, że jest niewielu graczy na wysokim lvl.
Dlatego proponuję, żeby ten system bardziej wyrównać - np. aby za wygraną walkę gracz otrzymywał (na każdym lvl) ok. 3% expa potrzebnego do awansu. Dla mniejszych lvl stawka walk się zwiększy, a dla większych- zmniejszy, i na pewno będzie więcej chętnych do walki.
Dyskusja trochę od tego tematu odleciała... jestem za tym. Wszyscy powinni dostawać tyle expa do lva, niezależnie od lva.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach