Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:35
Zmiana regulaminu
Autor Wiadomość
musaraj 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: benerit
Level: 164
Dołączył: 02 Lis 2009
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 29-12-2010, 10:52   

To wzmocnijcie po tym, kiedy ja je pokonam swoim czwartym kontem.Przy okazji dodajcie darmowy reset :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
michol11
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 111
Dołączył: 18 Sie 2008
Wysłany: 29-12-2010, 12:32   

ADIHC1 napisał/a:
Wzmocnienie duchów to rozwiązanie szybkie i skuteczne.


Problem w tym, że nie skuteczne. Może i średni lvl pokonywania duchów będzie wyższy ale i tak znajdą sie tacy którzy stosunkowo wcześniej od innych je pokonają przez co będą mieli dostęp do atrybutu lodu wcześniej. Znów sie pojawi taki problem, jedyne co to, że ich nie będzie w turkach do 20 lvl. Do tej pory przeważnie sie widuje loderów 21 lvl ;P na 20 jest mniej ich, a bynajmniej ja ich mało widziałem. Więc ta zmiana to tylko rozwiązanie stosunkowo malo opłacalne.
_________________
Pewnego dnia spotka cie coś przez co bedziesz cierpieć do końca życia.
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 29-12-2010, 17:57   

michol11 napisał/a:
Znów sie pojawi taki problem, jedyne co to, że ich nie będzie w turkach do 20 lvl.

Powtórzę po raz kolejny - tylko i wyłącznie ze względu na to powstał ten temat.

To, że ci gracze pokonują duchy wcześniej niż inni i nabijają sobie atrybut nie jest w żaden sposób niezgodne z regulaminem i nie dlatego duchy zostałyby wzmocnione. Wzmocnione byłoby po to, żeby ci gracze nie mogli brać udziału w turnieju po obniżeniu poziomu. Który już raz to powtarzam?
 
 
musaraj 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: benerit
Level: 164
Dołączył: 02 Lis 2009
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 29-12-2010, 18:03   

ADIHC1 napisał/a:

Powtórzę po raz kolejny - tylko i wyłącznie ze względu na to powstał ten temat.


Nie.Pierwszy post tego tematu brzmi:
Cytat:
Gdy gracz A zbiję sobie poziom, otrzyma tylko karę więzienia. Czyli można założyć, że osiągnął swój cel po 2 tygodniach.
Więc proponuję, aby exp który zbił wracał do niego.


Na duchy ta rozmowa zeszła później.to nie był temat stworzony z myślą o podniesieniu siły duchów.
 
 
michol11
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 111
Dołączył: 18 Sie 2008
Wysłany: 29-12-2010, 18:10   

ADIHC1 napisał/a:
Powtórzę po raz kolejny - tylko i wyłącznie ze względu na to powstał ten temat.


Tak? A ja Ci powiem, że to jest forum i w jednym temacie co chwila przewija sie xxx tematów, więc nie mądruj sie.


ADIHC1 napisał/a:
Wzmocnione byłoby po to, żeby ci gracze nie mogli brać udziału w turnieju po obniżeniu poziomu. Który już raz to powtarzam?


Jak widać, nie podajesz argumentów - co jest oznaką twojej słabości. A taki pomysł to jest widzi mi sie... Nie nie nie... W innych przedziałą lvl też ludzie zbijaja/utrzymują expa by w nich uczestniczyć - dlaczego więc sie uczepiłeś tego 20 lvl? To jest właśnie błędne rozumowanie którego jak widać nie pojmujesz i dązysz do swojego celu bo tak akurat Ci sie podoba i masz kolorek to możesz "rządzić" nie prawda... Bawimy sie tu w dyskuje która znając Ciebie oraz innych modów zaraz bedzie zamknięta przez waszą nadmierna arogancje w stosunku do użytkowników tego forum. Ale wracając zapronowałem w tym temacie coś dla wszystkich a nie tak jak ty - dla jednej grupy 20 lvl. Czy blokowanie EXP, różni sie czymś od zbijania expa - dla mnie nie.
_________________
Pewnego dnia spotka cie coś przez co bedziesz cierpieć do końca życia.
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 29-12-2010, 18:13   

michol11, wyjaśnij mi w jaki sposób ci gracze wcześniej łamali regulamin? A w jaki sposób łamią go teraz?
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
mnietuniema
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 22 Paź 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-12-2010, 19:43   

Zasadą jest, że kary mają na celu także usunięcie korzyści jakie gracz dzięki przewinieniu osiągnął. Przy zbijaniu lvla na potrzeby turnieju (nie tylko loderów to dotyczy, HL-też) korzyść (niższa grupa turniejowa) zostaje zachowana.
Na upartego jest to wykorzystywanie błędów w grze :twisted:
 
 
ProLaczuch 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Pro Lamusek 1
Level: 9
Świat: 3
Wiek: 29
Dołączył: 24 Gru 2010
Skąd: Słupsk
Wysłany: 29-12-2010, 20:29   

Albo zmienić Atrybut w Devos i tyle :) ale to nie realne ;) Tak mi jakoś naszło :D
_________________
Dni mijają a końca nie widać ...
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 29-12-2010, 20:38   

mnietuniema napisał/a:
Zasadą jest, że kary mają na celu także usunięcie korzyści jakie gracz dzięki przewinieniu osiągnął. Przy zbijaniu lvla na potrzeby turnieju (nie tylko loderów to dotyczy, HL-też) korzyść (niższa grupa turniejowa) zostaje zachowana.

Ja się całkowicie z tym zgadzam i wspominałem już o tym. Twierdze jednak, że to nie zostanie już zmienione.

W v3 zbijanie poziomu nie będzie możliwe, dodatkowo turnieje będą nieco inaczej skonstruowane, więc tam żaden z tych problemów nie będzie występował.
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
musaraj 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: benerit
Level: 164
Dołączył: 02 Lis 2009
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 29-12-2010, 20:49   

ProLaczuch napisał/a:
Albo zmienić Atrybut w Devos i tyle :) ale to nie realne ;) Tak mi jakoś naszło :D


A to jest twój pierwszy sensowny pomysł.Problem duchów można łatwo rozwiązać - Zamienić atrybutami Eliar i Devos.Do El;iar można dojść wyraźnie wcześniej niż do Devos, nie byłoby problemu ze zbijaniem lvla.
 
 
ProLaczuch 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Pro Lamusek 1
Level: 9
Świat: 3
Wiek: 29
Dołączył: 24 Gru 2010
Skąd: Słupsk
Wysłany: 29-12-2010, 20:51   

Wow Pierwszy sensowny pomysł :roll: Ta wena twórcza :mrgreen: :lol:
_________________
Dni mijają a końca nie widać ...
 
 
michol11
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 111
Dołączył: 18 Sie 2008
Wysłany: 29-12-2010, 22:04   

Dobra, Adi ok niech Ci będzie. Co nie zmienia faktu, że utrzymywanie tego lvl-a przy dośw dochodzącym nieraz do 15-20 lvl wyżej jest dla mnie niesprawiedliwe i tak pozostanie:P

Co do tego zamieniania atrybutu to można zrobić, że w 4 pierwszych miastach są wszystkie atrybuty? To chyba nie ma nic wspólnego z fabuła a bynajmniej jej nie zmieni:P
_________________
Pewnego dnia spotka cie coś przez co bedziesz cierpieć do końca życia.
 
 
ejsid 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: ejsid
Level: 20
Wiek: 32
Dołączył: 02 Paź 2010
Skąd: z Nienacka
Wysłany: 30-12-2010, 23:14   

Jak macie coś robić z loderami w turkach to można już zacząć bo jest właśnie takie jeden na s2..
 
 
Rencar 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Rayoko
Level: 233
Świat: 6
Wiek: 33
Dołączył: 29 Gru 2006
Wysłany: 31-12-2010, 10:21   

to jest jakis zart... Wy byscie wszystko chceili zmienic... jak juz jedna osoba sobie na cos wpadnie, to od razu go udupic, za to, ze ma mozg. Pogratulowac. W takich grach chodzi o kombinowanie, i chwala takim ludziom za to. Nie zapominajcie, ze to jest zabawa...
 
 
ejsid 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: ejsid
Level: 20
Wiek: 32
Dołączył: 02 Paź 2010
Skąd: z Nienacka
Wysłany: 31-12-2010, 10:46   

Tetsu napisał/a:
W takich grach chodzi o kombinowanie,
ogarnij się człowieku..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom