żeby jeden chłop z 50 kont dał znowu głos na nie bo lubi grać offline singleplayer?
ale tak, łączenie światów, salamandria pvp. Kto się nie godzi na pvp na salamandrii z argumentami typu "bo ja chce robić fabułę" to co mają powiedzieć gracze na arkadii?
jeśli dostaniemy łączenie światów, nowy limit poziomów i pvp na salamandrii to zrobimy reklame gry, w innym razie szkoda zachodu bo to co przyjdzie to się rozejdzie na kilka światów zobaczą że guzik kto gra i odejdą lada moment.
A tak na marginesie to świat 3 to też nie wiem po co powstał ten świat wszelakiego chaosu
1 świat zwyczajny i jeden pvp/turniejowy i byłoby bożo, ale tak.. tak.. wiem.. nieusuniemy przecież bo ktoś właściwie mógł tam wydawać mfy (np na nowego slota )
1) Z prostych rzeczy, stricte "oldschoolowych" to podgląd MP w profilu.
2) Zależność profesji, będąc magiem nie ubierasz broni wojownika i odwrotnie.
To mi się podoba, podpinam się.
Ode mnie
1) 2/3min blokada wejścia do miasta po opuszczeniu go (nie tylko tego jednego, ale do wszystkich). Karczmarzowi ów pomysł zapewne się niespodoba.
2) skalowanie statystyk bazowych od poziomów 230++, znacznie pvp się ożywi (eq to samo każdy tam ma dlatego tylko od 230 ma to sens), masa graczy jest porozrzucana na tych poziomach i wieje im nudą. 230 vs 600 lvl np. będą mogli razem zawalczyć na równi.
2) skalowanie statystyk bazowych od poziomów 230++, znacznie pvp się ożywi (eq to samo każdy tam ma dlatego tylko od 230 ma to sens), masa graczy jest porozrzucana na tych poziomach i wieje im nudą. 230 vs 600 lvl np. będą mogli razem zawalczyć na równi.
Proszę rozwiń myśl, co przyniesie dana zmiana nie nam oceniać- czas pokaże. Interesuje mnie na czym to ma polegać.
O ile dobrze pamiętam, w przypadku spadku, kiedy stracimy za dużo expa i cofa nas o 1poziom wówczas nasze statystyki bazowe są obniżone o 10 pktów łącznie. Miałoby to działać na podobnej zasadzie z tą różnicą że zmiana byłaby wyłącznie na moment walki.
Na przykład weźmy taki 230lvl vs 600lvl.
Gracz 230lvl jego statystyk bazowych nie ruszamy.
Gracz 600lvl jego statystyki bazowe obniżamy procentowo do 230lvla (z czym trzeba pamiętać nie obniżamy żadnej ze stastyk bazowych poniżej 10 gdyż to minimalna wartość od 1lvla)
W ten oto sposób gracz 600lvl na moment walki obniża swoje statystyki do poziomu 230.
Wtedy walka odbywa się fair gdyż ma rozdysponowane tyle samo pktów bazowych, a tak jak wcześniej wspomniałem od 230lvla nie ma już eq na wyższe poziomy, więc wszystko jest cacy
O ile dobrze pamiętam, w przypadku spadku, kiedy stracimy za dużo expa i cofa nas o 1poziom wówczas nasze statystyki bazowe są obniżone o 10 pktów łącznie. Miałoby to działać na podobnej zasadzie z tą różnicą że zmiana byłaby wyłącznie na moment walki.
Na przykład weźmy taki 230lvl vs 600lvl.
Gracz 230lvl jego statystyk bazowych nie ruszamy.
Gracz 600lvl jego statystyki bazowe obniżamy procentowo do 230lvla (z czym trzeba pamiętać nie obniżamy żadnej ze stastyk bazowych poniżej 10 gdyż to minimalna wartość od 1lvla)
W ten oto sposób gracz 600lvl na moment walki obniża swoje statystyki do poziomu 230.
Wtedy walka odbywa się fair gdyż ma rozdysponowane tyle samo pktów bazowych, a tak jak wcześniej wspomniałem od 230lvla nie ma już eq na wyższe poziomy, więc wszystko jest cacy
W takim razie nie mówimy o skalowaniu, zdecydowanie na nie. Szanse każdej walki mając eq to 50/50.
1) 2/3min blokada wejścia do miasta po opuszczeniu go (nie tylko tego jednego, ale do wszystkich).
To idiotyczne, jak mam 3 miasta do oblecenia żeby wystawić miksy na targu to miałbym czekać na każde wejście kilka minut? Albo wychodzę i skapnąłem się że zapomniałem wyjąć/włożyć czegoś z depozytu. Dawno nie słyszałem głupszego pomysłu. Z resztą po co, jaki niby pozytywny wpływ na grę miałaby ta zmiana
_________________ Moje postacie:
Pawel_123: 314lv, trzykrotne ukończenie fabuły bez wykorzystania nawet jednego punktu MF
tiger_fish: 122lv, próbuję swoich sił magiem
jak masz 3 miasta do oblecenia by wystawić coś na targu to używasz karawany, proste.
pomysł zaczerpnięty ze świata 5, pomysł przeciwko antykom siedzących w karczmach i łapiących mięso.
1) 2/3min blokada wejścia do miasta po opuszczeniu go (nie tylko tego jednego, ale do wszystkich).
To idiotyczne, jak mam 3 miasta do oblecenia żeby wystawić miksy na targu to miałbym czekać na każde wejście kilka minut? Albo wychodzę i skapnąłem się że zapomniałem wyjąć/włożyć czegoś z depozytu. Dawno nie słyszałem głupszego pomysłu. Z resztą po co, jaki niby pozytywny wpływ na grę miałaby ta zmiana
Wystarczy poczytać posty, aby wiedzieć że ktoś ukradł konto na forum i pieprzy głupoty.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach