Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:40
Inteligencja i ilość skryptów

Czy chcesz zmiany ilości skryptów w inteligencji ??
Tak
54%
 54%  [ 17 ]
Nie
45%
 45%  [ 14 ]
Głosowań: 31
Wszystkich Głosów: 31

Autor Wiadomość
VascO
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: VascO
Level: 1
Dołączył: 31 Sty 2010
Wysłany: 05-02-2010, 17:01   

Zeke napisał/a:
Ja rezygnuje ze szczęścia ; )
Krytyki nie są aż tak mocne wg mnie ; D
Właśnie krytyki to jedna z najlepszych broni woja. Kiedyś się o tym przekonasz
 
 
Walkmen 
Game Master Roku 2009!



Profesja: Wojownik
Nick: Walkmen
Level: 164
Wiek: 50
Dołączył: 08 Paź 2008
Skąd: 3Miasto
Wysłany: 05-02-2010, 17:36   

Zeke napisał/a:
Ja rezygnuje ze szczęścia ; )
Krytyki nie są aż tak mocne wg mnie ; D

Nie są?! Dziwne. A do tego dochodzą jeszcze uniki i to też trzeba wziąć pod uwagę (szczególnie podczas walk z magami).
_________________
1. Dajcie mi nick a znajdę na niego paragraf ;)
2. Jeżeli masz mi coś do zarzucenia wiedz, że Twoje poczynanie będzie skutkowało zablokowaniem kilku kont z najbliższego grona (oczywiście uzasadnione).
 
 
Zeke 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 81
Wiek: 111
Dołączyła: 01 Lut 2008
Wysłany: 05-02-2010, 20:38   

Znaczy puki co ;)
Bo na 79lv mnie jeszcze nie męczą i żyje z krytykami nawet jak mi woj wali po ok. 2,5k z niego :D
_________________
 
 
minek123 
Moderator



Profesja: Mag
Nick: Jack Sparrow
Level: 260
Wiek: 34
Dołączył: 08 Kwi 2007
Wysłany: 05-02-2010, 21:29   

Przypominam że temat dotyczy inteligencji...
 
 
michol11
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 111
Dołączył: 18 Sie 2008
Wysłany: 05-02-2010, 22:44   

Crypton napisał/a:
Mag sam się "upośledza" tracąc 1 skrypt na wrzuceniu
mikstury życia - od tego ma leczenie ...


Powiadasz, żeby używać samego leczenia:) to jestes w błędzie:) Nie wiem jakim cudem dasz rade 50 tur leczyć sie tylko leczeniem:) Trzeba miec miksy w alternatywie bo elki sa tylko 4 i nic nie dzadza;) masz 8000/30000hp (zalozmy), nie masz juz many, uzywasz albo elka albo mikstur many ew, regen 3:) Wiec nie szkoda ich troche? Nie lepiej dac tutaj miksty? i czekac az double bedzie i uleczyc ta mane:) miksy sa u maga potrzebne tak samo jak u woja jako taka alternatywa:)


Przemysl nad tym co napisales bo ;) to ty jestes w bledzie:)


Ps, mam nadzieje ze to co napisalem bedzie zrozumialem (choc watpie)
_________________
Pewnego dnia spotka cie coś przez co bedziesz cierpieć do końca życia.
 
 
Marwell Revell
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Goddess Of War
Level: 85
Dołączył: 24 Paź 2008
Wysłany: 06-02-2010, 01:05   

wracając do inteligencji to niech mi ktoś powie dlaczego mag ma rezygnować na rzecz pvp z mikstur życia i mieć tylko many elki i regi i płacić za walkę 5x 10x więcej niż wojownik? tylko jakiś sensowny argument tak samo skoro mag ma kombinować z inteligencją to np jak ja mam 3 gemy ofensywne i chiałbym żeby na odpowiedniej ilości many używał mi gemu i nie mogę bo jestem ograniczony liczbą skryptów 5 ....

poszukałem troszkę raportów :) o balansie

http://w2.my-fantasy.net/...p?r_id=15723975 hiter vs ja 50 inty full mag i arty
http://w2.my-fantasy.net/...p?r_id=15532865 anty woj vs ja 40 inty full arty plus mniejszy lvl i braki w eq ;) gdyby walka trwala duzej przegral by ;p

tego by mnożna była pokazywać więcej ale nie chce mi się szukać :P

[ Dodano: 09-02-2010, 12:25 ]
Temat umarł Może jeszcze Tomi się wypowie
_________________
Don't call me hero, hero can die. Call me legend because legend is immortal.

One shot one kill
no luck - just skill
 
 
 
m4r1u5z
Użytkownik


Level: 5
Dołączył: 03 Sie 2008
Wysłany: 09-02-2010, 12:29   

Ja powiem swoje zdanie na ten teamt według mnie woj ma nie ograniczoną ilość ataków / krytyki / skrypty które go faworyzują bo jest ich za mało dla maga i jeszcze żeby było śmieszniej eq na maga ma wieciej obrony niż na woja więc dodanie skrytów da tylko mały plus dla maga ale nie przesadzajmy
 
 
michol11
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 111
Dołączył: 18 Sie 2008
Wysłany: 15-02-2010, 21:21   

http://w3.my-fantasy.net/...7862&vid=410829 Ja na tym lvl mam 5 polecen, i jeszcze spokojnie moglbym pare potrzebnych do walki dodac:)
_________________
Pewnego dnia spotka cie coś przez co bedziesz cierpieć do końca życia.
 
 
Sax 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 245
Wiek: 34
Dołączył: 09 Lis 2006
Skąd: Ełk
Wysłany: 16-02-2010, 01:04   

odbiegnę od tematu i powiem coś co zauważyłem od jakiegoś czasu. Strasznie dużo zaczyna pojawiać się krzykaczy w MFie. Wszystko jest złe, za mało skryptów, za dużo tur, za dużo Nstatów i anty, za małe nagrody itp. To strasznie robi się nużące a najgorsze jest to, że większość z nich uważa się za ekstra super graczy i wie o tej grze wszystko.

Inta i skrypty - po co więcej jak już większość graczy wyżej powiedziała, że można zamknąć się w 5 poleceniach..Jako MAG po co wam miksturki życia od tego macie leczenie i eliksir a jak doszły miksy regeneracji 2 i 3 to już w ogóle jest raj. Mag zawsze był i zawsze będzie silniejszy od woja tylko trzeba trochę pomyśleć a taka inteligencja jak "Procent HP < 53 miks lv5 jest to trochę za mało. Trzeba trochę nad tym posiedzieć zobaczyć ile zabiera Ci życia woj ile mag oszacować ustawić ilość hp a nie procent do tego w odpowiednim momencie używać eliksirów i miksów regeneracji a nie kiedy popadnie. I wtedy zobaczycie że jednak mag jest taki dobry ale jak to Crypton powiedział tylko %5 magów jest dobra a te 95% myśli, że jest super.

Nauczcie się grać, zacznijcie myśleć a gra stanie się łatwiejsza i przyjemniejsza. Wylewanie żali i s(m)utków :evil: nie sprawi że będzie lepiej.

I jeszcze takie odejście od tematu kolejne co do zwiększenia tur Dobry gracz zawsze przystosuje się do nowych warunków gry :idea:
_________________
"Cel uświęca środki"
 
 
Walkmen 
Game Master Roku 2009!



Profesja: Wojownik
Nick: Walkmen
Level: 164
Wiek: 50
Dołączył: 08 Paź 2008
Skąd: 3Miasto
Wysłany: 16-02-2010, 10:12   

Sax napisał/a:
Nauczcie się grać, zacznijcie myśleć a gra stanie się łatwiejsza i przyjemniejsza. Wylewanie żali i s(m)utków :evil: nie sprawi że będzie lepiej.

Dokładnie. Nic dodać nic ująć.
Zauważyłem, że współczesne pokolenie jest typu: "chcę to daj". Byle iść na łatwiznę i nie przemęczać kory mózgowej.
Oczywiście jak wszędzie są wyjątki.
_________________
1. Dajcie mi nick a znajdę na niego paragraf ;)
2. Jeżeli masz mi coś do zarzucenia wiedz, że Twoje poczynanie będzie skutkowało zablokowaniem kilku kont z najbliższego grona (oczywiście uzasadnione).
 
 
dracon13pl 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Drac0n/elemelek
Level: 220
Świat: 3
Wiek: 33
Dołączył: 27 Sie 2007
Skąd: Gdansk
Wysłany: 17-02-2010, 03:51   

michol11 napisał/a:
Powiadasz, żeby używać samego leczenia:) to jestes w błędzie:) Nie wiem jakim cudem dasz rade 50 tur leczyć sie tylko leczeniem:)

wiedz ze sie da.
michol11 napisał/a:
Trzeba miec miksy w alternatywie
jak juz to takie do many
michol11 napisał/a:
elki sa tylko 4 i nic nie dzadza;
elki do hp ze tak powiem "polowicznie"
crytpon mial na mysli leczenie samego hp ( tak sadze ) a inne butelki sa do innych rzeczy albo do sytuacji krytycznych... wiecej nie powiem
Sax napisał/a:
Dobry gracz zawsze przystosuje się do nowych warunków gry
niestety pozostanie stado baranow ktore bedzie beczec na wszelkie "niedogodnosci"
@
Marwell Revell napisał/a:
beczeć to możesz ty jedynie bo ja dyskutuje od tego jest forum
szkoda ze nie zauwazyles ze pisalem do ogolu spol. a nie do twojej osoby ( jakbys pomyslal to bys wiedzial ze owe stado wszedzie jest. ale po co wpierw pomyslec a potem pisac, nieprawdaz wacpan?)
_________________
Ukradli mi Łopadke... :( / wez sie ogarnij !! / wieczny 13-latek ^^
Ostatnio zmieniony przez dracon13pl 17-02-2010, 12:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Marwell Revell
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Goddess Of War
Level: 85
Dołączył: 24 Paź 2008
Wysłany: 17-02-2010, 10:58   

Sax napisał/a:
odbiegnę od tematu i powiem coś co zauważyłem od jakiegoś czasu. Strasznie dużo zaczyna pojawiać się krzykaczy w MFie. Wszystko jest złe, za mało skryptów, za dużo tur, za dużo Nstatów i anty, za małe nagrody itp. To strasznie robi się nużące a najgorsze jest to, że większość z nich uważa się za ekstra super graczy i wie o tej grze wszystko.


tak wiec nie krzycze tu o nic a działjest po to chyba jak mniemam nazywa się "propozycje" więc krzyczeć to ty możesz jedynie po 2 ;) nie wiem czy wiesz ale mag na twoim lvl akurat jest o wiele silniejszy niż na nizszych lvl tak powiedziała większość :
54% [ 17 ]
Nie
45% [ 14 ]
po 3 można się zmieścić w 5 ale po co się ograniczać??
po 4 nie uważam się za ekstra pro gracza ale widać przewagę woja nad magami dziecko to zauważy do lvl 100

Walkmen napisał/a:
Zauważyłem, że współczesne pokolenie jest typu: "chcę to daj". Byle iść na łatwiznę i nie przemęczać kory mózgowej.
Oczywiście jak wszędzie są wyjątki.


tak jak bym nie chciał się przemęczać myśleniem to bym nie pisał z wami w tym temacie więc uważam że takie uwagi są zbyteczne

dracon13pl napisał/a:
Sax napisał/a:
Dobry gracz zawsze przystosuje się do nowych warunków gry
niestety pozostanie stado baranow ktore bedzie beczec na wszelkie "niedogodnosci"


beczeć to możesz ty jedynie bo ja dyskutuje od tego jest forum ale jak to powiedziałeś będzie to stado baranów które się wypowiada na forum i nic nie wnosi do tego :)
_________________
Don't call me hero, hero can die. Call me legend because legend is immortal.

One shot one kill
no luck - just skill
 
 
 
Lord Grindewald 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Lightning
Level: 111
Wiek: 115
Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Lothlorien
Wysłany: 17-02-2010, 11:52   

Sax napisał/a:
Inta i skrypty - po co więcej jak już większość graczy wyżej powiedziała, że można zamknąć się w 5 poleceniach..Jako MAG po co wam miksturki życia od tego macie leczenie i eliksir a jak doszły miksy regeneracji 2 i 3 to już w ogóle jest raj.


Dokładnie. Po co wstawiać miksturki życia? To tylko 4 leczenia. Wiele magów popełnia błąd, bo w incie wstawia leczenie zabierające ogromne ilości many, pomimo że przeciwnik zabiera im 50-60 % życia, po co to? Lepiej wstawić leczenie przywracające możliwie równo tyle hp, co przeciwnik zabiera. Możemy leczyć się teraz więcej. Aby poprzeć wypowiedź sensownym argumentem obejrzyjcie sobie finał turnieju mikołajkowego http://w1.my-fantasy.net/...p?r_id=31562915 Mag nie traci miejsc w incie na mixy lv5 tylko ma(prawdopodobnie) 2 gemy leczenia 4 i 5, które zamienia w zależności od siły ataku przeciwnika. Logiczne i sprytne. pozostałe 3 miejsca zajmuje mix reg lv2, eliksir i mix many lv5. (przed upkiem)

edit: http://w1.my-fantasy.net/...p?r_id=31552168 tu widzimy walkę w tym samym turnieju z gorzej ustawioną intą i słabą celnością maga.

Na 100 lv będzie podobnie, zamiast używać drogie leczenie 4*****, gdy wojownik zabiera 5-6k hp można wstawić leczenie3*****. Sztuka wygrywania turniejów nie polega tylko na zmienianiu ekwipunku na maga i woja, ale też dopasowaniu go do przeciwnika.
_________________
Nie każde złoto jasno błyszczy,
Nie każdy błądzi, kto wędruje,
Nie każdą siłę starość zniszczy.
Korzeni w głębi lód nie skuje,
Z popiołów strzelą znów ogniska,
I mrok rozświetlą błyskawice.
Złamany miecz swą moc odzyska,
Król tułacz wróci na stolicę.
 
 
Marwell Revell
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Goddess Of War
Level: 85
Dołączył: 24 Paź 2008
Wysłany: 17-02-2010, 12:39   

czytaj ze zrozumieniem co pisza mówie nie o 200 lvl bo wiem ze tam mag jest o niebo lepszy chodzi i o lvl np do 100 .....

ja osobiscie na lvl 100 jak stalem 3 miesiace nie pokonał mnie zaden mag hybryda co niekiedy hiter :)
_________________
Don't call me hero, hero can die. Call me legend because legend is immortal.

One shot one kill
no luck - just skill
 
 
 
michol11
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 111
Dołączył: 18 Sie 2008
Wysłany: 17-02-2010, 14:06   

Marwell Revell napisał/a:
czytaj ze zrozumieniem co pisza mówie nie o 200 lvl bo wiem ze tam mag jest o niebo lepszy chodzi i o lvl np do 100 .....


Chciałbym jeszcze dodać, że graczy poniżej tego 200 czy 100 lvl, jest więcej niż tych powyżej, więc robi sie cos dla mniejszości czy większośći, mniej ważny jest gloś posczególnych jednostek typu, Walkmen, Sax , Dracon itp, bo ze wy macie 200+ nie oznacza ze inni maja od razu taki lvl wbijać, sami juz to przemyślcie, ważniejszy jest głos grupy, jak większość chce.
_________________
Pewnego dnia spotka cie coś przez co bedziesz cierpieć do końca życia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom