Ciekawe, ale złoto by było za dużo. Załóżmy, że dziennie 30 walk (2 razy z każdym NPC). Po 100 000 za jedną. Graczy jest 500. 500 * 3 000 000 (30 * 100 000) i mamy!! Powstałaby inflacja, która dla słabszych leveli byłaby niekorzystna. Silniejszym levelom nie opłacałoby sie sprzedawać na targach, a więc byłoby mniej przedmiotów. Ceny większe i koniec.
Ciekawe, ale złoto by było za dużo. Załóżmy, że dziennie 30 walk (2 razy z każdym NPC). Po 100 000 za jedną. Graczy jest 500. 500 * 3 000 000 (30 * 100 000) i mamy!!
Pomyślmy:
Po 1:
chciał byś mieć dziennie 30 walk - Max 1 dziennie (dozwolona dla twojej postaci )
Po2:
Koszt walki uzależniony od twojego lv
kiriki-kun napisał/a:
Powstałaby inflacja, która dla słabszych leveli byłaby niekorzystna. Silniejszym levelom nie opłacałoby sie sprzedawać na targach, a więc byłoby mniej przedmiotów. Ceny większe i koniec.
Po3:
jaka niekorzystna inflacja jak wyższe lv mogą wydać koszt walki tylko 1 dziennie z czego na pewno nie będzie on tak duży żeby nie można było go zdobyć przez dobę na potworkach
I jaka inflacja przecież niższe lv tez zarabiają, bo zarabiać można tylko na potworkach
gra nie oferuje innych możliwosci zarabiania kasy (pomijając turnieje)
ktoś tam wysunął propozycje, żeby było 15 NPC i po 2 walki dziennie (założyłem, że z każdym). I już masz 30 walk. 15 X 2 =30!!! Cwane nie?? No i koszt walki tak jak mówisz, uzależniony od mojego lvl. Mam 140 lvl i zarabiam za walke 100 000. A słabsze lvl miałyby się gorzej, bo im słabsi, tym mniej mogą walczyc. Przez co mogą mniej kasy zdobywać. Poza tym, nawet jak walczą zdobywają jej mniej, bo niższy lvl. Przez dużym lvl nie opłaca się sprzedawać w cenie przystępnej dla słabszych. sprzedają drogo, mniej osób sprzedaje bo mało kupuje, a więc cena znowu idzie w góre. A niskie lvl mogą mieć np. 4 walki dziennie, bo maja tylko 4 NPC.
Ja był bym za tym ,ze NPC losowo sięspotyka na mapce ,a nie jak wy mówicie.
Możesz spotkaĆ nawet 1000 ,ale musi sięto odbyć na mapce ,bo ineczej sensu nie widze
hmm jak dla mnie pomysl niezly tylko gorzej z tym jak ktos spominal ze trza placic MF za walke wedlug mnie to lekka przesada lepiej jak by za golda bylo ^^
@UP
-inteligencja jak na pvp
-jeśli przegrasz tracisz exp, złoto, ranq, ew. przedmiot
-jak przegrasz masz prota
-i procenty w profilu wbija ci nie do walk z potworami ale tymi z graczami...
Tylko byłby właśnie problem ze statami tychże NPC - skoro mają byc losowe to czasem wychodziłyby przypadki jak 10 żywotności i reszta w speed, szczęście, i atak - i kto takiego pokona ten dobry - staty takich NPC`ów musiałby chociaż mniej więcej odpowiadać statom gracza na tym, a nie innym lv - i tu pojawia się kolejny problem - w jaki sposób stworzyć bota który rozdaje staty + / - jak gracz?
Generalnie pomysł oceniam na 9/10 - wymaga dopracowania.
Profesja: Wojownik
Level: 128
Dołączył: 02 Maj 2008 Skąd: Olsztyn
Wysłany: 04-05-2008, 08:51
Uhhh...A ten Znowu DBZ
...Oczywiście to nie mogło by być za trudne,
Statystyki zależne od poziomu,i innych tego typu...
...Przydało by się również zrobić nagrodę expa,np.:
Dziennie możemy walczyć z takimi 3...
Za pokonanie 1 trochę kasy i 5% Expa do lvla...
Mam nadzieję że dobrze zrozumiałem
Edit:
Oczywiście trzeba by było uzbroić te postacie,w taki ekwipunek jaki nosimy,ale staty były by losowe...
Tu się zgadzam z "Songiem" ( ) Podczas przegranej traciło by się 10% Kasy i 1% Expa do lvla,oraz wszystkie szanse walki z botem... ( Na 1 Dzień... )
kosiarz66, napisz co ci sie podoba a co nie,jakies sugestie,poprawki a nie ciagle piszesz tylko tak/nie
i po co odswiezasz temat z przed miecha,skoro nic nie wnosisz takim postem?
Nie no nawet dobry pomysł ja jestem ostro za Ale jak tu poprzednicy mówili musieli by być limity takich walk i walki automatyczne To jeden z niewielu pomysłów wart uwagi adminów:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach