Jedno na drugie nie ma wpływu (przynajmniej znaczącego wpływu).
No nie wiem, lepiej najpierw dokończyć jedno i zacząć drugie .
Jak przywali nam tu od razu Mf3, to nikt nie będzie pykał w Mf2.
ADIHC1 napisał/a:
Ranking miał zachęcić do PvsP tych graczy, dla których każda walka to duże ryzyko i potencjalne duże straty niewspółmierne z potencjalnymi zyskami.
Tyle, że, gracze, dla których walka to duże ryzyko boją się o stare pkt rankingowe.
I gdzie tu zachęta? Jak minie rok to pomówimy o tym dużym ryzyku i stratach (tylko w pkt PvP).
Więc ranking PvP został stworzony z myślą o rankingowcach Pvp (kiedy jeszcze nie istnieli?). Więc taka "inwestycja" na przyszłość? Nie lepiej dopracować 1 ranking?
No chyba, że ranking PvP jest totalnym testem dla nowego wyważenia (dopracowania)
starego ranku w przyszłej wersji MF3? W której będzie 1 ranking?
No nie wiem, lepiej najpierw dokończyć jedno i zacząć drugie .
Jedno jest powiązane z drugim..
Shark napisał/a:
Tyle, że, gracze, dla których walka to duże ryzyko boją się o stare pkt rankingowe.
Powiem to samo, co wysokopoziomowym graczom - zapomnij, że czytałeś Aktualności.
Shark napisał/a:
I gdzie tu zachęta? Jak minie rok to pomówimy o tym dużym ryzyku i stratach (tylko w pkt PvP).
Piszesz to, a jednocześnie narzekasz na nowy ranking? Przecież to oczywiste, że potrzebny jest czas oraz gracze, którzy zdecydują się, że dla nich ten ranking jest bardziej wartościowy i na nim się skupią. I wtedy będzie można oceniać czy uzależnienie start/zysków z walki od ilości punktów przeciwnika ma wpływ na ilość walk.
Shark napisał/a:
Więc taka "inwestycja" na przyszłość?
Tak! Na nowy ranking będą się decydować głównie nowi gracze oraz ci, którym nie zależy na tym starym. Dopiero kiedy grupa graczy zdecyduje się, że nowy ranking jest dla niech głównym rankingiem będzie można mówić o początku testów.
Cytat:
Nie lepiej dopracować 1 ranking?
Dopracować = zmienić = zresetować.
_________________ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
Profesja: Wojownik
Level: 33
Dołączył: 12 Maj 2009
Wysłany: 17-06-2009, 21:49
Mało wymierny ten rank, przed chwilą walczyłem 2x z gosciem z mocnym PvP (jutro pewnie bedzie w top 10 i ma prawie 3x taki jak mój) i 2x zmłóciłem go pokazowo, szacunek dla przeciwnika za to ze sam wysłał wyzwania mam nie powiem, a i normalny rank tez ma całkiem przyzwoity.
Ee tam, wyważenie zdobywania pkt nie musi koniecznie iść w parze z resetem ; D
tak,nowi gracze beda mieli ogromne szanse,zeby wbic sie do topu...
ADIHC1 napisał/a:
Przecież to oczywiste, że potrzebny jest czas oraz gracze, którzy zdecydują się, że dla nich ten ranking jest bardziej wartościowy i na nim się skupią. I wtedy będzie można oceniać czy uzależnienie start/zysków z walki od ilości punktów przeciwnika ma wpływ na ilość walk.
to jest oczywiste... na kazde testy potrzeba troche ludu (zwierzat?:P) i czasu
_________________
pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
Profesja: Wojownik
Level: 33
Dołączył: 12 Maj 2009
Wysłany: 17-06-2009, 22:08
Powiem krótko z tego co widze i tak jak przypuszczałem niezły ranking PvP mozna zrobić na walkach z dośc przeciętnymi graczami którzy z góry nie maja szans na wygrną. Od wprowadzenia go walczyłem juz kilka razy wygrywając z gośćmi którzy mieli go wystrzelonego na tyle że mi nic nie nabijało za wygrane, moim skromnym zdaniem jezeli juz ma on o czymś świadczyć (czyli o poziomie zawodnika a nie tylko o częstotliwosci toczonych walk) to należałoby zwiększyć przedział w którym następuje wymiana punktów rankingowych, niekoniecznie po całosci ale powiedzmy przedział przy walkach z zawodnikami ponizej 100 PvP jak dotychczas a powyżej nie x2 a co najmniej x3 no i atakujacy obowiazkowo ryzykuje utratę swoich 10% ranku bez względu na przeciwnika.
To może całkowicie zmienić zasady walk o ranking?
o "stary" - z ograniczeniem poziomów, ale walczy się o EGI2R
o "nowy" - bez ograniczeń poziomów postaci, jedyne kryterium to ranking pvp (50-200% naszego) i oczywiście walczy się tylko (!) o ranking pvp - przynajmniej będzie jakaś zachęta do nabijania poziomów...
Profesja: Wojownik
Level: 33
Dołączył: 12 Maj 2009
Wysłany: 18-06-2009, 12:18
mnietuniema napisał/a:
To może całkowicie zmienić zasady walk o ranking?
o "stary" - z ograniczeniem poziomów, ale walczy się o EGI2R
o "nowy" - bez ograniczeń poziomów postaci, jedyne kryterium to ranking pvp (50-200% naszego) i oczywiście walczy się tylko (!) o ranking pvp - przynajmniej będzie jakaś zachęta do nabijania poziomów...
Moim zdaniem to po prostu przedział przekazywania ranku PvP w walkach jest za wąski, choc przy duzej róznich np. powyżej x2 strata silniejszego mogłaby byc mniejsza pod warunkiem ze to on został zaatakowany, bo jak sam atakuje to zawsze powinien ryzykować 10% bez względu na rank przeciwnika a co do pojów to jak najbardziej mozna porobic dodatkowe zakładki, bo walki na polu to walki na polu.
o "nowy" - bez ograniczeń poziomów postaci, jedyne kryterium to ranking pvp (50-200% naszego) i oczywiście walczy się tylko (!) o ranking pvp - przynajmniej będzie jakaś zachęta do nabijania poziomów...
jak bedziesz walczyc tylko o PVP to niby jak masz zdobywac xpa,poza zabijaniem potworkow?idealne rozwiazanie dla kamperow-rankerow
_________________
pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
Profesja: Wojownik
Nick: BROVTHER
Level: 69
Dołączył: 23 Mar 2009
Wysłany: 18-06-2009, 15:25
Problem jest, ponieważ zauważyłe że gracze cał czas atakują niższe lvl, aby zdobyć punky pvp. Nie przejmują sie\ę nawet czaszkami. (Łatwo grają na rank) Gracze o niższych lvl'ach są poszkodowani.
_________________ Walka jest myśleniem, przewidywaniem ruchów przeciwnika. Walka bez myślenia jest jak broń bez amunicji. - by BROVTHER (Sorverture).
o "nowy" - bez ograniczeń poziomów postaci, jedyne kryterium to ranking pvp (50-200% naszego) i oczywiście walczy się tylko (!) o ranking pvp - przynajmniej będzie jakaś zachęta do nabijania poziomów...
jak bedziesz walczyc tylko o PVP to niby jak masz zdobywac xpa,poza zabijaniem potworkow?idealne rozwiazanie dla kamperow-rankerow
Obydwa rankingi istniałyby jednocześnie, każdy liczony inaczej. A Kamper? Będzie rozrywką dla polujących HL
Właśnie to byłaby forma "nadzoru" nad żerującymi kamperami - nie byliby tak bezpieczni jak teraz... i o to chodzi...
o "nowy" - bez ograniczeń poziomów postaci, jedyne kryterium to ranking pvp (50-200% naszego) i oczywiście walczy się tylko (!) o ranking pvp - przynajmniej będzie jakaś zachęta do nabijania poziomów...
albo nie zrozumialem pomyslu...albo...jak maja miec mniej bezpieczenstwa kamperzy?jak sie potrafi kampic,mozna bic rank dluuuugooo
to proste, jak ktos campli na lvlu np 11 przychodzi gracz z wyzszym lvlem i podobnym rankingu, "klepie" go i motywuje zeby rowniez wbijal lvle i "klepal" niezszych, tym sposobem gracze beda chcieli miec jak najwiekszy lvl bo to zmniejsza szanse pokonania przez wyzszego:P
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach