E tam propozycja nawet spoko , ale wszyscy pamiętają nazwy takie jakie sa teraz jak zostaną zmienione na takie jak podałeś to większa ilość graczy sie pogubi , ale raczej jestem za tak
Skoro mowa już o gemach to ja bym zaproponował jakiś gem przydatny także dla warków
Gem Mocy:
4% do Hp
4% do MP
Gem Zwinności:
4% do szybkości
4%do szczęścia
Gem obrony:
4% do witalności
4% do obrony magicznej
takie mogły by być gemy łączone
i pomagały by nie tylko magom ale i też wariorom
a co do tamtych gemow to nowe gemy tak a zmiana nazwy nie bo to będzie tylko kłopot
Nie zagalopowales sie czasem? To co Ty wypisujesz,
to proponujesz nowe gemy.
5.16. Propozycje nowych gemów lub o ulepszeniu starych gemów.
Tak sobie wlasnie czytalem ten temat i ... i wlasnie nic.
Niby mi sie propozycja podoba, ale z drugiej strony wydaje
sie troszke sztuczna. (Moze przez te nazwy z kosmosu, heheh ...)
Te numerki przedstawiaja poszczegolne poziomy rozwiniecia
danego gemu, wiec nie sa do konca tak bezsensowne jak twierdzicie ...
Profesja: Wojownik
Level: 1
Dołączył: 15 Cze 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-01-2008, 18:00
Który jest takim archeologiem i odkopuje temat z 9 miesięcy ?
Ja bym usunął gemy, a dał czary (zamiast slotów- miejsca w księdze, reszta bez zmian) i wprowadził te nazwy.
Lepiej odkopywać stare, niż zakładać nowe ...
https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=17339/Crypton
Ostatnio zmieniony przez Crypton 02-01-2008, 18:05, w całości zmieniany 2 razy
Ja nie jestem ani na tak ani na nie ...
Argument za - nowość związana z nowymi żywiołami,nazwy staną się bardziej realistyczne tz. im większa moc gemu tym inna nazwa pasująca do żywiołu chociaż "epoka lodowcowa" lekko mnie rozbawiła
Argument na nie - tak jak wspomniano w każdej grze są ludzie pytający się o wszystko nawet o najgłupsze i najbardziej zrozumiałe dla nas rzeczy ... dlatego np. Ogień 3 = ognista kula dla niektórych może być czymś bardzo niezrozumiałym ...
Te gemy wyeliminowały by całkiem HP Plusy, MP Plusy itp.
Chyba zeby dać że dodają np. po 2%
hmm... w sumie o tym nie pomyślałem za co przepraszam
ale zamiast 4% jak napisałem przy każdym rodzaju, można by dać 1% na pierwszej gwiazdce, 2% na drugiej itd.
Corso napisał/a:
Ja bym usunął gemy, a dał czary (zamiast slotów- miejsca w księdze, reszta bez zmian) i wprowadził te nazwy.
A to jest wg mnie głupie, poniewaz usówając gemy, a dając czary warior niemiał by najmniejszych szans w walce z magiem. Ponieważ magowie mieli by pomoce( czary), a wariorzy nie( brak gemów siły itp.) a zresztą jakie czary mógł by mieć warior?? musiał by dawać i w siłe i w magie
ten pomysł byłby dobry, gdyby, jak to wyżej ktoś powiedział wprowadzić czary zamiast gemów i dać księgę zaklęć. tyle ze do tego przydałyby się manualne pojedynki, co poniekąd jest na liście todo, co wprowadziłoby system walki magiem taki jak w IWD, BG czy NWN. czyli ogólnie rzecz biorąc jestem za po wprowadzeniu tych zmian.
co do bogów - z całym szacunkiem, ale 4 bóstwa już będące w grze wystarczą. po drugie wprowadzenie bogów trochę by nie wiem jak was, ale mnie, jako katolika zniesmaczyło.
czekam na opinie.
_________________ WORSHIP THE PROPHECY OF THE HARDER STYLES... QLIMAXXX!!!
Profesja: Wojownik
Level: 1
Dołączył: 15 Cze 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-01-2008, 23:08
Tzn. nie chodziło mi o wprowadzanie czegoś nowego tylko zastąpienie gemu czarem (bo jakoś "gem"... co to jest gem ? ) i zamiast kupować w sklepie można by zrobić np. Wieże Maga - czyli rózgi, czary i inne magiczne duperela
Ktoś protestował "bo woj"... ludzie woj ma taki dmg i taki sprzęt zwykle dający plusy że czas go... udupić Poza tym mało (tak mi sie wydaje) wojów używa magii na lvl 15-20+
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach