Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:40
Co do gemów
Autor Wiadomość
Krakk18 
Użytkownik


Profesja: Mag
Nick: Krakk
Level: 130
Dołączył: 29 Wrz 2006
Wysłany: 02-01-2008, 17:08   

Ja jestem za... co prawda utrudni to troszeczke gre ale kazdy przeciez sie nauczy tych nazw a wprowadzi to w klimat gry.

Jestem tutaj tylko za wprowadzeniem nowych nazw a nie wprowadzeniem nowych gemow
 
 
diabol 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Lord_Pawian
Level: 98
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2007
Skąd: wa-wa
Wysłany: 02-01-2008, 17:10   

:arrow: tu byłeś :?: https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=11019
 
 
H4nteR 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 106
Wiek: 33
Dołączył: 10 Gru 2007
Skąd: WaWa
Wysłany: 02-01-2008, 17:11   

E tam propozycja nawet spoko , ale wszyscy pamiętają nazwy takie jakie sa teraz jak zostaną zmienione na takie jak podałeś to większa ilość graczy sie pogubi , ale raczej jestem za tak
_________________
 
 
 
diabol 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Lord_Pawian
Level: 98
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2007
Skąd: wa-wa
Wysłany: 02-01-2008, 17:13   

Ja za Nie teraz jest dobrze i niech tak zostanie :mrgreen:
 
 
KamilPZmc
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 122
Dołączył: 03 Gru 2007
Wysłany: 02-01-2008, 17:20   

Nie właśnie pomysł ze zmianą nazw jest extra bo rzeczywiście gra fantasy a te nazwy brzmią jak w jakimś sklepie z fajerwerkami jestem ZA !!
_________________
www.kamilpzmc.jun.pl - MojeForum zapraszam tam znajdziesz wszystko
 
 
dzikitom 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Pijaczekk
Level: 67
Dołączył: 31 Gru 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-01-2008, 17:54   

Skoro mowa już o gemach to ja bym zaproponował jakiś gem przydatny także dla warków

Gem Mocy:
4% do Hp
4% do MP

Gem Zwinności:
4% do szybkości
4%do szczęścia

Gem obrony:
4% do witalności
4% do obrony magicznej

takie mogły by być gemy łączone
i pomagały by nie tylko magom ale i też wariorom

a co do tamtych gemow to nowe gemy tak a zmiana nazwy nie bo to będzie tylko kłopot
_________________
http://skarbiec.info/page...?refid=dzikitom
 
 
 
Powerman94 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 111
Wiek: 29
Dołączył: 26 Lut 2007
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 02-01-2008, 17:57   

dzikitom napisał/a:
Skoro mowa już o gemach to ja bym zaproponował jakiś gem przydatny także dla warków

Gem Mocy:
4% do Hp
4% do MP

Gem Zwinności:
4% do szybkości
4%do szczęścia

Gem obrony:
4% do witalności
4% do obrony magicznej

takie mogły by być gemy łączone
i pomagały by nie tylko magom ale i też wariorom

a co do tamtych gemow to nowe gemy tak a zmiana nazwy nie bo to będzie tylko kłopot


Te gemy wyeliminowały by całkiem HP Plusy, MP Plusy itp.
Chyba zeby dać że dodają np. po 2%
 
 
 
Crypton 
Game Master



Level: 230
Dołączył: 14 Gru 2006
Skąd: Opole
Wysłany: 02-01-2008, 17:58   

dzikitom napisał/a:
Skoro mowa już o gemach to ja bym zaproponował jakiś gem przydatny także dla warków

Gem Mocy:
4% do Hp
4% do MP

Gem Zwinności:
4% do szybkości
4%do szczęścia

Gem obrony:
4% do witalności
4% do obrony magicznej

takie mogły by być gemy łączone
i pomagały by nie tylko magom ale i też wariorom

a co do tamtych gemow to nowe gemy tak a zmiana nazwy nie bo to będzie tylko kłopot


Nie zagalopowales sie czasem? To co Ty wypisujesz,
to proponujesz nowe gemy.
5.16. Propozycje nowych gemów lub o ulepszeniu starych gemów.

Tak sobie wlasnie czytalem ten temat i ... i wlasnie nic.
Niby mi sie propozycja podoba, ale z drugiej strony wydaje
sie troszke sztuczna. (Moze przez te nazwy z kosmosu, heheh ...)
Te numerki przedstawiaja poszczegolne poziomy rozwiniecia
danego gemu, wiec nie sa do konca tak bezsensowne jak twierdzicie ...
 
 
Corso 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 1
Dołączył: 15 Cze 2007
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-01-2008, 18:00   

Który jest takim archeologiem i odkopuje temat z 9 miesięcy ? g:((

Ja bym usunął gemy, a dał czary (zamiast slotów- miejsca w księdze, reszta bez zmian) i wprowadził te nazwy.

Lepiej odkopywać stare, niż zakładać nowe ...
https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=17339 /Crypton
Ostatnio zmieniony przez Crypton 02-01-2008, 18:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Majk 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Michal
Level: 160
Wiek: 31
Dołączył: 29 Sty 2007
Skąd: Tczew
Wysłany: 02-01-2008, 18:02   

Ja nie jestem ani na tak ani na nie ...
Argument za - nowość związana z nowymi żywiołami,nazwy staną się bardziej realistyczne tz. im większa moc gemu tym inna nazwa pasująca do żywiołu chociaż "epoka lodowcowa" lekko mnie rozbawiła ><
Argument na nie - tak jak wspomniano w każdej grze są ludzie pytający się o wszystko nawet o najgłupsze i najbardziej zrozumiałe dla nas rzeczy ... dlatego np. Ogień 3 = ognista kula dla niektórych może być czymś bardzo niezrozumiałym ...
 
 
dzikitom 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Pijaczekk
Level: 67
Dołączył: 31 Gru 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-01-2008, 18:54   

Powerman94 napisał/a:
Te gemy wyeliminowały by całkiem HP Plusy, MP Plusy itp.
Chyba zeby dać że dodają np. po 2%




hmm... w sumie o tym nie pomyślałem za co przepraszam
ale zamiast 4% jak napisałem przy każdym rodzaju, można by dać 1% na pierwszej gwiazdce, 2% na drugiej itd.


Corso napisał/a:
Ja bym usunął gemy, a dał czary (zamiast slotów- miejsca w księdze, reszta bez zmian) i wprowadził te nazwy.


A to jest wg mnie głupie, poniewaz usówając gemy, a dając czary warior niemiał by najmniejszych szans w walce z magiem. Ponieważ magowie mieli by pomoce( czary), a wariorzy nie( brak gemów siły itp.) a zresztą jakie czary mógł by mieć warior?? musiał by dawać i w siłe i w magie

A poza tym było by to NIE FAIR dla warkow
 
 
 
Tommy The Thunderer 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 132
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2006
Skąd: ThunderITY
Wysłany: 02-01-2008, 20:37   

ten pomysł byłby dobry, gdyby, jak to wyżej ktoś powiedział wprowadzić czary zamiast gemów i dać księgę zaklęć. tyle ze do tego przydałyby się manualne pojedynki, co poniekąd jest na liście todo, co wprowadziłoby system walki magiem taki jak w IWD, BG czy NWN. czyli ogólnie rzecz biorąc jestem za po wprowadzeniu tych zmian.

co do bogów - z całym szacunkiem, ale 4 bóstwa już będące w grze wystarczą. po drugie wprowadzenie bogów trochę by nie wiem jak was, ale mnie, jako katolika zniesmaczyło.

czekam na opinie.
_________________
WORSHIP THE PROPHECY OF THE HARDER STYLES... QLIMAXXX!!!
 
 
Corso 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 1
Dołączył: 15 Cze 2007
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-01-2008, 23:08   

Tzn. nie chodziło mi o wprowadzanie czegoś nowego tylko zastąpienie gemu czarem (bo jakoś "gem"... co to jest gem ? :P ) i zamiast kupować w sklepie można by zrobić np. Wieże Maga - czyli rózgi, czary i inne magiczne duperela :)

Ktoś protestował "bo woj"... ludzie woj ma taki dmg i taki sprzęt zwykle dający plusy że czas go... udupić :P Poza tym mało (tak mi sie wydaje) wojów używa magii na lvl 15-20+
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 02-01-2008, 23:16   

Corso napisał/a:
co to jest gem ?

Gem to z angielskiego klejnot, kamień szlachetny.

A więc w miejsca slotów w zbrojach, broni czy pierścieni, wkładamy
odpowiednie kamienie, podwyższając swoje statystyki czy używając
ich do ataku ; >

Mi gemy w żaden sposób nie przeszkadzają. I za magią czy zaklęciami
wcale nie tęsknię..
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
Devires
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: funreal_pyre 99
Level: 49
Dołączył: 03 Sty 2008
Wysłany: 03-01-2008, 09:28   

pomysł dobry jestem za ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom