Grając już pewien czas w tą grę doszedłem do wniosku że fabuła jest trochę rpzewidywalna... więc mam pewną propozycję... głównie do GM...
Co myślicie o wprowadzeniu tak zwanych Live Questów... Czyli zadań na żywo prowadzonych bezpośrednio przez GM... Taki Quest byłby niepowtarzalny i tylko jeden taki mógłby być... wiązałby się np.: z rozwiązaniem zagadki / pokonaniem BN-a / odnalezieniu artefaktu itd. Wprowadziłoby to mnóstwo życia i powiedzmy że zazwyczaj rozpoczynany by był w karczmie która obecnie jest - martwa. Różne Sny itd byłyby w raportach w formie przewijającego się tekstu. Nadciągająca apokalipsa, ważne wydarzenie itd. System losowałby np.: jednego bądź kilku spośród wielu graczy dawałby im wskazówki całkowicie losowo... oczywiście każdy miałby szanse pod warunkiem że przestrzegałby klimat. Nagrody nie muszą być mocno wygórowane ale ważne aby były niepowtarzalne, a zabawa byłaby przednia.
Artefakt - potężny przedmiot dający duże bonusy + np klątwa że nie można go zdjąć przed którymś levelem + np 100 obrażeń na rundę (taki wampiryczny) lub na odwrót przekazujący 1% zabranych hp...
Czekam na opinie... Ale na grze gdzie byłem można powiedzieć "adminem" wypaliło to super a zainteresowanie było olbrzymie...
Pomysl interesujacy ale obawiam sie, ze nie do zrealizowania... po 1 nie mogliby sie tym zajmowacGM'owie poniewaz maja juz dosc roboty. Czyli trzeba by bylo wprowadzic nowa grupe specjala(i wraz z nia panel dla niej). Po 2 stworzenie takich artefaktow/dodatkowych przedmiotow czy tez snow/losowych zdarzen by zajelo okolo pol update'a jak nie caly.
@down
Tak calkiem losowo to by nie moglo byc rozsylane... pamietaj, ze musi to byc dostosowane do lvlu gracza.
_________________
Ostatnio zmieniony przez skulio 13-03-2007, 23:30, w całości zmieniany 1 raz
Powiedzmy że byłby taki sztab fabularny... Zajmujący się fabułą... Weryfikowany przez GMów... A co do przedmiotów to wydaje mi się że to niewielki problem wystarczyby wstawić w panel skrypt szablonowy zaś sny to również dość krótka linijka kodu ponieważ jest to skrypt losujący + wysyłanie tekstu... Działałoby to tak... Ktoś z takiego sztabu wklejałby tekst do okienka, klikał wyślij i leciało by to w formie raportu do losowego gracza / graczy (nie wiedziałby / wiedziałby do kogo, nie ma znaczenia) a gracz dostawałby automatycznie okienko coś ala zostałeś zaatakowany... Dopracowując to można by zrobić tak że śni się tylko tym którzy są w mieście / w karczmie...
Hehehe... Tak... wymyśliłem i wprowadziłem w grze gdzie do czegoś doszedłem... Ale średniowieczne myślenie tamtejszego Admina doprowadziło do pewnych konfliktów i zostałem zbanowany... on wprowadził to o co się z nim tyle kłuciłem zniszczył mój autorytet przed graczam bez możliwości obrony (gdzie tak naprawdę to 75% graczy mnie uważała za prawowitego władcę a nie wielmożnego pana)... ale mniejsza z tym...
Na prymitywnym silniczku Vallheru udało mi się to wprowadzić w tydzień wraz z modyfikacjami systemu (wtedy sam robiłem za sztab) ale kiedy zainteresowanie się zwiększyło to 3 dni i sztab został powołany... Lecz ta gra stwarza o wiele większe możliwości i powinno się czas na wprowadzenie pomnożyć razy 20... Ale jakby się sprężyć to jest to do zrobienia w 2 miesiące...
Hehehe... Tak... wymyśliłem i wprowadziłem w grze gdzie do czegoś doszedłem... Ale średniowieczne myślenie tamtejszego Admina doprowadziło do pewnych konfliktów i zostałem zbanowany... on wprowadził to o co się z nim tyle kłuciłem zniszczył mój autorytet przed graczam bez możliwości obrony (gdzie tak naprawdę to 75% graczy mnie uważała za prawowitego władcę a nie wielmożnego pana)... ale mniejsza z tym...
Na prymitywnym silniczku Vallheru udało mi się to wprowadzić w tydzień wraz z modyfikacjami systemu (wtedy sam robiłem za sztab) ale kiedy zainteresowanie się zwiększyło to 3 dni i sztab został powołany... Lecz ta gra stwarza o wiele większe możliwości i powinno się czas na wprowadzenie pomnożyć razy 20... Ale jakby się sprężyć to jest to do zrobienia w 2 miesiące...
Pomysł ciekawy, ale do czasu ukończenia zaplanowanej już fabuły nie będzie możliwy do zrealizowania. Na razie jest mnóstwo pracy nad tym co już jest...
Owszem owszem... wiem co to znaczy robota po wprowadzeniu nowych rzeczy do gry... dlatego proponowałbym myśleć na rozpoczęciem prac tak na czerwiec... bo w wakacje zainteresowanie będzie największe... choć nie wiem czy przez wakacje serwer tyle pociągnie... A apropo serwera to macie własny sprzęt czy wynajmujecie?
Owszem owszem... wiem co to znaczy robota po wprowadzeniu nowych rzeczy do gry... dlatego proponowałbym myśleć na rozpoczęciem prac tak na czerwiec... bo w wakacje zainteresowanie będzie największe... choć nie wiem czy przez wakacje serwer tyle pociągnie... A apropo serwera to macie własny sprzęt czy wynajmujecie?
Serwery dedyki wynajmowane w firmie hostingowej - więcej info PW
Dla mnie bomba niewiem jak wy ale ja jestem za przydało by sie coś takiego fajnie by było można to zrobić gra by nabrała troche dynamiki i by wiecej ludzi w nią grało Ja JESTEM ZA TAK
Profesja: Wojownik
Level: 110
Wiek: 35 Dołączył: 09 Mar 2006 Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 15-03-2007, 18:12
I przede wszystkim czasu A i Czas sie znajdzie najpierw ukończenie gry a potem żeby sie nie nudziło, tym co przeszli fabułę i reszcie nowe questy, zabawy, imprezy(wyobrazcie sobie wszyscy w karczmie po oddechu behemota ) na pewno to by urozmaiciło rozgrywkę. A też Mf zyskało by większą ilość graczy (i n00bków )
Pomysł ciekawy i wart rozważenia... ale w przyszłości kiedy gra będzie w całości gotowa. Najpierw główny pion gry, a dopiero potem smaczki. Chyba powinni założyć osobną listę pomysłów "fajne, ale odłożone z realizacją w czasie".
_________________ Proszę nie zwracać uwagi na ortografie i inne duperele.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach