Ogolnie w grze jest wsio Ok ale brakuje mi kilku rzeczy takich jak np. dziennik ... Osoba taka jak ja nie siedzi 24 / 7 przed PC i nie lata po calej mapie szukajac jakichs rzeczy do questow czy czegos innego i nie koniecznie pamieta wszystkie dialogi dlatego powinien byc jakis dziennik w ktorym by w skrocie zostawali odnotowane informacje o bierzacym stanie gry ...
Poza tym fajnym pomyslem bylo by posiadanie miast w MF przez teamy ... Umozliwialo by to latwiejszy zarobek itp ... Mowiac o zarobku oczywiscie chodzilo mi o targ ... Posiadanie miasta wiazalo by sie z podatkiem na targu ktory oczywiscie trafial by na rece teamu ...
Przy odrobinie fantazji mozna by z tego wykminic calkiem niezla zabawe ... Teamy kupowaly by straznikow do miast itp ... Fajna zabawa by byla (pytanie czy serwery by to wytrzymaly )
Profesja: Mag
Dołączył: 08 Kwi 2007 Skąd: z Torunia
Wysłany: 09-04-2007, 23:07
1. Dziennik - sądzę, iż dziennik nie jest dobrym pomysłem. Nie wydaje mi się, aby questów było aż tak dużo, by trzeba je gdzieś archiwizować. Jeśli rzeczywiście masz tak słabą pamięć, możesz notować krótkie info na kartce lub w windowsowym/linuksowym notatniku.
Jestem więc na NIE
2. Posiadanie miast przez teamy - ten pomysł nie podoba mi się jeszcze bardziej. Po pierwsze, MF nie jest grą strategiczną, a w taką mniej więcej przeobraziłaby się po wdrożeniu Twej propozycji. Po drugie, nie wyobrażam sobie, w jaki sposób drużyny miałyby wchodzić w posiadanie miasta oraz ewentualnie zarządzać nimi.
Kategorycznie NIE
_________________ Koniec świata w Roku Pańskim 1420 nie nastąpił. [...] Świat nie zginął i nie spłonął. Przynajmniej nie cały. Ale i tak było wesoło.
2. Posiadanie miast przez teamy - ten pomysł nie podoba mi się jeszcze bardziej. Po pierwsze, MF nie jest grą strategiczną, a w taką mniej więcej przeobraziłaby się po wdrożeniu Twej propozycji. Po drugie, nie wyobrażam sobie, w jaki sposób drużyny miałyby wchodzić w posiadanie miasta oraz ewentualnie zarządzać nimi.
jak server mocno muli to jest grą strategiczną, "zaplanuj swój ruch i wyprzedź przeciwnika bo następny ruch zrobisz dopiero za pare minut"
O servery się nie martw bo pomysł i tak nie wejdzie, było już pare podobnych propozycji..
pamiętam. Jak widzisz nie zostały wdrożone tak więc ten również nie będzie...
Pytanie brzmi... w jaki sposób "teamy" miały by zdobywać te miasta... jaki by miał być zakres ich władzy.
Ile mamy tych miast? 10-13? nie liczyłem. A w drużynce masz 4 osoby, łatwy zarobek? Naprawdę dla nie licznych.
_________________ Większość Ludzi sądzi, że BSD to substancja psychotropowa, Fedora to rodzaj nawozu azotowego, zaś OpenOffice to anarchistyczna organizacja założona przez urzędników średniego szczebla...
Profesja: Mag
Dołączył: 08 Kwi 2007 Skąd: z Torunia
Wysłany: 09-04-2007, 23:17
Dobre Fallven
Po wprowadzeniu tych pomysłów MF działałoby na zasadzie Heroesa IV na starych maszynach: "oddaj turę i przeczytaj kolejny rozdział książki"
_________________ Koniec świata w Roku Pańskim 1420 nie nastąpił. [...] Świat nie zginął i nie spłonął. Przynajmniej nie cały. Ale i tak było wesoło.
Po wprowadzeniu tych pomysłów MF działałoby na zasadzie Heroesa IV na starych maszynach: "oddaj turę i przeczytaj kolejny rozdział książki"
Widzę, że mamy podobne doświadczenia Uruchamiałem HoM&M4 na kompie ponad dwa razy słabszym niż to przewidywały wymagania sprzętowe
Co do tematu:
1. Pomysł już był i nie przeszedł. Jak chcesz coś zapisywać i mieć to zawsze na kompie niezależnie czy jesteś w kafejce czy w domu to niedawno wszedł w życie notatnik google. Jak grasz w jednym miejscu to tak jak napisał kolega - notatnik systemowy wystarcza.
2. Yyy... Dla każdego teamu po jednym mieście? To trochę dużo, nie uważasz? A jeśli tyle miast co teraz to
co do dziennika ok powiedzmy ze dam rade
A co do miast to nie jak Homm a raczej jak L2 ... Jeden team podejmuje walke o miasto, moze brac sojusznikow (inne teamy) ktorzy beda mu pomagali w zdobyciu wiochy ... Co do ponownego odbijania miasta polegalo by to na wyzywaniu danego miasta na pojedynek na okreslony dzien i godzine ( zakladamy ze takie cos mialo by miejsce raz na tydzien ) i jezeli team wygra to przejmuje miasto jezeli nie to miasto pozostaje w rekach dotychczasowych wlascicieli na kolejny tydzien ...
Co do dokladniejszych zasad trzeba by bylo przysiasc i pomyslec jakie teamy mogly by walczyc o miasta itp ...
To jest tylko pomysl wiec jak to w pomyslach bywa wszystko mozna stworzyc lub ulepszyc
Poza tym dzieki temu teamy staly by sie stabilniejsze i bardziej trwale a tekze zwiekszyly by sie ich uprawnienia ...
NP.
-zawieranie paktow
-wojny miedzy miastami
-zarabianie gotowki z handlu
i jeszcze mozna by kilka rzeczy wymyslec ...
Jezeli ktos uwaza ze wtedy taki team bedzie mial za duzo gotowki mozna zalozyc ze nalezy tez inwestowac w miasto ... (im lepsze miasto, wiekszy + do obrony)
Do HoM&M to była aluzja co do lagów na serwerze, gdyby ten pomysł wszedł w życie...
blubo12a napisał/a:
Jezeli ktos uwaza ze wtedy taki team bedzie mial za duzo gotowki mozna zalozyc ze nalezy tez inwestowac w miasto ... (im lepsze miasto, wiekszy + do obrony)
Nie, proszę! Nie po oczach! Co ty chcesz zrobić z MF? Może Cywilizację? Niedługo będzie pomysł, żeby w miastach można było własną gwardię przyboczną rekrutować i budować cuda świata Ja przypominam nieśmiało, że naszym celem jest uwolnienie brata - o podbijaniu świata nic w umowie nie było
1. Pomysł już był i nie przeszedł. Jak chcesz coś zapisywać i mieć to zawsze na kompie niezależnie czy jesteś w kafejce czy w domu to niedawno wszedł w życie notatnik google. Jak grasz w jednym miejscu to tak jak napisał kolega - notatnik systemowy wystarcza.
Tak był... z moim notatniczkiem w profilu ...jednak został porzadkie
skrytykowany przez dobre 35% userów forum ^^
To stanowczo za duzo i pewnie wprowadzony nie bedzie...
Co to tych zdobywanych miast...
Ahh... Miasta to zdrowo przesadzony pomysł, dużo lepsze byłyby osady czy tam dzielnice
Hmm... poweidzmy ,że w mieście/na jego obrzeżach jest takowych z... 15...
Jezeli team liczy 4osoby to zajmuje taka osade.
I broni ją przez jakiś okres czasu dopóki, dopóty jakiś inny team
(na równych zasadach lvlowych) nie zaatakuje teamu tego 'broniącego' i nie wygra.
Za pobyt w takiej osadzie mogły by być jakieś korzysci plynące z gry
tylko nie za bardzo przesadzone-coś drobnego
Ale i tak uwazam ,że cos takiego byłoby troche nie fair wobec wyższych lvli bo np. rayokos z Zahirem i IGLem ^^
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach