Wysłany: 13-05-2007, 22:56 Walki gildii na mapie - rozwiazanie
"Zostali sami, ale wiedzieli że nie mogą zawieść, jak padną to ich klan zostanie pokonany, więc stojąc w dwójkę ramię w ramię pomimo ran wciąż walczyli zabijając legiony napierających wrogów które nie miały końca... Do ostatniej kropli krwi, do ostatniej łzy przyjaciela..."
Jak wiadomo na liscie TODO znajdują sie Gildie/Klany czyli druzyny graczy ktore mialyby wiecej jak 4 członków. Niestety wprowadzenie ich utrudnia fakt iz silnik gry ma problemy z walkami wiecej niz 4 na 4 graczy. Kiedys zaproponowalem aby sposrod stojacych na jednym polu graczy nalezacych do jednej gildii walczyc powinien atakujacy, atakowany i 3 najsilniejsze lvl-em postacie po kazdej ze stron. Pomysl obecnie rozwinalem bardziej, a mianowicie moznaby wykozystac system walki troche ala saga heroes of might & magic. Pierwsze 4 postacie bylyby ustalone jak powyzej a dodana zostala by liczba graczy ktorzy tu stoją a nie walczą, tak jakby w kolejce i kazdy kolejny zajmowałby miejsce tego ktory w druzynie polegl, zajecie miejsca byloby jego akcją czyli nie atakowalby juz a potem walczyl normalnie. Walki trwalyby az jedna z gildi zostalaby calkowicie wycieta w pien. Mogłoby to całkiem ciekawie wyglądać, co myślicie?
Pomysł świetny ... im więcej walk teamowych (lub klanów)
tym lepiej ... ciekawe byłby też przebieg takiej walki gildii ... myślę, że rozwiązanie które zaproponował Ashariel powinno być dobre
Zastanawia mnie, jakby to wygladalo w praktyce. Zalozmy taka sytuacje, ze w jednej z gildii jest 2x wieksza liczba graczy niz w drugiej (lv zrownowazony) - jak wtedy bedzie wygladac walka? Powiedzmy, ze z jednej i z drugiej strony co 'runde' bedzie odpadac jedna postac. W koncu w drugiej druzynie zostanie jedna postac (pewnie ledwo zywa), a w pierwszej gildii w kolejce czeka jeszcze conajmniej kilka postaci. Jak widac przewaga liczebna gildii moze przewazyc szale zwyciestwa. Przydaloby sie jakies ograniczenie..
Poza tym pomysl wyglada bardzo ciekawie ; D
_________________ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
Myślę że problem mógłby być rozwiązany przez maksimum miejsc w gildii, czyli np 20. Puki co więcej chyba nie trzeba A jak nie to i tak logiczne raczej ze gildia z przewagą liczebną pokona inną gildię na tych samych lvl-ach oczywiście. Ale problem by był z ewentualnym rankiem i expem po walce... Wiec na początek proponuje walki tylko i wylacznie o rank klanów (zadnych przedmiotow expa i idywidualnego ranku, przynajmniej dopuki ktoś tego sensownie nie rozwiąże).
Musiało by być wiecej niż 30 tur w takiej walce... Takie jest moje zdanie.
A pomysł? Pomysł mi sie podoba. Ale teraz nie warto myslec o gildiach najpeirw nie gra zostanie ukończona w 100% i dopiero potem niech admin wprowadzi gildie...
Level: 999
Dołączył: 26 Sty 2007 Skąd: Kraina Przeszłości
Wysłany: 15-05-2007, 13:37
hmmmm ... Ciekawy pomysł ... Chciałem to kiedyś zaproponować , ale nie wiedziałem jak ... Exp faktycznie trzeba wykluczyć np. 20 vs 20 na 90-100 lvl i zostaje jeden ... I utrzymuje xxx exp ^^ ;p ...
Pomysł na tak
Tomi napisał/a:
gildie są mocno pod koniec listy TODO i wejdą za xxx czasu
Dopiero ;/
_________________
"Nikt nie jest tak beznadziejnie zniewolony, jak ktoś, kto błędnie wierzy, że jest wolny"
Exp i G mogłyby być dzielone pomiędzy wszystkich członków gildii, niezależnie od tego czy przeżyli, a procent otrzymanych "dóbr" zależałby od lv postaci. Co do kolejności walki graczy to mógłby ją ustalać przywódca gildii.
Pomysł niezły ale powinno być że walki mogą odbywać się tylko jeśli obie strony mają po tyle samo ludzi bo np. 10 zaatakuje 5 to niezbyt równa walka...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach