jestem na tak, ale przecież jeśli idziemy np w 4 z teamu, to może być osoba która w tym momencie nie ma czasu, albo nie chce w tym momencie iść na boss'a musiałby być to ustalane wcześniej, i do tego wszyscy gracze z teamu musieliby być online czy nie? bo ten który byłby off nie poszedł by? A co z 1 osobowymi teamami tez by się liczyli? no i jedno stwierdzenie bardzo długo by trwałozrobienie takich boss'ów generalnie jednak na TAK
Profesja: Wojownik
Level: 112
Wiek: 30 Dołączył: 13 Maj 2007
Wysłany: 08-08-2008, 20:31
Tak przy okazji nie wiem czy ktos juz to napisal ale temat juz byl.
Argumenty w temacie byly, ze bosy beda silniejsze zaleznie od liczby graczy w teamie oraz byla nawet propozycja zeby mozna walczyc z normalnymi bosami teamowo tylko roznica w teamach miala wynosic 5lvli czy cos kolo tego.
Co wyście się teraz przyczepili tego, że temat już był. Teraz jest znowu, i co z tego?
Nie wiem po co chcecie na siłę kombinować, stwarzać jakieś ograniczenia i inne pierdoły.
System musi być prosty - czyli najlepszy jaki można wymyślić.
Idąc tym tokiem rozumowania:
Cytat:
jaki sens ma mieć taki quest jak np. mam 10 lvl biorę se do teamu taki 100 i co ?
Crypton napisał/a:
Z tym chyba nie ma problemu ... Boss automatycznie stałby
się przystosowany do walki z 100 poziomem. Jako że byłyby
2 osoby, siła by wzrosła dwukrotnie. Nawet znacznie wyższy
poziom nie byłby w stanie w pojedynkę wygrać. W takich
questach jak dla mnie powinno być wskazane wybieranie
dość równych poziomowo partnerów.
Z małym zastrzeżeniem, bo w takim wypadku tego bossa można byłoby pokonać w pojedynkę - stworzyć docelową ilość osób które takowego bossa miałyby pokonywać, czyli to gra określałaby ile graczy ma walczyć z bossem (dwóch, trzech czy czterech).
Jak już było napisane, taki quest byłby zadaniem pobocznym - jak ktoś nie chce być w drużynie to do niczego nie zmuszamy, a fabułę niech sobie przechodzi sam.
Kwestia ekwipunku i nagród - najlepszym rozwiązaniem byłby tu wspomniany wcześniej wymóg przeżycia wszystkich osób drużyny, ekwipunek zaś byłby przydzielany tak jak teraz - czyli losowo, ale każdy członek by coś dostawał.
Ale nie oszukujmy się - takie coś za cholerę nie wejdzie bo to wymaga kombinowania w systemie gry a do tego trzeba Jacka - i wszystko jasne... Skoro system rankingu drużyn nie został do tej pory zmieniony, a prawie wszystko było już w nim ustalone... Drużyny zawsze były najsłabszą częścią mfa i nie zapowiada się żeby to się zmieniło - a szkoda.
Kwestia ekwipunku i nagród - najlepszym rozwiązaniem byłby tu wspomniany wcześniej wymóg przeżycia wszystkich osób drużyny, ekwipunek zaś byłby przydzielany tak jak teraz - czyli losowo, ale każdy członek by coś dostawał.
No dobra ale jak będzie losowo to będzie źle.Bo załóżmy, że jeden dostanie np. gem siły, a drugi np. miksturę życia lvl 3 to nie będzie po równo lepiej jak każdy dostanie ten sam item.
A z tym, że muszą przeżyć wszystkie osoby jestem na tak.
No i mam nadzieję, że każdy dostanie tyle samo złota, doświadczenia i punktów AP.
gra polega na tym żeby samemu nią przejść | a nie przechodzić ją jak najprościej, podprowadzać się pod questy i bossy |ludzie bez przesady .... jestem na nie
Profesja: Mag
Level: 31
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sie 2008
Wysłany: 14-08-2008, 04:13
Co do 100 poziomu w druzynie na slabego bossa problemu nie ma. Wystarczy na kazdego bossa ustalic limit sumy lvli czlonkow ktorzy z nim walcza. np najslabszy boss ma taki limit 40. i moze z nim walczyl ekipa skladajaca sie z 4 osob 10 lvl lub np. dwuosobowa. 30lvl i 10lvl.
gra polega na tym żeby samemu nią przejść | a nie przechodzić ją jak najprościej, podprowadzać się pod questy i bossy |ludzie bez przesady .... jestem na nie
przeczytaj dokładnie temat a nie tylko pierwszego posta. na Tak
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach