Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: MiT
13-07-2017, 11:22
Wasze własne questy
Autor Wiadomość
Aleksander094 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 21
Wiek: 26
Dołączył: 26 Cze 2009
Wysłany: 28-06-2009, 16:59   

Questa zrobimy tak gdzies na 20-23 lvl'u TYLKO PO ZABICIU Minotaura
ponumeruję całą instrukcję walki z bossem itp

1.Zabijamy Minotaura (sorry ze 2 slowa ale nie da sie tego bardziej opisać)
2.Po zabiciu minotaura idziemy szukac Aramisa gdy go znadziemy i porozmawiamy przenosi nas do karczmy, po rozmowach z burmistrzem i resztą wracamy do podziemi i koło Strażnika Lochów widać Zabójcę(na mapie najlepiej żeby wyglądał jak ninja ,taka którą można chodzić po wybraniu w zakładce Zmień) podchodzimy do nich i widać taki dialog

Strażnik Lochów:
Zmiataj mi z oczu paskudo!

Gracz:
[Dalej]

Ninja:
Ja?? Paskuda ?? Jak ja ci dam! walcz!

Gracz:
Najpierw Musisz mnie zabić!

Ninja:
A ty kto?? Nieważne najpierw zabiję ciebie!

i rozpoczyna się walka


Jego staty to:
życie: 3254,3593,2999
inteligencja i witalność: 40,40
Szczęście:45
Szybkość:50

a obrazek to : http://www.bokken.pl/gale...oj-ninj_832.jpg

Zdobywamy: Golda=16210 Doświadczenie=24330
_________________
My fantasy Bogiem
Granie Nałogiem
Staty Podstawa
Walka zABAWA
Ostatnio zmieniony przez Aleksander094 30-06-2009, 12:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
xmen 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Ultimate
Level: 75
Wiek: 27
Dołączył: 30 Cze 2009
Skąd: Polska
Wysłany: 07-07-2009, 19:09   

NIE WIEM CZY TO JEST DOBRY QUEST ALE CHCIAŁBYM GO PRZEDSTAWIĆ.




Gdy rozpoczynamy grę i pokonujemy Rapsa to idziemy do tej rodzinnej wioski chyba Dilli. Gdy już tam wejdziemy to idziemy na samą górę aż do tych schodów. Tam są 3 Boss'owie o nazwie Poddani Rapsowi.
I gdy do nich podejdziemy to jest rozmowa.



Poddani Rapsowi: Kim ty jesteś, po co tutaj przyszedłeś idź stąd, to nasza kryjówka!



Gracz:to nie jest wasza żądna kryjówka tylko rodzinna wioska!



Poddani Rapsowi: Jeszcze tutaj jesteś? To walcz z Nami na pewno przegrasz!!!



Gracz: To zobaczymy!





I rozpoczyna się walka. Poddani Rapsowi mają statystyki:

Żywotność ok.3000 HP
Witalność 50
Siła Gdy zadadzą nam cios wszystkie 3 Bossowie to zostaje nam połowę HP
Magia 10
Inteligencja 67
Szybkość 38
Szczęście 42


Gdy ich pokonamy, wypada z nich:
ok.8500 exp.
2430 AP
20000 G
item:Krótki miecz

TEN QUEST MOŻNA WYKONAĆ GDZIEŚ OKOŁO 7-9 Lv.

W SPRAWIE QUESTA PISAĆ NA PW LUB GG 668507

AHA I GDY ICH POKONAMY TO ICH PÓŹNIEJ W OGÓLE NIEMA I ZNAJDUJE SIĘ SKRZYNKA A W NIEJ PONAD 100000G i 10x Mikstura życia Lv.2
 
 
 
Wind_Master 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Wind_Master
Level: 25
Świat: 3
Wiek: 37
Dołączył: 08 Lip 2009
Wysłany: 08-07-2009, 19:30   

Nazwa bossa:
Skalny Potwor
hp 3600
mp 250
wita 40
inta 40
speed 10
szczescie 20
magia 35
sila 35
atakuje
ziemia ***

Avek potwora

http://i29.tinypic.com/14rzad.jpg

Lokacja:
Skaliste Góry

Quest:
przychodzimy do karczmy i tam siedzi wojownik Krill.
rozmawiamy z nim i on nam mowi
Wojownik Krill: ach zawiodłem...
gracz:co sie stało
Wojownik Krill:przegralem walke ze Skalnym Potworem
spotkalem go w Skalistych Górach
gracz:zabije tego potwora
Wojownik Krill:jak go zabijesz to dam ci nagrode
gracz:OK.ja juz wyruszam

Spotykamy potwora

Skalny Potwor:Wrahh
gracz: walcz

Po Pokonaniu potwora dostajemy
4000 Doświadczenia
5000 złota
400 AP

Za dobrze wykonany quest dostajemy 10k złota i gem wiatr 1 *


Potwor jest w jaskini odrazu od rozmowy z Krillem

Dziekuje wiiem ze tego nie dacie ale sie staralem :-D

[ Dodano: 08-07-2009, 19:32 ]
Nazwa bossa:
Skalny Potwor
hp 3600
mp 250
wita 40
inta 40
speed 10
szczescie 20
magia 35
sila 35
atakuje
ziemia ***

Avek potwora

http://i29.tinypic.com/14rzad.jpg

Lokacja:
Skaliste Góry

Quest:
przychodzimy do karczmy i tam siedzi wojownik Krill.
rozmawiamy z nim i on nam mowi
Wojownik Krill: ach zawiodłem...
gracz:co sie stało
Wojownik Krill:przegralem walke ze Skalnym Potworem
spotkalem go w Skalistych Górach
gracz:zabije tego potwora
Wojownik Krill:jak go zabijesz to dam ci nagrode
gracz:OK.ja juz wyruszam

Spotykamy potwora

Skalny Potwor:Wrahh
gracz: walcz

Po Pokonaniu potwora dostajemy
4000 Doświadczenia
5000 złota
400 AP

Za dobrze wykonany quest dostajemy 10k złota i gem wiatr 1 *


Potwor jest w jaskini odrazu od rozmowy z Krillem

Dziekuje wiiem ze tego nie dacie ale sie staralem
 
 
 
Dragon1297 
Użytkownik



Level: 999
Dołączył: 13 Paź 2007
Wysłany: 08-07-2009, 23:43   

W tym Queście wykorzystam avy potworów Skailera i ich nazwy z tego tematu https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=16751&start=195
Lv na Quest 200+
Quest nie jest Obowiązkowy.
W Queście będą takie potwory:
Trzyoki-Mag Wali all gemami na przemian. (Boss główny).
4x Pandragora-Wojowie(Obowiązkowy by skończyć Questa)
Topielec-Woj(Obowiązkowy)
2xOmen - Magowie - Wali pociskiem magicznym(Dodatkowi)
Świetlisty Demon-Mag- Wali ogniem(Dodatkowy+Powiązany z Omenami)
2x Mnich-Woj. Dodam że powinien być b. szybki(Dodatkowe Bossy nie powiązane z powyższymi. )

To jedziem z tym śledziem.
Wchodzimy do Karczmy Ozaroth i gadamy z NPC Angela.
A-Ehh. Witaj. Co ja pocznę...
Gracz- Co się stało?
A-Mój brat zginął w poszukiwaniu Trzyokiego
G-Trzyokiego?
A-To mistyczny potwór który mieszka w podziemiach i ciągle wysyła do nas potwory by nas zabiły. Mój brat chciał to skończyć lecz wczoraj sługi Trzokiego przyniosły jego ciało.
Mamy do wyboru.
G-1# Pomszczę twojego Brata! Zabiję trzyokiego!(Dalej z nią gadamy)
-2# Przykro mi , ale nie mogę ci pomóc.(Rozmowa się urywa, lecz gdy znów podchodzimy do niej , rozmowa znów zaczyna się od początku.)
A- Wspaniale. Jeśli go pokonasz to przynieś mi jego Oko. Jego siedziba znajduje w Podziemiach na bagnach na wschód od miasta.
Kiedy idziemy na Bagna podchodzimy do jaskini i wtedy atakuje nas Boss 4xPandragora Boss nie jest zbyt trudny. Idziemy do Podziemi. Na przeciwko nas znajduje się ogromna brama. Obok niej schody do niższego poziomu podziemi. Drzwi są zamknięte. Idziemy schodami i trafiamy do Wielkiej sali. Obok nas jest pochodnia. Cała sale jest wypełniona świecami obok ścian. Z sali nie ma wyjścia, ale obok pochodni na ściane pisze. "Kiedy nastanie światłość, tunel otworzy drogę do zguby. " Teraz zadanie polega na wzięciu pochodni i zapaleniu wszystkich świec w odpowiedniej kolejności. Na każdej świecy pisze cyfra rzymska żeby się połapać. I, II, III , IV itd. Kolejność ustali administracja. Kiedy podchodzimy do do świec piszę:
"Na świeczniku jest wyryta cyfra np.I
(Mamy do wyboru)
-Zapal
-Nie zapalaj." Kiedy źle zaświecimy wszystkie zaświecimy. Ofc. na ścianie będzie napisana jakaś podpowiedź, ale to wymyśli już administracja(oni wymyślą kolejność).
Kiedy w sali jest jasno kilka świec znika, a na przeciwko pojawia się tunel. Idziemy nim prosto , aż do Jeziorka, a obok niego jest znak. Czytamy. Na znaku piszę: "Ten kto chce przekroczyć chce wielkie wrota, zdobyć klucz musi który w wodzie został schowany." Koło jeziorka są z 4 wajchy. Przekręcamy wszystkie i poziom wody się podnosi. Przekręcamy , aż woda nie wyleje. Kiedy wyleje z wody wychodzi Topielec. Podchodzimy do niego.
T-Czemu zakłócasz mój spokój
G-Szukam pewnego klucza.
T- Tak się składa że go mam. Jeżeli mnie pokonasz to ci go dam.
G-Ok.
Walczymy. Po walce dostajemy klucz i wracamy do wrót. Od razu za nimi przy ścianie jest lustro. Podchodzimy i idziemy dalej(Nie zdobywamy go!) Idziemy tunelem. Widzimy Kolumnę i od razu koło niej tabliczkę. Podchodzimy do kolumny i mamy do wyboru: Kopnij lub zostaw. Wybieramy kopnij, kolumna się rozleciała , a my czytamy tabliczkę. Pisze: Kiedy demon w kolumnie , zobaczy pokonane oblicze swe przyjdzie by się zemścić. Wracamy po lustro. Kiedy chcemy je wziąść atakuje nas 2xOmen. Rozwalamy bierzemy lustro. Teraz idziemy wracamy do kolumny i ustawiamy lustro przed nią. Teraz koło lustra i kolumny stoi Świetlisty Demon. Podchodzimy.
ŚD-Więc to ty mnie zniszczyłeś?
G-Tak ja!
ŚD- walcz!
Zabijamy i goł goł dalej. Teraz mamy do przejścia labirynt z wajchami. Każda wajcha zamyka jedno przejście i otwiera inne. Kolejność ustali znowu Administracja. Po labiryncie znów tunel. Po pewnym czasie skręcamy kilka razy i widzimy czarny Herb. Podchodzimy i atakują nas 2xMnich.
Mnich#1-Zostaw Herb zakonu Czarnej pięści!
Mamy do wyboru
-Ok ok
-Nie!
Kiedy wybieramy opcje 2 atakują nas. Potem czeka nas duuużo drogi aż wreszcie dojdziemy do Trzyokiego. jest w Czymś w stylu Sali Tronowej. Dialog:
T-Czego chcesz człowieczku?
G-Chce się zemścić za brata Angeli!
T- Brat Angeli? Ahh ten kurdupel, trochę większy niż ty. Nawet silny był. Prawie trawił w moje trzecie oko. Więc chcesz walczyć? Giń !
G- Zaraz będzie po tobie!
Po walce, bierzemy jego oko i automatycznie przenosi nas do karczmy. Gadamy z Angelą i dostajemy nagrodę. Co to ustali administracja.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Dragon1297 26-07-2009, 12:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
LOKINEK 
Użytkownik


Profesja: Mag
Nick: koca
Level: 30
Świat: 3
Wiek: 97
Dołączył: 13 Lip 2009
Wysłany: 14-07-2009, 11:29   

w karczmie w eliar spotykamy znowu lothara mówi ze w jaskini gothar panuje postrach idziemy do jaskini a tam sluga gothar 15 strona w fabryce walczymy i jak pokonamy duchy gothar to idziemy do lothara i on nam daje 90 skór z dzika warto zachowac do beesy i odchodzi idzie 1 raz beesy i mówi zebys my dali 100 skor z dzika 10 żadel szerszenia 20000 golda dajemy to w devos znowu lothar na moscie grasuje raps 2 pokonaj go po pokonaniu idziemy dostajemy 50000 golda i mówi mam czas na handel kupisz hotel wszystkie staty + 1 za noc co ma bonus noc i za 20000 golda masz kazdy stat +2 30000
mamy + 3 za 100 k golda koniec
 
 
TreVer 
Użytkownik


Level: 1
Wiek: 27
Dołączył: 01 Sie 2009
Wysłany: 01-08-2009, 22:20   

Quest nieobowiązkowy .
Lokacja: Jaskinia nad mostem przy devos

Avatar: http://www.thirdwayblog.com/images/400/troll.0.jpg
Nazwa bossa:Chudy Troll
hp:8912
mp:16
witalność:90
inteligencja:90
szybkość:200
szczęście 90
magia :10
siła 70
atakuje fizycznie(bardzo słabo,bardzo szybko)Trzeba przeżyć jego double
Najlepszy Lv na atak: 38-44
Nagroda:Gem Szybkości*,HP plus*

Exp:50000
Gold:49009
AP:4898


Początek Questu:
1.Idziemy do karczny w Devos
2.Rozmawiamy z Brickiem
-Dialog:
Gracz:Witam ! Szukam mojego brata,został porwany przez żołnierzy.Widziałeś ich ?
Brick:Ach,tak widziałem ich dosłownie przed chwilką .
Gracz:No cóż ,to ja już sobie pójdę .
Brick:Czekaj!
Gracz:Słucham ?
Brick:Czy nie mógłbyś mi pomóc ?
--------------------OPCJA1----------------------------
Gracz:W czym rzecz?
Brick:Zgubiłem mój naszyjnik w jaskini nad mostem ,był dla mnie dużo
wart .Czy mógłbyś go dla mnie odnaleźć ?
Gracz:Postaram się .
----------------------OPCJA2----------------------------
Gracz:Nie mam na to czasu ! Żegnam.
Brick:Bywaj.
----------------------------------------------------------------------------
Jeśli wybraliśmy 1 opcję możemy wejść do jaskini .(jaskinia nie istnieje)


Przebieg Questu:

1.Przełączamy trzy dźwignie w jaskini w odpowiedniej kolejnośći(2,1,3)
2.Otwierają się drzwi do pomieszczenia z bossem .
3. Wchodzimy i podchodzimy do Bossa .
4.Wtedy zaczyna się dialog .
-----------------------------------------------------
Gracz:Oddawaj naszyjnik Bricka !
Chudy Troll:Nigdy ! Giń !
-----------------------------------------------------
5.Po walce z bossem zabieramy ze skrzyni 30000 Złota i Naszyjnik Bricka .
6.Wracamy do karczmy w Devos i rozmawiamy z Brickiem .
7.Oddajemy mu naszyjnik.

---------------------------
Nagroda:80000 G
Mikstura życia Lv3 x100
---------------------------


Potwory w jaskini : Upiór,Hobgoblin

Pozdrowienia
Ostatnio zmieniony przez TreVer 06-08-2009, 22:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Super_Mario 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Kalvador 4
Level: 58
Wiek: 26
Dołączył: 23 Kwi 2009
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: 09-08-2009, 20:28   

Pierwszy Quest:
Quest nieobowiązkowy
Wymagania:Wykonany Quest z jajem Hydry
Najlepszy LVL na Quest:35-45

Idziemy do karczmy w Eliar i przy Karczmiarzu stoi osoba imieniem Patrick
Patrick na mapie:
Podchodzimy do Patrick'a i zaczyna się dialog:
Patrick:Prosze pomóż mi chłopcze.
Gracz:Co się stało?
Patrick:Człowiek imieniem Hesor ukradł mój bezczenny Amulet Wiatru.
Gracz [dalej]
Patrick:Jestem magiem wiatru a każdy mag wiatru musi posiadać Amulet Wiatru.
Gracz [dalej]
Patrick:Czy mógł byś go dla mnie odzyskać?
I mamy wybór:
Tak,Bardzo chętnie. lub Nie mam czasu na takie głupstwa.
Wybieramy pierwszą opcję i:
Patrick:Dziękuję ci bardzo!!! Hesor uciekł do jaskini Hydry. Życzę powodzenia.
Więc idziemy do jaskini Hydry.
Idziemy w stronę miejsca w którym było jajo Hydry i na prostej wychodzi Hesor:
Hesor:Kim jesteś?
Gracz:Kimś.
Hesor:No proszę jaki odważny! A jesteś pewien, że dasz sobie ze mną rade?
Wybór:
No pewnie! - Po wyborze tej opcji zaczyna się walka.
Chyba nie... - Po wyborze tej opcji ludek ucieka z jaskini hydry.

Nazwa bossa:Hesor
Avatar:
Obrazek na mapie:
HP:8000
MP:300
Atak:Fizyczny
Siła:90
Witalność:80
Inteligencja:85
Szybkość:72
Szczęście:80

EXP:32000
Złota:39582
AP:20000
Item:

Buty Kradzione
od:30 lvl
+50 Szybkości
+15 Szcęścia
+30 Obrony

lub

Gem Inteligencji*

Po walce:
Hesor:Agh... Pokonałeś mnie. Ale to nie koniec. Jeszcze wrócę.
Gracz:Oddawaj Amulet Wiatru!
Hesor:No dobra masz masz.

Zdobywasz Amulet Wiatru(x1)
Wracamy do karczmy w Eliar i jest Dialog:
Patrick[/b/]:Dziękuję ci bardzo (nazwa gracza) !!! Jestem ci wdzięczny!!!
[b]Gracz
[dalej]
Patrick:Możesz mi go już oddać?
I mamy wybór:
Tak oczywiście, proszę oto on.
lub
Nie! Jest mój!
Jeżeli wybierzemy pierwszą opcję Patrick da nam item:

Różdżka Wiatru
od:40 lvl
Atak Magiczny +100
Obrona Magiczna +50
Szybkość +25
Szczęście +25
Wiatr +30

Jeżeli wybierzemy drugą opcję on nas zaatakuje.

Nazwa bossa:Patrick
Avatar:
HP:150000
MP:9000
I bierza nas na jedno uderzenie !!!ZAWSZE!!! za pomocą gemu Wiatr 6*****
pokonał nas nie dał itemu i wyszedł z karczmy.

[ Dodano: 09-08-2009, 20:56 ]
Drugi Quest
Nie obowiązkowy
Wymagania:Pokonany Gargulec,Pokonany Kalvador
Najlepszy LVL na Quest:50-60

Wchodzimy do Karczmy w Devos i widzimy naszego znajomego Kalvador'a.
Podchodzimy i zaczyna się dialog:
Kalvador:Wiem, że nie byłem dla ciebie zbyt miły (nazwa gracza) ale proszę cię pomóż mi.
Gracz:Co się stało?
Kalvador:Było tytaj dwoje osób. Jakiś facet z niebieskimi włosami i coś co miało zielone włosy i było pół Człowiekiem pół Kurą.
Gracz:Hesor znalazł sobie wspólnika!
Gracz:Odbiję ich!
Kalvador:Mam nadzieję...

Idziemy tam gdzie był Gargulec i widzimy 5 robotników.
Podchodzimy i nagle wyskakuje Hesor i Pół człowiek Pół Kura imieniem Ferg:
Hesor:O nie! Znowu ty!
Gracz [Dalej]
Hesor:Ferg zajmij się nim!
FergWrghhhhhh!!!!!!!!!!!!
GraczWalcz!
I zaczyna się walka

Nazwa bossa:Ferg
Avatar:
Obrazek na mapie:
HP:10000
MP:5000
Atak:Magiczny (Pocisk Magiczny 2***,Wiatr 2***)
Magia:100
Witalność:120
Inteligencja:120
Szybkość:130
Szczęście:150

EXP:50000
Złoto:53583
AP:5000
Item:
Gem Magii*

lub

Pierzasta Zbroja
od:45lvl
+150 Obrona
+150 Obrona Magiczna

Pokonaliśmy go i jest dialog:
Hesor:Nie!!! Znowu przegrałem!!!
Ferg:Arghhh...
I oni uciekli.

Robotnik#1:Dziękujemy ci za ratunek! W dowód wdzięczności dostaniesz coś od nas.

Zdobywasz gem HP Plus na poziomie 1
Zdobywasz gem Gem Siły na poziomie 1
Zdobywasz gemGem Wytrzymałości na poziomie 1
Zdobywasz gemGem Inteligencji na poziomie 1
Zdobywasz gemGem SzybkościNa poziomie 1
I wszyscy poszli i koniec Questa!

[ Dodano: 09-08-2009, 21:17 ]
Trzeci Quest
Nieobowiązkowy
Najlepszy LVL na Quest:90-100
Wymagania:Pokonany Bechemot King,Pokonany Leech King

Wchodzimy do karczmy w Oasis i jest tam nasz znajomy z Langeburgu Lothar i jest dialog:
Lothar:Oh nie!
Gracz:Co się stało?
Lothar:Zabrali mi mój szczęśliwy Medalion!
Gracz:Kto?!
Lothar:Tak zwany Hesor i Ferg!
Gracz:Znowu oni... Odzyskam twój Medalion
Lothar:Szukaj ich w podziemiach Scythe!

No i idziemy tam gdzie był bechemot king i jest dialog:
Hesor#2:I tu cie mamy!
Ferg#2:Nie ucieknisz nam!
GraczWalcz!

Nazwa bossa:Hesor#2
Avatar:
Obrazek na mapie:
HP:15000
MP:300
Atak:Fizyczny
Siła:130
Witalność:190
Inteligencja:170
Szybkość:180
Szczęście:200

Nazwa bossa:Ferg#2
Avatar:
Obrazek na mapie:
HP:20000
MP:10000
Atak:Magiczny (Pocisk Magiczny4*,Wiatr 4*)
Magia:160
Witalność:200
Inteligencja:190
Szybkość:200
Szczęście:220

EXP łącznie:100000
Złota łącznie: 13853
AP łącznie:20000
Itemy:
Haganowy Miecz
Mikstura Życia lvl 5

Po walce:
Hesor#2:Nieeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I znikneli.
Na ziemi leży medalion i bierzemy go
Zdobywasz Szczęścliwy Medalion x1

Idziemy do karczmy w Oasis oddajemy medalion on mówi:
Lothar:Dziękuję ci bardzo!
I daje nam gem Wiatr 6.

[ Dodano: 16-10-2009, 21:58 ]
Obowiązkowy:Nie
Poziom do przejścia:90-100 spokojnie.
Wymagania:Pokonany Zielony Smok,Pokonany 4xDuch Gothar

Jesteśmy w Karczmie Eliar i widzimy, że przy stole siedzi 3 wojowników (Sługa#1,Władca Japoński,Sługa#2) i 2 dziewczyny Aikido
(Narimi-chan,Koridia-chan). Próbujemy się dosiąść ale zaczyna się dialog:
Sługa#2:To są nasze miejsca! Odejdź w pokoju!
Gracz:Bo co mi zrobicie?
Władca Japoński:Odważny jesteś chłopcze. Co powiesz na mały test?
Gracz:Jaki test?
Sługa#1: Będziesz musiał najpierw pokonać naraz nasze dwie Aikido
a potem naszą trójkę.
Gracz:WOW!!!
Władca Japoński:Przyjdź jak będziesz gotowy. Będziemy na Polanie Zielonego Smoka.
A więc idziemy na Polanę. I tamci czekają.
Idziemy i kolejny dialog:
Narimi-chan:Witaj.
Korimi-chan:Skoro tu przybyłeś to znaczy, że jesteś gotowy.
I rozpoczyna się waklka. A oto staty:

Nazwa:Narimi-chan
Avatar:
HP:8000
MP:7500
Obrona:500
Inteligencja:490
Szybkość:450
Szczęście:200
Rodzaj Ataku:Pocisk Magiczny 2(**)

Nazwa Koridia-chan
Avatar:
HP:8200
MP:7800
Obrona:520
Inteligencja:500
Szybkość:470
Szczęście:220
Rodzaj Ataku:Pocisk Magiczny 2 (***)

Obydwie podczas walki tylko 1 raz używają Mikstura Życia LVL 5 i 2 razy Mikstura Many LVL 5

Łącznie Doświadczenia:15000
Łącznie Złota:18000
Łącznie AP:9000
Przedmioty z nich: Mikstura Życia LVL 5 i Mikstura Many LVL 5

I dialog:
Koridia-chan:Gratulację młody wojowniku! Teraz możesz przejść do walki z naszym Władcą.

No to idziemy i jest dialog:
Władca Japonii: A więc pokonałeś moje Aikido. Ciekawe jak sobie poradzisz z nami!
I mamy walkę Gracz vs Sługa,Władca Japonii Sługa

Staty:

Nazwa:Sługa
Avatar:
HP:9000
MP:5000
Obrona:550
Inteligencja:550
Szybkość:400
Szczęście:450
Rodzaj Ataku: Fizyczny

Nazwa: Władca Japonii
Avatar:
HP:9500
MP:8000
Obrona:600
Inteligencja:600
Szybkość:450
Szczęście:500
Rodzaj Ataku: Fizyczny

Łącznie Doświadczenia: 300000
Łącznie Złota:350000
Łącznie AP:90000

Wypada:3xEliksir

Kolejny Dialog:
Władca Japonii:Brawo młody wojowniku! Jesteś bardzo potężny.
Gracz:Dziękuję za uznanie.
Sługa#1:Jesteś pierwszy, który nas pokonał
Sługa#2:W nagrodę damy ci coś
I otrzymujemy 5xEliksir.
_________________
URL=http://img46.imageshack.us/i/userbarkt.png/][/URL]
 
 
 
Mystique 
Użytkownik


Profesja: Mag
Nick: Dawidaxuzumaki
Level: 89
Wiek: 27
Dołączył: 17 Paź 2009
Wysłany: 17-10-2009, 20:08   

quest:

po pokonaniu ognistego golema i hadesa idziemy na przelacz pustynna przed wejsciem do przelaczy zaatakuja nas 3 bossy oto one

kamienny golem:
avatar:taki sam jak wczesniej
hp:20000
atak:1.5 do 2k
obrona 650
obrona magiczna:650
szczescie:ok.60
speed:70

sniezny golem:
avatar: taki sam
hp: ok.25000
atak:3-3,5k
obrona:750
obrona magiczna:750
szczescie: ok 100
speed:ok 90

ognisty golem:
avatar: taki sam
atak:2-3k
obrona:900
obrona magiczna:900
szczescie : 50
speed: 50

najlepszy lv na atak
90-95
eq:mix regeneracji,gem wytrzymalosci*,gem sily*,eliksir(rzadko),arcana,miecz kardasa
exp;200k
kasa:300k
ap:3k
 
 
 
gromdir 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 8
Świat: 3
Dołączył: 23 Paź 2009
Wysłany: 23-10-2009, 18:19   quest

quest
nie obowiązkowe
najlepiej na 25 lub wiekszy.<wymaga zdolnosc Chodzene po lasach>

Po pokonaniu Serafina i oddania kwiatu poproci idziemy do Eterni i ponownie rozmawiamy z Tybrusem,ktory mowi nam o nowym zadaniu.

Tybrus: Witaj przyjacielu
Gracz: (opcja do wyboru); Witaj
Tybrus: Dowiodles swojej odwagi wiec mam dla ciebie nowe zadanie.Czy mi pomozesz?
Gracz: (opcje do wyboru); Tak,pomoge.<odp.nie zgadzajaca sie>Nie mam czasu musze ratowac mojego brata.
Tybrus:(po wyborze odpowiedzi Tak); Na zachod od Eterni jest las.Nasi mieszkancy wybierali sie bo przerozne ziola.Nikt z nich niewie co sie stalo,jeden z nich twierdzi ze to zjawa.
Gracz: <dalej>
Tybrus: Twoje zadanie to pszeszukane tego lasu.Jeszcze raz sie ciebie spytam ,czy chcesz tam isc?
Gracz: <opcje do wyboru>;<odp.zgadzajaca sie> Owszem.<nie zgadzajaca> Po tej opowiesci...nie dziekuje.
Trybus:<opcja po odp. Owszem>;Zdobadz galez dzikej czeresni.
Gracz: <opcja> Nie dlugo ja znajde.

[ koniec rozmowy ]

Wychodzimy z Eterni i idziemy do lasu na zachod<pola: 11-5:33-36 >

Na polu 8-34 ( 34-8 ) Atakuje nas stwor o nazwie Piekielny Ork

Avart: Zielonego Orka o nazwie Piekielny Ork i miniaturka tez :neutral:

Piekielny Ork: Wrrrahh!!! Zginiesz !!!
Gracz: Nie badz taki pewny . Nie zgine
Piekielny Ork: Mlody...niedoswiatczony...dzieciak chce mnie pokonac! Zobaczymy madralo...

[ Rozpoczyna sie walka ]

Piekielny Ork:
HP: 6200
MP: 550
Atakuje: 400-500
Obrona: Troche mniejsza od Minotaura.
Obrona magiczna: Wieksza od zwyklej obrony o 50
Szczescie: 10 , gdy Hp spada ponizej 2500wpada w piekielna furrie i jego szczescie i sila rosna 15punktow
Szybkosc: 20 , po furii gdy powyzsze staty zwieksza sie spada o 5 punktow

Wypada: rzecz potrzebna do wykonania questa "galez dzikiej czeresni
Eq:gem Wytrzymalosci, mix.zycia lv 2 (x20),Plytowa zbroja,mix.many lv 2 (x20),Piekielny Topor <opis w zakladce Nowe przedmioty>
Exp:9000
Zloto:10 000

Po pokonaniu tego Orka wracamy do Trybusa i rozmawiamy:
Trybus: Milo cie widziec.Byles w tym lesie?
Gracz:<odp.> Tak <odp ze nie> Nie,jeszcze tam nie bylem.
Trybus:<po odp Tak>mowi: Masz ta galazke?
Gracz: Tak
Trybus:Dziekuje ci za ta galazke.A to w nagrode...
Gracz: Co to za nagroda. - Obejdzie sie nie potrzeba mi nagrody wazne ze pomoglem.
Trybus:<odp co to za nagroda> Oto 30mikstur(lv 2<zycia,many>) ogien 3,leczenie 2.
Gracz:Dzieki,jestem zawsze do pomocy.

[Koniec rozmowy]

Pozdrowienia
P s Cos zawsze mozna zmienic :-)
 
 
bartoloni 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: BartoMFO_lev
Level: 329
Świat: 3
Wiek: 29
Dołączył: 01 Mar 2009
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-12-2009, 18:57   

Samehada Czemu w twej prezentacji występuje mój nick ? :/
 
 
Adik33 
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 01 Lis 2008
Wysłany: 25-12-2009, 10:51   

Samehada użył BBCoda [you.]
 
 
Lord Grindewald 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Lightning
Level: 111
Wiek: 114
Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Lothlorien
Wysłany: 25-12-2009, 12:37   

Natchniony questem gromdira postanowiłem wymyślić swój :-)

Gdy przyniesiemy Tybrusowi niezapominajkę, z karczmy ucieka dwóch nieznanych npc.
Pytamy się go co to za goście, a on mówi nam, że to handlarze narkotyków, podchodzimy do Ulrika, który opowiada nam o kryjówce szefa narkotykowego gangu, do której przejście znajduje się w lesie na zachód od eterni, opowiada też o zamieszkującym las wlikołaku, siejącym postrach wśród mieszkańców miasta. Obiecujemy odnaleźć i pokonać szefa. Idziemy na pozycję [4:8] w karczmie i w worku odnajdujemy saszetkę amfetaminy itp. Gdy to zdobędziemy atakuje Nas boss ĆPUNx2 (drop: Eliksir, gem magii*) lv do pokonania 29-35
atakują z pocisku mag 2**
silny atak magiczny i sporo hp, ale mało szczęścia, celności i szybkości. Po pokonaniu ich zauważamy, że jednemu z nich wypadła kartka, podnosimy i odczytujemy [7:33]. Idziemy w to miejsce na mapie i wchodzimy do lokacji:
Mroczny las. Znajduje się tam kilka skrzynek z goldem i 2x mikstura regeneracji lv 1. W miejscu, w którym jest gęsto od krzaków, drzew i zarośli widzimy upolowanego dzika, zaciekawieni podchodzimy i atakuje nas WILKOŁAK (drop: Wilczy sztylet lv41
Wilczy hełm lv 41 oraz Wilcze rękawice lv 41)
Boss jest porównywalnie silny do kalvadora, tylko ma mniejszy atak, a większą szybkość (o 30)
Badamy dalej las, znajdujemy brązową skrzynię w krzakach, ale potrzebujemy klucza. Teraz jeśli pójdziemy na północ lasu, ujrzymy ogromne drzewo z dziuplą, w której coś błyszczy. Póki co nie możemy się tam dostać. Wracamy do karczmy i dostajemy od Tycjana za pokonanie wilkołaka
Pierścień Pomocnika lv 45
uniki + 40
uniki mag + 40
szybkość + 40
Pożyczamy od Tybrusa Długą drabinę (item specjalny), której używamy aby dostać się do dziupli. Znajduje się tam, jak już się pewnie domyślacie klucz do skrzynki. (Jeśli nie pokonamy wilkołaka mozliwość pożyczenia drabiny będzie zablokowana)
W skrzynce znajduje się dynamit! Na razie nie mamy go do czego użyć, więc idziemy dalej zwiedzać urocze zakątki mrocznego lasu. Idąc w kierunku północno-wschodnim widzimy tabliczkę z napisem "Droga do groty szefa gangu, nieproszeni goście, strzeżcie się!" Zachęceni idziemy dalej do zasypanego głazami wyjścia.
Jeżeli mamy dynamit i gem ogień możemy podłożyć ładunki wybuchowe. Zaraz po tym postać sama oddali się na bezpieczną odległość. Po wybuchu przechodzimy do lokacji "Górska polana" Podchodzimy do góry i wchodzimy do groty szefa.
Odrazu podbiega SZEF GANGU (drop: Gangsterski set: miecz, płaszcz, kominiarka, puklerz, rękawice, buty, laska wszystko na lv50)
silny boss atakuje fizycznie, mocne krytyki to jego atut. Level do pokonania 45-52
Po pokonaniu go zabieramy amfetaminę oraz gem szybkości i wracamy do eterni, gdzie dostajemy w nagrodę od Ulrika Trojański Pancerz lv 54 obr mag + 287
Amfetaminę możemy wymienić u Tybrusa, który wciąż poszukuje receptury na miksturę nieśmiertelności na 4x Eliksir...

Uff!To by było na tyle :mrgreen:
_________________
Nie każde złoto jasno błyszczy,
Nie każdy błądzi, kto wędruje,
Nie każdą siłę starość zniszczy.
Korzeni w głębi lód nie skuje,
Z popiołów strzelą znów ogniska,
I mrok rozświetlą błyskawice.
Złamany miecz swą moc odzyska,
Król tułacz wróci na stolicę.
 
 
Lord Exequtor 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 121
Dołączył: 01 Gru 2009
Wysłany: 26-12-2009, 18:13   

Lord Grindewald, koles troche nie te czasy z narkotykami :D
_________________
yO
 
 
Lord Grindewald 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Lightning
Level: 111
Wiek: 114
Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Lothlorien
Wysłany: 26-12-2009, 21:35   

Hmm można to zamienić na np magiczne zioła etc
_________________
Nie każde złoto jasno błyszczy,
Nie każdy błądzi, kto wędruje,
Nie każdą siłę starość zniszczy.
Korzeni w głębi lód nie skuje,
Z popiołów strzelą znów ogniska,
I mrok rozświetlą błyskawice.
Złamany miecz swą moc odzyska,
Król tułacz wróci na stolicę.
 
 
Ground-Ice Mag 
Użytkownik


Profesja: Mag
Nick: Ground-Ice Mag
Level: 26
Świat: 3
Dołączył: 07 Sty 2010
Wysłany: 07-01-2010, 17:33   

Quest po pokonaniu Helamona nieważne jaki level
Wymyśliłem Quest w Baliss :wink:

W karczmie Baliss przyszła Dobra Wróżka podchodzimy do niej i rozmawiamy :
Ona:Witaj (nazwa gracza) pomożesz mi? <<Obrazek na mapie Wróżki: http://i47.tinypic.com/mu7qjt.jpg
Gracz:Chętnie.
lub Nie_mam czasu ci pomóc musze ratować mojego brata.Koniec rozmowy.
Ona:Zła Wróżka ukradła mi moją różczkę razem ze Złym Krukiem.Bez niej niebędę mogła zbierać zębów.Jak mi pomożesz to dam ci coś co mogę ci dać.
Gracz:Dalej
Ona:Proszę,pomóż mi.Zła Wróżka i jej kruk chowają się w lochach.
Gracz:Ok dziękuję.Odzyskam twoją różczkę,napewno.Zapłacą za to!

Idziemy do lochów żeby z nią walczyć trzeba sie troche pokręcić.Idziemy do lewej komnaty z prawej strony jest dzwignia narazie jej nie_ruszamy.Potem idziemy tam gdzie zwaliliśmy 2 beczki.Stoimy przed pomnikiem nie_wchodzimy w niego tylko idziemy na dół.Tam będzie kluczyk<<potrzebny żeby walczyć ze Złą Wróżką.Zabieramy go i idziemy do komnaty Helamona.Idziemy w tą szczeline potem na wprost tam będzie brama.Otwieramy ją kluczem.Weśliśmy do domu Złej wróżki.gdy już jesteśmy w jej domu to po prawej jest skrzynia,a w niej Pancerny Hełm.Gdy weżniemy Hełm idziemy na górę.Zchodzimy do jej piwnicy a tam widzimy jakieś wejście.Wracamy do lewej komnaty i idzemy przełączyć dzwignie.Następnie wracamy do jej domku i wchodzimy do jej piwnicy.Gdy zrobimy parę kroków w przód zatakuje nas Zła Wróżka.Przed walką jest rozmowa:

Gracz:Oddaj mi różczkę.
Wróżka:Nigdy hahaha
Gracz:Walcz <<awek http://i49.tinypic.com/6sxfdv.jpg Obrazek na mapie :http://i45.tinypic.com/ab56gx.jpg

HP:Około 55000
MP:Około 25000
Wali:Ziemia 6** jak ma się ma 2000 obrony mag to wali minimum 8000
obrażeń,maksymalnie 10000 obrażeń.
Z ataku fizycznego wali jak ma sie 1600 to wali minimum 6000 maksymalnie 7500
Obrona Woj:1500
Obrona Mag:1700
Szybkość:750
Szczęście:270
Zdobyłeś 500000 szt.złota
Zdobyłeś Gem Ziemia 5* lub Różczka Mroku 30%Gem 60%Różczka 10% nic
Zdobyłeś 500000 pkt.doświadczenia
Zdobyłeś 15000 pkt. AP
Oczywiście to są staty z eq :-) :-)


Po jej pokonaniu z nowu jest rozmowa:
Wróżka:Nie !!!!!
Gracz:Zniknęła.
Gracz:Zostawiła różczkę.
Gracz:Podniosę ją.
Mroczy Kruk:Kra.Kra
Gracz:Walcz
Kruk<<avek:http://i48.tinypic.com/2coq4x2.jpg<<obrazek na mapie:Niemam jeżeli wybierzecie mojego questa do historii gry to sami narysujcie :wink:
HP:Około:50000
MP:Około:24000
Obrona Mag:1600
Obrona Woj:1400
Szybkość:730
Szczęście:250
Wali:Ziemia 6* Jak ma sie 2000 to wali minimum 6000 maksimalnie 8000.Z ataku fizycznego wali minimum 5000 maksimalnie 6000.

Zdobyłeś 400000 szt.złota.
Zdobyłeś 400000 pkt.doświadczenia.
Zdobyłeś Gem szybkości lub Zbroja Mroku 60% Gem 30%Zbroja 10% nic
Zdobyłeś 10000 AP
Po pokonaniu go on też znika.
Gracz:Otrzymałeś Różczkę Dobrej Wróżki.
Potem wracamy do karczmy i rozmawiamy z Wróżką
Wróżkaziękuję Ci wzamian dam Ci kilka eliksirów i kilka tysięcy szt.złota
Gracz:Dziękuję.
Gracz:Zdobyłeś 5xEliksir
Zdobyłeś 700000 szt.złota.
I to by było na tyle :razz:
Proszę,wybierzcie mojego Questa.Długo się nad nim męczyłem docęcie go

[ Dodano: 07-01-2010, 17:43 ]
Różczka Mroku
Sloty 10 **********
Poziom 113

Obrażenia +2017
Atak Mag. +1406
Ziemia +10

Zbroja Mroku
Sloty 10 **********

Poziom 118

Obrona +346
Obrona Mag. +346
Szybkość +63
Szczęście +13

// minek123:
kilka rażących błędow poprawilem,
popracuj nad ortografią - strasznie oczach razi...
+ nie wygaszaj postów


[ Dodano: 07-01-2010, 17:55 ]
Ok

[ Dodano: 07-01-2010, 17:55 ]
Ok

[ Dodano: 07-01-2010, 17:56 ]
Ok

[ Dodano: 07-01-2010, 17:59 ]
Sorry za Spam
Ostatnio zmieniony przez minek123 07-01-2010, 17:51, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom