Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:32
Co do bledow w grze
Autor Wiadomość
Dionomites 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 97
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sie 2007
Wysłany: 07-01-2008, 19:29   Co do bledow w grze

Otoz moja propozyce sa nastepujace.
Kiedy sie serwer wyłączy poniewaz sa jakies awarie duzo osob jest poza miastem. Serw pada postacie zostaja. Nie wiadomo kiedy zostanie wlaczony. A jak juz zostanie naprawiony i zalozmy pare osob o tym wie i od razu poluja na graczy ktorzy sa slabsi (w statach) natomisat ci ktorym postacie zostaly o tym nie wiedza po prosu gina. Moim zdaniem powinno byc tak ze gdy pada serw kazda postac powinna zyskac ochrone do czasu kiedy sie nie zaloguj (milby ochrone). Tak samo z aukcajmi powinny sie przesunac o tyle ile byl blad na serwi. Bo jak zalozmy wystawimy 8 rano jakas rzecz. Serw nie dziala pond dzien. I wtedy aukcja sie konczy i nie ma nawet kto jej kupic. Co wy na te oferty ??
_________________
Spoko :)
Ostatnio zmieniony przez Dionomites 07-01-2008, 19:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Phantom 
Użytkownik


Wiek: 36
Dołączył: 04 Gru 2007
Wysłany: 07-01-2008, 19:39   

Dionomites napisał/a:
Otoz moja propozyce sa nastepujace.
Kiedy sie serwer wyłączy poniewaz sa jakies awarie duzo osob jest poza miastem. Serw pada postacie zostaja. Nie wiadomo kiedy zostanie wlaczony. A jak juz zostanie naprawiony i zalozmy pare osob o tym wie i od razu poluja na graczy ktorzy sa slabsi (w statach) natomisat ci ktorym postacie zostaly o tym nie wiedza po prosu gina. Moim zdaniem powinno byc tak ze gdy pada serw kazda postac powinna zyskac ochrone do czasu kiedy sie nie zaloguj (milby ochrone).

Nie wiem czy jest to realne, postać mogła by automatycznie wracać do miasta, które ostatnio odwiedziła, ale czasami przypadki padania serwera są nieprzewidywalne.

Dionomites napisał/a:
Tak samo z aukcajmi powinny sie przesunac o tyle ile byl blad na serwi. Bo jak zalozmy wystawimy 8 rano jakas rzecz. Serw nie dziala pond dzien. I wtedy aukcja sie konczy i nie ma nawet kto jej kupic. Co wy na te oferty ??

ehh aukcje ? to musiano by wstrzymać czas odliczania do końca aukcji. Nie kupiłeś dziś kupisz, następnym razem.

:arrow: 1. Nawet dobra
:arrow: 2. Nie konieczna
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 07-01-2008, 19:39   

Pierwszy punkt Regulaminu działu Propozycje - zmień nazwę tematu..
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
Dionomites 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 97
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sie 2007
Wysłany: 07-01-2008, 19:53   

Marcin co do graczy nie chodzi mi o to zeby wracali do miasta tylko o to zeby mieli ochrone do czasu zalogowania sie . Po zalogowaniu sie ochrona by znikala.

a co do aukcji chodzi mi o swoje aukcje. O te ze jak cos wystawiasz a serw nie dziala to tracisz kase wystawaicja jakis przedmito :D

ADHIC a jak sie zmienia nazwe postu ??:D:P
_________________
Spoko :)
 
 
Phantom 
Użytkownik


Wiek: 36
Dołączył: 04 Gru 2007
Wysłany: 07-01-2008, 19:56   

Dionomites napisał/a:
Marcin co do graczy nie chodzi mi o to zeby wracali do miasta tylko o to zeby mieli ochrone do czasu zalogowania sie . Po zalogowaniu sie ochrona by znikala.

Uważam, że prościej będzie gdy postać będzie automatycznie wracana do miasta, tak jak po przegranej walce.

Dionomites napisał/a:
a co do aukcji chodzi mi o swoje aukcje. O te ze jak cos wystawiasz a serw nie dziala to tracisz kase wystawaicja jakis przedmito :D

Nie przesadzajmy błędy nie są codziennie, a za wystawienie przedmiotu (zależy jaka cena minimalna) nie jest przeważnie wielka.

Cytat:
ADHIC a jak sie zmienia nazwe postu ??:D:P

Klikając EDYTUJ w prawym górnym rogu twojego postu.
Chodź nie jestem ADICH1 mogę ci odpowiedzieć. :>
 
 
Dionomites 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 97
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sie 2007
Wysłany: 07-01-2008, 20:00   

Dzieki za pomoc :D :P.A co do graczy to postacie moglby wracac do miasta byle tylko zeby nie zostaly zaatakwoane po bledzie jezeli ktos nie wie :D :P

A co do targu to jak np wartos przedmiotu wynosi 3 mln to tracisz jakies 150 k ;p
_________________
Spoko :)
 
 
Phantom 
Użytkownik


Wiek: 36
Dołączył: 04 Gru 2007
Wysłany: 07-01-2008, 20:05   

Dionomites napisał/a:
Dzieki za pomoc :D

Nie ma za co

Dionomites napisał/a:
A co do graczy to postacie moglby wracac do miasta byle tylko zeby nie zostaly zaatakwoane po bledzie jezeli ktos nie wie :D :P


Chyba właśnie tym sęk, by postać nie była narażona na atak, nie wiem czemu dałeś taką odpowiedź.

Dionomites napisał/a:
A co do targu to jak np wartos przedmiotu wynosi 3 mln to tracisz jakies 150 k ;p


To następnym razem wystawisz za 3,150,000, i będziesz na 0.
 
 
Dionomites 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 97
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sie 2007
Wysłany: 07-01-2008, 20:09   

DO targu mogloby byc

ale z tymi graczami chodzilo mi o ochrone do czasu zalogownia gracz. Kiedy gracz by sie zalogowal prot by znikal. ALe moze byc i tak jak mowisz
_________________
Spoko :)
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 07-01-2008, 20:25   

Problem jest taki, że jeśli miałaby być taka ochrona, to musiałaby być dla wszystkich
map na raz na ustalony z góry czas. To najłatwiejsze wyjście. Ale są z tym problemy.
Raz, że masa graczy, będzie narzekać, że skoro on zdążył się zalogować, to inni też
mogli i on chce walczyć PvP, a nie może, bo czas ochrony trwa. Dwa, wręcz odwrotnie -
czas ochrony się skończy, ktoś się nie zalogował, nie schował i płacz, że go ktoś zabił.

Jedyny sposób, to ochrona takich graczy do czasu zalogowania, ale zapewne wiele z
tym pracy (a wiecie, jak jest z adminem), a co za tym idzie w tym czasie mogłyby
zostać zrobione poprawki o wyższym priorytecie.

Nie ukrywajmy, że pady są dość rzadkie i asekuracja graczy po takich wypadkach też
będzie miała miejsce niezmiernie rzadko. Wg mnie szkoda na to czasu.

A targ pozostawiłbym bez zmian - może to nauczy niektórych nie wystawiać przedmioty
dużo poniżej ceny sklepowej. Właśnie na takich aukcjach najłatwiej się dorobić podczas
padu, ale i trzeba mieć szczęście.
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
Dionomites 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 97
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sie 2007
Wysłany: 07-01-2008, 21:34   

No nie wiem ale wg mnie powinien byc prot. Ja tylko dalem propozycje jaka moglby byc.
_________________
Spoko :)
 
 
Bart 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Bart
Level: 300
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lis 2007
Wysłany: 07-01-2008, 22:03   

Pierwszy pomysł nawet dobry ale lepiej z tą ochroną a nie z przeniesieniem do miasta

Marcin napisał/a:
Nie wiem czy jest to realne, postać mogła by automatycznie wracać do miasta, które ostatnio odwiedziła, ale czasami przypadki padania serwera są nieprzewidywalne.


Marcin a co jak ktoś jest w pobliżu bossa d którego męczył np. prawie całe swoje ruchy a z miasta do tych okolic jest szmat drogi?
Wtedy ktoś by się porządnie wkurzył że akurat wtedy serw padł i go do miasta przeniosło.

Co do drugiego to powiem że jest to zbędne z powodu takiego jak powiedział Adi.

Tyle ode mnie.
 
 
Phantom 
Użytkownik


Wiek: 36
Dołączył: 04 Gru 2007
Wysłany: 07-01-2008, 22:13   

Bart'eK napisał/a:
Marcin a co jak ktoś jest w pobliżu bossa d którego męczył np. prawie całe swoje ruchy a z miasta do tych okolic jest szmat drogi?
Wtedy ktoś by się porządnie wkurzył że akurat wtedy serw padł i go do miasta przeniosło.

A jak myślisz co jest mniej skomplikowane do zrobienia ? oczywiście liczy się czas, bo gdyby było go więcej MFO rozwijało by się znacznie szybciej. Uważam, że prościej jest zrobić by postać wracała do miasta, niż automatycznie ochronę dostawała.
Tak jak powiedział Tomek, "nie można przydzielić na 1 pole ochrony, trzeba by było dorobić specjalną mapkę (molo) na której będzie włączona ochrona" (jakoś tak to było) w temacie o porcie w Ballis, to myślisz, że tak łatwo i czy wogólę można było tak zrobić, gdy padnie serwer posiadamy ochronę do czasu zalogowania (wątpię).
 
 
~Fret~ 
Użytkownik



Wiek: 31
Dołączył: 16 Kwi 2007
Skąd: Ustroń
Wysłany: 07-01-2008, 22:23   

Jak server pada to jak to ma zrobić? :lol: Najlepiej było by zrobić blokadę którą mamy tak długo aż się nie zalogujemy.Po zalogowaniu zmienia się ona w 2 min prota.

Najlepiej jak by to było robione zaraz po restarcie serva.Szkoda tracić majątek tylko dlatego że gra była off ;)
_________________
 
 
 
Bart 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Bart
Level: 300
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lis 2007
Wysłany: 08-01-2008, 07:32   

Fretka,
Marcin napisał/a:
A jak myślisz co jest mniej skomplikowane do zrobienia ? oczywiście liczy się czas, bo gdyby było go więcej MFO rozwijało by się znacznie szybciej. Uważam, że prościej jest zrobić by postać wracała do miasta, niż automatycznie ochronę dostawała.


Uważam że wygoda dla gracza jest ważniejsza, niż łatwość zrobienia pomysłu.
Tu chodzi o dobro i brak buntu dla usera.
 
 
Powerman94 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 111
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2007
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 08-01-2008, 17:09   

1. Według mnie nie jest konieczne... Przecież każdy ma szanse w tym samym czasie się zalogować. I nie jest tak że ktoś wie, kiedy serwer zostanie naprawiony, a kto inny nie. A jeśli już to mogłoby przenosić do miasta. Z tą ochroną to by było za dużo roboty.
2. Masz pecha. Tak jak napisał Marcin później wystaw drożej.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom