Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:32
Folhord - port
Autor Wiadomość
KokSiK 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: [delete:1] WanTTeD
Level: 198
Wiek: 31
Dołączył: 06 Sty 2008
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 08-01-2008, 14:41   Folhord - port

Proponował bym to żeby w porcie w folhord nie traciło się punktów ruchu.
Bo nas tam nie atakują potwory, ani nie można atakować graczy, więc czemu mamy tracić ruchy ??
_________________
Pozdrawiam wszystkich ;)
 
 
Phantom 
Użytkownik


Wiek: 36
Dołączył: 04 Gru 2007
Wysłany: 08-01-2008, 14:46   

Tak jest zrobione, jest to część questa i ruchy się traci, choć jest quest z zielonym smokiem, gdzie ruchów się nie traci. Propozycja dla jednych jest pozytywna dla innych obojętna tak jak dla mnie.
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 08-01-2008, 15:09   

Czemu wy zawsze znajdujecie powody do narzekania? Zwłaszcza w tak błahych sprawach.
Nie było mapki z molo, źle. Pojawiła sie lokacja z molo, już nie zginiesz czekając na statek
- to kroki sie marnują. Co za ludzie - daj palec, a urwą całą rękę.
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom