Profesja: Wojownik
Level: 97
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sie 2007
Wysłany: 17-01-2008, 20:16 Speed i szczescie
Otoz gdy walczymy z noobstatem i on pierwszy atakuje na pewno trafi bo czytalem gdzies ze pierwszy cios w grze zawsze trafia to polecimy na hita. To moja propozycja bylaby taka ze kiedy ktos ma wiecej szczescia niz taki noobstat i wiecej speeda to powinien pierwszy zaczynac atakowac. I jak walczylibysmy z normalnym graczem to jakbysmy mieli wiecej speeda to zebysmy my pierwsi zaczynali a nie on ktory ma mniej speeda . Co o tym sadzicie?
teraz bardzo rzadko atakuja noobstaty pierwsze
gdyby zas to kto pierwszy atakuje zalezalo by od szczescia i szybkosci powrócila by era postaci które mialy 0 w hp wital i intel, a reszte w szczescie szybkosc i atak
teraz jest dobrze
Ostatnio zmieniony przez cochiloco 17-01-2008, 20:30, w całości zmieniany 1 raz
Nigdy nie spotkałem się z przypadkiem gdzie noob-stat w raporcie z walki z innym graczem (nie noob-statem) atakował pierwszy. A tak jak powiedział kolega wyżej, nie wyobrażam sobie aby od szczęścia i szybkości zależało kto pierwszy atakuje.
Z noob-statami da się wygrywać. Trzeba tylko wiedzieć jak.
Oczywiście nie popieram tego pomysłu.
Dajmy na to żeby wprowadzić taką metodę;
-Pierwszy cios zadaje gracz, który posiada mniej siły (magicznej bądź fizycznej)(zawsze)
I już mamy zapewnione, że hiter nas nie zaatakuje pierwszy.
Nie mówię, że tym sposobem zawsze się wygra, ale jest większa szansa.
(Jak zauważymy hitera (używając opcji "Szukaj>>Gracza") najlepiej nie wychodzić przed miasto i być ostrożnym!
gdy natomiast napisze do nas czy chcemy walczyć ubrać się dobrze i wyłączyć inteligencją)
A jak tak naprawdę jest teraz? Jest to (kto pierwszy atakuje)
losowe czy dalej dba o to odpowiedni algorytm? Jeśli algorytm,
to zapewne nic nie zostanie zmienione.
@down
Pytanie zadałem i raczej liczę na odpowiedź z pewnego źródła (np. Tomi).
A skoro nie wiesz, to po co się wypowiadasz? Tak bardzo na tych cyferkach
pod avatarem Ci zależy? Chyba faktycznie trzeba zliczanie wyłączyć..
_________________ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
Ostatnio zmieniony przez ADIHC1 17-01-2008, 22:02, w całości zmieniany 2 razy
podobno tylko admin wie od czego zależy pierwszy atak i szczerze mówiąc rzeczywiście nie widziałem nigdy żeby 1 atak chybił, a żaden noobstat...przynajmniej taki, który daje w HP i w atak nie atakuje pierwszy z tego co wiem. mi się wydaje, że pierwszy atakuje ten, kto ma mniejszą róznice w statach tzn np. jeśli ktoś ma powiedzmy 100 szczęścia i 200 szybkości, a drugi ma 150 szczęścia i 150 szybkości, to ten drugi atakuje...oczywiście wszsytkie statystyki się liczą...
To jest super pomysł, pomysłowy z resztą.
Podoba mi się, Co wy na to?
No to super git, bomba, extra, cool
"Podoba mi się, Co wy na to?"
-Co wy na to ? - przecież dałem przykład, to chyba normalne, że ktoś z sensem go skomentuje.
"Podoba mi się"
-No to super git, bomba, extra, cool
Szkoda, że tak mało masz do powiedzenia.
ADIHC1 napisał/a:
Tak bardzo na tych cyferkach
pod avatarem Ci zależy? Chyba faktycznie trzeba zliczanie wyłączyć..
Nie faktycznie tylko koniecznie.
(widać nie ma czasu, ale spokojnie będzie wyłączone)
llludek napisał/a:
podobno tylko admin wie od czego zależy pierwszy atak i szczerze mówiąc rzeczywiście nie widziałem nigdy żeby 1 atak chybił, a żaden noobstat...przynajmniej taki, który daje w HP i w atak nie atakuje pierwszy z tego co wiem. mi się wydaje, że pierwszy atakuje ten, kto ma mniejszą róznice w statach tzn np. jeśli ktoś ma powiedzmy 100 szczęścia i 200 szybkości, a drugi ma 150 szczęścia i 150 szybkości, to ten drugi atakuje...oczywiście wszsytkie statystyki się liczą...
Dużo było wersji na ten temat. Zawsze kierowałem się tą myślą;
"gracz, który posiada mniej siły atakuje pierwszy"
niestety jest błędna, nawet nie wiem czy sam administrator to wie ;P(może to tajemnica)
Jeśli chodzi o decydowanie szybkości i szczęścia w pierwszym ataku to odpada i wiadomo dla czego.
Co mi natomiast się spodobało to:
Marcin napisał/a:
-Pierwszy cios zadaje gracz, który posiada mniej siły (magicznej bądź fizycznej)(zawsze)
Według mnie dobry pomysł. Wiele osób zastanawiała się od czego to zależy, ale chyba nikt do końca nie wie na 100%, no sądzę że Adminów wiedzą :]
A rozwijając myśl Marcina można by było to zrobić w ten sposób. Załóżmy że gracz A ma 100 siły, a gracz B 10 siły w takim wypadku gracz B zaatakuje z pierwszy w 99%. Natomiast gdy różnica siły będzie mniejsza tym mniejszą szanse na pierwszy atak będzie miał gracza B i tak aż powiedzmy do różnicy 10-20siły w tedy prawdopodobieństwo ataku było równe 50/50.
Może troszkę zakręciłem ale niektórzy zrozumią co miałem na myśli.
Ogólnie pomysł pomysł Dionomites na nie, a Marcina jak najbardziej na TAK
@down
a to to co ;p
Załóżmy że gracz A ma 100 siły, a gracz B 10 siły w takim wypadku gracz B zaatakuje z pierwszy w 99% czyli 1/99
Ostatnio zmieniony przez JYN 18-01-2008, 13:10, w całości zmieniany 1 raz
no to było by mądre ale się opiera na ty że i tak każdy ma taką samą szanse. Daj mi przykład na większą szanse procentową (nie 50%) bo mi sie wydaje że zawsze by było 50%/50%.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach